1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Malý Aston 20.8.2008 7:33

Co se Vám na vyjádření pana prezidenta nelíbí?

Já naopak s ním souhlasím.Jsem již dost starý na to abych ihned věřil tomu nebo onomu.Evropská Unie se chová jako zbabělec,nezajímá ji kdo začal,nezajímá ji nic,jen žádá aby se obě strany vrátili tam kde mají být a kde OSN namalovala čáru.Takže se musí vrátit rusové i gruzínci,takže gruzínci jsou také někde kde nemají být?Zásadně odmítám fanatiky proamerické i fanatiky proruské.Zásadně odmítám velebení gruzínců jako beránků.Pokud by stávající vůdce Gruzie místo zbraní a raket nakoupil žrádlo pro gruzínce a udělal z republiky výkladní skříň Kavkazu přišli by z  Osetie i Abcházie a prosili by na kolenou vezmi nás do Vašeho ráje,nechceme být v rusku kde je bída,hlad a neštovice.:-D

ceskej Honza 20.8.2008 7:33

Re: Re: Re: Milý pane prezidente,

Já na vojne nebyl. Proto nevím o pripravenosti armád nic moc a také asi nebudu chlap! Co ale vím jiste, ze vojáci jsou paka a ze mi jejich problémy visí nekde u pr...   ;-D

Majkkl 20.8.2008 7:28

Da zdravstvujet taváryšč preziděnt!

Kogda vy prijéchajetě v Maskvú?

ceskej Honza 20.8.2008 7:27

Re: Stará známá věc

To jsem jeste neslysel ! R^

Jurajda 20.8.2008 7:20

Tvoje řeč budiž ano,ano-ne,ne!

Takže proslov typu víte abych vám řekl,já vám nepovím je alespoň pro mně nepřijatelný!Ať si to každej přebere po svým voni troubo!

PastaVlasta 20.8.2008 7:13

udatny Rek

Udavac Rek jen plni zpravodajsky ukol.A ze jej mame za prezidenta?To o nas neco svedci.Viset by mel ne v kazde skolni tride,ale na lipe.

Pozorovatel 20.8.2008 7:12

Plný souhlas

I když s prezidentem Klausem často nesouhlasím, tentokrát plný souhlas  Je to skutečně  velká odvaha takhle vystoupit po týdnu trvalé masáže národa mediálními hyenami a trpaslíky. Už jsme zapomněli na Pekařovo psaní pravdy ať padne komu padne. Jinak mi to,  co se děje v mediích tak trochu připomíná americký film Vrtěti psem, tam to ale  byla spíš humorná ironie, tady je to bohužel realita.

Vodnář 20.8.2008 7:04

Re: Re: Milý pane prezidente,

EVa má pravdu. Vaše mužská nadřazenost ráčila přehlédnout, že EVa píše v mužském rodě a tedy pokud není mladíček, na vojně byl. Já na vojně taky byl, přesto mne připravenost "mírových" sil ruské armády překvapila.

Mistr Jan Hus 20.8.2008 6:41

Máte naprosto pravdu, pane prezidente !

R^R^R^R^R^ Ale v klubu  "pravdy a lásky" bodovat nebudete.  ;-D

Tomas Pansky 20.8.2008 6:22

Je cas na mudrovani nebo jasne vyjadreni naseho statu?

"V zodpovědnosti za vyvolání války je role gruzínského prezidenta, vlády a parlamentu neoddiskutovatelná a evidentně fatální."  Skoda, ze jste nam jaksi blize nevysvetlil, na jakych faktech je tento nazor zalozen.  Jaksi neni ani jasne, jake teto situaci prikladate vahu (krome toho, ze je vam z toho smutno).  Neni videt vasi vizi, neni videt jednani (snad jsem ocekaval koordinaci Vasich prohlaseni s ministrem zahranici a predsedou vlady).   Pobaltske staty a Polsko nemudruji - jasne se vyjadrili k situaci.  My a Slovaci (panove Klaus a Fico) ukazali liknavost a rozpolcenost zahranicni politiky.  Evropska unie, celkove, je nejednotna, protoze kazdy stat ma sva individualni zelizka v ohni.  Krome toho, ze Rusko si hlida sve geopoliticke zajmy, pouzilo valku jako prubirsky kamen a otestovalo si Evropu.  Jak se Evropa ukazala?  Jak se ukazala schopnost Ceske republiky jednat?  Tady si kazdy muze udelat obrazek sam. 

. 20.8.2008 6:22

Re: Milý pane prezidente,

milá Evo, zřejmě asi nevíte, že 58. armáda je trvale dislokována na Kavkaze a má bohaté bojové zkušenosti, taky asi nevíte, že armáda v jakékoliv "horké" oblasti má trvalou pohotovost a při bojovém polachu určité časové limity, jež musí splnit. Proto není problém ji zmobilizovat a poslat na místo určení co nejrychleji, tady to trvalo 2 dnya věřte, že pro přesun některé techniky nejsou potřeba komunikace. Mimochodem, podobný limit mají snad i síly ryvhlé reakce NATO. Je vidět, že jste nebyla na vojně.

