12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Josef Švejk 4.4.2007 15:12

Ti se mají.

Kdybych já byl barevný,měl bych život nádherný.živil by mě český stát,já jen tančil, pil a krad.

Souložil bych jako kaneca peněz měl plný ranec.Po světě pak cestoval,v Strassburgu si stěžoval.

Nezabýval bych se prací,živil bych se emigrací.Příslušníci jiné rasymají u nás zlaté časy.

I ten Cikán zdivočelýze Spiše i Pováží,houfně do Čech stěhuje seza svou černou pakáží.

Vítej v zemi zaslíbenénáš národní hoste!Díky tobě populacezkvalitní a vzroste....

zp 2.4.2007 23:07

Víc takových politiků

Pokud tuhle štvanici Čunek ustojí, fakt tu jeho,partaj budu  v příštích volbách volit.  On totiž, na rozdíl od jeho kritiků, nepoužívá k myšlení onu část těla, jíž z něj vychází potrava ven.

Robert 2.4.2007 20:20

Kauza Čunek

Pana Čunka rozhodně nemusím, ale daleko víc nesnáším mediální lynče, kdy se morální autoritou v téhle zemi stávají bulvární média, včetně věřejnoprávní televize. Nezamyslel se někdo nad tím, že podstatou sporu paní Urbanové s panem starostou bylo údajné sexuální obtěžování. A ona si ke své žalobě najmula advokáta z Prahy z renomované kanceláře. kde se platí minimálně čtyři tisíce korun za hodinu. A vedle toho byla ochotná zřejmě opakovaně ze Vsetína do Prahy cestovat, což taky něco stojí. Připadá vám to jako adekvátní reakce na to, že jí někdo chtěl sáhnout na zadnici? A v jejím následujícím podnikání jí položilo mírné zvýšení nájmu za pronajaté prostory, jak sama na počátku celé kauzy uvedla. Nepůsobí to moc přesvědčivě, že?

heki 2.4.2007 20:42

Re: Kauza Čunek

Nepůsobí to moc přesvědčivě, a právě proto jistě nešlo jen o sáhnutí na zadnici. My blízko od Vsetína tyhle hochy známe, ale dosvědčit nemůžeme nic. Ale: pan Čunek je nevzdělaný člověk, a i když i vněkteří vzdělanci jsou blbci, vicepremiér vzdělání mít musí. Pryč s ním a ať už si naši křesťané zvolí někoho pořádného. Slušný  pan Kasal jim nebyl dobrý? Teď to mají. Nazdar.zdělanci

Dana 2.4.2007 22:12

Re: Re: Kauza Čunek

Mate stoprocentni pravdu. Co mne vadi na panu Cunkovi nejvice je nedostatek vzdelani. Chova se opravdu podivne. Neskodi jenom sve strane ale cele vlade. Nechapu ale opravdu nechapu proc za nim lidovci jako jeden muz tak stoji. Cyril Svoboda by se tak urcite nechoval. Jeho omluvy jsou silene. At uz konecne odstoupi at uz policie neco najde nebo ne.

Karim 2.4.2007 22:32

Souhlas. Pani Urbanova je nevinna a cista duse....

...je sexualne obtezovana, pracuje vsak a trpi dalsich x let na stejnem miste (jinde by totiz mela na malomeste mensi plat). Cunek se dostane do vlady, a v tu ranu na nej praskne 5 let stare sexualni obtezovani a  5 let stary uplatek ve vysi cca 2-3% majetku kterymi disponuji rodiny houfu jinych spickovych politiku.

Pani Urbanova, ktera kvuli o tisicovku lepsi mzde leta trpela praci pro brutalniho sexualniho obtezovatele se najednou rozsoupne a plati spickove advokaty.

Neodvazuji se posuzovat, zda p Cunek bral nebo ne. Pochybuji vsak, ze se neco vysetri uCunka, kdyz se nesetrily ci nedosetrily rychle vykvasene majetky radove v destinasobcich vetsi.

Vážný 2.4.2007 18:53

Co s nimi?

Odpovědi pana Čunka jsou skutečně krátkozraké, podstatně rozumnější byl, když ve Vsetíně jednal. Jde totiž o to, CO UDĚLAT s těmi sociálně nepřizpůsobivými, z nichž je většina Rómů. Dnes ani nevíme KOLIK jich je, protože se sčítali radši jako Češi. Ale rozhodně jich je několi desítek, ne-li stovka tisíc lidí.

