2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 20.8.2008 15:07

Proč ne , je to přece vyzkoušená metoda.....Re: Analogie

Kosovo, nepamatujete? a nezačali s tím Rusové ..... Hádejte kdo, šmudlo?;-D

Historik 20.8.2008 16:02

Kosovo byla až poslední fáze

Napřed bylo Slovinsko, skoro bez boje. A Chorvatsko, kdo první začal střílet. Pak Bosna a Hercegovina. Kosovo přišlo až na konec.

A pak je tu Čečna, kam se hrabe konflikt v Gruzii.

gerontusinza 20.8.2008 17:08

Máte pravdu Klaus by měl dostat nobelovku.....Re: Kosovo byla až poslední fáze

že v 90 letech nepostavil armádu proti Slovensku, byl by to paradox kdyby i slováci v čs jednotkách udržovali celistvost Československa.... myslím že by to proběhlo klidně, jen Čarnogurský by asi požádal o celý štos biblí....;-D;-D

Historik 20.8.2008 18:32

Re: Máte pravdu Klaus by měl dostat nobelovku.....Re: Kosovo byla až poslední fáze

Víte, pravda je taková, že ani Češi neměli zas až tak velký zájem na zachování Československa.

Pamatuji si, že se v půli roku 1991 ptali v lidových novinách jednoho Chorvata !! jak vidí další vývoj. A on řekl, "Nakonec se budete muset rozdělit, jinak budete pořád řešit národnostní problémy a k ničemu dalšímu se nedostanete." K mému údivu měl pravdu.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 20.8.2008 14:30

J, V, Stalin

Mohl by mi prosím, někdo kompetentní vysvětlit, proč v Gruzii, majáku demokracie na Kavkazu (podle USA a západních zemí) jsou na mnoha náměstích sochy diktátora J. V. Stalina ?  Děkuji.

JaS 20.8.2008 15:02

Re: J, V, Stalin

Je zajímavé, že Rusové ho dodnes obdivují taky tak. Byl to Gruzínec, ale diktátor to byl ruský (=sovětský).

gerontusinza 20.8.2008 15:24

To je právě ta hrůza, že gruzínký kat je vydáván za Rusa.......Re: Re: J, V, Stalin

není tato lež právě příznakem toho jak Rusové trpěli jako národ včetně otrocké práce a nejen manuelní, i atomové a letecké zbraně u nich vyvíjeli otroci a nejen ducha, skuteční. Pokud jste četl Solženicyna pak víte, a pokud znáte jména Kurčatov, Tupolev, Jakovlev a další, pak víte že i kosmický výzkum dělali otroci.... a to nám bylo předkládáno jako socializmus...... Rusko  a ruský skončilo s vynálezem "sovětského" člověka. Rusové Stalina neobdivují max. kavkazané, ale hlavně lidé jejichž příznačnou skromností byl určitý "řád" a neřád ve kterém žili skoro 50 let  a ti co proti němu bojovali (miliony) zůstali mrtví včetně rodin a dětí...... :-/ takže Ruské? Až teď od Gorbačeva...... mimochodem jen Rus byl schopen vlastního poznání národa jako byl Gorbi a kdyby jej nebylo, tak by se Reagan šel klouzat...... Prostě si bude muset USA zvyknout, že Rusové nejsou Gruzínci a že jUSA návod k "průzkumu bojem" je poškodil víc než si uvědomují......  A jsem rád, že Klaus dokáže nazvat lež lží, když celá ODS si ze lží vybudovala dočasný kredit... Myslím, že ten Šaška-vili nepřežije ve funkci konec roku, nemá dost soudnosti  a důvěřuje nesplnitelným slibům .....:-/

Milan 20.8.2008 15:04

Re: J, V, Stalin

Stalin byl občan Gruzie - tak asi proto:-D

X 20.8.2008 15:27

Re: Re: J, V, Stalin

Možná je na čase upozornit Němce, že by měli postavit pár pomníků Hitlerovi. Sice v počtu obětí nesahá Džugašvilimu ani po kotníky...

Historik 20.8.2008 15:55

Re: Re: Re: J, V, Stalin

Kdyby to bylo v Německu (a Rakousku !) povoleno, pár pomníků by tam už stálo. Z úplně stejného důvodu, jako někteří Rusové oceňují Stalina, dal Němcům pocit "velikosti."

Mimochodem, existuje také pomník Tamerlána, který ve své době trumfnul i Stalina s Hitlerem, akorát se na to s odstupem času pozapomnělo (to byl ten pán, co např. stavěl věže z usekaných lidských hlav). Evropa může být Tamerlánovi nicméně vděčná jako my Stalinovi. Oddálil totiž pád Cařihradu o nějakých 50 let, neboť porazil Turky.

gerontusinza 20.8.2008 16:53

Historiku je skutečně pravda že Rakušan Áda dal němcům pocit velikosti...? Re: Re: Re: Re: J, V, Stalin

opak je pravdou, prohrály 1. světovou a měly obrovské ztráty a "dohoda" jim nabídla jen pokoření, reparace a bídu...... A pak přišel "velký" Áda a sdělil postupně, že už nemíní nic platit a že co chce si vezme.... (někdy mám pocit že totéž jaksi parktikují dnes USA) a najednou bylo vše jinak......A pak co, totální a důsledné zblbnutí mladé poválečné generace, která se začala chovat jako nadlidi až pak najednou zjistila, že se z celým světem jaksi válčit nedá....... a vědí to dodnes.... Ale američani? pořád mají pocit nadřazenosti a odstupu ze vzdálenosti ..... ale pozor, rakety lítaj a vybuchují oběma směry, takže USA už chce zlikvidovat protivníky jako v e Srebrenici, bez ohledu co to jejich "spojence" bude stát........  a o tom to je a proto vyprovokovali gruzínské vedení a to je zcela evidentní, žeani  nesplnili očekávané tímto vedením.....  A o tom to je, jen pitomci to nechtějí vidět...;-)

ceskej Honza 20.8.2008 19:23

Re: Re: Re: J, V, Stalin

V poctu obetí zcela jasne vede Mao, potom Stalin a Hitler. V pekle asi ted hrajou mariás.