Ben Hur 20.8.2008 6:07

Bla, bla, bla...

Nevim, ale myslim si, ze timhle se pan prezident z prisluhovani Kremlu nevykecal.

Pišta 20.8.2008 6:00

Re: Re: Tak asi takhle

Kampak na našeho pana prezidenta! Ten má za ušima! To budeme ještě čumět, co z něj vypadne! Tu medajli od Putina si určitě zasloužil.

Pišta 20.8.2008 5:58

Stará známá věc

Jak se opakuje v dějinách už po několikáté. " Kalil beránek vlku vodu, pod ním stoje! "

J.G. Pašek 20.8.2008 5:54

Naš geroj Vaclav Pružinskij . . .

VV

MaB 20.8.2008 5:20

Souhlas

S tímto názorem prezidenta souhlasím.I v širších geopolitických souvislostech. Určitě dobře informovaní Rusové na útok čekali. Ale nebyli první, kdo zaútočil. Proti civilnímu spícímu obyvatelstvu. Humanitárním bombardováním nikoho nepřesvědčíte, že by měl s vámi zůstat.

EVa 20.8.2008 4:37

Milý pane prezidente,

jestliže již druhý den po tom, co gruzínská vojska začala dělat pořádek ve své vlastní zemi (pokud jsem pochopil, nepřekročil žádný gruzínský voják hranice Gruzie) vtrhlo do Gruzie asi 1200 tanků a tisíce ruských vojáků. Kde se tam tak najednou vzali ? To přece nějakou dobu trvá, než se něco podobného dá do pohybu, co říkáte ? Takže možná, že udělal gruzínský prezident chybu, protože poskytl záminku (asi něco, jako potřeboval Hitler útoky v Glivici, jenže tady to Gruzíni udělali sami), ale z celkového scénáře je zřejmé, že přesně na tohle Rusové čekali a kdyby to neudělal, za pár dnů by si něco podobného zařídili sami.

    Nic proti Vašim názorům. Pokud je ovšem budete hlásat jako Václav Klaus a nikoliv jako český prezident. Při poslední volbě jsem Vám držel palce, ovšem volba byla mezi Scillou a Charybdou a jak je vidět, nebyla nejšťastnější. Možná, že by pro ČR bylo lepší, zůstat nějakou dobu bez prezidenta.

Niky. 20.8.2008 4:04

Re: Tak asi takhle

Jenom naivní člověk si může myslet,že V.Klaus nemá pro svá tvrzení relevantní informace,jsem zvědav co budou říkat odpůrci V.Klause až vyjde pravda na povrch.

Vasekpasek 20.8.2008 3:42

Tak asi takhle

"Odmítám pokrytectví, které říká: „už se stalo, neptejme se proč, nyní

je třeba najít řešení“. Pokud pravdivě neřekneme, kdo konflikt začal a

co tím sledoval, spravedlivé a trvalé řešení nenalezneme."

Já s tím bezvýhradně souhlasím. Nicméně nesouhlasím s pravdou pana prezidenta, která po těchto větách prohlašuje, že za válku mohou Gruzínci. To je až příliš velké zjednodušení nehodné člověka, který svými myšlenkami obohacuje diskuze a politiku (a to nemyslím ironicky, aby nevznikla mýlka).

derik 20.8.2008 3:17

Re: Jste na strane Rusu, pane prezidente!

Tak to uz dost prehanite. Podle mne pan prezident mluvi do vlastnich rad, ze pokrytectvi a lhani si do vlastni kapsi nic nevyresi. Nase schopnost nazyvat veci pravymi jmeny a snazit se analyzovat priciny a prubeh konfliktu ma nejvetsi vyznam pro nas samotne. Pokus si budeme zamlcovat priciny, zametat nepohodlne nazory pod koberec, a jen poslusne dodrzovat "spravnou linii" tak na to doplatime jenom my. Nejenom ze muzeme stratit moralni kredit na nekoho pusobit, ale muze to i oklestit fungovani demokraticke spolecnosti.

Vlasta.on 20.8.2008 3:11

Re: co na to říci?

AndyO, nečte. Zkuste si to, co jste napsalapřečíst ještě jednou a dosaďte si tam, kde jste myslelajedno mocnost, jinou.

A že se Čína má smíchy potrhat vám nevadí?

Niky. 20.8.2008 3:05

Děkuji vám pane presidente!

