1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JF 27.6.2009 14:09

Re: Mám pocit,

R^

JF 27.6.2009 14:08

Re: ¨návrh

Jasně. Ať si nekuřáci chodí do nekuřáckých hospod. Jestli je tolik lidí pro zákaz kouření v hospodě, tak bude mít nekuřácká hospoda slušný kšeft.

JF 27.6.2009 14:06

Re: Jednoduchy recept

To je fakt hloupej příspěvek. Rv

karel-smichovn 27.6.2009 13:39

Re: pan Neff ma vzdycky ten spravny nazor

Ať si kuřáci říkají co chtějí,stejně v brzké době dojde ,že protikuřátský

zákon bude schválen ,!!

Eddie 27.6.2009 13:38

Re: Nejsem proti kurakum a hospodam

No aspon to :-)

-jj- 27.6.2009 13:31

Re: Jednoduchy recept

Souhlasím. A taky: piješ alkohol? Fajn, tvoje volba, ale leceni vsech nemoci ktere si tim zpusobis si zaplatis hezky ze sveho, aniz by ti na to prispivala zdravotni pojistovna.

Provozuješ nějaký sport? Fajn, tvoje volba, ale leceni vsech nemoci ktere si tim zpusobis si zaplatis hezky ze sveho, aniz by ti na to prispivala zdravotni pojistovna.

atd, atd.

Jak jednoduché.

Ludva 27.6.2009 13:29

Tentokrát rozumný zákon

Proč by měl někdo lézt do kuřácké restaurace, když mu to vadí ? Ať si najde nekuřáckou anebo ať si  otevře svou. Předpokládám, že po úplném zákazu kouření se budou otevírat soukromé kuřácké kluby - ty snad nikdo nebude moci zakázat. Chodit kouřit ven je sice hezké, ale při našem počasí a poctivosti ? Kdo by to hlídal ?

karel-smichovn 27.6.2009 13:19

Re: Čekal jsem to.

Připomínka ! Majitelé nekuřádských podniků, Budˇte tak laskaví a

označte své podniky (restaurace) viditelně,    NEKUŘÁDSKÝ podnik 

                                              DÍKY  !

žibřid 27.6.2009 13:15

nekuřáci, pozor!

Přílišné rozčilování může způsobit náhlou smrt!;-D

kandys 27.6.2009 13:06

Jednoduchy recept

To je uplne jednoduche. Kouris? Fajn, tvoje volba, ale leceni vsech nemoci ktere si tim zpusobis si zaplatis hezky ze sveho, aniz by ti na to prispivala zdravotni pojistovna. Timhle jednoduchym opatrenim by se pocet kuraku velmi rychle zredukoval. Proste by vychcipali. Nic jineho si ostatne ani nezaslouzi. 

jk-jiny 27.6.2009 13:03

Re: Komunistický novinář Neff smradí kudy může.

Chudáčku! Zloděj nejsem a nebyl jsem, ale Neff byl komunistickej novinář. Popři to, jestli můžeš, modroxindle;-D

karel-smichovn 27.6.2009 13:01

¨návrh

Navrhuji : Nekuřáci-vybírejte si nekuřádské restaurace,tím dáme najevo,

že nám záleží více na zdraví,než podporovat kuřádské  podniky !když

mají obavu,že zkrachují,když k nim  nebudou chodit kuřáci,tak ať se

obejdou bez nekuřáků !Chce to  jen  dodržet  !

hlava22 27.6.2009 12:42

Re: naivita?

Pan Neff není liberál a práva a svobody uznává, jen pokud jsou v souladu s jeho zájmy. Konec konců, když jsem ho naposledy viděl v televizi, tak to řekl docela jasně.

Anonym 27.6.2009 12:39

Mám pocit,

možná že mylný, že centrální řízení všeho a všech za každou cenu jsme opustili již před 20 lety.

Rozumím tomu, že řídit stát je nutné. Ale k tomu jistě slouží jiné - důležitější - zákonné a podzákonné normy, a nikoli centrální zákaz kouření v hospodách nebo kouření vůbec.

Co takhle prohibice? Také by se tím dosáhlo částečného ozdravění populace.

Domnívám se, že kdo nechce být v kuřáckém prostředí, není tím v současnosti ničím nucen. Na pracovištích se nekouří a do kuřáren nekuřák chodit nemusí, nekuřácké restaurace jsou také, v kinech a v divadlech se nekouří, na schůzích, školeních a poradách se také nekouří. Tak proboha, proč ta hysterie?

kiddo 27.6.2009 12:35

Re: naivita?

Taky mě překvapilo, že zrovna pan Neff se nad tím zákonem tak pohoršuje. Hodně se na tom projevuje ten měšťácký přístup "svoboda rozhodně ano, ale ne tam kde jde o něco, co se mi nelíbí". Tzn, buďte si svobodní, ale pokud se chcete svobodně chovat v oblasti kouření, která pan Neff osobně neschvaluje, tak to prr. Přitom ten princip umožnění majitelům hospod zvolit si, zda chtějí vést hospodu kuřáckou a nekuřáckou, je velice rozumný a svobodný. Je to jeden z mála zákonů, který občany nepovažuje za malé usoplené děti, které potřebují vést za ručičku.

kiddo 27.6.2009 12:31

Re: Čekal jsem to.

