10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vládík 6.10.2007 20:27

JÁ TEDY NEVÍM, PROČ PLATÍM VÁS (zejména vás)

Můžete mě to vysvětlit? Asi proto, že existují ještě větší hlupáci (a proto vás radostně volí).

Kobylka Lajda 6.10.2007 20:21

Re: Re: Co je směrodatné?

;-D;-D;-DR^

Pete 6.10.2007 20:09

Bobo, vyhovět kritériím pro čerpání peněz je jako vyhovět

pravidlům stanoveným českými úřady. Vyhovět lze velmi, velmi těžko, za cenu mnoha zbytečných úkonů. Myslel jsem, že zkušená matadorka jako ty to dobře ví, ale vypadá to, že tě to překvapuje.

ICHoCH 6.10.2007 19:35

Není to hezké takto označit slušňáka Myrdu, Špulihuba Langera, svazáčka Vasku Nečase

čestného, neúplatného bratra Kalouska, křesťana Čunka a další.(Y)

Mír 6.10.2007 18:56

Jo, hlavně že spacákoví pravdoláskové zvedali pazoury ve sněmovně,

když se opozičnosmluvně odhlasoval televizní status quo, pitscho felixovská prolhaná...

Mír 6.10.2007 18:53

BoBo, radši nám ji ukaž navostro a nemel...

Hlavně ne o blbech, to jsou tvoji volyčy...;-D

6.10.2007 17:58

Re: Re: diskuse ad personam

na všech úrovních mohli být zaměstnáni experti se znalostí věci, kteří by připravovali konkrétní projekty. Času bylo dost. Že má vláda jiné priority je její chyba. :-)

S námi se nebude jednat nestandartně, nevydupeme si zvláštní výhody, co jiní nemají. To je chiméra. Zachránit, co se dá můžeme jedině prací na projektech :-)

6.10.2007 17:55

Re: Re: Re: pro Jan H.

Všichni musíme hledat chybu u sebe. Zvolili jsme poslance a oni stvořili vládu, která nepokročila v problému ani o píď.

Pokud si stále myslíte, že za vše mohou jiní a ne my, je to vaše věc.

Škoda, že jste neodpověděl na prostý dotaz, v čem se dotyčná mýlí... :-)

6.10.2007 17:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co řekla špatně?

mistopredseda vlady jel stare problemy resit osobne. To je sice hezké, ale od začátku působnosti nové vlády se nic nezměnilo. Hodně slov bez významu. Bohužel, stále jste neřekl, v čem se autorka mýlí. Beru to, že nevíte, kudy kam :-)

Felix 6.10.2007 17:24

spacáková revoluce

Máš na mysli slavné vítězství spacákových pravdolásků? Těch skutečných majitelů absolutní pravdy a České televize? Tak to bylo kratičké období v kariéře této dámy, kdy měla mé sympatie >-

cestovatel 6.10.2007 17:10

Re: Re: Re: Důležité je to, co ta nána neřekla / vyrovnání životní úrovně regionů / nízký pracovní výkon

-  z EU jsou podporovány regiony, kde je nižší HDP než 75 % průměru EU (kromě Prahy všechny)

- nízká podpora obcí (nižší  6,5 než v Praze) je český předpis - Rozpočtové určení daní

- počínání  některých politiků se jeví tak,  že úkoly které vyplývají z jejich funkce jsou okrajové 

Corsini 6.10.2007 16:55

Re: Re: Důležité je to, co ta nána neřekla / vyrovnání životní úrovně regionů / nízký pracovní výkon

Posíláním peněz do Brusele zlepšujeme životní úroveň regionů? Těmi regiony myslíte co? Obce, které dostávají na obyvatele nesrovnatelně méně peněz než velká města?

A co je to ten nízký pracovní výkon? Třeba, když náš pekař prodá chleba za 1Euro a rakouský pekař prodá ten stejný za 4 Eura?

skacel 6.10.2007 16:50

umět vybrat to je kumšt

Co se divíte, že neumíme vybírat eura z fondů?!  Nedokázali jsme vybrat ani europoslance, čehož jste živým důkazem...................

cestovatel 6.10.2007 16:49

Re: Důležité je to, co ta nána neřekla / vyrovnání životní úrovně regionů / nízký pracovní výkon

Peníze tam posíláme a je to možná v současné době jeden z málo způsobů jak zlepšit životní úroveń i v regionech, které by neměly dostatek pák jak se k penězům na rozvoj regionů dostat. 