R^>-

derik 20.8.2008 2:37

Co kdyz je to trochu jinak

Mozna jsou dva zakladni scenare pri uplatnovani prava na sebeurceni a nezavislost a prava na uzemni celistvost a integritu. V prvnim je najaky utvar dobre historicky definovan a v ramci nej se vyskytuji mensiny. Priklady: Ceskoslovensko-Sudety, Srbsko-Kosovo. Tehdy je mozne menit hranice jen se souhlasem obou stran. V druhem je nejaka mensina zaclenena do jineho utvaru a to pomerne nedavno a nedobrovolne. Priklad. Estonsko-Rusko, Jizni Osetie-Griuzie, Tibet-Cina. Tehdy je mozne jednostranne uplatnovat pravo na sebeurceni.

A poznamka. Zacatkem devadesatych let se o to Gruzici pokusili ale Osetinci se ubranili.

Holubec 20.8.2008 2:06

Jste na strane Rusu, pane prezidente!

O zasahu v gruzinske Osetii snad mela jednat RB OSN podle mezinarodnich pravidel.  Rusove tam zasahli a asi jeste dlouho v Gruzii pobudou, protoze sleduji svoje imperialni zajmy.  O provokacich Rusu v poslednich letech nic nevite?  Ruske obcanstvi Jiznim Osetincum, "odsun" Gruzincu z Ruska, zejmena z Moskvy, tim nejhrubejsim zpusobem jako revans za vyhosteni dvou ruskych spionu z Gruzie, zablokovani spoju do Ruska, atd.  To nebyly ruske provokace, kterymi Rusko zvysovalo tlak na Gruzii, ktera po mnoha strankach je demokratictejsi nez Putinovo Rusko. To se vam asi libi, ze ano.  Zadne zakonzervovani nepratelskeho stavu nejakymi silami OSN.  Nejste nejak ovlivnem myslenim soudruha Salgovice?

Jarda 20.8.2008 1:45

Sam jste pokrytec pane prezidente

Kdyz zaujimate ke dvema stejny pripadum uplne rozdilne stanovisko. Jedna se o Sudetske Nemce v roce 1938 kteri jednali naprosto stejne jako jizni Ossetijci, dopustili se rozvratne cinnosti proti svemu statu, jejich bojuvky byly vycviceny a vyzbrojeny mocnym sousedem v jejichz zajmu i sahli i zaskodnickym akcim, po jejichz zlikvidovani prisla zachrana od soudruhu Hitlera a Putina.  Potrestani sud. Nemcu po valce bezvyhradne schvalujete vcetne etnicke cistky-kompletniho vyhnani. Kdyby podle Vasi logiky jednali Gruzinci tak vyhnali vsechny jine narodnosti (j.Ossetce a Abchazsce) hned znovunabyti nezavislosti v roce 1991 a mohli mit od rozvratniku pokoj jako my ho mame od roku 1946.

Jarda 20.8.2008 1:44

Re: Masaryk na tom byl podobne

Srovnavat Masaryka a inz. Klause je totez jako Heideggerra a Svejka.

Stanislav 20.8.2008 1:21

Re: co na to říci?

Ááá, Machiavelli ... inu dobré čtivo. Jen pro současný svět už bych poněkud žádal něco ... ehm ... přímějšího ... ;-)

AndyO 20.8.2008 1:11

Re: Masaryk na tom byl podobne

40 let poté? Neodešli snad okupanti z ČR před necelými osmnácti lety?

AndyO 20.8.2008 1:10

co na to říci?

Snad jen jeden citát:" Jen nepřítel naléhá na panovníka, aby zachoval neutralitu, přítel naopak žádá, aby ses mu nezastřeně postavil po bok. Ve snaze vyhnout se momentálnímu nebezpečí volí někteří krátkozrací monarchové - sobě ke škodě - neutralitu. Jiní, moudřejší, se neváhají postavit na stranu jednoho ze soupeřů....Jen jedno musí mít moudrý vládce vždycky na paměti: vyhýbat se spojenci silnějšímu, než je sám, pokud to není nezbytně nutné. Vítězství bývá hořké, upadne nakonec do jeho područí."

To i ten Paroubek čte klasiky diplomacie pečlivěji než vy.

I. Laengsfeld 20.8.2008 1:01

Masaryk na tom byl podobne

Take se ho snazili ukricet, v kauzach  Rukopisu ci pri antisemitskem  sileni v Polne. Je videt, ze srpen 68 byl opravdu  velikym traumatem  pro tenhle narod,  kdyz budi hysterii i v jinak rozumnych lidech jeste 40 lert pote. To byla ta touha   po socialismu s lidskou tvari tak velika?  ;-PNo   a nebyla li to touha po socialismu -   to se  jeste nekdo divi, ze  bolsevik  zasahl? Soucasne Rusko  je kapitalistictejsi nez tihleti pravicaci s bolsevickym myslenim "gruzie dobry, rusko spatny"   ochotni prijmout i tu nejpitomejsi propagandu, je  z te "spravne" strany