Heleďte, to že to provádějí všude v Evropě neznamená, že to není blbost. Co je prosím vás tak ostudného na tom, že se nechá majitelům objektu volba, jestli tam povolí lidem bánit nebo ne? Je to zcela rozumné a kompromisní řešení: majitelé se přizpůsobí svým zákazníkům a kdo chce, půjde do kuřácké restaurace, kdo nechce, ten do nekuřácké. Všichni jsou spokojení, tedy až na ty, kteří by nejradši viděli všechno dáno příkazy a zákazy. Nejsme snad malé děti, prosím vás, dokážeme se sami rozhodnout.

Moff 27.6.2009 12:19

naivita?

Není zakazování kouření levicový přístup? Přemýšlím, kde se to vzalo v Neffově hlavě (jestli je to naivní kravina, tak sorry). Proč by neměl o tom, jestli bude hospoda kuřácká či nekuřácká, rozhodovat trh resp. provozovatel? Proč nekuřáci netlačí na majitele hospod, aby ve svých podnicích kouření zakázali? Proč nekuřáci nechodí do nekuřáckých hospod tak často, aby tyto nekrachovaly? Otázky, samé otázky. Tu poslední musím rozvést: v našem městě je kolem 30 hospod, jen tři nekuřácké. Čas od času někdo otevře nekuřáckou hospodu, aby po půlroce skončil kvůli nedostatku zákazníků. V září tu otevřeli nekuřáckou kavárnu - před měsícem ji museli zavřít. Jednoduše tam skoro nikdo nechodil, zatímco o 50m dál je kuřácká kavárna, která prosperuje. Případá mi, že celý ten humbuk kolem zákazu kouření v restauracích je jenom o tom, jak znepříjemnit život alkáčům (většinou kuřákům), kteří hospody živí.

hlava22 27.6.2009 12:13

Re: Ve zdavém těle zdravý vzduch nebo duch ?

já myslel v argumentaci.

F. Čech 27.6.2009 12:11

Nic jiného než podpora kuřákům - tomuto lidskému plevelu otravujícími vzduch i podlahy, se od primitivních mamlasů sedících v parlamentu nedalo čekat!

Kdy už konečně budeme mít v parlamentu slušné, chytré a poctivé lidi?

Plocek Teplice 27.6.2009 12:08

Re: Komunistický novinář Neff smradí kudy může.

Opravdu dobrá diskuze.  Běžte někam za stáj, tam si hutné hnoje naberete ještě  více.

Malý Aston 27.6.2009 12:07

Re: Nejsem proti kurakum a hospodam

Nevím přesně kolik je u nás kuřáků ale zdravotní pojišťovny by měly dostávat veškeré daně které stát získá z prodeje tabákových výrobků do svých pokladen. Možná, že by potom nemuselo být placeno těch 30,00 Kč jako vstupné k lékaři.;-)

Trurl 27.6.2009 12:06

Re: Ve zdavém těle zdravý vzduch nebo duch ?

Ve Vás, bohužel se s tím nedá nic dělat ... ;-(

Nemo33 27.6.2009 12:04

Re: A jak se kouří v Americe

Ty blbe napíš si tu svou adresu,když ti každý stý.Co nedostane ani korunu na sociálce.Dá facku,co z tebe asi zbude!;-O;-O

Bohuslav 27.6.2009 12:04

Re: Nejsem proti kurakum a hospodam

Že jsi idiot, za to nemůžeš. Ale lepší by bylo, kdyby tě tenkrát máma radši spolkla.

Malý Aston 27.6.2009 12:04

Re: Flexibilita demokracie po Astonovsku

a kolik % by podporovalo snížení všech daní na úroveň feudálů tedy na 10% ?

Malý Aston 27.6.2009 12:03

Re: Ve zdavém těle zdravý vzduch nebo duch ?

To je ono. Proto volím na střídačku ČSSD nebo KSČM. Jen těmto dvěma politickým stranám jde o naše dobro a někteří to nechápou a nechápou. Podívejte se na dobráka Paroubka nebo Grebeníčka ti by se pro naše dobro rozthali a ti co s nimi nesouhlasí ty by roztrhali také.;-P

hlava22 27.6.2009 12:02

Re: Ve zdavém těle zdravý vzduch nebo duch ?

v čem je chyba.

hlava22 27.6.2009 12:01

Re: Flexibilita demokracie po Astonovsku

a kolik % by podporovalo konečné řešení cigánské otázky.

hlava22 27.6.2009 12:00

Re: Nejsem proti kurakum a hospodam

to je zajímavé, mohl byste to konkretizovat. pravděpodobně míníte slevit kuřákům na zdravotním pojištění a dotovat kuřácké prostory.

P.S. Podobně s poplatkem za psa.

Bohuslav 27.6.2009 12:00

Re: Komunistický novinář Neff smradí kudy může.

Ty bolševickej zmr/de co si to dovoluješ? Asi máš strach, že by se vyzkoumalo jakej si zloděj, viď ty prase jedno? Do držky bys potřeboval!