2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

ÚVAHA: Člověk Paroubek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kestrel 28.6.2006 10:54

Uzasna propaganda

Pane Vizku, myslel jsme ze uz me nemuzete prekvapit. Ale opak je pravdou. Nejvetsi mistri propagandy pred Vami blednou 8-o. Jediny problemek vidim v faktu, ze vysetrovani Kubiceho zpravy neni u konce a CSSD ma uz precendens v osobe pana Svobody. Verim ze drzi misto minimalne panu Vybiralovi (ale drzim palce i panu Paroubkovi) R^RvRv.

včelař 28.6.2006 10:46

Žasnu.

Připadá mi přinejmenším špatné, když se politik přihlásí ke spolupráci s KSČM. Na druhou stranu - ať napíše někdo, že souhlasí se svinstvem nejvyššího řádu - a to je zpráva a drby jakéhosi šaška, o němž řada lidí tvrdí, že je odborník. Z toho, že ten blábol vyšel čtyři dny před volbami, je mi zle a stydím se, že je to u nás vůbec možné. Nejsem naprosto příznivec ČSSD, ovšem to bylo takové svinstvo, že v tomto bodě s autorem souhlasím.

Berdychuv Gang 28.6.2006 11:07

Re: Žasnu.

Ano. Kubica je sasek a lhar. A to, ze pozaviral nas policejne-soudni gang to jen potvrzuje!

včelař 28.6.2006 11:25

Re: Re: Žasnu.

Mohl bych oponovat úrovní jeho podřízených, což je jeho zodpovědnost, ale držím se jen jeho vystoupení před volbami. Někdy se člověku povede, že jedním činem zhatí i dobré věci, které vykonal předtím.

Vladimir 28.6.2006 10:44

tento clanek...

... tento clanek je propagandisticka snuska zvastu, pokud jim Vizek sam veri, mel by se lecit, pokud jim neveri, je to socansky ministr propagandy. Je zbytecne to otiskovat a pluralitu nazoru ve psu to nijak nezvetsuje a ctenare to nijak neobohacuje. Hanba !

Lenka 28.6.2006 10:43

ironie...ne bohužel

Vypadá to, že máte dost "vymytý mozek"...nejdřív jsem myslela, že je to ironie!!!

Aton 28.6.2006 10:51

Re: ironie...ne bohužel

To si psal Já Parub I.sám?Tolik lží jem ještě na tak malám kousku nečetl.Paroubek byl odjaživa prospěchářem,ať to bylo v RaJi, nebo na magistrátu.Rád se předvádí jaký je to pravdomluvný člověk a hlavně jak je poctivý,jeto náš takový kocourek Kočky.To se mi ale z toho udělalo špatně .Málem bych tomu věřil.

Lenka 28.6.2006 10:55

Re: Re: ironie...ne bohužel

taky jsem nevěřila svým očím... 8-o

asd 28.6.2006 10:41

sdf

můj děd šel bručet, pač se v hospodě ožral a prohlásil něco o nějakym komunistickým potentátovi a tady jsou lidi, který se veřejně zastávají komunistů a jejich světonázoru, jak všem řídit život lépe. a hlavně do vlastní kapsy. Pane Vízku, nebyl jste náhodou přísedící?

gerontusinza 28.6.2006 11:13

Také jsem měl takového v rodině. Jenže na rozdíl od vašeho dědy střílel nad kanálem z věže letounu.Re: sdf

Proto mu to dali sežrat před tím 8 let a za hospodu 2 roky. Jenže on by vám asi sdělil totéž co já. Že modrý komunista je nebezpečnější než ten pacifikovanej.

dph 28.6.2006 11:22

Re: Také jsem měl takového v rodině. Jenže na rozdíl od vašeho dědy střílel nad kanálem z věže letounu.Re: sdf

chlapče,vy nejste jenom hloupý,ale přímo vůl. Uveďte alespoň jeden případ,kdy dal Klaus někoho popravit!

Modrý pták 28.6.2006 10:35

Buvole (Turbe),

"z historie je známé, že to byli vždy sociální demokrati, kteří byli v první řadě pronásledováni, když se k vládě dostali nějací ti pravičáci!" - můžete prosím uvést zemi, kde se něco podobného stalo nebo jste úplně zmagořil jako ten Turb?