Takže co s nimi? A teď prosím trochu realismu: Budeme je vystěhovávat na ulici - no jo, ale v ten okamžik nastane problém, co s dětmi, kterých je jistě víc než polovina. Kam s nimi? Pokud je dáte do domovů, tak napřed ty domovy budete muset postavit. Náklady na dítě v DD jsou kolem 250 000 Kč ročně (a tyhle budou velmi problémové) --> kolem 12,5 mld ročně jen na děti. Navíc zahlcená sociálka, soudy, ... Vedle toho lze předpokládat, že dojde k bouřím, rabování - viz Francie --> náklady na policii, soudy, vězení (opět kolem 1/4 mil ročně...). Je nutno předpokládat, že každá masovější akce, která se dotkne jednoho etnika povede k mezinárodně-politickým komplikacím (např. izolaci, nebo i pozastavení hlasovacích práv v EU, nikoli povinnosti platit...)

Takže co s nimi: Je zřejmé, že se s nimi budeme muset naučit žít, což znamená naučit je pracovat a starat se o sebe ... A přijmout je: To znamená, že se ale musí najít i někdo kdo je zaměstná, i kdydbychom to místo měli zcela dotovat ... Že budou muset žít mezi námi... A bude to stát soustu peněz, našich peněz ... A je docela rozumné, aby ti co s nimi žijí v sousedství měli nějakou kompenzaci za reálné škody.

Ale nepůjde to zdaleka jen cestou represe...

Hawk 2.4.2007 19:41

Re: Co s nimi?

Konečně realistický pohled. Jakýsi přehled alespoň o těch nejhorších ghetech existuje  http://www.esfcr.cz/mapa/int_CR.html

Karim 2.4.2007 20:41

Re: Co s nimi?

Souhlasim, ze Cunek skarede a nekorektne mluvi. Souhlasim, ze Vsetin jednal racionelne - poskytl neplaticum pujcku na zanedbane domky. Otazka je, zda neplaticum je lepe v podnajmech kde neplati, nebo ve vlastnich domcich. Otazka je, jestli ma nejaka spolecnost na to, aby kupovala neplaticum hezke domky.

Otazka uplatku se jevi v CR podivne. Rodiny Krause, Kalouska, Grosse, anonymni akciovka rizena Tlustymi ovladaji nemovitosti v objemech v desetinasobcich toho, co Cunkovi. Patrne je toto vsecho  dobre pravne osetreno. Zda Cunek bral uplatky nevim, myslim, ze se to nikdy nedosetri.

Brmboš 2.4.2007 15:14

I když............

I když s naprostou většinou článku souhlasím s tím koncem ne. Co by podle vás šetřit policie, když ne toto. A z počátku to vždy vypadá podivně. Proč pokud je nevinný všechny ty hrátky okolo kauzy od jeho právníků. Mám prostě obavu, že dnes policie je pod tlake nevyšetřovat kauzy těch, které si Langer a jeho soldateska nepřeje a mezi nimi je i kauza Čunek, neboť jde o celou vládu a její stabilitu.

celim 2.4.2007 16:46

Re: I když............

Langer má na svoji soldatesku opravdu "zásadní" vliv, když byl odposloucháván kdekdo z jeho okolí včetně prezidenta republiky!! No a v současnosti by mě nejvíce zajímalo, kdo platí JUDraNováka ( právní kancelář Brož-Novák-Sokol), který rozhodně nepatří k nejlevnějším, aby jednal za tu upřímnou a nevinou Marcelku(bývalá Čunkova sekretářka)!!

AeroKarel 2.4.2007 18:38

Re: Re: I když............

Ano, to je dos zajímavá otázka. Že by na něj přišla sama, protože bývá v TV a zaplatila mu z úspor, moc nepředpokládám.

AeroKarel 2.4.2007 18:37

Re: I když............

Kdo by měl být ta "soldateska", když je policie pořád samý šibal, instalovaný převážně Grossem a Bublanem? Pane, vám jebe.

