28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pete 14.7.2007 16:55

A nebude fungovat nikdy, doktorande?

Samozřejmě že bude. Vše se vyvíjí a pokud snad ještě nefunguje 100%, zbývá už jen pár kroků a bude plně funkční za pár let, než se stanice dostaví. Jsem zděšen, jak Američané zvou k sobě paskřivce z různých bolševických zemí, kteří je pak ve světě pomlouvají a škodí jim. Podobně jak nějací blbí Musulmani, ty taky Amerika velkoryse přijme a jsou to vši.

A. 14.7.2007 16:51

Re: čtenáři,

A proč?

David 14.7.2007 16:45

Re: Kdo je PROTI radaru nebo o něm chce REFERENDUM, je přeci KOMUNISTA

Rádio Svobodná Evropa, čeští vojáci v Afganistánu i Iráku, velmi dobré vztahy s Izraelem atd. - ty myslíš, že může být ještě něco, po čem nás budou ti stoupenci náboženství míru milovat ještě více.

Je to jen o jedné věci. Spojenectví chceme jen využívat v případě průšvihu nebo chceme v rámci spojenectví se podílet na obraně,  a to včetně rizik s tím spojených?

A neidealizuj si problémy USA s obranou. Bezpečnost USA se bezprostředně nezvýší, protože rakety z Blízkého východu budou mít nejprve dolet do Evropy, než někdy ve vzdálenější budoucnosti budou mít dolet do Severní Ameriky. Američani vědí, že musí Evropu chránit, protože slabá či zničená Evropa je nakonec zase jen jejich problém - viz. WWI, WWI či studená válka. A po zkušenostech s uvedenými konflikty, se starají raději dříve (jako za studené války), než pozdě (jako za WWI a WWII), kdy nechat to jen a jen na Evropanech vždy znamenalo větší průšvih a větší námahu pro Američany.

David 14.7.2007 16:37

RE: černé neštovice

Ne, Evropa nebude vylidněna, protože bude masivní protiakce na ochranu civilního obyvatelstva. žel, asi nepřekvapí, která z členských zemí NATO má na takovou akcvi nejlépe vytvořenou infrastrukturu, vybavení, vycvičené lidi atd. Prostě ono výše výdajů na obranu jako  % z HDP nejde okecat.

David 14.7.2007 16:34

Protože je nepsaná dohoda, že Libii od doby, kdy začala "sekakat dobrotu", má v péči Evropa

Kolemjdoucí (J.Š) 14.7.2007 16:22

Nechápu, proč USA nepomohou Bulharsku ve sporu s Libyjí,

když jsou Američani takoví zastánci svobody a spravedlnosti ve světě. Bush se přece chlubil, jak se Kaddáfí umoudřil a jak jsou spolu zadobře, a přitom se klidně dívá, jak jsou v Libyji pod nesmyslnou záminkou v krutých podmínkách vězněni bulharští zdravotníci. Nechá to dojít tak daleko, že je soud odsoudí k trestu smrti a drzý mladý Kaddáfí se těší, jak případu využije k nestoudnému vydírání.

Takováhle shovívavost ke gangsterskému vyděračství je velice nebezpečná a pro Bushe, neustále se prezentujícího jako obránce svobody a bezpečnosti, je špatnou vizitkou.  Přitom by stačilo zvednout telefon, trochu si s Kaddáfím promluvit a uvěznění mohli být dávno propuštěni. Od druhých zemí Bush stále jen vyžaduje podporu a solidaritu, ale sám jich zřejmě není schopen. Ač je prezidentem nejmocnější země světa, pro chudáky Bulhary zatím ani nehnul prstem.

Ivan Nový 14.7.2007 15:49

IS,

no stejně nás může poškodit jaderná bomba, která vybuchne v Německu a tam je amerických základen také dost. Jak to, že Rusko ještě nezaútočilo na Německo?

Ivan Nový 14.7.2007 15:47

čtenáři,

ano. Chtějí nás ovládat.

IS 14.7.2007 15:44

Re: Re: Jardovy výmysly a zmatené provokace

Žádná politická strana ne předložila před voliče program s rozdělením Československa. Peticí pro referendum bylo množství, vlády je nebraly v úvahu. Vyčítat voličům lhostejnost je  nehoráznost. Radar tu nebylí a Rusko neprojevilo žádné známky toho, že by chtělo ČR zabrat, naopak před lety Sovětstký svaz stáhl své  vojáky. To jen haraší v hlavách žlučovitých politických bláznů.

Jiří K. 14.7.2007 15:42

Re: Re: Re: Funguje-nefunguje

Strýcu, jaký příkon potřebuje takový radar pro svoji činnost? Už jsi viděl něco takového na oběžné dráze? Jaký to mělo zdroj energie a kolik takových družic by muselo být, aby spolehlivě a nepřetržitě pokryly zájmovou oblast? Družice můžou zaregistrovat start, ale podrovné sledování dráhy rakety a její hlavice (hlavic) nejsou schopny a už bůbec ne na úrovni potřebné pro navádění antiraket.

