29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Chovají se k nám jako k ovcím

Ano, těžké, protože debata v médiích (kromě Parlamentních listů a několika málo dalších médií) byla a je převážně jednostranná. Slovo dostávají pouze odborníci, kteří jsou poplatní politickým a možná i ekonomickým zadáním vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Boháček 16.8.2021 9:47

PCR testy používať v klinickej medicíne je manipulatívna blbosť.

Švédska agentúra napísala vyjadrenie: Technológia PCR testov nedokáže odlíšiť, či je vírus schopný napadnúť bunku, alebo je už neutralizovaný imunitným systémom. A tým sa PCR test nedá použiť na diagnostiku toho, či je niekto infekčný, alebo nie.

https://apnews.com/article/fact-checking-614604844829

Nekonečná pandémia - ministerstvo zdravotníctva nepriamo priznalo nepresnosť PCR testov pri CT nad 25

Tým vzníka množstvo falošne pozitívnych výsledkov, ktoré vedú k zvyšovaniu obmedzovania základných ľudský práv a slobôd. Tieto aktivity úradu verejného zdravotníctva možno považovať za trestný čin sabotáže, ale aj viacerých trestných činov obmedzovania základných ľudských práv a slobôd. Čím viac sa cykluje (replikuje materiál) tým vyššia je chybovosť a aj keď človek nemá COVID tak to môže výjsť pozitívne. Nevie sa, aké kvalitné boli sady, kedže ich nikto nekontroloval..len sa spoliehalo na ich kvalitu. Možno niektoré boli aj infikované COVIDom, ako bola kauza so stovkami tisíc testov v Anglicku.

Podľa priloženého dokumentu ak je počet cyklov viac ako 30 tak je výrazne vysoká falošná pozitivita. Na Slovensku sa robila násobne vyššia až 40-50. Pri takýchto cykloch sa píše že je falošná pozitivita 10% a viac. Čiže ak sa denne urobí 10 000 PCR testov, z toho môže byť 1000 falošne pozitívnych a tým sa protizákonne obmedzujú ľudské práva, bez toho aby tu niečo bolo. Celé je to postavené na hlavu, nechápem prečo politici nepodávajú právne podnety, ale vypisujú nezmysly na facebooku, prečo neinterpelujú v parlamente a nepýtajú sa, prečo nerobia poslanecké prieskumy nemocníc, týchto údajov?Pri tejto chybovosti PCR testov tu bude „pandémia“ večnosť...Info použité z textu: The Problems With PCR TestingWhy Public Officials Shouldn’t Base Restrictions On PCR Tests

zdroj: https://www.facebook.com/groups/509968623630307/posts/521350159158820

V. Klepetko 16.8.2021 9:25

Pravda je taková, že po mRNA očkování jsem já osobně získal silnou slizniční imunitu v podobě IgA.

Test z krevního séra koreluje s virusneutralizačním testem z více jak 90%, takže je relevantní!

Proč bych měl věřit vašim proklamacím, když sám jsem živoucím důkazem vašeho omylu? :-)

D. Stys 16.8.2021 9:32

Pořád mluvíte od dvou různých věcech. IgA v krvi neříkají nic o existenci virové RNA na nosní sliznici.

Že různé třídy protilátek korelují s neutralizačním testem jsem si ověřil také, bohužel negativně. A tak pořád nechápu, proč jsem prošel vysoce infekčními prostředími a nemám žádná IgA v krvi.

Myslím, že úplně nechápete smysl negativní a pozitivní kontroly.

V. Klepetko 16.8.2021 9:59

IgA zjištěné v krevním séru jsou velmi významným markerem existence těchto slizničních imunoglobulinů přímo na sliznici. Korelace je velmi dobrá, asi jako mezi IgG v krevním séru a VNT.

Ověřte si to prosím před tím, než byste chtěl snad toto tvrzení rozporovat:-)

K vašemu dotazu. Imunita je velmi individuální, u některých lidí se větší množství IgG ani IgA nevytvoří ani po infekci, ani po očkování. Například v mém případě mi po bezpříznakovém covidu naměřili (opakovaně každé 2 měsíce po dobu 10 měsíců) nulové IgG a stabilní, neklesající petinásobek hranice pozitivity IgA. Mohlo by to svědčit o opakovaném setkávání s virem na úrovni sliznice, kde byl pokaždé zastaven. No a po očkování mám teď solidní IgG a slizniční IgA mi vzrostla o 55%!

Mimochodem, přítomnost slizničních protilátek přímo na sliznici i u jiných virů se běžně prokazuje testem ELISA z krevního séra, ta korelace je opravdu perfektní!

D. Stys 16.8.2021 10:03

No vidíte, sám přiznáváte, že žádná jasná korelace tam není. A diskusi vlivu na PCR pozitivitu se už vůbec vyhýbáte. Doporučuji Vám, abyste si svá tvrzení lépe rozmyslel než začnete někoho z praxe vývoje testů obviňovat z neznalosti.

V. Klepetko 16.8.2021 18:26

?

