17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
emil 20.8.2008 12:12

Re: Re: soudruh president

Nápodobně. Kývat a přitakávat, protože to řekl Klaus, to už je stejná ubohost jako kývání  bossovi v ČSSD.

Štváč 20.8.2008 12:11

na psu

chybí klausovi poradci, kteří se teď snaží sesmolit něco neutrálního o tom, jak byl hradní chameleon nepochopen médii.

emil 20.8.2008 12:10

Re: Lži české propagandy

Co to meleš o nevyprovokovaném útoku Gruzínců ? Seznam se alespo\ń se základními fakty vztahu v těchto státech a zjisti si na internetu, co předcházelo poslední měsíc před útokem Gruzínců. Koukám, že náš tatíček Klaus ti úplně zatemnil mozkové buňky. Vše co říká, není tak geniální, jak se snaží ukázat.

WWW.JIRI 20.8.2008 12:07

Re: relevantní informace

Pravda již jednou vyšla na povrch o jeho činnosti v transformaci a tunelování v 90,tých letech a jak se k tomu postavil. Lhaním, zapíráním, ztrátou paměti a zříkáním se odpovědnosti,jak myslíte,že by to dopadlo v tomto případě jinak?

emil 20.8.2008 12:06

Re: Re: Nikdo jiný než Ing. Klaus to nevyřeší

To vám historie nestačí ? Vládci vychovaní KGB budou najednou demokraty ?

emil 20.8.2008 12:04

Lidi neblbněte

podívejte se na internet na všechno, co útoku Gruzínců předcházelo. Útok byl jen tou kapičkou, která přetekla. Likvidace a vyhánění Gruzínců z Osetie a Abcházie, střílení z těchto území na Gruzii, obsazování gruzínských separátních území ruskými živly, to je jen část věcí, které Rusáci v této oblasti rozpoutali. Měl jsem rád Klausova chytrá  a diplomatická řešení v případě světových problémů. Bohužel ted už ukázal, že je fakt hodným dědečkem, který nechce konflikty, byť je pravda na opačné straně. Zaplať Pánbůh, že je to už jeho poslední prezidenské období. Fakt mě zkamal. 

Jirka Stejskal 20.8.2008 12:04

Re: Re: Nikdo jiný než Ing. Klaus to nevyřeší

Vazeny pane, ne vse, co pochazi od Rusu je spatne, ale pokud se bavime o tancich, raketach a vojacich - a to specialne na cizim uzemi, tak to spatne je. Pokud si myslite opak, nechte se vysetrit u psychiatra, neco s vami neni uplne v poradku.

Jirka Stejskal 20.8.2008 12:01

Re: Prezidentovo stanovisko je naprosto správné

Clovece, co to tady melete? Jake prosazeni velmocenske pozice Spojenych Statu? US maji svou velmocenskou pozici pomerne pevne v rukou. Kdo se snazi "opet" ze sebe udelat velmoc jsou Rusaci. Vybrali si k tomu Gruzii a vy jste strachy pripo.... tak, ze jim k tomu jeste budete tleskat, ne? Nezapomente, ze to neni tak davno, oc byli Rusaci i u nas, a ze jedine, co je drzi opravdu za hranicemi je ohled na velmocenskou pozici USA. Jinak vase dikce by se dala jakoby vystrihnout z Rudeho Prava roku 69 - napadli nas sice Rusaci, ale de fakto za to mohou Americani, neb rozdmychavali kontrarevoluci u nas.

Jirka Stejskal 20.8.2008 11:56

Je hnusne odmitat podporu - dneska 20.8., 40 let pote.

je mi to velmi lito, ale Klaus u me skoncil. Copak si nepamatuje, ze k napadeni CR v 68 taky meli Rusaci zaminku? Byla to kontrarevoluce. No v Gruzii si vymysleli neco onacejsiho, ale prouze uplny blbec jim je na to schopen skocit. Klause za blbce nepokladam, takze si myslim, ze jde pouze o zbabelost ve sve niterne podobe.

