9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

AKTIVISMUS: Netolerancí za toleranci

Aktivisté lobující za práva i „práva“ sexuálních menšin a prosazující co nejliberálnější přístup k potratům se často dovolávají tolerance od ostatních lidí. Sami jsou přitom často ukázkovým příkladem netolerance k názorům jiných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 22.5.2022 20:47

To se casto behem zivota meni. Take se tomu rika "zivotni moudrost". ;-)

J. Jurax 22.5.2022 20:42

Jistě.

Možná jsem ty body neobratně formuloval. Bod A) je myšlen tak, že nesmí, protože je to zakázáno a trestné. Což je stav, do něhož by mohli být díky netolerantním ochráncům života za každou cenu a stejne netolerantním věřícím vmanipulováni všichni, zcela demokraticky díky blbosti nasich zákonodárců.

H. Lukešová 22.5.2022 20:42

Tak já mám holt také zastaralé názory. Nejsem dostatečně moderní a pokroková. Liberalismus není mé náboženství.

D. Laurencikova 22.5.2022 20:37

Ne, spravuje je zakon. Alles klar, Lazare?

D. Laurencikova 22.5.2022 20:36

Predevsim dnes mlade lidi nikdo k zodpovednosti nevychovava. Nejaka laska, zdrzenlivost, vernost, zodpovednost, to je dnes smesne. Ne, to je dnes dokonce zavrzenihodne! Pan Lazarek dokonce takove lidi posila do stredoveku. Rv

H. Lukešová 22.5.2022 20:32

Tak ono je nejlepší, být zodpovědný, zdrženlivý, nestřídat partnery jak ponožky a dokud nechci otěhotnět, používat ochranu před početím. Jenže to jsou pro některé lidi jen teorie a kecy. Ale tak si to myslím.

D. Laurencikova 22.5.2022 20:32

Vy jste nepochopil ani slovo z toho co rikam. Potraty se delaly uz ve stredoveku a budou se delat vzdycky, at uz legalne nebo ilegalne. Ja nejsem proti potratum, napsala jsem pouze, ze dite v matcine tele je samostatna lidska bytost a ne soucast jejiho tela. Kazda lidska bytost si zaslouzi urcite ochrany, jsem rekla. Vy jste z toho udelal stredovek, pritom je to presne naopak. Jestlize umoznime potraty po celou dobu tehotenstvi, az do devateho mesice, jak tomu mnohde stejne uz je, pak se jedna o CIVILIZACNI ZLOM! To je stredovek, pane Lazarek! Rv

S. Lazárek 22.5.2022 20:27

Nikoliv, já jen tvrdím že práva cizího dítěte v cizí děloze nespravujete vy, ale jeho matka. Je to jasné Kláro?

D. Laurencikova 22.5.2022 20:26

Nevim, ale pripoustim, ze je to mozne. Nevim, jestli zeny v USA take maji vsechny moznosti antikoncepce, jak je tomu u nas.... tezko rict. Jsem rada, ze osobne uz tyto veci resit nemusim ;-).

S. Lazárek 22.5.2022 20:24

Nemám o vaše středověké názory zájem do doby, než tu budou ve většině a pak je možnost, že slova změníte v činy, pak mě zajímat začnou. Nestarejte se o druhé, neraďte druhým, starejte se o sebe a svojí dělohu, pak bude klid a mír na Zemi.;-)

D. Laurencikova 22.5.2022 20:23

No vy prece tvrdite, ze dite v matcine lune nema zadna prava, ze to ani neni clovek, ze podleha ciste rozhodnuti dotycne zeny, ta ze o nem tedy rozhodne jako o svem majetku.... Nebo jste rekl neco jineho? Neverim, ze zakaz interupci v Polsku je vysledkem demokraticke debaty. Tusim za tim spis demagogy, jako jste vy. Alles klar? Je to jasne?

H. Lukešová 22.5.2022 20:19

Kdysi sem na NP psal i pan profesor Ulč a ten psal, že potraty kosí americkou černošskou komunitu, kdyby tisíce černých dětí v USA nebyly potraceny, podíl černošské populace v USA by byl mnohem vyšší než těch 13%....

S. Lazárek 22.5.2022 20:18

Mluvit o dítěti jako o majetku, to je samo o sobě dost divný, nemyslíte? Kdo o něm tedy rozhoduje místo matky, v čím je tedy "majetku"? Tvl to je diskuze....

