Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Šokující varování BIS před ruskou rozvědkou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
mik 29.9.2008 17:55BIS by mela hlavne ruske spiony a poskoky odhalovat a vystrnadovat z CR - pokud se ale ke korytu vrati KGBacky poskok Roko tak to nevidim ruzove. |
![]() |
mik 29.9.2008 17:54Re: CIA může za Irské NE Lisabonské smlouvě Tak to jsem CIA doted podcenoval Nebo spis ty precenujes vliv CIA. |
![]() |
juma 29.9.2008 17:52Re: Re: Kolaborace - národní zvyk Tak teď nesouhlasím. Patrně uhnijeme na povrchu - taky kdo by nás zahrabal. Nijak mne přitom netěší, že se tak dostanu do společnosti lidí jako je Ferda nebo Robert a podobní. |
![]() |
juma 29.9.2008 17:49Re: Kvalita práce ZS? Obávám se, že máte pravdu. Váš popis situace je bohužel trefný. Níc na tom nezmění nekonstruktivní kecy lidí jao Robert nebo libero. Jejich způsob vyjadřování (a obávám se že i myšlení) býval výsadou pavlačových bab. V současnosti se neobyčejně rozšířil, patrně v souvislosti se zdražováním piva. |
![]() |
Dr. Chocholoušek 29.9.2008 17:01Re: Re: Re: Kolaborace - národní zvyk |
![]() |
libero 29.9.2008 16:18Re: CIA může za Irské NE Lisabonské smlouvě Podle toho titulku to nejspíš bude něco začínající na 3,14 a končící na čovina. |
![]() |
libero 29.9.2008 16:17Re: Re: Tajní "na kopci" Nutně to vidět nemusí, ale kecy to jsou. |
![]() |
Honza 29.9.2008 16:17CIA může za Irské NE Lisabonské smlouvě No a co si myslíte o tomhle: http://www.czechfp.cz/site/?p=2103#comment-970 |
![]() |
libero 29.9.2008 16:15Re: Nechápu Vnitřní ruská záležitost, převážně. Kombinace neukojených imperiálních ambicí a hledání vnějšího nepřítele. |
![]() |
libero 29.9.2008 16:14Re: Kvalita práce ZS? Pravda, těch 8 let vlády socanů se na tom trochu podepsalo. |
![]() |
libero 29.9.2008 16:13Re: Šokující vystoupení redaktora Pacnera A možná že je čím dál tím stejný, jen se změnily vaše preference. |
![]() |
Robert 29.9.2008 16:08Re: Re: Kolaborace - národní zvyk A co takhle zpátky do páté třídy, naučit se číst a psát a teprve pak někomu radit?? |
![]() |
kampelicka 29.9.2008 16:08Re: Re: Šokující vystoupení redaktora Pacnera Pan Pacner to taky vi . |
![]() |
kampelicka 29.9.2008 16:06Re: Re: Re: Re: Tajní "na kopci" CIA to delala v Iraku . Tedy proc ne ? |
![]() |
Robert 29.9.2008 16:05Re: Re: Kolaborace - národní zvyk Nooo, když měříš na sáhy, tak je jasný odkud pocházíš, Voloďo. |
![]() |
Robert 29.9.2008 16:04Re: Šokující vystoupení redaktora Pacnera Ty zlaté časy, co se tu psalo jenom o sovětské kosmonautice, se ti už soudruhu nevrátí, máš smůlu. |
![]() |
Robert 29.9.2008 16:03Re: Kvalita práce ZS? A že je v téhle zemi zrovna takový nadbytek schopných lidí, kteří by splnili ty tvoje kritéria, odborníku na všechno. Takové má nejraději, co jenom melou pantem. |
![]() |
mladý.k. 29.9.2008 16:00Re: Kolaborace - národní zvyk Panové trochu objektivyty co tak spočitat ty americké špiony a co tak zastavit těm komunistum kohoutky od plynu aropy ať se stím utopí nebo jim zrovna vyhlásime válku?To by nás strýček sam pochvalil . |
![]() |