PS      někteří politici i ve státní správě mnohdy řeší vše jiné, než to co by měli denně zajišťovat

 

skacel 6.10.2007 16:47

nádherný příklad trochu však nevěryhodný

S tím předpokladem porozumění a dorozumění jste přece jen vedle, když jste davala takový příklad co fiktivní ředitelka ČT, nebo se již nepamatujete.................

vasekpav 6.10.2007 16:03

Re: Re: Re: Re: diskuse ad personam

Evropská  unie potažmo fondy mají  přísné podmínky pro čerpání těchto dotací  , aby se zamezilo plítvání ,  no tak  je dostaneme později  . PROČ posloucháme  hlupáky , apopulisty. Kdyby  paní Bobošíková  navrhla jak z toho ven , byla by věrohodnější .!

Jan H. 6.10.2007 16:02

Re: Re: pro Jan H.

Nemohu hledat chuybu u sebe, protoze s procesem cerpani nemam nic spolecneho stejne, jako nemam nic spolecneho ani se soucasnou vladni koalici. Jinak bych to udelal i bez vasi rady. Divam se na problem bez zateze politickych cilu a snazim se videt veci takove, jake skutecne jsou. I tak vam dekuji za diskusi. :-)

Corsini 6.10.2007 15:59

Re: to corsini

Mám se vyjadřovat slušněji o Evropské komisi? Co tak nějaké nařízení Komise jak je vhodno v diskusích její úředníky titulovat - nebylo by? Případně nějaký ten paragraf o urážce euroúředníků - není na čase nějaký uvést do života? Když si představím, že Špidla je z těch, co "určuje a kontroluje, zda způsob čerpání odpovídá evropským standardům ", tak se mi zvedá žaludek.

Jan H. 6.10.2007 15:55

Re: Re: Re: Re: Re: co řekla špatně?

Jak zrejme vite, mistopredseda vlady jel stare problemy resit osobne. Podsouvani neexistujiciho nazoru, "za to mohou komunisté před rokem 89" je neseriozni a nebudu to komentovat. V cem se autorka myli, jsem vam odpovedel, je tedy zbytecne otazku opakovat. ;-)

Kovanda 6.10.2007 15:54

Je staré pořekadlo, že

ukazuješ-li na někoho prstem, tři prsty té ruky přitom ukazují na tebe. Platíme totiž i chytráky.

6.10.2007 15:47

Re: pro Jan H.

přesně tak. Ostatní země, ani po volbách, problémy nemají, nebo to aspoň není tak tristní, jak u nás. Chybu musíme hledat u sebe, ne u druhých a vymlouvat se, to oni, my málo času apod., nebo se to nikdy nezlepší.

6.10.2007 15:45

Re: Re: Re: Re: co řekla špatně?

mohla, nemohla, měla se snažit. Času na uvrácení nepříznivého trendu bylo dost. Nakonec za to mohou komunisté před rokem 89, že :-). Autorka něco tvrdí. V čem se tedy mýlí? Pojednání o plytkém politickém blábolu nedokazuje omyl.

green 6.10.2007 15:36

to corsini

Vážený pane, kromě toho, že jste se mi zapoměl omluvit, byste mohl vědět, že zaměření strukturální pomoci, její vnitřní programové dělení (my si vymysleli 26 programů) i mechanismy rozdělování, hodnocení a kofinancování si určujeme jen a jen my. Evropská komise - protože tak se jmenují ti vaši úředníci k nimž byste se také mohl vyjadřovat slušněji - určuje a kontroluje, zda způsob čerpání odpovídá evropským standardům (což je pro nás zdravé) a zda koncept a struktura pomoci, kterou jsme navrhli sami, je v souladu s tím, co fakticky chceme dělat a podporovat. A to také má hlavu a patu, že. Ale protože my nejsme sto vyhovět ani prvému ani druhému z důvodů nekompetence a neustálých personálních výměn, hlouposti a neznalosti lidí zejména na politické úrovni, od Čunka přes Vondru až po Gandaloviče, Kuchtovou a další, nemáme nic a nic nemůžeme čerpat, jakkoliv připravených a kvalitních projektů je dost. Abyste toto věděl, stačilo by, kdybyste četl alespoň noviny, místo vzteklého nadávání na "Brusel".

