27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 10.10.2006 18:46

jak opakovaně zjišťuji

autor vnitřním záležitostem ods příliš nerozumí. Jestli jsou jeho jiné informace stejně "kvalitní",....

kdo se skutečně nemusí obávat kongresu je právě Nečas. A hejtmani, že by oni měli představovat změnu, které dosud brání oni "věrní" po Sarajevu? To je fakt k smíchu.

Rolen 10.10.2006 16:44

Strach o voliče komunistů

Tak Nečas má strach  aby ČSSD nepřetáhla voliče komunistům??? BRÁVO!!! Už dlouho je jasné, že existence KSČM je strategickou výhodou pro ODS. A nyní to Nečas přiznává na plnou hubu, proboha, aby snad KSČM nezeslábla!!!!!!!!!!!!

clay 10.10.2006 18:51

Re: Strach o voliče komunistů

Nečas "nemá strach", jen se "diví komunistům", že nevidí, že spoluprací s Paroubkem mohou jedině tratit. Jediné, z čeho jde opravdu strach je už neskrývaná kolaborace socanů s komunisty

Jura Jurax 10.10.2006 15:58

Proč?

Po lidech se žádá, aby byli nejen flexibilní pracovní silou, vysoce vzdělanou, schopnou několikrát za život se rekvalifikovat, měnit často zaměstnání, ale například i ochotnou přijmout nekvalifikovanou práci za nízkou mzdu.

Proč se nad tím pan Doležal ušklebuje? Že to řekl Paroubek? Ale mně - a nejsem příznivcem socanů obecně a Paroubka speciálně - přijde tohle docela moudré a výstižné. A ono i ochotnou přijmout nekvalifikovanou práci za nízkou mzdu (rozumím tomu tak, že raději pracovat byť za málo než se poflakovat a dělat melouchy na sociálce) jakoby ani neřekl socan.

Porovnání nucené rekvalifikace nepohodlných rebelů za bolševika s rekvalikací dnes je udeřené na hlavičku.

Jura Jurax 10.10.2006 15:44

Tamtéž vyzývá Petr Uhl k revolučnímu povstání lidu, pokud Topolánek okamžitě neodstoupí ...

Není tento Uhl u Zelených?

Jura Jurax 10.10.2006 15:40

Ne vyhnání, ale odsun!

On by to nebyl Doležal,  aby se nevzal za odsunuté sudeťáky ... mít je teď tady, dopadli bychom po sametu jako v osmatřicátém v Mnichově nebo jako Srbové s Kosovem a do Reichengergu, Switau či Karlsbadu bychom jezdili na pas. Takže díky bohům, jsou-li jací, a prezidentu Benešovi za odsun!

jeff 10.10.2006 13:56

výstižné, pravdivé a objektivní

jinak by tu rudé tváře tak neřvaly.

Ivan 10.10.2006 15:35

Re: výstižné, pravdivé a objektivní

On tu někdo řve? Doležal si stačí sám. Jsem zvědavý, jakou křeč ještě dokáže vyplodit.

AeroKarel 10.10.2006 12:57

Nadprůměrně jedovaté,

nadprůměrně reálné ! ;-)

Platypus 10.10.2006 12:10

Pavlínka Topolánková

Rozumím Pavlínce , že je naštvaná, protože si Topolánek z ní a z jejich dětí udělal prostitutky. Nechal s fotografovat jako otec rodiny, tvrdil jak mu na rodině záleží Pavlínka přednesla emocionální projev na kongresu ODS, kde mu deklarovala důvěru a on a bokem píchal Talmanovou. Kdyby držel hubu o rodině a prezentoval se jako intelektuál (což by asi přišlo nastejno, protože je to zelený mozek z opavského vojenského gymnázia) udělal by lépe. Takto potvrdil , že Klaus ve své SMS měl pravdu FALEŠNÝ A PRÁZDNÝ, ti kdo ho znají z Ostravy  to už vědí minálně 25 roků.  A Pavlínku budu volit (je v mém obvodu), protože tu prázdnotu, faleš a vulgaritu Topolánka prezentovanou na veřejnosti si nenechala líbit  a taky na něj na veřejnosti zaútočila. V tomto pohledu nesouhlasím s P. Doležalem , že píchačka Talmanové  je Topolánkových soukromá věc. Není, děla z nás všech blbce a myslí si že ještě někdo mu bude věři.

miki 10.10.2006 12:41

Re: Pavlínka Topolánková

neschovávej se za "Pavlínku". Dle tvého příspěvku soudím, že jsi typický volič Beníta.

Platypus 10.10.2006 13:54

Re: Re: Pavlínka Topolánková

Podstata mého příspěvku  spočívá v tom, že od pravicového politika očekávám něco jiného než od Benita nebo Falmera, zatím je Topolánek karikaturou pravicového politika.

pertinax 10.10.2006 23:19

Re: Re: Re: Pavlínka Topolánková

Pokud očekáváte politickou kultivovanost, třeba i z prava, to se ještě v této zemičce hodně dlouho načekáte. To není útok na Vás ani na Váš příspěvek - ten je velmi trefný. Bohužel.

AeroKarel 10.10.2006 12:59

Re: Pavlínka Topolánková

Asi nečtu Blesk nebo ještě něco horšího, tak holt nevím, že někdo někoho píchal. Ke mně se dostaly jen  informace o posezení ve vinárně.