Píšu pravý opak - že ta korelace je perfektní, a že když vám z krevního séra vychází vysoké IgA tak je to výborný marker protilátek přímo na sliznicích: v nosohltanu a jinde. Opravdu to chcete rozporovat!?

O PCR testech v naší diskuzi vůbec nebyla řeč, neodklánějte prosím. Reagoval jsem na vaše mylné tvrzení, že mRNA vakcíny neindukují vznik specifických protilátek.

Opak je pravdou!

Doložil jsem to odbornou studií a osobním příkladem. Opravdu si myslíte, že když máte praxi ve vývoji nějakých testů, tak se nemůžete mýlit? :-)

V. Klepetko 16.8.2021 18:32

Oprava:

"Reagoval jsem na vaše mylné tvrzení, že mRNA vakcíny neindukují vznik specifických SLIZNIČNÍCH protilátek."

Indukují, a tím významným způsobem omezují možnost přenosu viru od očkovaných na neočkované!

D. Stys 16.8.2021 18:52

Ve všech známých studiích se vyskytovali jedinci, kteří nebyli PCR pozitivní ani neměli IgA protilátky, přestože prošli vysoce infekčním prostředím. To znamená, že slizniční imunita je složitejší záležitost. To je vše co jsem chtěl říci.

PCR pozitivní jsou dnes větši pravděpodobností očkovaná než neočkovaí. Vxplývá to nepřímo ze statistik MZ Covid.Příčin může být mnoho. Každopádnš ale IgA pozitivita záskaná očkováním není pro epidemiologiii Covid 19 - pokud ji zakládáme na PCR pzitivitě - žádný význam.

V. Klepetko 16.8.2021 21:26

Nesouhlasím. Pro epidemiologii COVID-19 má schopnost mRNA vakcín vytvořit slizniční imunitu vyznám zcela zásadní! Protože statisticky významným způsobem snižuje pravděpodobnost přenosu choroby od očkovaného člověka!!! Z těch odkazů, které jsem vám dal je zřejmé, že například Sputnik V ji naopak nevytváří...

PCR testy se našeho sporu vůbec netýkají... Pravdu máte v tom, že slizniční imunita je založitost složitější, a hlavně - IgA se v porovnání s IgG testuje jen velmi málo, těch testovaných je méně o dva řády! A to je i důvod, o proč o tom mají málo informací i odborníci.

D. Stys 16.8.2021 22:00

Až dostaneme Covid19 delta mutací,.možná si řeknete, že já vůl se vůbec očkoval. Zvláště, když ji s Vámi dostanou převážně ockovani. Do té doby Covid s Vámi.

V. Klepetko 17.8.2021 6:12

Začal jsem toto vlákno humornou nadsázkou. Váš způsob argumentace ovšem vyvolává ale spíše znepokojivé otazníky, než úsměv...

Buďte zdrav.

D. Stys 17.8.2021 7:37

Co mám asi dělat když ignorujete fakta. Je to samozřejmě úplná hrůza k čemu jsme došli, i tu ironii už dost ztrácím. Nemějte se hezky, protože jste jeden z tech, kteří nás do této hrůzy zatáhli.

J. Vintr 16.8.2021 11:56

A proč věříte nějakým "odborným" cancům, jejichž platnost si nemůžete nijak ověřit? Fungování lidského imunitního systému ještě nebylo ani zdaleka prozkoumáno. Totéž se týká virů, které vůbec nejde zkoumat přímo, ale jen přes analýzu jejich genetické informace, kde js spolehlivost výsledků podmíněná tím, že platí řada teoretických předpokladů. Což ovšem platit nemusí.

A to že "vědci" klidně lžou, když jim to sype, dostatečně dokazuje blbnutí kolem "globální změny klimatu". U "covidu" jde přesně o to samé.

V. Klepetko 17.8.2021 6:26

Máte pravdu, ono je to opravdu velmi podobné!

I u toho covidu vám vaši "vědci a doktoři" bezostyšně lžou, často z politických důvodů, jako autor tohoto článku. A vy jim naivně věříte, protože máte strach: z vakcíny, z covidu...

A místopředseda Svobodných těží politické body z tmářství, to on z vás dělá ovce! A chová se stejně, jako politicky motivovaní klimatologové. A podívejte se nezaujatým okem na některé místní diskutery - odmítače vakcín. Ruku na srdce - nepřipomínají vám tu zfanatizovanou nešťastnici Gretu?

T. Kohout 16.8.2021 7:45

Dobrej ideolog.

R. Langer 16.8.2021 13:55

Na Svědky kovidovy ale nemá. :-P

J. Nevrkla 16.8.2021 7:33

R^

Až na to, že bychom se prý měli snažit naočkovat lidí 65+. Jsem už v té kategorii, ale o žádnou takovou snahu nestojim. Je to moje rozhodnutí, jestli ano nebo ne.

A. Forman 16.8.2021 6:45

Děkuji tomuto lékaři za jeho slova. Jeho slova jsou rozžhaveným železem do zadků svědků kovidových.... to bude řevu.

