Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Čipování mi nevadí, slouží k bezpečnosti
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Peter Beran 1.12.2008 16:06Re: CHIPS Ty vážně mluvíš jako velice nemocný člověk. Xenofob jsi určitě. |
Peter Beran 1.12.2008 16:04čipování lidí Skoro by se vašemu článku nedalo nic vytknout, snad jen, že návrhem, aby se dnešní komunisté nevyjadřovali k zásahům do soukromí, vlastně mluvíte o kolektivní vině. V jiných nekomunistických stranách je bývalých komunistů taky dost a STBáky a bývalé bachaře máme i v parlamentě. Já si raději odpustím cestu do spojených států, které vyprovokovali muslimský svět k extremismu a za terorizmus nesou zodpovědnost. Moje otisky mají pravděpodobně už dávno, sejmula mi je STB a pamatuji co mi tehdy ten chlápek říkal -" Tvoje otisky budou mít až v zahraničí, to je podle nových dohod, budou je mít všechny země, které jsou napojeny na interpol. Mám už hlídání plné zuby a nenechám se už od nikoho ponižovat. |
Full control 13.9.2008 9:17CHIPS Čipoval bych, žadatele o azyl, psy, narkomany, HIV-P, bezdomovce, zločince......atd......musíme si počkat na radar!!! Aby SCAN reubliky byl ON-LINE s převodem údajů do GPS nebo Local Mobile Mapping. Příklad šéf stavby chce zjistit, kde po stavbě má Ukrajince, zapne mobil nebo GPS a aplikace znázorní mapu pohybu čipů. Při využití služby, jako je např. Mobil mapping, je možno např. na místě činu si v inkriminovanou dobu prohlédnout pohyb osob s inplantovaným čipem. |
vit 16.8.2007 15:59Pane profesore,pokud preferujete bezpecnost pred svobodou,nezaslouzite si ani jedno ani druhe.Prominte mi. ... |
lydie vloha 15.8.2007 14:42nad rigidní agresivitou plynoucí z přisvojené moci některých řemeslníků svého oboru zůstává rozum stát, pokud mi má být autoritou primitivní muž bez maturity, který je zvyklý lhát o skutcích i slovech a krouží kolem mě s obuškem a revolverem, pokud má mít mravní autoritu revizor, který bere pokuty do kapsy a rád se nechá slečinkou dlouho přemlouvat aby jí to vodpustil, pokud má mít mravní autoritu lékař, který je v Čechách takřka polobohem, měl by mít velkou úctu před svobodou a vůlí druhého člověka na spravedlnost, jasná pravidla, ochranu důstojnosti. Je to ze všech možností nejvíce nebezpečné. A někdo by ho měl poučit o tom, jak se člověk v zajetí snadno a rád svému tyranovi podvolí, je to totiž situačně účelné jednání. |
KIKA 15.8.2007 13:35Re: Re: Re: No.. Ale to víte, že to vím. Ale měla jsem na mysli spíš onen dopad - grázl byl zachycen, dopaden a jemu (či jeho obhájci) se u soudu bude těžko tvrdit, že ten nůž v ruce nedržel a oběť podřízl někdo úplně jiný. Jinak s Vámi samozřejmě souhlasím - ovšem školní výchovný systém je podle mne nastaven takovým způsobem, že kurzy obrany by spíš potřebovali samotní kantoři . Nicméně to je téma úplně jiné - ale věřím, že by vyvolalo stejně bouřlivé diskuze a reakce, jako příspěvek prof.Pafka. Přeji Vám krásný den. A bezpečí, kamkoliv vstoupíte. |
pavel 99 15.8.2007 0:40Re: Re: Re: Vyzývám všechny tak fundamentální odpůrce čipů a proto správný "utajovač" leze do svýho bydliště zásadně kanálovou šachtou (a s vypnutým mobilem). |