Turbe, nemám sebemenší pochopení pro současného šéfa socialistů, ale s těmi lágry - to jste se musel úplně zcvoknout. Vyražte na výlet do Terezína a přestanete psát takové kraviny. Uf.

Buvol 28.6.2006 10:47

Re: Buvole (Turbe),

Rusko 1917 (tam je ovšem pronásledovali bolševici). Nejznámnější je ovšem případ německých sociálních demokratů, kde na ně nacionalisti hodili porážku v I. svět. válce a po roce 1933 byli mezi prvními "zákazníky" nacistických koncentráků .... Našly by se jistě ještě další příklady např. Chile apod...

Bubik 28.6.2006 10:59

Hele Buvole, a ona byla NSDAP pravicová strana?

Fakt? Dle čeho tak soudíte?

Buvol 28.6.2006 11:37

Re: Hele Buvole, a ona byla NSDAP pravicová strana?

Nacisti měli sice levicovou rétoriku, ale byli to pravičáci, viz např. jejich sponzory: Kruppa aspol. Doporučuji něco si o tom přečíst např. William Shirer: Vzestup a pád třetí říše ....

Modrý pták 28.6.2006 11:07

Psal jste o pravičácích, kteří zřizovali lágry,

já o ničem takovém nevím. Pokud jde o nacisty - ty nemáte v úmyslu označovat za pravičáky nebo ano??!!?? Chile - no, já bych šéfa armády generála Pinocheta určitě neoznačil za politickou sílu, ale nevadí. Komunistickému exponentovi Allendemu se podařilo zbídačit zemi během dvou let. Armáda provedla ozbrojený puč a zahájila vojenskou diktaturu. Mimochodem, to byl v 70. letech v Jižní Americe takový folklór. Argentina měla generála Videlu, Paraguay toho s tím německým jménem (myslím Stroessner, ale nepřel bych se), Guatemala čertvíkoho (každou chvíli se tam svrhávali různí důstojníci) atakdále. Ale označovat je za pravičáky - to snad ne.

P. S. Já o lágrech nepsal ani slovo.

Buvol 28.6.2006 10:56

Re: Buvole (Turbe),

Ještě něco! Uveďte případně Vy, kdy v historii sociální demokraté budovali nějaké lágry nebo jinak pronásledovali své politické odpůrce!

Aton 28.6.2006 11:03

Re: Re: Buvole (Turbe),

Ty blbe Ty jsi zapomně co udělali socani v roce 1948?Že šli do holportu s komunisty?Kdo poravil paní Dr.Horákovou?Komunisti za přspění špinavejch socanů.Kolik lidí zavraždili?Je mi z Tebe ty chudinko líto.Jsi ta samá špína jako oni.

Buvol 28.6.2006 11:43

Re: Re: Re: Buvole (Turbe),

Byli pohlceni komunisty násilně! A neposuzuj, ty nedovzdělanej blbe, lidi podle sebe!

tonda 28.6.2006 13:43

Re: Re: Re: Buvole (Turbe),

 Milý inteligente, Špinaví socani končil ive vězení, nebo byli unášeni zpět z emigrace. V národní frontě byli např. čistí lidovci - stejně čistí, jako ti, co byli ve vládě Klausově, Paroubkově a nedej Bůh, kdyby prošla, budou i v Topolánkově.   

jkotek 28.6.2006 11:04

Re: Buvole (Turbe),

Pro kazdy extremni socialismus, jedno zda nacionalni (nacismus) nebo internacionalni (komunismus) je prvnim nepritelem umirnena verze socialismu - SocDem. Ale neslucujte narodne socialni nemeckou pracujicich stranu s pravicaky!

Modrý pták 28.6.2006 10:28

Reakce.

