27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Benes 20.3.2007 14:53

Re: Re: Dolezal zase dnes mimo,

no tak muj duchod prazaci urcite neplati, to vim nabeton.:-) jinak ale napsat, ze olympiada je to same, co ms v hokeji muze napsat jenom opravdovy tulpas. jo a taky se nedejte mylit, ze vsechno mimo Prahu je "venkov". :-))))) zas jeden prazak, co byl nejdal v Pruhonicich. ;-)

Buvol 20.3.2007 14:53

Re: No člověče Buvole

Děkuji za reakci..... a k tomu naštěstí hypotetickému odtržení, kdyby se jim to nepodařilo hned v roce 1989 zcela jistě by k tomu došlo v roce 1993, kdy se oddělilo Slovensko! Vždyť i na Moravě se objevily nacionalistické tendence. A teď si představte precedens Mnichova a tři milióny sudeťáků a válku na Balkáně ....

To s tím Třeštíkem je opravdu komické! Třeštík uznavaný historik, vědec, který je zvyklý systematicky pracovat s archivními materiály a proti němu "politolog" Doležal. který v podstatě fabuluje .... představuji si ho jak při tom hrozí pěstičkou a slintá si na sako ....

Petr Benes 20.3.2007 14:49

Re: Re: Dolezal zase dnes mimo,

No jo, zlomyslni to oni jsou. :-)

Stanley 20.3.2007 14:43

Re: Re: Dolezal zase dnes mimo,

 To jsem opravdu netušil, že nám halu ve Vysočanech postavili   " estébáci  " !  Ale aspoň po nich zůstane něco pozitivního !  Jinak je mi Pražáku fuk jak ve svém článku machruješ  s pražskými stavbami a jejich autory  Jen nevím co do Prahy pleteš  Gmu¨nd , Schwaben ?   Praha je jistě město evropské, kosmopolitní ale také české !   Vždyť co by byla Praha bez  českého venkova ? Víš Ty vůbec kolik lidí se po válce přestěhovalo do  Prahy z českého venkova ?  Nejsi náhodou jedním z nich ?   Nač ta pohrdlivá slova o venkově ?  Jinak autorství těch staveb nikomu neupírám ,ale stavěli to přece také české ruce ?!    Ostatně i císař Karel IV byl údajně hrdý na to, že byl po matce Čech a Přemyslovec  !!   Jinak ať žije olympiáda  !!

MK 20.3.2007 14:36

Re: Co s cizáckou šlechtou a placeným kolaborantem?

Ano, na rozdíl od vás.

Bokonon 20.3.2007 14:29

No člověče Buvole

Ta myšlenka, že by se sudeťáci chtěli odtrhnout po pádu Berlínské zdi mne opravdu nikdy nenapadla. Ale je to logické. A máte pravdu.

A z Doležala si nic nedělejte. Po té co byl schopen přirovnat čechy k islamistům ho neberu vážně.

Nejvíc se ovšem směji tomu, že v jeho logice nemám šanci. Kolektivní vina je špatná (němci neměli být odsunuti), ale když jde o čechy tak kolektivní vina platí (všichni můžeme za odsun nejvíc ti co se narodili později a nedej bože teď třeba opravují nějaký barák v pohraničí). Navíc podle jeho logiky nemám právo být ani hrdý na to dobré co tu je (jsem hrdý na vědce Heyrovského nebo jsem hrdý jak jsme pěkně opravili Litomyšl atd.) to je hned ze mne nacionalista zatímco sudeťák může být hrdý i na dědečka v SS.

A to že si zapšklý stařík vyřizuje účty s Třeštíkem no co dodat vyřizuje. Ale je to už k smíchu. Nebrat ho vážně.

AndyO 20.3.2007 14:13

Re: Re: Re: Už se těším,

nežvaň hovadiny, doktore.

Po tvém vzoru ti nevykám, nevážím si tě totiž.

Pamě't národa ti nikdo nevnucuje, klidně si dějiny ignoruj,ale nech ty, které to zajímá, aby jim bylo vyhověno.

Adolf 20.3.2007 14:00

Re: Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

Spis ty bu-vole.Moje prizpevky jsou bez emocniho zatizeni, jen tak naokraj...

doktor 20.3.2007 13:55

Re: Re: Už se těším,

Jako už dnes je popírání holokaustu v izraelském podání, občanská válka páté kolony tureckých Arménů za první světové války proti státu, jehož byli občany, nebo popírání zákona o zločinnosti a protiprávnosti komunistického režimu u nás (pokud ho uznám, tak jsem nematuroval, nebyl dva roky na vojenské prezenční službě, nepromoval, nemám několik atestací, neoženil jsem se a nerozvedl, nemám tři děti, jsou naživu všichni moji drazí, kteří zdánlivě zemřeli, atd.).