Pokud se z demokratické debaty stane realita jako v Polsku, naše salónní pindy se mění ve středověkou realitu.

Pište prosím česky Kláro, německy neumím.

D. Laurencikova 22.5.2022 20:13

Vy jste ten "zmatenej tvor", pane Lazarku. Z hlediska vyssiho principu neni dite ve vasem tele vasim majetkem. Krome toho nic nechranim, necinim zakony, dovoluji si pouze mit na veci svuj nazor, ktery pro nikoho neni zavazny. Tomu se rika "demokraticka debata", nic vic a nic min. Nalozte se svym tehotenstvim - kteremu jste nebyl pres vsechny moznosti schopen zabranit - jak sam uznate za vhodne. Alles klar?

D. Laurencikova 22.5.2022 20:05

To same se prece da rict i o vas: Kdyz na cokoliv reagujete, tak mate asi starost o to, co pise ten, na koho reagujete, "kdy může a když už ne" .. "vy to prostě v sobě máte". Vzdyt vam radim, nejdriv trochu myslete, az pak piste. ;-)

D. Laurencikova 22.5.2022 19:59

Ano, vidim to kolem sebe a vim to sama velmi dobre. Jsou to evropske "elity", je to hlavne evropska politicko-zurnalisticka klasa, ktera se o tento vyvoj stara. Abych te za oceanem nekrivdila, vsechen "pokrok" k nam chodi z USA.

Nebezpeci islamizace bude vetsisne lidi zrejme asi az ve chvili, kdyz uz bude jejich pravni, spolecensky a sozialni status z vetsi miry ten tam. Az politicka a spolecenska realita plne potvrdi to, co ti tzv. "rasisti" a "pravicovi populisti" ci "extremisti" rikali. Pak je po pravnim monopolu statu, stejne jako po socialnim state a po EU jak jsme ji znali, vubec. Kdyz na to dnes upozornite, jste za darebaka a nemate to lehke, presne tak, jak rikate. Takze - Kdo chce kam, pomozme mu tam!

S. Lazárek 22.5.2022 19:53

To mám ty kreténe, to máš pravdu.

K. Křivan 22.5.2022 19:52

Lazárku, ty máš kliku, že tě tvoje máma nepotratila. To se ti teď kecá, co ? :-(

S. Lazárek 22.5.2022 19:48

A i o to co tu píšu, kdy můžu a když už ne máte starost, vy to prostě v sobě máte:-)

S. Lazárek 22.5.2022 19:46

Ano, napsal jsem to snad jasně, pokud ho chrání v jiném než ve svém vlastním těle, houno je jim totiž po tom cizím.

I v tom se pletete paní Laurenčíková a pak kdo z nás dvou je tu zmatenej tvor:-)

H. Lukešová 22.5.2022 19:37

Nezbude než znovudobýt ztracené území zpět, ovšem otázkou, jestli soudobí Evropané chtějí osvobodit Evropu od islámu a učinit ji znovu evropskou... Ale kdokoliv na to upozorní, je označen za rasistu, ale to víte sama velmi dobře.

Vždyť jste mohla vidět ve Francii denunciační kampaň proti Zemmourovi, člověkovi s alžírskými židovskými kořeny, který trvale čelí různým žalobám, nadávkám, urážkám, hrozbami smrtí jen proto, že řekl pravdu, jaká je...Obávám se, že Západ nemá žádné vlastence ochotné za vlast bojovat...

D. Laurencikova 22.5.2022 19:36

Vy povazujete lidi, kteri nechteji bez okolku zabijet ty nejbezbrannejsi, za zaostale, bigotni pomatence? Tim vypovidate cosi o sobe, ne o tech druhych. Zacinam mit dojem, ze vy sam jste nositelem delohy. Zrejme patrite k tem dnesnim modernim "menstruujicim muzum?" Nebojte se, nehodlam se do vasi delohy plest, pane Lazarku, nalozte si s ni, jak sam uznate za vhodne ;-).

D. Laurencikova 22.5.2022 19:29

Co to povidate, jakepak moje souzneni s postojem muslimek? Rekla jsem pouze, ze muslimky na potraty nechodi, to je vsechno. Konsequence je z toho ta, ze bude muslimu cim dal vic a nasich lidi cim dal min. To vas muze nadchnout, nebo taky ne. Muslimky jsou k jejich postoji ostatne donuceny jejich islamem, ja bych ani tak netvrdila, ze je to jejich osobni postoj. To tvrdite vy.

