23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kikina 4.2.2006 8:56

Re: Re: Re: Pane doktore Cimický; neztratil se Vám jeden pacient ?

Omylem jsem odentrovala; načež vypadl proud. Uvědomila jsem si, jak jsem si "naběhla",ale nedalo se nic dělat než čekat,kdy se ozve  "stejná krevní skupina". Aubisi, díky !!!
Přeji hezký den !
 
 
Taraszátaras 4.2.2006 0:29

Re: Re: Tajné chodby a zákruty Vašeho uvažování, pane Doležale

Protože, milý pravicový imbecile, to tak chceme.
petr 4.2.2006 0:16

Re: Havel vs. Doležal

Takže "novinář" a "politolog" nesmí mít názor? To je jako kdyby musel být soudce, soudící znásilnění, vykastrovaný!?
Jan 3.2.2006 23:40

Re: Doležal coby politolog

To že je zcela nejasné, odkud Balbíni mají peníze, považuji v dnešním kriminálním státě za skutečně zajímavé! Viz:
KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIVNÍ ORGÁNY TAKOVÉ STÁTNÍ MOCI, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:
Jan 3.2.2006 23:37

UDÁLOSTI: Z posledních dnů? Mluvme raději o pseudoudálostech! Nenechme se zase českými politiky a jejich "nezávislými" novináři zmanipulovat náhradními tématy, kterými se nás snaží odvést od všeho podstatného, tak jako před každými volbami!!! Je jas

UDÁLOSTI: Z posledních dnů? Mluvme raději o pseudoudálostech! Nenechme se zase českými politiky a jejich "nezávislými" novináři zmanipulovat náhradními tématy, kterými se nás snaží odvést od všeho podstatného,  tak jako před každými volbami!!! Je jasné, že po volbách vznikne velká koalice ODS - ČSSD bez komunistů (těch otevřených)! Nikdy nezapomeňme na dvě nejdůležitější věci: Kdo proti nám stojí a jak to můžeme změnit! Viz:
1) CYKLICKY VLÁDNOUCÍ KRIMINÁLNÍ ELITY POD SPOLEHLIVOU OCHRANOU SVÉHO CENTRALIZOVANÉHO KRIMINÁLNÍHO STÁTU A SVÝCH CENTRALIZOVANÝCH KRIMINÁLNÍCH MASMÉDIÍ!:
2) DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
ford prefect 3.2.2006 22:48

Re: Balbínovci...komentář k Spielberg. Mnichovu

Ty komunisto, narozdíl od Palestinců Izraelci nevraždí plánovitě nevinné. Navíc, protože podle mne vrahové nevinných dětí, žen ani mužů nejsou lidmi, dá se říct, že Izraelci dokonce ani nezabíjejí lidi. Toho, že jednoho člověka zabili omylem, určitě trpce litovali, přestože skutečným vrahem ani v tomto případě nebyli ti, kdo stiskli spoušť, byl to ten zbabělej Palestinskej vrahoun, který je snaze zachránit si vlastní zbabělou kůži, na svého nevinného dvojníka poslal. Izraelci prostě jen zabíjejí zbabělé krysy. A dělají dobře, že to dělají, já jim za to děkuju. Měli bychom to dělat všichni.
František 3.2.2006 22:17

Re: jak to vidí Tupolánek

     Všichni nemohou znát všechno. Pokrok ve fyzice zrychluje inovační cyklus. To, co se stalo obrazovkárně v Hranicích není nic vyjímečného. Z hlediska současných možností, je cca padesátikilový balvan skla naplácaný luminofóry a dalšími legráckami přežitkem. To, že je nějaká koncepce překonána vývojem je běžné ve všech oborech. Pro ekonomiku ČR je daleko horší, omezený rozptyl. Tvorba exportuschopných komodit se soustřeďuje jen na několik. Pokud je postihne to co obrazovky, nastanou hospodářské problémy. Stačila by jedna ropná krize ( kterou lze očekávat ) a automobilky lehnou. Co potom?
AeroKarel 3.2.2006 22:05

"Komouše z kterejch stran ráčejí mít na mysli?: "

No, pominu-li komouše jako takové a strany obskurní, tak statisticky významný výskyt je pouze v socdem.
johny 3.2.2006 21:51

Re: Balbínovci zneužívají špatné pověsti KDU-ČSL

Zadna ze stran v CR neni stravitelna pro vetsinu obcanu. Kdyby nejaka byla, meli bychom vetsinovou vladu jedne strany a nemuseli bychom se zaobirat nejakymi Balbiny.
jarda 3.2.2006 21:47

Re: Re: Doležale,

phillips dostal investiční pobídku,ta firma v Hranicích je úplně samostatný subjekt,je v dluzích,financuje se úvěrem,ručí budovami,když se to Phillipejkovi hodí,pošle ji do konkursu,věřitelé si vezmou barák,investiční pobídku statu nikdo nevrátí,vemte si na pomoc špidlu a jděte s tím k arbitráži,čili je to takový tunel na náš stát,rozjeli tu neperspektivní výrobu dojíždáku,ale protože to s nimi dojednávali vecí odborníci typu M.Jahna,my to odserem,za ty státní peníze mohli ty lidi vykonávat jinou,pro stát prospěšnou práci
Neverici Tomas 3.2.2006 21:47

Re: Tajné chodby a zákruty Vašeho uvažování, pane Doležale

A proc by se melo zkoumat, zda ma kontakty na ODS, debile?Ze je polovina odboraskych bossu v CSSD je ok, ale s ODSakem si nemuzou ani podat ruku?Uz si konecne vyndejte hlavu z prdele, pitomci levi.....
johny 3.2.2006 21:46

Re: Ach jo, nešťastný pan Doležal

Krome posledni vety je to presne :(
johny 3.2.2006 21:35

Re: Re: Vážení Balbínovci

Ono uz se vi, kdo s kym sestavi vladu? A sakra ... :(
kocour 3.2.2006 20:12

Doležale, Doležale,

tohle je opravdu dost pod úroveň. Muselo to být?
spaldings 3.2.2006 18:11

Re: Doležale,

Mně vtipy o cikánech nevadí ale je mi zcela jedno, co tomu říká Gondolán. A ten "vtip",o kterém není v článku psáno je spíš realita. Samozřejmě, že to je finančně náročné zatloukání skutečnosti.
Jerry 3.2.2006 18:07

Re: Re: Nic nepochopil!