Tomas Jasny 20.8.2008 11:52

Prezidentovo stanovisko je naprosto správné

Býval jsem v minulosti dost často kritik mnohých Klausových stanovisek, ale v případě současného Rusko-gruzínského sporu, souhlasím se všemi prezidentovými postoji a hlavně s jeho závěrem, protože jedině ve smyslu jeho slov lze řešit ožehavé problémy po celém světě a ne tak jak to diktují strategické zájmy jednotlivých velmocí. Je nesmírná škoda pro český národ, a obávám se, že to bude mít pro postavení České republiky v Evropě neblahé důsledky, že se s prezidentovým stanoviskem alepoň částečně neztotožňuje i česká vláda, protože český vládní postoj musí zákonitě vést k dalšímu zostření poměrů v Evropě a docela možná i ke katastrofálnímu dopadu pro republiku. Aby bylo jasné všem čtenářům tohoto komentáře: jsem zásadní odpůrce totalitní agrese státu sovětského typu, můj otec zahynul v sovětském žaláři a já jsem to byl, kdo začal dopoledne 21.srpna 1968 na domě za pražským rozhlasem jedinou praktickou formu občanského odporu proti invazi vojsk Varšavské smlouvy tím, že jsem sundal pár pouličních tabulek za účelem dezorientace invazních vojsk, načež se tato forma odporu do večera rozběhla pro celé Praze a do příštího dne po celé zemi. Jenže srpen 1968 se liší od srpna 2008 jako noc ode dne, i když tanky obou stran jsou podobné a bojovníci mluví stejnou řečí. Tentokrát jde na Kavkaze a jinde o prosazení velmocenské posice Spojených států, což já schvaluji, protože je to pochopitelná snaha supervelmoci, která se cítí být povolána k rozšiřování svého chápání dobra, svobody a demokracie všude, kde je k tomu příležitost, ovšem hlavně tam, kde jsou nerostné zdroje s naftou na prvním místě. Jenže na každou akci existuje stejnoměrná reakce a pokud se do těch akcí a reakcí supervvelmocí přimotají malé moci a polovelmoci, skoro s určitostí doplatí na to především ti malí a nejmenší, jak názorně dokazuje příklad Gruzie. Pokud se do toho za každou cenu chtějí plést i Češi, Poláci, Ukrajinci atd, je jenom otázkou času, kdy na to doplatí těžce i oni.

Xaver 82.117 20.8.2008 11:51

Já myslím, že Falmer s Grebeníčkem si nic netrhaj...

;-)

Xaver 82.117 20.8.2008 11:49

Jo tak on Klaus u prověrek nejspíš nebyl, nebo nesouhlasil s internacionální pomocí, že...

:-/;-D;-D;-D

Xaver 82.117 20.8.2008 11:47

Podle ruské propagandy máte úplnou pravdu.

V Moskvě bylo dohodnuto, že tento čtvereček je červený::-)

Xaver 82.117 20.8.2008 11:44

A fakt to takhle bylo, nebo to hlásil ITAR TASS?

Xaver 82.117 20.8.2008 11:43

Vše co pochází od Rusů samozřejmě není špatné.

Ostatně, drtivá většina našich spolubčanů vyslovila při prověrkách souhlas s internacionální pomocí SSSR a spojenců v roce 1968...;-)

Xaver 82.117 20.8.2008 11:41

Jo!

Že něco v tom smyslu neřekl trochu dřív? Ono se v Osetii nezačalo střílet až teď. Že to Saaka pos***, je jisté. Že je Putin s medvědem nadutý arogantní lžidimitrij-okupant, je víc, než jisté.

J.S. 20.8.2008 11:38

Re: Nikdo jiný než Ing. Klaus to nevyřeší

Nejsem příznivec ve všech směrech pana Ing. Klause, ale zde jeho vyjádření bylo stručné a věcné. Vy zřejmně jste zastáncem jednoduchých řešení. A Vaše myšlení je takové, že co pochází od Rusů je jen a jen špatné. Zamyslete se nad sebou.

JH 20.8.2008 11:29

Ano, a proto museli rusáci vthnout do Guzie :-)

JH 20.8.2008 11:23

Osobně používám výraz Ing. Klaus,

protože to jediné je na rozdíl od jeho tzv. docentůry a profesůry nezpochybnitelné. A nevolil jsem ho, nepovažuji ho za svého prezidenta. Jinak jsem ovšem proti prostému referendu a také proti všeobecnému a rovnému hlasovacímu právu, když sleduji informační, společenskou a intelektuální úroveň mnoha diskutujících.

> pana Klause ( záměrně nepoužívám oslovení president),

JH 20.8.2008 11:16

To jako, že Ing. Klaus má přístup k nadstandardtním informacím?

> Klaus umí rozlišit fakta od propagandy ....

