17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pefben 26.3.2008 14:35

Re: Za koho bojujeme?

Za lepší kvartální výsledky KGB bojujete.....

Pokito 27.3.2008 8:06

Re: Re: Za koho bojujeme?

Američani se s tím přece neskrývají .... kdybyste četl/a i jiné zdroje než Mladou frontu a Lidovky, už byste věděl/a o Project for the New American Century.

Ork 26.3.2008 11:01

Prolhanost ceskych politiku.

Antiradariste bojujou za suverenitu statu v kterym zijou. Privrzenci radaru jsou lide kteri potrebujou americke vojaky na uzemi ceska a to z toho duvodu aby jejich nakradene miliardy nikdo nesebral a nebo se nezacalo vysetrovat kdo kdy a z ceho ma ty miliardy. Americane mluvi o svobode ale to pokud z toho maji prospech coz jsou vojenske rezimy podporovane americany. V roce 2001 psaly ceske noviny a oficialni mista tvrdila ze v Praze se sesel jisty Atta ktery provedl nalet na NY z agenty Iraku. Z techto lzi pak byl konstruovan americkymi politiky agrese proti Iraku. Ve skutecnosti podle cia. Atta nikdy nebyl v Praze ale za to pomoc ceskych politiku  americkym ve lzich byla ohromujici a vedla v americkou agresi vuci Iraku.

Yurri 26.3.2008 13:46

Re: Prolhanost ceskych politiku.

No jo,no..už aby to zařízení tady stálo. ;-) A bude to brzy,víme..? Aby jsme se už "nemuseli klepat o ty nakradené miliardy..";-D;-D;-D čest,soudruhu

slon75 27.3.2008 0:55

Re: Prolhanost ceskych politiku.

Komunisti a muslimové mávají íránskými vlajkami a tím bojují za suverenitu ČR ;-D Tak to je dobrý vtip.

Roy Boehm 26.3.2008 10:46

Pane Wagnere,

z Vašeho článku soudím, že jste nadšený příznivec radaru. Mohl byste se tedy pokusit mi vysvětlit, z čeho Vaše nadšení pramení? Můžete zkusit, ale prosím věcně, bez těch kydů o komunistech, fašistech, sionistech a jiných -istech, odpovědět na několik otázek? Pokud ano, tady jsou: 1) Proti kterým státům je komplex radar-rakety určen? 2) Uvedete-li Irán nebo Sev. Koreu, vysvětlete mi, proč by měla Korea střílet proti směru rotace země; a kde vezmou oba státy rakety s dostatečným doletem, aby mohly napadnout USA? 3) Je technicky možné, aby tento komplex bránil i území ČR? 4) Je možné posoudit škodlivý vliv radaru, pokud tento ještě neexistuje, na základě měření provedených na jiném zařízení, v jiném místě? A nakolik budou tyto výsledky spolehlivé? 5) Proč česká vláda při jednání o radaru naprosto nedbá o posílení obrany svého státu (aspoň tak, jak to dělají Poláci)? 6) Proč si žádná ze stran, které radar prosazují nedala tento do předvolebního programu? 7) Proč, podle Vás, navzdory masívnímu oblbování Klvaňou, počet odpůrců radaru neklesá? Za případné odpovědi děkuji.

Septisin 26.3.2008 14:59

Re: Pane Wagnere,

Odpověděl bych s dovolením za něj:

1. Proti státům, které by snad měly v budoucnosti nutkání provést raketový úder na Spojené státy tímto směrem. 2. Uvádím pouze Irán a doufám, že lze radar využít i proti útoku Ruska. Technický pokrok kvapí. 3. Není to účelem tohoto zařízení. 4. Ano. Dostatečně, ale kdo nechce neslyší. 5. Naše obranná politika se opírá o NATO, veškeré ostatní požadavky zavánějí vydíráním. Berte to třeba jako splacení dluhu za osvobození západních Čech...6. Aby se voliči necítili podvedeni v případě, kdy by z radaru nakonec sešlo. 7. Procento připosranců je konstantní, v naší kotlině navíc pohodlně nadpoloviční.

AKUBES 27.3.2008 12:36

Re: Re: Pane Wagnere,

Hezká reakce. Bohužel lidé kladoucí tyto otázky na odpovědi nečekají resp. těžko by je mohla jakákoliv odpověď ovlivnit. Pro jistotu u těch jednoznačně okamžitě ověřitelných, dávají dodatek - viz otazka č. 4.

pje 27.3.2008 23:23

Re: Re: Pane Wagnere,

ad 1.: Když nemáte nepřátele, tak si je vymyslíte? Zatím vidím pouze šíření demokracie pomocí raketových útoků na pracně vypocené teroristy ze strany těch, kteří tak stojí o radar. ad 2.: Taky se divíte, že poté, co jukáte sousedovi do okna po jeho převlékající se ženě, vám příjde soused rozbít držku? ad 3.: A účelem pánského přirození není reprodukce. ad 4.: Můžete zveřejnit link na hodnověrnou studii potvrzující nezávaznost ještě neexestujícího radaru (ten na Mashallech dostane u nás nový soft a pro zasvěcené i nový hardware)? Tu zaplacenou a neprofesionální nemám na mysli.