Buvol 20.3.2007 13:46

Re: Re: Re: ani nahodou

Nejspíš si myslíte, jak jste pokroková, vlastně to se už dneska nenosí, tak humanistická nebo křesťanská nebo snad nedejbože intelektualně vyspělá ... a za tím jste jenom hloupá ..... Já jsem přece nevyzýval k ničemu jinému, než jenom k zamyšlení, jak je možné, resp. jak se stalo, že katolický kněz, který se stal presidentem platil Němcům za zplynování svých židovských spoluobčanů .....

Adolf 20.3.2007 13:32

Re: Re: Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

O zdevastovanem mysleni spis ty popremyslej a okupacni zonu mas jen v Tvoji hlave...

Harpyje 20.3.2007 13:30

Re: Re: ani nahodou

Jako Češka se omlouvám za tento a podobné výroky. Je mi nanic, když něco takového čtu.

Adolf 20.3.2007 13:29

Re: Dolezal zase dnes mimo,

.......P.S. Sudetaci by urcite take byli pro olympiadu v Praze...A zimni cast treba v okoli Reichenbergu.

Stanley 20.3.2007 13:26

Stále stejný

  Tak jsem jednou polemizoval s názorem p. Doležala a ejhle uplynula krátká doba a p .  Doležal zase útočí !  Jako vždy speciálně na české historiky, tentokrát jmenovitě na pana Třeštíka !  Nazývá ho  "hlásnou troubou " Klausovy a  Zieleniecovy  "německé " politiky!  Myslím si, že p. Doležal je trouba  " hlásná "  ovšem politiky  páně  Posselta a jemu podobných !  Tam i tady  !!                             Jistě se zase vyrojí  spousta jeho  zastánců !!    

RomanL 20.3.2007 13:24

Re: Re: Re: Re: pan mitrofanov na rozdil od dolezala

Mně taky... (zvacející smajlík)

Buvol 20.3.2007 13:20

Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

S tebou nemá cenu diskutovat, jen ti řeknu, že fakt děláš čest svému jménu nebo nicku nebo co to máš za přezdívku .....

Buvol 20.3.2007 13:15

Re: ani nahodou

Pane Slováku, možná by bylo vhodnější, abyste držel hubu a přemýšlel, jak se to stalo, že zakladatel vašeho státu skončil na šibenici ..... 

Bohata9 20.3.2007 13:14

Re: Re: Re: Není dobytek jako "dobytek"... Ex "Haló noviny"...

Proč pořád mluvíte o Brdech? Radar měl stát na Libavé.(Mimo dosah příbramských a pražských bordelů)

oakman 20.3.2007 13:14

Re: Dolezal zase dnes mimo,

Olympiáda je to samé jako 20 MS v hokeji, které tak rádi hostíme, i když nám musí halu postavit StB. Je to to samé jako summit NATO, který zprudil místní, ale přinesl další stovky kongresů i když ne do nevalně řízeného KC. Je to jako MS ve fotbale, sen většiny místních Habásků. Je to byznys uprostřed Evropy, ta je nejčumvějším olympijským "národem" po Amících, Na většinu zápasů, závodů, finále se dá přicestovat na den, není problém to vyprodat - nejsme v Řecku, ale ve středu EU. Je to to samé, jako pro venkovana nepochopitelný dav 6 milionů turistů v Praze. Každý pražák má šest návštěv ročně;-P. Z peněz, které utratí, pak Praha naplňuje český rozpočet pro všechny. Už léta platí vaše důchody lidé, kteří se sem jezdí bavit, protože tu je hezky a veselo - jim. Levně už jim v Praze dávno není. Musíš pochopit, že uprostřed Česka je něco, co nemá s českým naturelem mnoho společného. Je to bývalé říšské hlavní město (jako asi 15 jiných v Evropě), je to nádherný evropský výtvor - evropský!! Karlův most, Svantovít / Peter Parler, Gmůnd, Schwaben, Matyas de Arras /FRA, Benedikt RIED (Rejt) / Němec, Dienzenhoferové - Rakousko (postavili téměř vše, co má v baroku cenu, Italové Santini, Lurago, atd. Je to město liberální, kosmopolitní, přátelské. Venkov, to je jiná káva, co?

čárli 20.3.2007 13:13

Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

Jednoznačně.