Pehr 29.9.2008 15:58Šokující vystoupení redaktora Pacnera Pan Pacner se zasloužil o informování nás všech o kosmonautice v SSSR v šedesátých letech i později a dá se říci, že dobře, stejně i o astronautech ze západu. Ale tento článek dělá dojem buď sklerozy, nebo ještě hůře hledání čarodějnic k upálení. Tajné služby pracují z obou stran tak jak umějí, ale ta interpretace nesmyslů od pana Šubrta a jiných je trapná a je to pro mne zklamání, kam až došel zkušený redaktor, kterého pamatujeme jako věcného komentátora skutečnosti. To se blíží úrovni čertoznalce Štětiny. |
![]() |
Ravnagorac 29.9.2008 15:57Kvalita práce ZS? Diskutující tady polemizují o kvalitě práce českých tajných služeb. Tyto služby byly po revoluci obsazeny diletanty a psychopaty, jimž jde o bezpečnost státu až v poslední řadě. Tvrdím, že zcely úmyslně, aby nefungovaly nebo pracovaly tak, jak chce kdosi zvenčí, aby byly jaksi řízeny z rezidentur západních rozvědek či od kmotrů nejrůznějších mafií. Řeč není o tom, že by tam měli zůstat ti předlistopadoví ale o tom, že tam měli nastoupit lidé, kteří na to mají předpoklady . Kritéria výběru pracovníků tajných služeb jsou obecně známá a není co objevovat. Takže jestliže tomu tak není, jde zjevně o úmysl. Stačí se podívat na panoptikum ředitelů BIS a Vojenského zpravodajské služby od roku 1990 do současnosti. Snad s jedinou výjimkou jde o naprosto tristní pohled, který nezasluhuje žádný komentář. Takovým lidem svěří vlastní bezpečnost pouze sebevrah. |
![]() |
egoist 29.9.2008 15:53srnda.. kdo bude rozlišovat ,kdo je skutečný slušný ruský byznysmen a kdo jen nastrčený agent.. |
![]() |
čtenář zdrojů 29.9.2008 15:43milý XXL to jsem netušil, že když někdo vyučuje dějiny umění, tak je umělec, když přednáší o kosmonautice (jako Pacner), tak je kosmonaut, když přednáší politologii, tak je politik a když přednáší marxismus, tak je marxista. |
![]() |
PetrH 29.9.2008 15:34Re: Re: Kolaborace - národní zvyk Vaše země zaslíbená je tím ropovodem proti proudu, jo? |
![]() |
PetrH 29.9.2008 15:33Re: Re: Re: Tajní "na kopci" Že se necítíte... no, já jsem si také myslel, že mám zuby celkem v pořádku, než mě prohlédl zubař. |
![]() |
Golem 29.9.2008 15:28Re: Kolaborace - národní zvyk Taky doufám, že už sem nepoteče Ruská ropa ani plyn. Už se mi tím socialistickým plynem nechce topit. Mě hřeje ta myšlenka, že budu moct navštívit tu zemi zaslíbenou. |
![]() |
Ferda 29.9.2008 15:22Re: Re: Kolaborace - národní zvyk To by v tvým případě nebyla žádná škoda, soudruhu! |
![]() |
Honza 29.9.2008 15:22Nechápu Nechápu, proč by Rusové měli něco proti radaru, kterej má chránit Českou republiku před raketami z Íránu. |
![]() |
milan007 29.9.2008 15:21Re: A co agenti CIA, ty starý bolševiku? Co by. Máme se docela fajn. |
![]() |
Aleš 29.9.2008 15:15Re: Kolaborace - národní zvyk Naprosto souhlasím |
![]() |
Ravnagorac 29.9.2008 15:15Re: A co agenti CIA, ty starý bolševiku? Za těmi Pacner chodí na česká ministerstva a úřady, aby mu poskytli nějaké informace o těch ruských. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=srtmioqnctZowiz&p=eebZokyl%7cjhVppqlcou%7cxtoopfvleo%7ckbaqfflflovubaVnif%7cxlgjsvoxe%7cfestpjbupe&x=CS0MST)