Co proboha má společného hledání živého cíle (třeba i pod zemí) s problematikou podrobného sledování rychle letící hlavice rakety?

Vůbec tomu strýcu nerozumíš ale meleš!

tom 14.7.2007 15:37

Re: Kdo je PROTI radaru nebo o něm chce REFERENDUM, je přeci KOMUNISTA

USA nás (tedy ČR) dosud zatím vždy nechali na holičkách, proč si propána tolik lidí myslí, že najednou to bude jinak?

Svět nevznikl tvým narozením, moulo. Na vzniku ČSR mají USA dost velký podíl, taky proto máš v Praze Wilsonovo nádraží.

IS 14.7.2007 15:33

Re: Pašku přírodní zákony vylučují absolutní přesnost.

Dokladem jsou  havárie v kosmickém výzkumu, jakkoli se všichni maximálně snaží, aby se nic nestalo. Nulové riziko existuje pouze v případě, že objekty či předmět neexistují. Jestliže nemáte zbraň, nikdo s ní nemůže být zabit. Lepši je snažit se o důveru beze zbraní než stupňovat zbrojení.

Jarda 14.7.2007 15:33

Re: Kdo je PROTI radaru nebo o něm chce REFERENDUM, je přeci KOMUNISTA

Pred 15nacti lety  volici stali pred mnohem dulezitejsim rozhodnutim nez je nejaky radar. Byla to sama existence a uzemni celistvost jejich vlasti, presto si nepamatuji, zeby tito supervlastenci jako cato volali po referendu. Tehdy predevsim meli rozhodnout volici, ti vsak klidne nechali svou vlast rozpadnout, Odmitnout radar by byl krok zpet, pristi krok zpet by byl sverit osud vlasti pod ochranu rise, tentokrat ruske.

IS 14.7.2007 15:23

jedna atomová puma

může vyhladit celé Čech  a je jedno, bude-li to jedna z deseti nebo ze sta. Zdá se, že si nikdo z těch příznivců radaru neuvědomil zákonitosti jaderné  války. Když vybuchl daleký Černobyl, polovina Evropy se třásla strachem, zatím co nyní jsou to samí nebojsové. Ono je to v podstatě jedno, radioaktivita nerozlišuje mezi zbabělci nebo hrdiny, stejně tak biologické zbraně. Jestliže  rakety ponesou zárodky černých neštovic za několk měsíců bude Evropa vylidněna a přispěje k tomu paradoxně případné setřelení rakety, protože zárodky  přežije pád úlomků na zem  A potom stačí, jestliže se nakazí jediná osoba, aby se lavinovitě nemoc rozšířila. Něco podobného se stalo před lety ve Švédsu, kam dorazil jeden nakažený námořník.

Siola 14.7.2007 15:05

Heršvec,

tahle slátanina tady už jednou byla!  Machálku, už jsem ti psal a co si o tom myslím, nechť si laskavý autor přečte zpětně. Škoda času se opakovat.

Martin 14.7.2007 14:52

Re: Re: Re: milej martine tagze vy jste expert na US legistlativu? :o))))

a napis blumo jasne, kongresmani nemaji vuci systemu namitky a neomezovali letos rozpocet na mda at z tebe muzu definitivne udelat debila :-D

Cato 14.7.2007 14:52

Kdo je PROTI radaru nebo o něm chce REFERENDUM, je přeci KOMUNISTA

a patří pomalu ugrilovat.,to je přece známá věc  Ať žije demokracie (tedy česká cesta, kdy si hrstka zkorumpovaných politiků, kteří se dostali k moci velice podivným způsobem, dělá co chce, nikomu se nezodpovídají a už vůbec je nezajímá, jaký měli vlastně volební program, podle kterého slíbili voličům, jak že budou vládnout. A komu se to nelíbí, dostane  zase označení komunista).

Zloděj křičí chyťte zloděje.Metody oblbování lidí jsou stále stejné, okopírované od tatíčka Goebbelse. Vyhrožování komunismem,Koreou,Iránem, Mikulášem, polednicí,sedmihlavým drakem,.... vše se hodí, jenom se propána ubránit referenda, protože jak se jednou povolí, to by také lidi mohli jednou chtít, třeba aby politici, podezřelí z korupce,šli k ledu.

Žádná politická partaj neměla ve svém programu řešenou otázku radaru a proto nemá mandát voličů o ní rozhodovat. Přítomnost cizích vojsk na území ČR v souvislostí s obranným systémem USA je pro nás politickou otázkou, proto o ní musí rozhodnout voliči.

Bezpečnostní otázkou je, že zatímco bezpečnost USA proti raketám se radarem zvýší, naše vlastní se terorismem výrazně zhorší a bude vypadat jako ve Velké Británii. K rozhodnutí uvést zemi do aktuálního nebezpečí naše vláda také nemá mandát! USA nás (tedy ČR) dosud zatím vždy nechali na holičkách, proč si propána tolik lidí myslí, že najednou to bude jinak?