Jan H. 6.10.2007 15:34

Re: pro Jan H.

Ano, priprava je dlouhodoba. A priprava je vsechno, co predchazi konecne bankovni transakci. Vase arogantni poucovani s usmevem pomijim... :-)

Jan H. 6.10.2007 15:30

Re: Re: Re: co řekla špatně?

V tom, ze tvrdi, ze je to dusledek spatne prace soucasne vlady. Ta to vsak dlouhodoby proces objektivne ovlivnit v disponibilnim kratkem case nemohla. Populismus naznacuje uz to, ze clanek byl napsan pro Metro. Seriozni vytku by autorka spise smerovala do Hospodarskych novin - ale tam by nemohla mit charakter plytkeho politickeho blabolu, nybrz argumenty dolozenych tvrzeni. Proto je to spatne. Rv

Corsini 6.10.2007 15:26

Re: Re: Re: diskuse ad personam

Ano kálení si na vlastní hlavu nerozumím a rozčiluje mne, Vám to snad připadne normální?

Jaká je podstata pomoci z Brusele? Ta, že moudří úředníci sami ví, co je pro nás lepší a za co máme utrácet naše peníze?

green 6.10.2007 15:25

pro Jan H.

jste vedle, dlouhodobá je příprava, je-li v pořádku je dojednání a nastartování rychlé. Vaše tvrzení vyvrací vývoj pozice a čerpání v jiných zemích, ocitli jsme se ve skupině neúspěšných. Trochu se věc naučte abyste tomu rozuměl.

Jan H. 6.10.2007 15:24

Re: diskuse ad personam

Obavam se, ze skutecnost je ponekud jina. Pro cerpani fondu jsou nutne konkretni projekty a ty je treba vymyslet i pripravit se znalosti podminek pro jejich dotovani. Ty jsou vsak administrativne nesmirne narocne a malokdo ma nejen chut, ale i schopnosti procedury podstoupit a uspesne dokoncit.

Po vstupu do EU mely vlady vytvorit SYSTEM, ktery by generoval potencialni autory projektu a motivoval je k podstupovani tristnich administrativnich procedur, ktere jsou casove narocne, nakladne a slozite, a pomahal jim je uspesne absolvovat. Nic takoveho se vsak nestalo, proto projekty nejsou. A nejsou-li projekty, neni mozne na ne ani cerpat penize. Je hrubou manipulaci tvrdit, ze zaspala soucasna vlada, protoze jde o dlouhodobe systemove nedostatky zavinene vladami predchozimi.. Rv

Ted je nutne co nejrychleji chyby minulosti napravit a mimoradnymi jednanimi v Bruselu na nestandardnich urovnich zachranit, co se da. !V>-

green 6.10.2007 15:20

Re: Re: diskuse ad personam

Vážený pane nebo paní, jsem rád, že jste si můj komentář přečetl/a podrobně. Svým tónem a jazyk potvrzujete pravdivost mého hodnocení diskusí na NP. To, že vůči mně používáte hrubosti ale nezakreje, že podstatě evropské strukturální pomoci vůbec nerozumíte a neznáte její pravidla, původ ani smysl. Chápu, že vás proto věci, kterým nerozumíte rozčilují. Nicméně duševně vyrovnaný člověk to řeší tak, že si o věci něco přečte nebo se dotáže. Duševně nevyrovnaný člověk začne nadávat tomu, kdo přinesl informaci. Chápu, že se zde nemusíte za svůj přístup stydět, protože takových, jako jste vy je zde v diskusi většina. Nicméně bych vám doporučil, abyste zde se svým vztekem a neznalostí debatu spíše neznečišťoval. Je dobré se uklidnit a pak mluvit k věci, nebo nemluvit vůbec. Tak jedná dospělý člověk.

Skep/ticus Maxi/mus 6.10.2007 15:13

Důležité je to, co ta nána neřekla

Tedy to, že tam posíláme peníze, abysme se pak mohli doprošovat jejich navrácení na účely, které milostivě schválí nějaký cifršpión či idiot v bruseli typu Bobošíková. ;-€