5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří Zahrádka 15.4.2008 12:05

Omluva Uzlovi

Tož, děkuji MUDr. J. Kilianovi a motovidlu za informaci ohledně toho "školení." Asi bych se měl omluvit, takže se omlouvám Uzlovi za svůj předešlý komentář.

Ccecil 15.4.2008 12:05

Re: Re: Re: Křeče "stréjdy " Saši. :-)

a mezi sprosťáky kraluješ.

MUDr Jiří Kilian 15.4.2008 12:04

Re: Re: Uzel se nějak ukec, ne?

no, to zase až tak nepřekroutil, můžete si to přehrát. Přdstava těch dvou pánů o potratovém účinku antikoncepce byla natolik originální, že  se nedá zapomenout. 

Fakt je, že celá ta debata byla vedena veomi konfrontačně, což je první podmínka neúspěchu.

Nataša 15.4.2008 12:02

Re: Re: Znásilnění je trestný čin.

R^

Ccecil 15.4.2008 12:01

Re: Re: Re:

A ty jsi debil

Nataša 15.4.2008 12:00

Re: Nevěra ženy je postačujícím důvodem pro usmrcení dítěte?

Třeba nejde o to, chránit ženu, ale chránit dítě. Každý muž by se s tím třeba nevyrovnal a dítě by to mohlo odnášet celý život.

Ccecil 15.4.2008 11:59

Re: Re: Re: Správně, "omýlané" jelito. :-)

přiznávám pravopisnou chybu. Omílané. Má dušička pokoj? Bude Honza prudit i u jiných? Ne? Já si to myslel.

motovidlo 15.4.2008 11:58

Re: Uzel se nějak ukec, ne?

V pořadu M. Jílkové na ČT o potratech se mluvilo o tom, že místopředseda(?) lidovců David Macek byl na několikaměsíční stáži ve Vatikánu v rámci svého studia nebo vzdělávání (sociální pracovník? sociolog?). Pan Uzel z této informace vyrobil svůj blud. Dále překroutil i slova Macka a pravoslavného kněze Halíka o antikoncepci.

honzak 15.4.2008 11:58

ušlechtilost z této

diskuze teče proudem. Zajímalo by mě, kolik ušlechtilých protipotratářů je současně voličem melounistů. Ti taky chtějí všechno přeorganizovat ve jménu svaté víry zelené.

Poučení z minulosti je jasné - potraty se praktikují i přes zákaz a důsledky jsou zpravidla děsivé. Je to stejné jako s chlastem a prostitucí. Ušlechtilci se oba fenomény minimálně 2000 let snaží vymýtit a nejde to. Smiřte se s tím a věnujte se něčemu užitečnějšímu.

tomcat 15.4.2008 11:57

Re: Tak znovu: přečtěte si občanský zákoník. A zákon o rodině.

pravdu dítě..

Saša 15.4.2008 11:57

Nevěra ženy je postačujícím důvodem pro usmrcení dítěte?

Nevidím důvodu, proč chránit ženu, která nedokáže říci svému muži, že mu byla nevěrná. Zejména nevidím důvod, proč takovým ženám usnadňovat zabíjení dětí. To dítě za její nevěru nemůže.

MUDr Jiří Kilian 15.4.2008 11:57

Re: Tak znovu: přečtěte si občanský zákoník. A zákon o rodině.

Nikam se Vám nepletu. Právní subjektivitu nasciturus nemá.  když mi dáte email adresu,  pošlu Vám k tomu pojednání. Sem by se to nevešlo.

mleziva 15.4.2008 11:56

Re: Re: Re: ... Pane Uzle, kdybych vyl vami, delal bych to same, co vy: snazil bych se ospravedlnit ...

Kdyby při potratech opravdu umíraly děti, tak by bylo něco špatně :o)

vera 15.4.2008 11:56

Re: Re: Re: Každému co jeho jest

ale tohle přece už praktikují představitelé stran ne?

Ccecil 15.4.2008 11:55

Re: Re: Re: souhlas otce je pitomost,

No ono je to lepší trošičku zkomplikovat, než dnešní praxe. Když jsme s manželkou čekali třetího syna a šla k doktorce na prohlídku, její první reakce byla vyplnění žádosti o interupci. To mne opravdu zděsilo. Tak automaticky a jednoduše předpokládat, že třetí dítě je nechtěné.... Kladl jsem si otázku, proč asi?

MUDr Jiří Kilian 15.4.2008 11:55

Re: Uzel se nějak ukec, ne?

v jednom pořadu s paní Jílkovou to nedávno řekl ten ambiciosní mladý lidovecký top funkcionář, nevím, jak se jmenoval¨, vytupoval tam spolu s pravolsavným knězem. Byl na škoení ve Vatikánu, snad i se svou manželkou prý.  Také ho tam naučili asi tomu bludu,že nasciturus má právní subjektivitu.