Mistr Jan Hus 20.8.2008 14:15

Máte naprostou pravdu, držím palce !

R^R^R^

r 20.8.2008 13:53

chyby americké politiky teď přeci nejsou otázkou dne!

".....chyby americké politiky teď přeci nejsou otázkou dne!" Tahle věta ve Vaší odpovědi mě zamrazila... Zcela vážně. Přesně takhle omlouvali skalní komunisté "drobné přehmaty a chyby, které se při budování nové společnosti občas mohou vyskytnout. Kvůli nim nedáme ale zbytečnou sebekritikou záminku Západu, aby nás kritizoval mnohem víc"! 

wandy 20.8.2008 13:35

motivy

Při sledování postojů VK (ropovod Ingolstadt, Lisabonská smlouva, Kosovo, Gruzie) si nelze nepoložit otázku:

a) je VK agent KGB?

b) co vlastně KGB na VK ví?

c) není to všechno jen projev upřímného rusofilství?

Doufám, že správně je c)

Niky. 20.8.2008 13:55

Re: motivy

Ropovod Ingolsthad prosadil V.Klaus,právě proto abychom nebyli stoprocentně závislý na Rusku!

wandy 20.8.2008 14:31

Re: Re: motivy

...stejně jako byla panem Třískou a Ježkem prosazena kuponová privatizace přes počáteční odpor VK (který se pak nestyděl si připsat autorství projektu), byl i ropovod Ingolstadt prosazen některými členy ODS (především Ruml), ODA a lidovci přes námitky pana Klause.

ok 20.8.2008 14:55

Re: motivy

Moje 300 let stará prababička - zkušená to žena - komentovala současné Klausovo počínání slovy "co na něj ti Rusové vědí, že jim tak poslušně zobe z ruky?"

Kamjdu 20.8.2008 13:05

Klaus je darebák.

Člověk směřující k pravdě si vždy najde pravdivé informace. Oduševnělý člověk se již často ani nemusí pídit po informacích, protože mu cit a intuice napoví.  Klaus je sebestředný člověk a klidně je možno říci, že je darebák.

Pro ty co ještě hledají pravdu:   http://neviditelnypes.lidovky.cz/dokument-jihoosetinske-mesto-cchinvali-znicila-ruska-58-armada-pby-/p_zahranici.asp?c=A080817_123955_p_zahranici_wag

Ale je také řada dalších nezávislých zdrojů. Soucítím se všemi slušnými lidmi, že musí strpět tak omezeného prezidenta.

muf 20.8.2008 13:13

Re: Klaus je darebák.

no tak Štětina je opravdu  nezávislý zdroj..víc už ani říkat nemusíš..v tomto případě musím před Klausem smeknout..bohužel má pravdu ..

Serwitt und Xawerr 20.8.2008 14:26

Re: Re: Klaus je darebák.

A kde ten Štětina za bolševika pásol?

H.K. 20.8.2008 13:16

Re: Klaus je darebák.

Člověk směřující k pravdě si vždy najde pravdivé informace.

Vy máte ty "pravdivé" informace? Podle čeho posuzujete co je "pravdivé a která informace je nepravdivá"?

Jiří K. 20.8.2008 13:17

Re: Klaus je darebák.

Pan senátor Štětna je krajně nevěrohodný zdroj. To se profláklo už dávno.

Navíc některé věty z tohoto "jeho" článku jsou doslova přeloženými pasážemi z prohlášení příslušného gruzínského ministerstva.

Štětinu nebrat!!

frisco 20.8.2008 12:53

Patolízal

Tak se nám ten náš všem velice, ale opravdu velice drahý tatíček Klaus zařadil hned na čestné druhé místo za podobně patolízalského běloruského satrapu. Možná ho taky čeká místo v dozorčí radě Gazpromu.  Vocas!

VLADIMÍR 20.8.2008 13:03

Re: Patolízal

Spíš manželka, nebo synáček z ČEZu.

H.K. 20.8.2008 13:17

Re: Patolízal

Něco k článku by asi nebylo?

ok 20.8.2008 14:59

Re: Re: Patolízal

to je k článku - vy nevíte, kdy pracuje Klausův syn? Nepřekvapuje Vás to?

jakovy 20.8.2008 16:51

Re: Re: Re: Patolízal

Klausův syn? Asi tak 13:04 - 13:08. Taky bych chtěl, patolízale.  8-o

honzak 20.8.2008 12:52

kdy asi

vydají "Poučení z krizového vývoje v Gruzii, Abcházii a Jižní Osetii"?

Marat 20.8.2008 12:19

Tavariš Klaus by měl abdikovat

 a mazat rychle do Ruska.Snad by mu nějakou tu funkci také přidělili.Klause bolí,že by  některá země  měla vypovědět poslušnost  moudrým Moskevským vládcum a dokonce se odtrhnout od tykových úžasných ochráncu.