Když neumí rozlišit špinavé peníze od čistých?  :-)

JH 20.8.2008 11:13

Nikdo jiný než Ing. Klaus to nevyřeší

> Pokud pravdivě neřekneme, kdo konflikt začal a co tím sledoval, spravedlivé a trvalé řešení nenalezneme.

To může říci jen ten, co všechno ví a ve všem se vyzná a pak nalezne trvalé řešení. Ing. Klaus. Čekáme ....  :-)

Několik staletí se rusáci chovali jako imperiální agresoři, jako svině. Také jsme to pocítili. Ale teď je to prý podle Ing. Klause jinak  :-)

Štváč 20.8.2008 11:06

Re: Re: Dekuji pane prezidente!

nauč se psát a pak se jdi oběsit, rudej zmetku.

JJ 20.8.2008 11:04

Re: Re: Tak tak

Bohuzel v teto hre jsou jenom generalove..

rejnok 20.8.2008 10:55

Re: soudruh president

Postup Gruzínců, ne Rusů,  je obdobný postupu "spřátelených" vojsk v osmašedesátém. Tak nevím, proč tady pořád někteří tupci přirovnávají Ruskou odvetu k roku 68. Kdyby tehdá přišli amerikáni a sověty zahnali až za Ural - byli by amerikáni odsuzování nebo chváleni ?

Chalupa 20.8.2008 10:48

My, Rusové a Gruzie

Odsouzení zavrženíhodného Saakašviliho postupu v Gruzii není ani obhajobou Ruska, ani ospravedlněním ruské intervence v r. 1968. Za Cchinvali patří Sakašvili do Haagu. V noci bombardovat město a střílet raketomaty na spící obyvatele, tak se problémy opravdu neřeší.

Profesor 20.8.2008 10:42

Re: Re: Re: vzkaz Václavu Klausovi

Tedy pokud žádáte po veřejnoprávních médiích, aby cosi také vytkly americké politice - nepožadujete právě ten typ vyváženosti, který má strhávat misku na vahách (což sám odmítáte...)?

Ale ať už s Vámi souhlasím (ohledně informací o americké politice) nebo ne - chyby americké politiky teď přeci nejsou otázkou dne! My tu mluvíme o tom, jestli Rusové mají co dělat se svou armádou za svými hranicemi. Kdo je tam poslal? Jaký tam mají mandát a od koho? Jak se mohou prohlašovat za "mírové jednotky", když jsou stranou sporu? Rusko přinejmenším  (!) přesáhlo svoje kompetence, když obsadilo bez jakéhokoli mandátu území cizího státu. To je základní fakt. Nejprve se musí Rusové stáhnout (aby přestali umírat nevinní lidé, na kterých tolik Klausovi záleží...) - a pak se teprve může jednat. To je triviálnost, kterou každý ví (tím nic objevného Klaus neřekl). Ovšem Klaus fatálně přehlédl také to, že ruská armáda přeci nemá co pohledávat v Gruzii. Tedy jestliže Klaus udělal z Gruzie agresora, a z Ruska naopak mírotvorce - pak sám sobě učinil medvědí službu - protože ho nikdo nemůže brát vážně. Rusko (přinejmenším) porušilo zásadně mezinárodní právo. Kdo tohle nepochopil (jako náš president), staví sám sebe do role břídila, který se nemá k politickým tématům co vyjadřovat.

Chalupa 20.8.2008 10:41

Re: Aktivista

Klaus umí rozlišit fakta od propagandy, která je zastírá, poněvadž stádu je třeba dát ten "správný směr." Že to funguje je vidět i ná této diskuzi.

Chalupa 20.8.2008 10:30

Re: Co je možno akceptovat

Si piš, že kdyby bylo referendum, tak Slováci by byli pro odtržení a Češi ne. Jak bys takovou situaci pak řešil ty chytrej. Klaus byl předvídavej a ty seš malej plácal.

milkom 20.8.2008 10:25

Re: relevantní informace

Pravda není relevantní - v moderních dějinách ji nahrazuje síla či slabost propagandy - o tom to je.

kapka 20.8.2008 10:24

Re: Plný souhlas

Václava Klause nemám  pro jeho názory  moc v lásce a občas  se na něho zlobím, ale tentokrát u mne zabodoval. I já si myslím totéž. Mělo se to řešit  u stolu a ne napadnout  sousední zemi a pak volat o pomoc, když dostanou  na hubu.