JJ 15.4.2008 11:54

Re: Re: Re: souhlas otce je pitomost,

Prirozene tady jde o hodnotove vnimani veci a to je u ruznych lidi ruzne - vira s tim souvisi pouze okrajove, potrat by asi nesel dobre v zadne vire ci tradicni moralce. Argumentaci tam proste nenajdete.

Me je prirozene lito, ze berete zabiti zdraveho plodu ci nenarozeneho ditete, jako zastavku na toalete, proste se tady neshodneme.

Za poznamku se omlouvam, prirozene nepreji Vasim detem nic zleho.

Nataša 15.4.2008 11:54

Re: To Natasa

Ano, těhotenství za sebou už nějaké mám, mám pět dětí. ;-) Proto vím, jaký to je pocit, vědět, že někde uvnitř mě klíčí nový život. S tím nějaké nevolnosti nic neudělají. Ale ještě jsem se nesetkala s tím, že by takovýhle problém řešil gynekolog. Většinou to tedy řeší žena se svým pratnerem, pokud je hodně mladá, pak se svými rodiči.

Co se týče odvahy - v tom jsme zajedno, ne? Odvaha porodit a vychovat dítě. Pokud tu odvahu nemám a jdu na potrat, můžete tomu říkat zbabělost, ano.

Nerozumím, jak to myslíte s těmi depresemi - muže čekají měsíce depresí, či ženu může čekat měsíc depresí?

JJ 15.4.2008 11:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Sasa

V pripade, ze to dite nebudou oba rodice chtit, mohou je dat k adopci.

Souhlas manzela lze zavest a bylo bo to i dobre, nebot ze zakona jiz tu zodpovednost za dite automaticky ma (geneticke testy mu v principu moc nepomohou).

vera 15.4.2008 11:54

Re: Re: Re: jak na jedné Uzlově "přednášce" již dávněji

Zatímco vy přesně víte co je pro každou ženu nejlepší;-D

Ccecil 15.4.2008 11:52

Re: Re: Re: souhlas otce je pitomost,

ne, pokud nepočítám bezvědomí po autonehodě.

Ccecil 15.4.2008 11:51

Re: lidovci - katolící by patrně nejraději

tvou nesmyslnou a mylnou představu ti nebudu vyvracet. Je to zbytečné.

AA 15.4.2008 11:31

Re: Právě vdané ženy s 2 dětmi jsou velmi častými žadatelkami o umělý potrat.

V normálním fungujícím vztahu: nic. K čemu tedy zákonná povinnost? Tam, kde to funguje "normálně" nic nevyřeší, tam kde ne - také ne. Jen povzbudí zase lidovou tvořivost, jak na úředníky vyzrát - v souvislosti s problematikou se mi to zdá nechutné.

Saša 15.4.2008 11:30

Tak ať tu žádost partner spolupodepíše.

Co brání tomu, aby převzal svůj díl odpovědnosti i podpisem? Přeci nic...

Jiří Zahrádka 15.4.2008 11:30

Uzel se nějak ukec, ne?

Uzel: "Ani několikaměsíční školení ve Vatikánu neučinilo tomuto zmatení přítrž."

JZ: co prosím? Lidovci byli na "několikaměsíčním školení" ve Vatikánu? To mě zajímá. Osobně se domnívám, že to je jen žvást, absolutně vymyšlený. Nevíte o tom někdo něco? Protože v textech s konkrétní kritikou konkrétních lidí je nepravdivý žvást dost nevhodný - člověk pak neví, v čem všem si autor vymýšlí.

hufv 15.4.2008 11:30

Re: Ano, má.

jak to víte??

Stačí, když se dítě narodí třeba s šikmýma očima nebo s čokoládovou pletí.......................

JJ 15.4.2008 11:29

To Natasa

Nevim, jestli mate za sebou tehotenstvi, ale stavy zen v rannem stadiu tehotenstvi, kdy se jim meni vyrazne hladina hormonu, nejsou zovna nejvhodnejsi pro zasadni rozhodovani. A pokud se ta zena dostane do rukou gynekologa praktika, ktery vi jak problem vyresit, necha podvedome rozhodnuti na nem a probere se az kdyz je pozde.

Priroda ji to prirozene nedaruje a tak muze ceka mesice (ci roky) tezkych depresi.

Tolik k te "odvaze". Podle me jde stejne o zbabelost, protoze clovek zdrhne pred zodpovednosti za sve chovani.

Saša 15.4.2008 11:29

No to také nevím.

A tak ani nevím, proč by jeho spolupodpis měl být tak nepřijatelný? Leda že by za odporem žen stála jejich nevěra skutečná nebo toužená...

hufv 15.4.2008 11:28

Re: Re: Re: Re: Re: To: Sasa

co má s nějakou frontou lidí společného povinně vyžadovaný souhlas otce???

Já se nebavím o správnosti interupcí, ale o správnosti souhlasu otce, což je totální blbost.

vera 15.4.2008 11:28

Re: Re: Re: Re: Re:

Prosím uveďte alespoň jediný příklad.