15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

UKRAJINA: Amnesty si našla nového nepřítele

Amnesty International dnes na svém anglické webu zveřejnila materiál, v němž kritizuje počínání ukrajinských ozbrojených sil. Vznikl na základě údajů shromážděných zahraničními výzkumníky a výzkumníky z oddělení krizové reakce celosvětové kanceláře naší organizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pepax 6.8.2022 10:14

Z čeho tak soudíte.

D. Mach 6.8.2022 10:20

Protože tam rozebírá, v čem je ta zpráva zavádějící. Takže s tím psaním ojedinělé pravdy je to sporné. I mně se zdá divné, když Ukrajincům vyčítá, že si z vystříleného objektu nemocnice udělali zónu, kam se vojáci chodí najíst a odpočinout si, a doporučuje jim, aby odpočívali v blízkém lesíku.

P. Pepax 6.8.2022 10:31

Pro mne je AI nevěrohodná instituce, která se občas tefí to tzv. pravdy té které strany.

D. Mach 6.8.2022 10:39

P. Pepax 6.8.2022 10:10

V podstatě je jedno co napsala AI, protože tentokrát se náhodou rozhodla zveřejnit pravdu.

Takže nevěrohodná instituce se vám hodí, když se náhodou trefí do vašeho světonázoru?

P. Pepax 6.8.2022 10:50

Napsal jsem té které strany vy světanázore.

P. Diviš 6.8.2022 10:24

Spíš nepochopil. Zdali nemohl, nebo nechtěl pochopit, těžko říci, obé je možné.

P. Pepax 6.8.2022 10:29

Problém s chápáním máte vy, jste opravdu velmi aktivní.

G. Onion 6.8.2022 10:51

Máte pravdu. Na jiném místě tady je ta zpráva vydaná. Samozřejmě jakmile se objeví někde pravda o tom jak čochlove využívají civilní obyvatelstvo jako štít tak okamžitě začnou kvičet jak podsvinčata právě ti co mají tu správnou pravdu, že je to lež. A budou AI dehonestovat. Kdyby AI vydala zprávu, že čochlove bojují rytířsky, že nepřekračují mezinárodní dohody stran válčeni tak budou titíž křepčit a oslavovat AI jak je nestranná a vynikající.

No a jestli můžu poradit, nebavte se s rusofobem Šebestou to je patologický lhář, ten lže ani poledne nedrží.;-D;-D

D. Mach 6.8.2022 10:59

P. Pepax 6.8.2022 10:31

Pro mne je AI nevěrohodná instituce ...

Asi neumíte číst, Cibulko!

G. Onion 6.8.2022 11:16

Nic proti ničemu, šašku.

P. Pepax 6.8.2022 10:59

;-D máte pravdu, polemizovat s nim je ztráta času.

P. Diviš 6.8.2022 9:50

Amnesty International je nádherná ukázka toho, kam až může zajít původně dobrá myšlenka.

H. Lukešová 6.8.2022 10:00

Mohl byste prosím tu "původně dobrou myšlenku" Amnesty International blíže specifikovat? Co je dobrého na terorizování západních demokratických zemích, nejvíce Izraeli?

AI je skupina krajně levicových ideologů nenávidějící vše dobré, představitelé AI se např. vyjádřili, že jim vadí existence Izraele jako takového..., takto si dobrou myšlenku zcela jistě nepředstavuji. Na ultralevici nic dobrého nevidím.

P. Diviš 6.8.2022 10:27

Nebylo by na škodu, pokud by se někdo důvěryhodný a pokud možno nestranný (tedy nepodléhající žádnému státu) zabýval dokumentací a zveřejňování různých svinstev, páchaných tu i onde. To je ta myšlenka.

Provedení a provádějící jsou bohužel jak píšete, to je to zkažení.

V. Loula 6.8.2022 9:26

Myslím, že abychom se dozvěděli skutečnou pravdu, stylem padni komu padni, tak si musíme počkat minimálně 50 let. Dneska těžko poznat, co je pravda, co je lež, co je propaganda.

P. Diviš 6.8.2022 9:29

Tak těžké zas ne, pokud vyjdete od základních skutečností.

1. Rusko napadlo Ukrajinu, ačkoliv to popírá.

2. Všechny války, které Rusko (i pod firmou SSSR) vedlo, byly naprosto bezohledné k civilnímu obyvatelstvu i k vlastním vojákům.

3. Ukrajinci se musí bránit tam, kde je Rusáci napadají.

P. Pepax 6.8.2022 9:56

Od Ukrajinců nám žádná pravda ani za 50 let nehrozí.

D. Mach 6.8.2022 10:05

Zato Russonáckové jsou esencí pravdy a spravedlnosti. Už nás jednou okupovali. Ti jiní nebudou.

P. Diviš 6.8.2022 10:28

Vám zaručeně ne. Nepoznal byste ji a pokud poznal, nepřipustil si ji.

Z. Lapil 6.8.2022 9:18

Tak tak, přátelsky obležené město plné civilních obyvatel, kteří nemohou/nesmějí pryč, přestože umírají hlady, to je sviňárna přímo ukázková.

Zkuste Rusům připomenout Leningrad a bude klid. Kdyby nebyl, připomeňte jim boje o Moskvu nebo Stalingrad. Němcům Berlín, Polákům Varšavu, Číňanům Nanking...

A znalcům příručku markýze Pavo de Chvosta o čestném vedení boje, kterého jistý barbar zapíchnul dřív, než mu onen markýz stačil vzdát čest.

P. Diviš 6.8.2022 9:20

Připomínat Rusákům cokoliv je zbytečné. Jsou přesvědčeni o své nadřazenosti a právu páchat cokoliv.

F. De Winter 6.8.2022 8:50

Položme si otázku. Chová se Ukrajinská armáda jako armáda, která chrání vlastním území? Já myslím že ne. Takhle se chová okupační armáda, která brání dobyté území. A v tom je možná jádro pudla. Už před vypuknutím války se totiž Ukrajinská armáda nebo spíše nacistické bataliony chovaly na východní Ukrajině k místním lidem jako k okupovanému národu. Připomínalo situaci v Protektorátu a chování Němců k Čechům. Stačí se podívat na YouTube například na kanál Patricka Lancastera. Takže proč by měli brát ohled na civilisty, že? Teď o ta území přijdou a zavinili si to z velké části sami, protože se chovali jako hlupáci.

P. Pepax 6.8.2022 8:58

Souhlas, ale hlavní viník je US, který tyto hlupáky využil.

F. De Winter 6.8.2022 9:07

Souhlas.

P. Diviš 6.8.2022 9:49

US agent Putin! :-P

S. Ševeček 6.8.2022 8:58

ukrajinská armada je ve skutečnosti okupační armádou Západu a NI Fialy.

J. Novotný 6.8.2022 9:07

Takže ukrajinská armáda je vlastně naší okupační armádou? A okupuje Rusko? Tak jsme se přece dočkali! Už jsme to těm dacanům oplatili!! EU

D. Mach 6.8.2022 9:36

Ukrajinská armáda okupuje vlastní zemi? Vy byste dal Němcům Sudety klidně i dnes, co?

P. Diviš 6.8.2022 9:50

Jestli Němcům, to se neví, ale Rusákům zaručeně.

R. Šmíd 6.8.2022 9:12

Nacistické bataliony. To mluví samo o sobě. Třeba Mariupol před invazí vypadal jako varšavské ghetto, co? Bože, zase jeden čerpač kanálů se skrytou pravdou pro neovce...