29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Šlachta útočí

Tak jsem se zase dočkali premiéry. Na obrazovce naší jakoby "veřejnoprávní" televize se nám předvedli pánové Moravec, Šlachta a další policejní ředitel (proboha, kolik tam mají policejních ředitelů, sekretářek, tajemníků atd?).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Kazil 23.12.2013 10:49

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

O vině rozhoduje soud. Policie má jen úkol přivést toho nebo onoho.

J. Jílek 23.12.2013 10:53

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

no, vidíte, soud....ale vy už máte svého pachatele....policie měla příkaz zadržet a předvést k výslechu podezřelou...

D. Kazil 23.12.2013 10:56

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

Sprostou podezřelou : )

J. Jílek 23.12.2013 11:14

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

to jsem kurwa taky....už jedou?

D. Kazil 23.12.2013 11:21

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

Je li někdo podezřelý , rameno spravedlnosti by mělo konat, je li někdo jen sprostý tak trestat netřeba.

M. Moravcová 23.12.2013 11:52

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

to rameno spravedlnosti vás naučil kdo? STB?

D. Kazil 23.12.2013 11:58

Re: 11 chlapů a jedna ženská, po zuby ozbrojeni...

Citace ze Švejka

J. Jílek 23.12.2013 10:28

tentokrát jen s malou výhradou....

....to, že ten záznam dostali jak bývalí, tak noví poslanci k dispozici, v pořadu zaznělo

J. Dvořák 23.12.2013 10:11

Soudruzi kmotři se předvedli !

V tom nejlepším světle !Tady je už možný všechno !

J. Matuška 23.12.2013 10:09

Když se řekne A, mělo by následovat i B.

Expremiér Petr Nečas by se měl vyjádřit k uvedenému video záznamu ze zatčení Jany Nagyové. Manželé Nečasovi nyní vypadají jako lháři. Také na npd už jeden diskutér na tento rozpor upozorňuje. Škoda ale, že se Moravec nezeptal na důvod, proč vůbec došlo kazatýkání v té době. Takhle zatýkala kdysi STB.

================

K této mé včerejší poznámce na Virtually dodávám: Poslanci příslušného výboru, kde se promítal celý záznam ze zatčení, by měli dostat souhlas k popisu celého záznamu. Druhá možnost je, že bude umožněno promítnutí celého 20min. záznamu.

J. Matuška 23.12.2013 10:28

Re: Když se řekne A, mělo by následovat i B.

Ještě by mě zajímalo, jestli VSZ z Olomouce dal písemný souhlas k promítnutí části video záznamu. Pokud policie byla dotčena nepravdivým osočením, existují v právním státě prostředky, aby se obhájila.

J. Jílek 23.12.2013 10:49

Re: Když se řekne A, mělo by následovat i B.

nehledě na to, že nepromítli podstatnější záznam ze samotné prohlídky bytu

J. Slanina 23.12.2013 11:49

Re: Takhle zatýkala kdysi STB.

Nezatýkala. Když soudruh major Březina zatoužil si se mnou popovídat, přišla za mnou kádrovačka až na dílnu a sdělila mi kam a v kolik se mám dostavit. Je ovšem pravda, že tehdy byly zadrátované hranice a šance, že bych se jim ztratil někde v nynějším schengenském prostoru byla mizivá.

J. Matuška 23.12.2013 12:48

Re: Takhle zatýkala kdysi STB.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10317262233-abeceda-komunistickych-zlocinu/411235100181025-zatykani/

J. Slanina 23.12.2013 13:32

Re: Takhle zatýkala kdysi STB.

To je sice pravda, ale mé "zkušenosti" s těmi sviněmi se datují tak kolem roku 1973.

P. Pokorný 23.12.2013 10:00

Jenom malá odbočka

Ti, co odsuzují Petra Nečase a jsou normálnější: mohou zde napsat, proč pani Nečasová dva roky před rozvodem s s manželem nežila, proč nejezdila ani do Lán, proč odmítala jít do Prahy s manželem, novinářům svůj vztah odmítala sdělit (i když jim do toho nic není). Není náhodou vztah s Nagyovou vyústěním jejich dlouhodobého problému a Petr Nečas se naopak zachoval čestně a svoji původní manželku ani slovem nepoškodil, dokonce ani nepomlouval? Ani dcery to nekomentují špatně. Tak o čem to svědčí? Kdo se takto slušně dokáže rozejít?

L. Novák 23.12.2013 14:58

Re: Jenom malá odbočka

Vykašlete se na to, to je jejich soukromá věc.

B. Brousková 23.12.2013 9:56

Terezín

Za války natočili nacisti propagační film o tom, jak si žijí Židé v ghettu Terezín. Každému kdo ho zhlédl muselo ,být jasné, že se jedná o rekreační středisko né-li přímo o ozdravovnu, kde se mají Židi jako v pohádce. Jak to tam vypadalo ve skutečnosti o tom je důkazů dost a dost. Pokud policie zveřejní video o svém zásahu poté, co je obviněna dejme tomu a mimo jiné z toho, že při zásahu někdo z policistů dupal kanadami po rozestlaných postelích, jen jedinec ducha mdlého může očekávat, že záběry , které to dokazují uvidí. Čímž neříkám, že po postelích opravdu dupali. To ví jen ten, kdo tam opravdu byl. Ale je snad jasné, že jestli po těch postelích opravdu dupali, museli by být neskuteční idioti, aby to zveřejnili. Dnešní střihové programy na úpravu videa dokáží zázraky, ale na vystřížení nevhodného záběru nejsou zapotřebí. To dokáže každý amatér. Pokud jde o to jestli celý zásah byl ,odpovídající situaci, doporučuji obrátit se na autora nejpovolanějšího -Julka Fučíka. V "Reportáži psané na oprátce" popisuje i scénu odehrávající se při jeho zatčení. O žádných samopalel a zakuklených gestapácích  se nezmiňuje. O odvádění v "medvědovi" také ne. Závěr si může každý udělat sám.

