1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

RADAR: Proč jsem pro

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vasekpasek 9.8.2007 8:22

Re: Souhlas. Ale proč stále

Možná proto, že takových je vás málo. Většina těch, co je pro "důraz na ekologii", je proti radaru a vyřvávají to s chutí po náměstích s rudou gardou

Lubomír 9.8.2007 8:22

Re: Re: Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

Dagu Badmane, raději slezte z toho lustru a studujte dějepis!

Miloš Zfrantišku 9.8.2007 8:20

Souhlas. Ale proč stále

mícháte zelené s rudými. Je to již trapné. Já jsem pro radar i pro důraz na ekologii. A bolševiky nesnáším.

harry 9.8.2007 8:20

Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

Zijeme v Evrope, kde jsme nahnacani jeden na druheho a kde zakonite vystavba cehokoli obecne prospesneho se nutne dostava do konfliktu se zajmy jednotlivcu nebo skupin. Myslite, ze jde postavit letiste, zeleznice, cesta, vodovod, plyn, kanalizace atd. aniz by tim byl poskozen pan Novak, kteremu to pujde pres zahradku nebo tesne kolem? To je obecne znamy jev nazyvany "Ano, ale ne na mem dvorku". Obec, ktera odmita vystavbu jaderneho uloziste na svem katastru samozrejme odebira a chce odebirat elektrinu vyrabenou z (snad) 20% v jaderne elektrarne, vsichni chteji aby se jim odvazely popelnice, ale nechteji skladku odpadu za humny (svymi). Obec nemuze postavit chodnik kterym by deti bezpecneji chodily do skoly protoze jeden Prazak odmitl prodat prouzek 3 m z kraje sveho pole. Kdyby tudy chodily jeho vnoucata nebo deti tak bude rvat jak to, ze uz vhodnik davno neni hotov. Totez je problem obrany. Vsichni chteji zajistit bezpecnost, ale radar jinde, letiste ano ale jinde..... 

jerry 9.8.2007 8:16

Proč je mi to jedno ?

Protože tohle je vyloženě odborná otázka, zpolitizovaná nenadanými novináři, aby měli o čem psát a využívaná chronickými kverulanty k tomu, aby na chvíli zapomněli na své komplexy a starosti. Rozhodování o radaru přísluší odborníkům!:-)

SkePpticus M/aximus 9.8.2007 8:14

Další z řady propagandistických článků na NP, kdy autor omílá x-krát vyvrácené prostoduchosti a lži

Jinými slovy neužitečný idiot, který i ve svém věku potřebuje za zadkem Velkého bratra. Zkrátka už si zvykl na toho rudého a teď mu chybí. Vše ostatní jsou kecy.

D.P. 9.8.2007 8:12

Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění

Pokud se nebude stavět raketová základna, nebude se pravděpodobně stavět ani radar a smysl pozbude i vaše reakce. Dosud však žádné rozhodnutí nebylo přijato. Vaše logické řetězce jsou poněkud přetrhané.Ne každý, kdo má jiný názor, nevidí souvislosti nebo nezapojuje mozek.

harry 9.8.2007 8:09

Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění

"A jestli já jsem pro nebo proti? Neumím odpovědět, ale jsem pro účinnou obranu všech demokracií před útoky pomatených idiotů, ať již pro své jednání mají jakýkoliv důvod národní, náboženský, mocenský atd." Zlata slova. Takze vlada rozhodne, ze nevime zda jsme pro nebo proti umisteni USA radaru a tudiz jeho vystavbu povolime i nepovolime a budeme se branit tim, ze vime a nevime a hlavne jsme pro obranu vsech demokracii, ale at to vezme na sebe nekdo jiny a jinde nez u nas, my budeme zatim premitat. Jenomze radar muze u nas budto stat nebo ne, nic mezi tim. Bohuzel v politice jsou vsechna rozhodnuti spatna, nektera vice, jina mene, presneji jinak spatna.

marten 9.8.2007 8:08

souhlas

Naprosto souhlasím.Bydlím 15 km od radaru,musím k tomu říci své.Předpokládané umístění je jen zbytečné dráždění lidí,k dispozici je obrovský vojenský prostor,většinou už nevyužívaný,s většími vrcholy a vyhledy,jen by naše armáda musela omezit své hrátky.Proč to stavět 2 km za vesnicí?Jen kvůli dobré přístupnosti ze státní cesty?V tom vidím jen lenost a pohodlí lampasáků,trocha ohledu na místní by neuškodilo,navíc prostor je protkán slušnými cestami,v tom nevidím problém

VLADIMÍR 9.8.2007 8:07

Souhlasím, velmi srozumitelné a logické.

Dag Badman 9.8.2007 8:05

Re: Re: Re: Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

To je oficiální stanovisko americké strany, pokud se nepletu.

Vráťa 9.8.2007 8:04

I já jsem pro

I Já jsem pro a kdyby to jen trošku šlo, pak bych byl i pro

raketovou základnu. Odpůrci z obecních zastupitolstev by se

měli zajet zeptat do Bavorska, kde místní protestovali proti odchodu

Američanů z místních základen, protože to znamenalo pro obce i velkou

ekonomickou ztrátu. 

Jarda 9.8.2007 7:58

Re: Re: Re: Přidávám podpis - vlastní prackou!...