F r n ž a l k a 14.7.2007 14:50

Re: to sem ty svý blbiny bude tenhle neužitečný idiot cpát každý týden v nezměněné podobě ?

Tak se mě zdá, že jědině ty "blbiny neužitečného idiota" mají v této debatě hlavu a patu. Čauec, jdu si počíst  zase někam jinam.

Martin 14.7.2007 14:47

Re: Re: Re: Pár otázek.

a co si mam pocist ? mladou frontu a vykriky jak to zasahuje cil ? ja si prave neco pocetl o umelych podminkach, a pocetl jsem si i vytky americkych kongresmanu v podobnem duchu, oni s pristupem k vic papirum nez si dovedeme predstavit asi taky zvatorej hlouposti

Martin 14.7.2007 14:45

Re: Re: Re: milej martine tagze vy jste expert na US legistlativu? :o))))

s.p. ty hlupolo, zkus rict senatorovi ze je kongresman v americe, tento termin ackoliv je obecny tak se pouziva jen pro cleny nizsi komory

pokud o tom neco vis, tak vis ze mam pravdu, pokud ale jsi jen takovej american teoretik tak ti nic nepomuze :-D

J.G. Pašek 14.7.2007 14:24

Flašinetář mudrc Machálek . . . .

Hele Machálku, když jseš tak vševědoucí, proč nepoužiješ tu všude po světě pověstnou českou superiórní domýšlivost a neporadíš USA jak na to, aby byly přesnější? 

nepolitik 14.7.2007 13:56

Machálku, Machálku,

nejste Vy klonem Erazima Koháka? Považovat selhání rakety určené k sestřelení za selhání protiraketového systému může jenom dokonalý pitomec. A ono je to doktorandem. Bože, kdo to jeho studium platí? Až to dostuduje, tak to přijde rozdávat své moudra do Č, jako Erazim Kohát, pardon Kohák.;-(

bohuš 14.7.2007 13:43

Re: Re: Pár otázek.

Martine, přečti si o tom něco,pak nebudeš psát hlouposti.

Esmerald 14.7.2007 13:42

Re: Re: Re: obranný systém,

Argumentačně dobré protireakce se Vám, brunere, dostalo. Stačí ji číst a současně vnímat. Ticho z mé strany na důležitá temata by mohlo nastat až po návratu bolševické lůzy a jejich trestního řádu . Proto chci ten radar, aby se to stát nemohlo.

čtenář 14.7.2007 13:14

Re: Re: Funguje-nefunguje

Člověku se skoro chce říct, že na to, co se děje (a to nejen) v Rusku dohlíží z oběžné dráhy toho tolik, že kvůli tomu sem tahat nějaký radar nemá cenu. Ale vy vždycky trefíte hřebík na hlavičku. ;-D

P.S.: strejdo, do kolika metrů pod zem zjistí výzvědná družice přítomnost živého cíle. Tak odpověz strejdo, buď tak laskav. Díky.

čtenář 14.7.2007 13:06

Re: Re: Re: Pane Machálku......

V tom případě už čas pro tu radarovou a antiraketovou základnu přišel !

čtenář 14.7.2007 13:04

Re: Nejde přece o radar,

Rusové jsou naši nepřátelé ????

čtenář 14.7.2007 13:00

Re: Pokud selhal test protiraketové obrany, že cílová raketa nedosáhla své dráhy při testu,

Mně se nejvíc líbí ten jejich pokřik, že se ten systém testuje v nikoliv bojových podmínkách. Oni prostě trvají na tom, aby se vyvolal nějaký skutečný konflikt a v něm se provedl průzkum systému bojem. Jinak to nelze vysvětlit, protože všechny zbraně a zbraňové systémy se doposud testovaly v simulovaných podmínkách.

P.S.: svědčí to o dokonalé ignoranci protiradaristů a odpůrců protiraketové obrany. Takže lze jenom sotva svěřit do jejich rukou obrany státu a spojenců v nějakém referendu. Raději ani náhodou.

Mard 14.7.2007 12:54

Hahaha, autor je Švejk007

To je děsné neštěstí že se ty zkoušky dělaly přes den :-) V noci by asi pan Obering letící na raketě cíl neviděl. Samozřejmě že se zkoušky dělají ve dne, v pracovní době. Raketa je stejně naváděna pomocí senzorů, které nejsou citlivé na světlo a pozemní XBR také na světlo kašle. To co píšete jsou blbosti maximálního kalibru. Kdyby jste se podíval na zprávu tak zjistíte že nepovedené testy byly ve třech!! případech zaviněny selháním cíle, který pak následně nemohl být sestřelen.

ondys 14.7.2007 12:50

Re: Re: RADAR: Americký protiraketový systém nefunguje...

Že to dokonale fungovalo s mnohem větší vojenskou základnou na Kubě v nejbližším sousedství USA?;-D