Alfred 14.8.2007 23:15Re: Nejbezpečněji by bylo za ostnatými dráty Proč by si ausgerechnet Arabové měli něco v Iráku zařizovat jak chtějí, když tam nežijí jenom Arabové. Žije tam i spousta Kurdů, kteří s "Araby, co si chtějí v Iráku dělat co chtějí" nechtějí mít nic společného. V tom je problém. Mně by tady taky nevadili komunisti, kdyby k tomu jejich "dělání si co chtějí" nepatřilo , že rozhodovali o tom, kam můžu nebo nemůzu jet, kde pracovat a s kým se přátelit. |
Homolka 14.8.2007 23:11Brání snad někdo ... ..panu profesorovi,aby si čip nechal nastřelit?Nebo aby se obden hlásil na policii? Nebo aby žádal o povolení vycestovat z města? |
baltahsar 14.8.2007 23:08Re: Re: Vyzývám všechny tak fundamentální odpůrce čipů Ale jenom do okamžiku, než si je někdo koupí a začne nosit s identifikovatelnym ksichtem a zanášet je do svýho trvalýho bydliště. Nebuďte naivní .. |
david 14.8.2007 22:27Lupiči mučili muže. Chtěli PIN Takhle lupič přijde vyřízne vám čip a je to. |
jízlivec 14.8.2007 22:25Re: Tři různé věci smíchal autor Příliš rozumný názor - to se neujme... |
Honza42 14.8.2007 22:23Re: Vyzývám všechny tak fundamentální odpůrce čipů Kartové mobily jsou anonymní. |
jízlivec 14.8.2007 22:11Re: Ostatne ... vse k tomuto bylo jiz receno pred vice mnoha desitkami let.. Vidím tam slůvko "essential"... |
qwert 14.8.2007 21:59Je to dobrý už se zase vášnivě debatuje o věcech, které byly pár let po 11.9. v útlumu. |
Hawk 14.8.2007 21:39Re: Vyzývám všechny tak fundamentální odpůrce čipů to je pravda, Jenže mobil můžu vypnout, když chci mít soukromí, Čip nebo šmírující kameru ne. |
křestní 14.8.2007 21:30BEZPEČNOST Co má s bezpečností společné například "šmírování" kamerou v Plzni ? |
qwert 14.8.2007 21:17problém není v očipování, ale v bezhlavé důvěře v systém, který lze obelstít představte si situaci, kdy UK zruší ty pohovory při vstupu na ostrov a plně se spolehne na nějakou elektronickou věcičku pod kůží. Myslíte, že to zvýší bezpečnost? Ja o tom dost pochybuji. myslíte, že bude problém si čipy přendat? Jak vítaný a snadný způsob ke změně identity! Míslíte, že na takový systém bude možné spoléhat, pokud nebude on line sledována poloha všech vyemitovaných čipů? |
Hudec 14.8.2007 19:47Vyzývám všechny tak fundamentální odpůrce čipů Ihned zahoďte svůj mobil a již nikdy ani z půjčeného nevolejte! On totiž jakýkoliv dnešní čip nebo RFID tag je svým dosahem (centimetry, zřídkakdy metry), výkonem a možnostmi paměti omezenými maximálně na několik kB neškodná hračka ve srovnání s libovolným zapnutým mobilem. Tím neříkám, že soukromí se nemá chránit. Říkám tím, že když už proti něčemu brojím, tak prosím důsledně. Jinak je takové brojení jaksi nevěrohodné. |
Hudec 14.8.2007 19:39Re: V několika příspěvcích jsem vystupoval jako odpůrce čipování občanů Předpokládám, že toto je provokace k diskusi, nebo vtip. |
HP 14.8.2007 18:47Re: Re: Ajaj V USA nekdy do 50tych nebo 60tych let minuleho stoleti letali civilni piloti ozbrojeni. Ted se to zase zavadi. Spolu s dost narocnym vycvikem. Napr. jde o to aby navahali zastrelit lumpa drziciho nuz pod krkem hezke letusky (mrzute :-( !!! Nicmene letadlo plne castujicich ma vetsi cenu nez jeden zivot) |
richard 14.8.2007 18:47Re: Re: ševče drž se svého kopyta Svoboda, moje svoboda není blábol a jestli jste po*****ná strachy je to váš problém. Apropos 99 % příspěvků mi dávají za pravdu takže o co jde ?!? |