Ano priteli vim o tom. Byla docela plodna, porovnej uroven Polska (cast pod ruskou okupaci) a uroven prumyslu i zemedelstvi u nas v roku 1918. Po roce 1945 kdyz jsme my i Polaci dostali pod sovetskou nadvladu se nase rozdily pomalu srovnavaly. Jo zachovej nam Hospodine cisare a krale.

miláno 9.8.2007 7:56

děkuji

 Děkuji pane Lachman Vašich upřímných slov, který myslí  na dobro naší země si upřímně vážím.

Mám naprosto stejný názor , Váše argumenty pro radar jsou věcné, přesné, zde není co dodat.

Přeji mnoho zdraví.

Regan 9.8.2007 7:48

Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

To není špatný nápad, s tím stěhováním, možná bys mohl jít příkladem a vystěhovat se na Sibiř!

Sýček 9.8.2007 7:48

Souhlasím

a podporuji. R^:-D

jana 9.8.2007 7:47

pane Laachmane

USA jen potřebuje  odvrátit pozornost..Vždyt oni vždy rádi zkoušejí své zbraně miímo své území..(japonsko,,viíetnam,,balkán,,pouštníí bouře, irák,)a tak potřebují přesunout pozornost doé Evropy vždyt by tady zase mohly něco vyzkoušet.

Sýček 9.8.2007 7:46

II světová válka by skončila

separátním mírem s hranicí až za Volhou, Kaspickým mořem a poloostrovem Kola. A obě socialistické mocnosti by se později spřátelily.

Eva 9.8.2007 7:45

naprosto souhlasím

není co dodat

takykarel 9.8.2007 7:45

Re: Zajímavé názory ....

Je zcela zřejmé, že co rozčílí komouše a Rusáky, nemůže být, již z tohoto důvodu, největší blbost. Žádná blbost nikdy a nikde totiž komouše nerozčílí, ta jim vyhovuje. Díky ní mohou existovat.

Bořek 9.8.2007 7:45

Re: Re: Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

Já se nepasuji do role odborníka na rozdíl od Vás.Posouzení bych nechal na vojenských odbornících.Pokud takovým jste,omlouvám se.

Bořek 9.8.2007 7:42

Re: RADAR: Proč jsem pro

Já bych také dal přednost spojené ochraně v rámci EU.Ale EU se mi zdá být nejednotná,a právě Francie o které se zmiňujete jako nespolehlivého partnera z minulosti a Německo hraje v EU jsou dominantní a hledí hlavně na své zájmy.Není mi také jasno,koho považujete za spojence z blízkosti,když Francie a Anglie je podle Vás vzdálená?Beneš před .svět,válkou hledal spojence u Poláků,ti jsou naši nejbližší a největší sousedé,ale byl odmítnut.Navíc,Francie a Německo podle mého názoru nejsou nakloněné tomu,aby na "svůj" píseček do Evropy pustily USA.

takykarel 9.8.2007 7:41

Re: Re: Zajímavé názory ....

Správně. Je-li něco velmi nepřehledné, pak pomoci si vytvořit názor podle toho, kdo a jak se k danému tématu vyjadřuje je zcela normální a legitimní. Máme přeci v paměti, jak se kdo k čemu vyjadřoval v minulosti a podle toho můžeme úspěšně usuzovat na kvalitu jeho názorů současných,

nemesis 9.8.2007 7:37

kdyz on Martin je takovy mistni

kryptobolsevik ;-D - blbej, ale nas!

Petr 9.8.2007 7:36

Co dodat?

Dobře napsaný příspěvek. Stručně, výstižně, podložen ověřitelnou argumentací. Přesně tak, jak se nevyjadřují naši politici.

honzak 9.8.2007 7:35

Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

Pro momentálně zaostalé po stodvacáté prvé - lokalita se vybírá podle TECHNICKÝCH  POŽADAVKŮ (nadmořská výška, konfigurace terénu ve směru výhledu, dostupnost sítí, dopravní přístupnost, možnosti ostrahy a obrany). Proto Míšov a ne pražská Štvanice nebo Sněžka.

Srovnání s jekotem žižkovských matek poukazuje na zveličování vlivů neionizujícího záření, nikoliv na pobyt kohokoliv kdekoliv. Ale to chce pečlivé čtení  a oprostění se od rudých emocí....

nemesis 9.8.2007 7:33

Martin je mistni Timurovec :o))))

blbej, ale nas! ;-D

Dag Badman 9.8.2007 7:33

Re: Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

On hlavně není určen pro naši obranu. Vůbec.

Bořek 9.8.2007 7:28

Re: Potřebujeme radar my nebo USA? Kdy a v čem nám USA pomohly? Proč musí stát radar 2km od Míšova

Kdy nám pomohly Spojené Státy?Jak myslíte,že by dopadla 2.světová válka bez američanů?Kdyby nebylo Wilsona,tak bychom neměli republiku.Ani účast američanů v 1.svět.válce nebyla zanedbatelná. Byla by naivita,myslet si ,že američané vstoupili do války jen kvůli nám.Ale pomohli tím i nám.Stejně jako radar není určen jen pro naší ochranu,ale i pro ně.Je na tom něco špatného?

zloch 9.8.2007 7:08

Re: kdyby titulek nebyl blabol

martin a honza, dva levicoví tupci s vystřiženou holubičkou míru přibitou na násadě od koštěte.