Harpyje 20.3.2007 13:12

Re: ani nahodou

Septik je příslušníkem zdejší hulvátské chátry, která se vyznačuje absencí znalostí a argumentů, zato ale vyniká v osočování ostatnich. Když se občas pokusí argumentovat k věci, tak okamžitě vyjde najevo jeho prostota. Nejlepší je takové ubožáky ignorovat.

Mirek F. 20.3.2007 13:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

Mluvil jsem o socíku, že tomu zabránil.Pořád ale lepší zdevastované území než odtržené území.

Buvol 20.3.2007 13:02

Re: Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

S plácáním o zdevastovaném pohraničí se běž vycpat! Spíš se starej o to, aby si neměl zdestované myšlení! Potom by tě možná napadlo, že tři nebo kolik miliónů Němců na našem území po válce by rozhodně byl důvod pro další okupační zónu .....   

Lea 20.3.2007 13:00

pane Doležale

Máte sice pravdu,rodiče si nevybrali.Zato jejich rodiče si uměli vybrat. Vybrali si cestu kolaborace,nedokázali alespoń v r.68 praštit s rudou knížkou.S takto širokou členskou základnou KSČ se potom lehce hlásalo,že národ souhlasí se vstupem vojsk.A když se těchto lidí většinou zeptáte,proč to dělali,odpověď zní,že pro budoucnost svých dětí.Všichni ti svazáci SSM,kteří jsou dneska takovými kritiky minulosti,by si měli nahlas říct,že vysokoškolské studium jim bylo umožněno zásluhou kádrového profilu jejich rodičů.A všichni,včetně pana Topolánka, by měli nahlas říct,že byli členy dorostu KSČ.Vysokoškolák není ve věku pionýra.Pan Jičínský se  v parlamentu zmínil ještě o jedné věci. Topolánka před volbama  podporoval  Jarek Nohavica. I jeho zásluhou sbíral Topolánek volební hlasy.Myslím si,že ti dva by si měli sednout a vyříkat si,kdo si v minulosti zadal s režimem více.

oakman 20.3.2007 13:00

Re: Re: Není každý den posvícení, pane Doležal.

Ano, zdánlivě jsou vaše argumenty pravdivé - při nezaujatém postoji k reálnému průběhu dějin se nám může zdát, že nevíme kam jdeme, ale v realitě našeho osobního žití musíme pokoušet fortunu činem, ne nerozhodným postáváním. To se nevyplácí v životě jedince, ani celku.

Víe, když to přišlo, řekl jsem si, teď je nutno myslet tak, že cokoliv mi bylo řečeno před rokem 89 a nebylo přírodovědného (exaktního) původu, opravdu řečeno nebylo - tedy bylo buď zprzněno ideologií, nebo dobou, která je pryč. Tady mnoho lidí dává svými komentáři najevo, že stále pokračují v myšlenkovém schématu života v socialzmu a nechápe, že jejich vidění společnosti, světa je pokřiveno sofistikovanou ideologií. C je jinak? Dnes si každý může nasbírat informací, kolik umí a stačí. Mnozí ale nehledají, radši umírají ve svém omylu. Je mi jich líto, on je nikdo myslet neučit, naopak je za to trestal. Držet generální linii je zpozdilé!!

BM 20.3.2007 12:56

ani nahodou

"Nepletete se náhodou do věcí ČR"

SEPTIK pletiem sa do vyjadrovania jedneho dementa pod clankom, nic viac, nic menej.

A ci su tvoje vulgarnosti pod skoro kazdym clankom "vecou CR", to necham na posudenie prispievatelom z CR.

tony 20.3.2007 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pan mitrofanov na rozdil od dolezala

Nemusí to být sprosté, stačí zločinná levice.

Adolf 20.3.2007 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

...se da napravit. Tu jsou vysledky........

http://www.zanikleobce.cz/index.php?lang=d&

Ladislav 20.3.2007 12:46

Re: Zdá se mi to jako ignoranství

Rozdelovat spolecnost na my a oni, hlasat ze ti co maji odlisny nazor jsou vyvrhelove bytsi to je vetsina naroda je prave reziduum z minulosti.

Nekteri lide si mysli ze zazrane totalitni mysleni skryji tim ze kazdeho okolo oznaci nalepkou bolsevik.

Ladislav 20.3.2007 12:39

Re: Re: Re: Opět Doležal a sudeťáci ....

Dva odlisne narody na jednom uzemi vzdy skoncily obcanskou valkou. Budte rad ze jsme se tomu vyhnuli.