No pane vono se to v tom ceskym jazyce jen hemzi anglickejma vyrazama tak vo co bam jde.?
spaldings 3.2.2006 18:07

Re: Ach jo, nešťastný pan Doležal

A víte, že jste to trefil ? Přesně. Klasu tomu škůdci kdysi rozkopal bábovičky a to napoleonci nezapomínají. Havel vládu bolševikům slíbil, tak na tom pracuje. A Pithart už vyplňuje přihlášku.
spaldings 3.2.2006 18:03

Re: Re: Važte slova, pane Doležale!

kdepak, jebe totálně Havlovi. Snaží se jen plnit, co kdysi slíbil.
zoch 3.2.2006 18:03

Re: Re: Pane Doležale,za chvilku klesnete na úroveň Štěpánka.

Internet již snad všechny přesvědčil o svém přínosu pro lidstvo.Má jen možná jednu výhodu navíc : že je příliš otevřený a dává tudíž i lidem bez základní slušnosti a taktu možnost "vyniknout".
spaldings 3.2.2006 18:02

Re: Re: Re: Važte slova, pane Doležale!

člověk, který teď jakkoliv napomáhá boševikosocanům není slušný - je to buď blbeček nebo hajzl.
Hariet 3.2.2006 17:51

Re: Doležal coby politolog

Soudruhu se ti divím, že tu pořád opruzuješ, copak soudruzi nevydávají žádný tisk ? Na seznamu máš Právo, tam se nebudeš naštvávat  - nakonec tady nikomu chybět nebudeš
Hariet 3.2.2006 17:49

Re: Havel vs. Doležal

Jasně měl by radši kopat za KSČSSD. Neřád jeden, ale vy s mimi zatočíte - se budou divit pancharti pravičácký. Již vzhůru ....
Pavel 3.2.2006 17:40

Doležal coby politolog

Doležal klouže po nakloněné rovině nezadržitelně k Štěpánkovi, tzn. do nejnižších pater žurnalistiky. Tak například ho zajímá, "kde na to Babíni berou prachy ....."  no fuj. To už je vpravdě někde hodně, hodně nízko. A jestli Doležal chce kopat za pravici, jak tady mnozí přispívající naznačují ..... to má tedy pravice zastánce ... úrovně Doležala, Štěpánka apod.
To se musejí v Lidovém domě radovat, protože takoví oponenti, ti jim darují voličů....
Joska 3.2.2006 17:16

Re: Važte slova, pane Doležale!

Souhlasím, do písmene! B. Doležalovi už z Havla normálně jebe...
franta 3.2.2006 17:04

Havel vs. Doležal

Ať si Havel podporuje koho chce, je to přece jenom politik (i když bývalý). To že tak nepokritě kope za ODS "novinář" a "politolog" Doležal je daleko smutnější.
karci 3.2.2006 16:51

Re: Pane Doležale,za chvilku klesnete na úroveň Štěpánka.

ale zochu vzdyt to nemusis cist....nalistuj si rudy pravo a to si posusnas troubo
Jimmi 3.2.2006 16:38

Re: Re: Važte slova, pane Doležale!

Jasně, republiku si rozvracet nedáme
 
Od Hutky jsem kdysi četl knihu jeho fejetonů od doby totalitní až po dobu emigrace. Usoudil jsem, že to je inteligentní a slušný člověk. Toť vše.....
zoch 3.2.2006 16:26

Pane Doležale,za chvilku klesnete na úroveň Štěpánka.

Pro většinu veřejnosti to zůstává ještě zastřeno,protože málokdo trefí na tuhle čubu,ale pro mne jste už profláknutý. Vaše dříve hraná středová pozice vzala za své. No nic, budu Vás zase číst,protože ještě na té úrovni Štěpánka nejste,ale moc Vás od toho nedělí !
Paztul 3.2.2006 16:15

Balbínovci...komentář k Spielberg. Mnichovu

 Pane Doiležale. Když hovoříte o nutných neviiných obětech války, pak do toho také nutně zahrňte odsun. Je naivní si myslet, že to skončilo v květnu 1945. To doznívalo dlouho dlouho dál to válečné běsnění a jeho následky, Je to tragedie obou národů. Vy pořád nechcete slyšet nic o tom, kdo to rozpotal ty metody zla, které pak zákonitě pohltily obě strany, k jejich ohromné obapolné škodě, bohužel.Součástí toho zla je právě to strašné oko za oko .....Kdo to válečné běsnění zažil, ví své. Vadí mi ta Vaše jednostrannost.Někde to uznáte a někde ne. Podle toho, jak se Vám to účelově hodí. Promyšlený přístup advokáta, k jehož profesi to patří. Váš komentář k Spilb. Mnichovu mě znovu o tom přesvědčil. Vidím, že Vám nekřivdím. Zdravím.
Majkl 3.2.2006 16:14

Re: Važte slova, pane Doležale!

copak, copak, ona to snad není pastrana? Klídek, chlape!