ad 5.: A proto se od počátku Američané bavili s NATO a ne s námi, že? Nebo to bylo jinak? Jaká splátka dluhu? Patton, jehož beraní nátura málem proti vůli mocidržců osvobodila i Prahu, již jaksi nežije! ad 6.: Voliči již byli podvedeni v okamžiku, kdy nejprve lhali Amíci, pak Klvaňa, po něm nekompetentní Luděk Pekárek. Důvěru v oficiální US postoje pak zvyšují expertní stanoviska o zinscenovaném 11. září 2001 a o neokonzervativní hře o svět. Děkuji, nechci. 7. Mýlíte se, vy jako připosraný z chmurných zítřků věrně vykreslených tou hollywoodskou taškařicí patříte mezi aktivní, leč nepřevládající patolízaly věřící, že nás usměvavá velmoc jistojistě ochrání před vším zlým. Běžte si výhodně půjčit k Providentům, vyjde vás to na stejno.

mimahl 26.3.2008 8:27

to je mi ale sloh..:)

no ja se tedy,mili pritomni nestacim dvit.....a kdo si pamatuje komouske vykaly v rudem pravu a dikobrazu pred prevratem, tak asi taky. Vzdyt jazyk a sloh pana Wagnera je presne tentyz!! Co na tom, ze je uplne na jine strane nazoroveho spektra. Uz si sice na podobne rudy projev z ust nasich radoby pravicovych politiku zacinam trochu zvykat, ale to, co za demagogii a fekalie predvedl autor Wagner je i na mne moc....

A vy ostatni se zase rozdelte pekne podle partaji-misto aby jste dokazali mit svuj nazor a nepovazovali nositele nazoru jineho za komouse na jedne nebo fasistu na strane druhe. Je mi z vetsiny diskutujicich zde nanic...jedni budou apriori vse odmitat, pac je to americke, druzi budou velebit i prd, pokud pokud privanul zpoza oceanu....

Eva 26.3.2008 11:12

Re: to je mi ale sloh..:)

mimahli  s Vaším příspěvkem plně souhlasím a bohužel je to  přesně tak , jak to v něm popisujete

HOBBO 26.3.2008 7:34

paja je

BLB.

Pája45 26.3.2008 1:15

Pokračování

Proč si myslíte, že vzdělaní, chytří, vysoce postavení občané ale i pravicově smýšlející nemohou být proti radaru? Místo zamyšlení jen chrlíte oheň a síru na odpůrce radaru. Cituji vaše slova (vybral jsem ta, která mají jakousi úroveň)  "Je to jen fantastická myšlenka o protiamerickém, levičáckém spolku, který naoko ušlechtile bojuje proti přítomnosti několika desítek cizích vojáků na našem území, ale ve skutečnosti má za úkol zhatit plány na protiraketový radar za každou cenu? Radar a jeho protiraketová základna v Polsku by totiž mohly odstrašit státy, které již disponují nebo v blízké budoucnosti budou disponovat nejen jadernou bombou, ale i raketovým nosičem schopným donést ji až do Evropy.

     To, že opakujete jen co říkají provládní média s Klvaňou, ukazuje i použitá terminologie (protiraketový radar, radar a jeho protiraketová základna). Států, které vlastní jaderné zbraně je na jednu Zeměkouli až dost. V Asii - Izrael, Pákistán, Indie, Čína; v Americe USA; v Evropě V.B. Francie a Rusko. Napište, které z uvedených států má protiraketový deštní USA odstrašit. A k vašemu strašení, který stá je schopen během 5 let vyvinout , vyzkoušet a vyrobit nejméně 5 - 10 jaderných hlavic a zároveň vyvinout, vyzkoušet a vyrobit nosiče s doletem 5 000 až 12 000 km. Řekně te mi který? Myslíte, že Korea, kterou trápí hladomory atp. Možná Írán, připustím-li tvrzení amerického prezidenta (a jak víme, ten toho za posledních 8 let napovídal). Pokud ano, proč na zničení nepoužije síly a prostředky, které má v Perském zálivu a blízkém okolí Ponorky, bitevní a letadlové lodě) nebo proč nepostaví základnu v Turecku.

 

Abonent 26.3.2008 3:39

Raději už skončete

Nu, milý Pájo, co Vy víte o vzdělaných, chytrých, vysoce postavených občanech, "ale i pravicově smýšlejích" ?

Vůbec nic, samozřejmě.

Vždyť je pozorujete jen z velké dálky. Nebo spíš hloubky.

Takže se ve své marné protiradarové agitaci držte raději témat i společenských tříd, které znáte.

Roy Boehm 26.3.2008 11:25

Re: Raději už skončete

Podle Vás je zřejmě typem vzdělaného, chytrého, vysoce postaveného a pravicově smýšlejícího občana Mirek Topolánek. No, pak se s tím ovšem nedá nic dělat. Tady je každá rada drahá...

Abonent 26.3.2008 14:40

Re: Re: Raději už skončete

Milý Royi Boehme, Vy trpíte nějakým druhem fixace na osobu pana Topolánka ?