J. Urban 16.8.2021 4:35

Jj. Dobry rozhovor.

K. Machala 16.8.2021 1:15

Lékař, jaký má ideálně být každý. Politik bránící svobodu, na kterého by bylo možné být dokonce i hrdý. Takový patří do sněmovny.

P. Vychodil 16.8.2021 0:42

R^R^R^dobrý, zítra, tedy dnes večer si spočítám, kolik covid- fašistů, kolaborantů a spol autora poplive...

a jeje už je tady proslulý Šejna, pravděpodobně potomek to proslulého komunistického emigranta na západ, generála Jana Šejny

L. Hančar 16.8.2021 8:04

Též na Pravém prostoru je podobný psychopat, zřejmě zakomplexovaný cikán pod nickem Malý. velký. Nejlepší strategie je poslechnout doktory Koukolíka a Honzáka: psychopatovi je potřeba se vyhnout velkým obloukem. Proto jejich přispěvky ignoruji, přeskakuji, nečtu, nevidím!

P. Vychodil 16.8.2021 8:38

já taky...mimochodem, nepamatuji kde, také jsem nedávno narazil na de...., jménem Ignác Malý...takové jméno musí narušit psychiku...

šejna je můj oblíbenec a jednička z panoptika covidiotů, tak do něj občas rejpnu a pak se bavím, jak nadskočí:-)

M. Šejna 16.8.2021 8:39

Vážený pane Vychodile,

děkuji za milý a věčný komentář k tématu lékařství a také Vam přeji hezký den.

V této souvislosti se ptám, zda už jste zaplatil panu Wagnerovi tu Vaši prohranou sázku o to, že epidemie se vůbec neprojeví na zvýšení celkové úmrtnosti v Česku. ;-)

P. Vychodil 16.8.2021 9:51

neposlal jsem mu tu flašku vína s vysvětlením, proč...

díky, taky hezký den, nejlépe když začíná nějakým moudrem od šejny...

ale teď vážně, kolik platí za takové trollí bláboly ?

Já už důchodce, že bych si přivydělal...ráno troll, odpoledne normál...nebo naopak, co je lepší ?

mimochodem, jak trávíš víkendy ? žádné nové články ke komentáři...doporučuji i jiné servery, seznam, novinky...ale tam by ses asi zapotil...tam jsou jiní šíbři, tady je to selanka...

no, v sobotu jsem si dal 90 kiláčků přes, napříč, Jizerskými horami, nádhera...příští si dám něco přes Krkonoše...anebo taky znám pěkné trasy koloběžkové, kolem Labe, Vltavy, Berounky

tady to kecání na netu je jen z dlouhé chvíle, když se zrovna regeneruji nebo lenoším...

a jak jsi na tom ty ?

M. Šejna 16.8.2021 0:33

Doufam, že nikdy nebudu pacientem tohoto pseudolékaře.

Pokud jde o jeho pindy o dobrovolnosti očkování a omezování svobody pro neočkované, tak řidičák je také věc dobrovolná, ale bez řidičáku za volant nesmíte.

Autor se může dobrovolně i ožrat, ale pak nesmí do ordinace k pacientům. I když on asi může, protože tím náplní své právo dělat si, co chce. ;-D

K. Machala 16.8.2021 1:31

Tyto věci píšete v době, kdy covid řádí nejvíc v nejproočkovanějších zemích Evropy. I mimo Evropu je na tom výrazně hůř proočkovaný Izrael než neproočkovaný sousední Libanon. Proočkovanější Kanada hůř než USA. Proočkovanější Chile hůř než Argentina atd. Proočkované Spojené arabské emiráty hůř než Omán atd. Proočkovanější regiony v ČR... Jen mít nezaujatý postoj, musel byste to vidět. A co zachránilo Indii před indickou mutací - ne náhodou ivermectin? Protože vakcína to nebyla. Navíc to není ani vakcína, je experimentální, nouzově povolená a výrobce neručí. Kde se v totalvaxerech bere ta drzost tlačit tohle násilím, to mi hlava nebere. Navíc je kolektivní imunita chimérou a tato pokusné terapie tlačí virus úspěšně k mutacím ji obcházejícím. Za takto mizernou ochranu tlačit do experimentu děti je čistý lobbistický hnus, ne-li Gatesova depopulace, které jsem nevěřil, dokud jsem ho to s vakcínami neslyšel nahlas spojovat. Je čas se probudit, prosím..

R. Langer 16.8.2021 5:49

Já zase doufám, že budu potkávat POUZE takové lékaře, a ne jenom Svědky kovidovi a jimi placené poskoky. :-P

J. Vorlický 16.8.2021 7:42

Přirovnání líbivé , ale falešné.

Auta jsou náš výtvor, principy přírody nikoliv. Kontrola nad auty je tedy naše povinnost, přírodu musíme jen pochopit. No a to spousta lidí nedokáže. Ne na každém z nás se příroda podepsala spravedlivě.

J. Moravec 16.8.2021 8:05

Vaše spravedlivé pochopení třeba závidět.