RadekH 2.4.2007 13:31

Díky pane Čunek

I mě štve, že když se někdo zmíní, že se u nás udělují výhody na základě rasové příslušnosti, tak se vyrojí stovky politických darmožroutů a začnou do něj tepat.  A dokonce se často jedná o ty samé darmožrouty, kterří při obhajování sociálních programů a podpor vesele rasový přístup podporují.  Takže, když jde o speciální dávky, sociální bydlení, o osobního vychovatele do každé rodiny, tak je přístup na základě rasy vesele používán a zneužíván.  Ovšem pokud se jedná o kritiku, tak je stejný přístup zločinem. I mně štve, že např. namísto mladých rodin s dětmi dostávají sociální byty jedinci, jejichž nárok je založen na tom, že předchozí byt zdevastovali tak, že je nadále neobyvatelný.  A navíc, že k tomu, aby takový nárok měli musí být cikánem.  Zkuste totálně zničit obecní byt a na základě jeho stavu zažádat o nový, pokud nevěříte, že takovýto rasový přístup existuje.

A to horší na tom je, že nejen komunisti, u těch to nepřekvapí, ale i ODS, tedy strana, která by měla hájit zájmy lidí starajících se vlastními silami o své osudy, napadne člověka, který tenhle parazitický systém pojmenuje a názor, že sociální zvýhodnění na základě rasy je nemorální nazve xenofobním.  Tak to již opravdu nevím koho tu lidé, kteří nejsou přesvědčenými Leninysty (každému podle jeho potřeb) mají volit.  Asi ty lidovce.

Malý Aston 2.4.2007 13:38

Re: Díky pane Čunek

Souhlasím s Vámi.Nechápu Topolánka,proč hájí darmožrouty.Chápu Bursíka,má zájem o politické body ale je vedle.Chápu socany a komouše,jsou to jejich voliči.:-D

Pavel41 2.4.2007 15:26

Re: Re: Díky pane Čunek

V tomhle ohledu je typické vyjádření pana Bursíka, že (Čunkovy výroky) jsou nepřijatelné pro jejich vládu, protože ta je zaměřená na menšiny...;-O Pokud necháme stranou vysvětlení, že zaměřit se dá různě:-/, pak už bych věděl, proč mi tahle kombi-vláda nesedí. Kde jsou ty slibované předčasné volby?

rozumbrada 2.4.2007 14:08

Re: Díky pane Čunek :ANO!!

Autorovi píšu za 1 ! Má pravdu. A  "předposranost" chlapa s gulami nechápu.(Nebo neví co to je xenofobie.Xenofobie je strach před něčím cizím,cizorodým.Avšak Indočeši-Cikáni nejsou ničím cizím,cizorodým.Jsou zde již nějaký "pátek."Jsou to naši SPOLUOBČANÉ-tvrdit opak je rasismus )V:-D

Kajda 2.4.2007 14:53

Re: Re: Díky pane Čunek :ANO!!

Nejde o přeposranost nadsamce, ale o to, že se Čunek blbě vyjádřil. Jako vrcholový politik měl stejnou myšlenku říci kulantněji. Jinak si  myslím,  že u nás už rasismus je a to obrácený. Všude  médiích se píše a v TV a rozhlasech mluví o tom, jak mi jakožto majoritní společnost se hnusně chováme k těm chudákům Romům. Proč ale ti pisálci či komentátoři nenapíšou respektive neřeknou, že se tak neděje proto, že mají jinou barvu pleti, ale proto, že se chovají jako grázlové? Když se chovají slušně, tak nikdo neřeší barvu jejich pleti stejně jako ji neřeší u ostatních minorit. Kdy už politici konečně pojmenují problém správným způsobem a nebudou stranit grázlům a vyžírkům před slušnými lidmi?

Kubeš 2.4.2007 17:50

Re: Re: Re: Díky pane Čunek :ANO!!

Souhlasím s tebou Kajdo. Jen bych rád věděl proč se tato kauza takhle vleče, buď má policie důkazy nebo je nemá a pak ať už konečně koná, zvláště když se celé věci přikládá taková důležitost.

F.Vízek 2.4.2007 13:12

Nic zlého nepřeji !