To se dá léčit, neztrácejte naději.

Mimochodem - přečetl jsem si pár Vašich příspěvků do této diskuze, abych zjistil něco o Vašich názorech...

Nebojte se. Nebudu je komentovat.

pje 27.3.2008 23:31

Abonete, víte co je to argument?

To není klacek, kterým budete mlátit po názoru každého, kdo uvažuje jinak. To, že vás informace o podstatě a detailech problematiky míjejí nebo že vás sice nemíjejí, ale za pravdu vás nikdo neplatí, je symptomatické. Zkuste si trochu zagooglit, hodně číst a srovnávat - v agličtině, francouzštině, ruštině i v meziřádštině, pokud toho jste schopen. Třeba se pak sám nafackujete...

HOBBO 26.3.2008 6:47

Re: Pokračování

Az se vrati tvuj bradavicnik z ruska muzes s nim hned udelat revoluci IMBECILE!

bbb 26.3.2008 7:32

Re: Re: Pokračování

kdo nemá protiargumenty, je sprostý jako jejich vůdce Myrek s gulama

vont 26.3.2008 16:00

Re: Re: Pokračování

Von je Klaus v Rusku?

homero xxx 26.3.2008 0:52

nepřehledný způsob financování kampaně pana Klvaně

ale nepřehledný způsob financování jeho činnosti skutečně vzbuzuje

otazníky typu: kde na to berou? Jelikož jejich hlavní snahou je

ovlivnit další běh a vývoj české politiky a obrany státu, čili věc

veřejná, měl by spolek ano základnám zveřejnit i svoje pozadí,převzato z tohoto stupidního článku,kterému může věřit jen člověk naprosto ovlivněný státní Klvaňovskou propagandou,,dle mého názoru činnost spolku podporujícího radar promrhala mnohokrát vice financí a nikdo se nikdy nebude ptát odkud přišly a nikdo se to asi ani nedozví:-/

homero xxx 26.3.2008 0:35

radar je naprd,vy blázni modří

Jo a jestli si někdo myslí,že amíkům záleži na ČR, tak ať si tam zajede a uvidí:-/,většina tam ani neví kde je nějaká ČR,maximálně ví že Praha je v ČR a radar nás ochrání asi jak ty naše slavné stihačky,kterým se směje celá evropa

Pája45 26.3.2008 1:14

Re: radar je naprd,vy blázni modří

Pane Wagnere, to co jste zde ze sebe vykálel,  je odraz vaší bezmocnosti, že lze i proti vládě , vládnoucí straně, mít vlastní názor. Chováte se jako rozmazlený spratek, kterému na pískovišti vzali bábovičku. Jste vzteky bez sebe a protože jste pravičák (těm jedinejm jste ve svém článku nenadával) a protože jsi myslíte, že radar zde musí být (ale z vlastní hlavy nevite proč) a tak všichni, kteří si radar nepřejí jsou nácci, rudí, socani, verběš .... (nemohu vše vypsat, nevešlo by se to do limitu). Je vidět, že jen papouškujete Klvaňu a jeho chlebodárce. Nic jste si o tom nepřečet, myslím si, že kdyby ano, vy stejně nechcete být přesvědčen.

    

HOBBO 26.3.2008 6:45

Re: Re: radar je naprd,vy blázni modří

Pro Paja,Ty se zase chovas jak stoprocentni IDIOT!

Roy Boehm 26.3.2008 10:36

Re: Re: Re: radar je naprd,vy blázni modří

Jak je možné, že ti vysoce inteligentní, pravicoví příznivci radaru jsou schopni jen primitivních nadávek? To jste všichni chodili s Topolánkem na vojenskej gympl?

Jan 26.3.2008 11:30

Re: Re: Re: Re: radar je naprd,vy blázni modří

Jo Topolánek to je vzor vysoké inteligence k pohlédání, jeho obliba v užívání nacistických hlášek asi těm jeho příznivcům nevadí, ale když má někdo jiný názor na radar, tak to je hned komouš, fašista, socka apod.

homero xxx 26.3.2008 0:24

ten članek je směšny

Tento článek je výsměch ,zajímalo by mě co to psalo za pičusa:-D,tohle přece nemůže myslet vážně,to že jsou proti radaru příznivci palestiny mě nepřekvapuje,ale 70%čechů nejsou palestinci ani lidé propagující islám,běžte do ..............................................................

Jan 26.3.2008 11:36

Re: ten članek je směšny

homero xxx  Vaše pojmenování autora článku  je výstižné

JK 26.3.2008 15:10

Re: ten članek je směšny

Zato jsou ale blbi, jak zakon kaze.

Gaston 25.3.2008 23:36

Je opravdu Paroubek tak blbej?

No to by mne velmi zajímalo! Představte si člověka, který jde jednat se zločineckou organizací či stranou! A teď si představte o čem jednají! Napadá Vás něco? Řekněte, neměl by být Paroubek okamžitě po návratu zatčen a uvězněn? Nebo lépe, okamžitě odvolán z veřejné (politické) funkce? Co to je zač ten Paroubek? Je to Gottwald, Mrázek, nebo Krejčíř??