"jimi vysmívaný a napadaný Paroubek – za údajnou přípravu k vládní kolaboraci s komunisty" - já si nemohu pomoci, ale Vámi jmenovaná osoba ZCELA a BEZVÝHRADNĚ rezignovala na koaliční partnery a s komunisty KOL|ABOROVALA na PARLAMENTNÍ úrovni. To je prostě fakt, který se nedá vůbec ničím okecat. Pokud je "KSČM čistá a je nejvyšší čas dát jí důvěru a hlasy", což pan Paroubek bez nejmenší pochybnosti udělal (viz jeho nejslavnější výrok - levice má 100 hlasů), tak proč u všech všudy setrvával v koalici, která mu vůbec k ničemu nebyla. Vždyť je připraven dělat dobro s Martany - s komunisty ho již provozuje. Vůbec nechápu, co s tím "svinstvem má společného pravice a proč by se za to měla kát". Samotný řetězec Vašich úvah - A cosi řekne, B to označí za svinstvo a C pokud to také neoznačí za svinstvo, tak se má kát, je pro mě neuvěřitelná. A stran toho úctyhodného umenšení vlivu KSČM - já ten jeho projev 10. června viděl. Jestli je tohle náklad za umenšení vlivu KSČM, tak je to nářez podle úplně všech pravidel. Já si myslel, že již nelze hlouběji klesnout, ale on stále prohlašuje, že KSČM a ČSSD JSOU JEDNÍM BLOKEM. A Vy na toho chlapa píšete ódy.

No, už několikrát jsem napsal, že různé neomalenosti jsou nákladem toho úžasného výnosu zvaného svoboda slova. Takže konstatuji, že nesouhlasím s nadávkami (ačkoli to je také náklad spojený se svobodou slova), kterými Vás častují jiní a ve jménu toho báječného výnosu, budu nadále Vašim věrným čtenářem :-)))).

Rony 28.6.2006 10:26

Neznám pana Vízka,

nemám nejmenší tušení, kdo to je, ale obsah jeho článku o něm vypovídá víc než dost. Jím hlasaná Paroubkova adorace je výsměchem zdravému rozumu. JP není ani socialista a už vůbec ne demokrat Jeho nehynoucí zásluhou je pouze to, že je bolševik na koni a může bezostyšně požadovat křeslo místopředsedy PS pro fízla Filipa. Sociální demokraty přivedl svým hulvátsvím a politikařením na úrovni IV. cenové skupiny do izolace, kdy mu zbyl jediný spojenec - KSČM neboli Marťani. Jeho povolební projev byl opravdu varovný a zaplať pán Bůh za těch pár hlasů z ciziny, které rozhodly o tom, že vznikla situace, která sice nejspíš povede k předčasným volbám, ale pevně věřím tomu, že lidé byli dostatečně poučeni a pokud ne, pak jsou reálné dvě alternativy, emigrace nebo občanská válka.

gerontusinza 28.6.2006 10:19

Pane Vízku, až na poslední odstavec, vše podepisuji.

Ten poslední odstavec ovšem nebyl panem Paroubkem prováděn záměrně. Odliv hlasů od KSČM vyplynul tak říkajíc i díky  špinavostem ODS k podržení ČSSD. Ovšem pouze dočasně. V případě nových voleb půjdou evidentně kukat zelení. Přeji hezký den

Švrk 28.6.2006 10:15

Pane Vízek

Jsem rád, že jste hned na začátku kápl božskou. Nicméně i tak je Váš článek pragmatickým kotrmelcem nejhrubšího zrna.  

Turb 28.6.2006 10:13

pane Vizku

tak tohle opravdu boli !

asd 28.6.2006 10:07

sdf

jestli chce pan paroubek pomník, tak ať pracuje zadarmo, svůj plat mi posílá na účet a já mu pak z něj něco malého nechám postavit.

Buvol 28.6.2006 10:06

Podle mého názoru autor zcela přesně vystihl situaci kolem pana Paroubka

a předvolební podvod ODS s tzv. Kubiceho zprávou.  V této souvislosti se mi jako největší grázl, který by měl okamžitě zmizet z politiky, jeví Ivan Langer!

Turb 28.6.2006 10:16

Re: Podle mého názoru autor zcela přesně vystihl situaci kolem pana Paroubka

"uz se tesim az komunisti za pomoci paroubka zacnou opet plnit lagry politickymi vezni a bude pokoj od modre luzy"

toto jste mel na mysli ?

gerontusinza 28.6.2006 10:20

Pane to už je diagnoza! Re: Re: Podle mého názoru autor zcela přesně vystihl situaci kolem pana Paroubka

!!Nechte se léčit!!