Ale Topolánkovou volte, KSČSSD vám bude moc vděčna.

milan007 10.10.2006 15:13

Re: Pavlínka Topolánková

Z toho co jsem si přečetl od Vás , z Vás nikdo blbce dělat nemusí. Uhodnete proč ??

Hasan 10.10.2006 15:18

Re: Pavlínka Topolánková

Jak tady čtu ty řeči o Pavlínce,tak mne napadá,jestli nemáte náhodou mokro v rozkroku.Moc bych se tomu nedivil.

emil 10.10.2006 17:15

Re: Pavlínka Topolánková

Ještě bych doplnil rodinnou charakteristiku moudrého vůdce, věrného manžela a spolehlivého dlužníka o zaměstnání jeho matky na sekretariátu soudruha Mamuly, nejtvrdšího z krajských tajemníků KSČ. U amerických prezidentů známe předky několika generací, u nás jsou rodiny politiků TABU, protože bychom se nestačili divit. Řada rodin je totiž u moci za jakéhokoliv režimu (viz Ruml, Mlynář...)

clay 10.10.2006 18:53

Re: Pavlínka Topolánková

váš hlas skončí v tom správném koši;-D;-D;-D

Ptica z Modrej 10.10.2006 21:26

Re: Pavlínka Topolánková

Své soukromé věci podobného charakteru tahají na veřejnost jen krátkozrací pitomci-dlouhodobý kapitál z toho nevytřískáte a navíc se elegantně ztrapníte.Špinavé prádlo se pere zásadně doma.Elegantně to zvládla Hillary Clinton-tak jedná dáma na úrovni v podobných úletech chlapců s neřízenýma gulama.

.

VLK 10.10.2006 11:36

Berlin

Ohledne te berlinske Havlovy oslavy to Dolezal prehani. To neni jako fundamentalisti, nikdo nikoho nevrazdi ani nevypaluje. To jsou jen obvykla diplomaticke tanecky. A je jedno, ze stejne tanecky tehdy provadely muslimske vlady, ty ani tehdy nikoho nezajimaly.

Na druhou stranu ma pravdu, ze bychom mohli byt ve sve diplomacii velkorysejsi. Stacilo tam poslat jen atase misto velvyslance a patricne to okomentovat. A nepodat tomu politikovi ruku.

 Jinak mi nestaci vyjadreni "nejaka vystava", ale chci vedet, co je to za vystavu, kdyz ovlivnuje jednani naseho ministerstva.

Posledni k tomuto tematu: Dolezalovi uz nikdo nenadava, kdyz se zastane Sudetskych Nemcu. Myslim, ze je to dobre. Jdeme vic k tematu nez k autorovi.

Jura Jurax 10.10.2006 16:02

Re: Berlin

Dolezalovi uz nikdo nenadava, kdyz se zastane Sudetskych Nemcu.

Ne snad, že bych mu nadával. Ale hlasitě s ním nesouhlasím a v duchu mu košatě klnu.

Submik 10.10.2006 23:08

Re: Berlin

Nadávání není na místě, ale že je jeho úvaha hloupoučká, to by se říct mělo.

VLK 10.10.2006 11:24

Pokus pro Paroubka vcera a dnes.

Pokus pro Paroubka by ve dnesni atmosfere znamenal neco jineho, nez pred dvema mesici. V soucasnosti uz jsou vsichni presvedceni, ze sestavit vladu je vec nemozna a jedine reseni jsou predcasne volby. Takze kazdy vi, ze za pripadnym hlasovanim pro protivnika neni zadny nazor ani programovy ustupek, ale celkem jednoduchy uplatek. At uz v penezich nebo ve funkcich. Proto je nyni mozno jeden pokus Paroubkovi dat. Stejne nema sanci.

Dat mu druhy je vyhodnejsi nez dat mu treti. Duvod je opet jiny nez drive. Drive byla u tretiho pokusu obava ze strachu z predcasnych voleb. Takze kdyz dnes vsichni predcasne volby berou jako nutnost, tohle pada. Nyni jde o cas. Po druhem pokusu bude mit jen mesic casu. Po tretim bude mit pul roku.

gerontusinza-náhodně 10.10.2006 11:37

Ano VLKu, toto je skutečně racionální úvaha. Re: Pokus pro Paroubka vcera a dnes.

Jenže to by Klaus a ODS nesměly kakat v síni.:-/

VLK 10.10.2006 16:09

Re: Ano VLKu, toto je skutečně racionální úvaha. Re: Pokus pro Paroubka vcera a dnes.

No kdyz se mnou vy souhlasite, tak to abych honem zacal hledat, kde jsem v te uvaze udelal chybu.

tony 10.10.2006 10:57

jojo bavte se

Uz vim jak to dopadne! Bude to jak v superstar!

Ctete http://cypaty.blog.cz

tam to všechno dneska je!

VLK 10.10.2006 10:49

53 %

Z tech 53% pro nestranickeho odbornika je nejmene polovina faktickym hlasem pro Topolanka ci pro vladu dosazenou ODS. Hlasuji tak pro to, ze nevidi moznost ze by prosla nejaka jina vlada vedena primo Topolankem. Ale Paroubek ma z tech 53% tak asi jedno procento.

Bernard 10.10.2006 10:23

Rádobypolitolog

Politologem-autodidaktem je samozřejmě míněn pan Doležel. Možná by se mohl nazývat "litérát", ale politolog určitě ne.

Xaver X.X. 10.10.2006 10:28

Ano, ten tér je tam vyloženě cítit... :-)