Sám jsem byl otcem početné rodiny a přestože jsem měl i za "totáče" nadprůměrné příjmy, není můj majetek vyšší, než je běžný průměr.  Vím, co spotřebují hladové krky, je-li jich hodně. Pan Čunek má pět dětí a byl roky bezpečnostním technikem, čili pobíral plat sotva nadprůměrný. Poté starostoval a stavěl, manželka zařizovala ordinaci  a rodina si při tom pořídila - mám-li věřit tisku - takové množství nemovitostí, že nad tím zůstává rozum stát. A jeho dcera studuje v Austrálii, což také jistě přináší nemalé výdaje. Měl bych věřit, že pan Čunek je mimořádně schopný, pracovitý, pilný, a proto úspěšný.  Nechci mu ublížit, ale jak ho vnímám z mediálních vystoupení, zdá se mi, že tomu tak není...  Nic zlého mu nepřeji, ale pochybností mám fůru. Toho času jde o druhého nejmocnějšího muže v zemi, proto rozkrytí  "případu" je nutné.  Jen jestli včera už nebylo pozdě.

Malý Aston 2.4.2007 13:41

Re: Nic zlého nepřeji !

Ano,jako bývalý komouš umíte pěkně psát.Lži a polopravdy zamíchat dohromady a výsledek je žumpa a fekálie.Měl jste více pracovat a méně chodit na schůze komoušů a měl jste se lépe.:-D

rozumbrada 2.4.2007 14:28

Re: Re: Nic zlého nepřeji !Klasická ukázka komančovské demagogie a manipulace

Poštvat "masy" proti přes prachy! Ale jen proti někomu.V tom je ta dialektika-F.vízek je snad bývalý lektor VUML.;-€;-€;-€

Von 2.4.2007 18:07

Re: Re: Re: Nic zlého nepřeji !Klasická ukázka komančovské demagogie a manipulace

A ta Zagorová, je to hodná holka, ale kolik že si to vydělala za minulý rok?

Jinak mi je raketový vzestup pana Čunka /jak politický, tak finanačně-společenský/ také - eufemicky řečeno - podezřelý, ale jsem přece v Česku, tak se nedivím!

jirka.s. 2.4.2007 16:19

Re: Nic zlého nepřeji !

Teď ses, Franto, konečně odkopal! Ta tvá dojemná péče o nemajetné, z tvých slintů by člověk nabyl dojmu, že by ses z bezdomovcem rozdělil o poslední kůrku, ale nedej bůh, když si o někom usmyslíš, že má víc než ty. Zločinec jeden! Na dereš s ním!

DŽAMILA 2.4.2007 12:33

Že by byl ten Čunek větší stréc než já.....

:-D:-D:-D

vera 2.4.2007 12:29

Vážený pane,

co se týká výroků pana Čunka na adresu Romů, domnívám se, že by ho za to měl premiér sesadit z funkce, protože politik by si něco takového neměl vůbec dovolit vypustit z úst. Nechápu však, proč by si pan Čunek nemohl na účet uložit 500 000,- Kč, zvlášť, když mu byly vyplaceny jako kompenzace a zkrachovalou banku (mimochodem stalo se mi něco podobného), na to nemusí být ani Gates ani Keller. Takováto poznámka zní z Vašeho pera  jako pěkná závist a také závist podněcuje. Fakt je, že souhlasím, že za tu takzvanou "korupční kauzu" by neměl být z vlády vyhozen, ale za hloupé řeči ano.

DŽAMILA 2.4.2007 12:36

Re: Vážený pane,

doufám,že mně a jihočeskou matku ve vládě necháte;-DMy blbosti nekecáme,že ne?:-D

J.A.KOMENSKÝ 2.4.2007 12:41

Re: Re: Vážený pane,

já se tedy za jihočeskou matku rozhodně stavím.R^

Pavel 2.4.2007 23:41

Re: Vážený pane,

Je velkou otázkou co jsou to hloupé řeči. Nepatří třeba mezi ně brněnský Typos, který do roku 89 lezl do zadku komančům a nyní má zase skvělý pořad Romale? Se slzou v oku sleduji tento pořad, kde jistý F.H. redaktorům vykládá jak by robil, kdyby práca byla. Pamatuji si ho dobře, když jsem ho pro absence vyhodil. I proto říkám: více takových Čunků.

Ludva 2.4.2007 12:11

Jen 500 táců ?

Pokud se pamatuji, tak Grossovi novináři spočitali veškeré legální příjmy a hodnotu majetku. Proč se to neudělalo u pana Čunka ? Nový dům, rekreační nemovitost, studium dcery v Austrálii, ordinace manželky - to něco stojí. Porovnal někdo legální příjmy rodiny podle daňových přiznání s tímto majetkem ? A jak je to s jejich dětskými přídavky ?