D. Kazil 23.12.2013 10:06

Re: Terezín

Neví někdo zda se má policista zout když prohledává postel ? Vždyť ty boty se špatně zavazují. Za první republiky pichali do peřin bajonetem, ale dnes už dlouhé pušky nenosí.

J. Jílek 23.12.2013 10:50

Re: Terezín

vy převlíkáte postele tak, že po nich šlapete v kanadách? :-)

J. Maleček 23.12.2013 9:56

S panem Vlkem často nesouhlasím

ale tentokrát má za 1.

Zatýkání nechci moc hodnotit, z toho co jsem viděl se blbě domýšlí to, co mi neukázali. Fakt je, že když pro mého otce přišla StB v sedmdesátých letech, tak přišli dva pánové v civilu bez kukel za ním do práce v rozumnou denní dobu. Možná proto, že měli absolutní moc a nepotřebovali nikomu nic dokazovat, anebo tehdy ještě nekoukali na americké filmy.

Co mně víc vadí je důkazní rovina (nebo spíš nerovina). Celé to začalo jako monstrakce proti kmotrům, při níž se jen náhodou přišlo na to, že paní Nagyová "zneužívala vojenské zpravodajství". Zatímco paní Nagyová zjevně zneužila pravomoc, kterou neměla, kmotři jsou dále na jachtách. Když jsem se takto pokoušel argumentovat kolegům, bylo mi řečeno, že pokud je paní Nagyová-Nečasová nevinna, tak mají stíhat pana Nečase, zřejmě za to, že se ho zpravodajci báli a proto poslechli, a důkazy proti "kmotrům" že se teprve hledají, a to že prý trvá dlouho. No nevím, podle mě je normální nejdřív hledat důkazy, a pak teprve si nasadit kuklu. Tak uvidíme, čeho se ještě dočkáme.

D. Kazil 23.12.2013 10:01

Re: S panem Vlkem často nesouhlasím

Já věřím policii, že video nijak neupravuje ani že Rathovi nevyměnila krabici s vínem za krabici peněz.

J. Jílek 23.12.2013 10:37

Re: S panem Vlkem často nesouhlasím

sestřihané video je úprava

D. Kazil 23.12.2013 9:34

ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

Kmotři se posunou do jiných stran a jejich sluhové, bývalí politici to odnesou. Jinak ten soupis všech těch obžalovaných je úctyhodný ale většinou to asi nejsou žádní beránci.

J. Jílek 23.12.2013 10:56

Re: ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

vy jste beránek? No jestli ne a máte majetek, tak bacha na to, ony vás ty náchodské tkadleny už za katr rezolucemi dostanou.... :-)

D. Kazil 23.12.2013 11:18

Re: ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

Nebude to tak zle. Zde má Nečas jen ostudu. Jsou na světě režimy kde už by visel. Viz ten Kimuv strejda co málo tleskal.

M. Moravcová 23.12.2013 12:13

Re: ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

pane Kazile, Vy jste ještě větší blb, než ze sebe děláte. V 89 jste byl podělaný strachy, abyste nevisel na lucerně, teď už Vám otrnulo a zase byste věšel, co?

D. Kazil 23.12.2013 12:36

Re: ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

Praděda když ho tenkrát v Písku vešeli tak ukousl knězi nos a řek že ničeho nelituje a ještě řekl něco ošklivého o císaři pánu.

M. Moravcová 23.12.2013 13:42

Re: ODS jako zanikající strana s tím nic neudělá.

a za co že ho věšeli? A v přímém přenosu? Aby se lůza nažrala?

P. Lenc 23.12.2013 9:09

Před časem jsem napsal,

že Ištvan a Šlachta ví, že jim jde o koryta a budou hledat a hledat.A to se potvrzuje.Hnůj, který předvádí ČT začíná překonávat to nejhorší  co svého času předváděli komunisté.Desinformace , lhaní.Článek pravdivý, mohu potvrdit z vlastní skušenosti co píše pan Vlk o chování policajtů v sedumdesátých letech.Dva policejti, žádná pouta, výslech na oddělení který vedl estebák v civilu.Předvolánka k soudu, žádná pouta, žádný "medněd", žádné bušení a zakuklenci ve čtyři ráno.A všem, kteří schvalují jednání Šlachty a Ištvana, kteří se tetelí blahem nad "ukázkou" ČT jenom připomenu, že i oni, i když tomu nevěří, mohou dopadnout stejně.Každý, kdo používá mozek musí vidět, jak celý případ stojí na vodě, že tito pánové, za tichého souhlasu vrchního st.zástupce Zemana a podpory části "rozhořčených" občanů a médií rozkládají politický systém země. Mám obavu, že svržení Nečase a jeho vlády je teprve začátek a občánku, budeš se ještě divit.Nakonec, výsledky voleb včetně volby prezidenta, to naznačují.