Jak jste prisel na to, ze strkam nekomu "svuj rypak do zivota?" At si kazdy dela co chce, to je jeho vec. Ja si pouze dovolim rict svuj nazor, ktery je jiste tolerantnejsi, nez ten vas a v kostele na msi jsem byla naposledy s babickou, kdyz mi bylo ca. 10 let. To abych ji udelala radost. Z katolicke cirkve jsem vystoupila uz pred mnoha lety, nejsem vubec v zadne cirkvi, vazeny pane Lazarek. Nejdriv myslete, jestli je to aspon trochu mozne a az pak piste. Rv

D. Laurencikova 22.5.2022 19:20

Rika se, ze do roku 2050 bude islam v Evrope mit navrch. Ja myslim, ze to bude driv. Nebude to samozrejme vsude stejne. Evropa bude jakysi politicky, etnicky a kulturni "Fleckerleppich" s vice ci mene zislamizovanymi uzemimi. Michael Ley, autor vynikajici brozurky "Rekonquista" rika, ze Evropu opet ceka neco jako tricetileta valka.... Vychod toho bude vic usetren, nez "liberalni", sebevrazedny Zapad.

H. Lukešová 22.5.2022 19:03

No doufám, že to ještě nějakou dobu potrvá, kdyby alespoň těch 50 let byla Evropa ještě svobodná, dožít se muslimské Evropy se vším všudy? Pán Bůh s námi a Zlý pryč. Jenže chuděra moje neteř, také si nezaslouží vyrůstat v muslimské Evropě a být otrokyní. Kdyby se ta islamizace alespoň České republice a obecně středovýchodní Evropě vyhnula, byla bych moc a moc ráda.

S. Lazárek 22.5.2022 19:03

Souzníte s postojem muslimek, píšete to výš, tak se toho držte.....

Já nikomu do jeho života svůj rypák na rozdíl od vás nemám potřebu strkat, přes "toleranci vacaď pocaď" jste tu vy, autentičtí kostelní konzervativci.

S. Lazárek 22.5.2022 19:01

Nikoliv, podle mě jste jen bigotní pomatenci z minulého století, kteří mají péči o ty, kteří si to nepřejí. Starejte se o svojí dělohu paní Laurenčíková, přesně tam totiž končí vaše kompetence.

D. Laurencikova 22.5.2022 18:58

Pani Lukesova, vite jak dlouho uz to pisu, ze dnesni feministky jednak delaji svym sestram v islamskych zemich, ktere bojuji za rovnopravnost s muzi, medvedi sluzbu, kdyz feministky muslimske zabaly vyhlasuji za znak "emancipace a otevrenosti svetu" (!) a za druhe ze se svou podporou islamu staraji presne o to, co pisete? Totiz o to, aby je muslimove, az nabudou s jejich pomoci v zapadni spolecnosti vrch, coz uz nemuze dlouho trvat, opet postavili k plotne a zahalili. Ten narez dostanou obcas take, asi uz to nutne potrebuji ;-). Pak je take slus s vybiranim si pohlavi od ctrnacti let, bez souhlasu rodicu... Ta islamizace nema jen spatne stranky, clovek to musi videt i pozitivne, kdyz uz je to stejne neodvratne...

H. Lukešová 22.5.2022 18:50

Víte o tom, že jsou ve skutečnosti levicové feministky zastánce muslimů a islámu? Jenže muslimští chlapi je za nějakou dobu naučí poslouchat muže,budou muset být sexuálně povolné, kdykoliv muslim bude chtít, budou muset chodit zahalené, a když nebudou poslouchat budou seřezány jako psi, jak se říká, či zabity. Ženy se stanou majetkem muslimských mužů.

Dříve feministky bojovaly za práva žen, nyní nám jiným ženám svou podporou islámu a muslimů práva odeberou. Děs, běs. Já se islámu a muslimů velmi obávám.

D. Laurencikova 22.5.2022 18:49

Vy jste typicky priklad zmateneho tvora dnesni doby. Ti slusni, kteri chteji zivot chranit, jsou podle vas ti zli. Jednou jsem cetla zajimavy nazor jedne doktorky, ktera by si prala, aby se verejnosti jednou ukazalo, jak takovy potrat probiha. Jak dite v materskem lune uhyba pred vrazednymi instrumenty, ... dalsi popis vam usetrim. Mozna ze byste potom svuj hloupy, povrchni nazor take znovu promyslel.