Eva D. 14.8.2007 18:32Re: Typický příspěvek poděšené ovce Teda, Vy musíte být pamětník. Já si dobu, kdy se nezamykala všechna auta nepamatuju, jen dobu, kdy se odnášely domů stěrače. |
Eva D. 14.8.2007 18:24Re: Re: Re: Re: nešťastník pan doktor... |
Eva D. 14.8.2007 18:23Re: Re: Re: nešťastník pan doktor... Taky jste mě nadzvedl. Zažila jsem při svém létání letušky s optimální váhou i mírami, které byly poměrně nepříjemné ( bylo to kdysi s ČSA) a na vnitrostátních linkách v USA maminy věkem i vzhledem, se kterými bylo potěšení letět. Pro malé děti a starší lidi byly tyhle maminy přímo terno. Netvrdím že krasavice ze žurnálu musí být nutně protiva, nehodlám to zjednodušovat, jako jste to udělal Vy. Určitý podíl letušáků je fajn. Kvůli zákaznicím. Spravedlnost muší bejt! |
katango 14.8.2007 18:19Re: Re: Re: Je to hovňouskovský odvárek, ten blbočlánek. Souhlasím.Budu 100 % respektovat páně profesorovy názory z oblasti hrudní chirurgie.Té nerozumím a on ano.Pokud však zabrousíme mimo přísně odborná témata,nemá pro mne jeho názor větší platnost než třeba Lojzy Nováka z Horní Dolní.A názory prezentované v článku se mi nelíbí.Já dám přednost svobodě,taky proto,že nesvoboda má tendenci se neustále prohlubovat.Kde by to asi,pane profesore skončilo ? A kam by to mohlo dojít,aby vám to vadilo ? |
Optimista 14.8.2007 17:19Nejbezpečněji by bylo za ostnatými dráty Neustále se řeší bezpečnost, ale neřeší se příčiny. Když někdo poukáže na viníky tohoto stavu ve světě, které já nevidím v Arabech, tak je zle. Akce Arabů jsou jen ta ozvěna po zvolání do lesa. Ať si to Arabové v Iráku a jinde zařídí jak chtějí, proč jim tam pořád něco vnucujete a nejraději s tanky a bombardovacími letadly? Nevidím řešení zotročováním lidí v Evropě pod dalšími nejrůznějšími záminkami. Jednou nám bude někdo říkat, až se prosadí Pafkovo čipování, že stejně nejlepší je obehnat lidi ostnatým drátem a okolo postavit věže s kulomety, které budou pečovat o bezpečnost lidí za uvnitř dráty. Určitě se najdou zase zmasírovaní lidé, kteří řeknou, že je to správné. Výraz dobrovolné vzdání se části své svobody je nejzrůdnější a nejhrůznější výraz a demagogie, která zatím byla vymyšlena. Nechci se, ani dobrovolně, vzdávat žádné své svobody ani její části pod žádnou záminkou. Vy dobrovolní kývači na své ujařmování, z jednoho chomoutu jste vylezli a už blouzníte a toužíte po jiném. |
Optimista 14.8.2007 17:13Re: Re: Re: Re: Re: V několika příspěvcích jsem vystupoval jako odpůrce čipování občanů Vy tady šíříte xenofobii a rasismus. O likvidaci tady nikdo nemluví, jen o prodeji informací. Lidi se můžou vhodnou manipulací vymlátit sami mezi sebou. To už zařídí ti, kterým budeme prodávat informace. Nač na to jít tak hloupě, jak popisuje No jo? Konta bychom ale určitě měli, o konta jde především. Jo a lidská blbost a moc nejsou souměřitelné pojmy. Nejdřív je ta lidská blbost a pak z toho má někdo tu moc. |
Optimista 14.8.2007 17:08Re: Re: Re: Re: V několika příspěvcích jsem vystupoval jako odpůrce čipování občanů Dobře jmO, jen tak dál, jste nadějný člen týmu. |
Volkswagen 14.8.2007 17:05Re: Re: Je to hovňouskovský odvárek, ten blbočlánek. Dobrý automechanik může být blb. Dobrý chirurg také. |