3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Peklo nám zezelenalo

Jak jsme se my dva – dnes manželé – poznali, si pamatujeme jako dnes. Bylo to skoro přesně před 22 lety na diskusi studentů. Byli na ní Dánové a Holanďané. A my dva jim zapáleně popisovali, jak bychom jednou chtěli vstoupit do EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Čábelka 6.2.2017 10:32

Re: Š + P zřejmě někde potkali agenty J a K

Soudruhu, to si jen a jen namlouváte :o).

M. Valenta 6.2.2017 11:23

Re: Š + P zřejmě někde potkali agenty J a K

Víte co se takovému případu jako jste Vy přihodilo na chodbě jisté školy v jistém filmu, že?

Z. Čábelka 6.2.2017 11:52

Re: Š + P zřejmě někde potkali agenty J a K

To oslovení, je pro vás velmi trefné stejně jako: " meloune!".

M. Prokop 6.2.2017 9:59

Re: Š + P zřejmě někde potkali agenty J a K

Problém je v tom, že moc zelených komunistů stále roste. Hlavně v Bruseli, ale také v Berlíně.

P. Rada 6.2.2017 9:43

Proč ten odklon společnosti doleva?

S popisem trendů dnešní společnosti která se stále více odklání doleva souhlasím. To čemu se ale v komentáři jednostranným pranýřováním vyhnuli je výčet důvodů které levicovým trendům dnes enormě nahrávají. Soukromé vlastnictví totiž není obecně tak absolutní "TABU" jak jej někteří vykládají. V přírodě pravidelně nemá lidský pojem soukromého vlastnění radikální podobu absolutní nedotknutelnosti - natož dědičného privilegia atd. Absolutní je ponecháno v rozumné společnosti jen bohům. V přírodě se musí vše průběžně poměřovat a hájit vzhledem k okolí.

Lidská společnost si naopak své "zákony" často stanovuje uměle, někdy silou, jindy vychytralostí ... ale pravidelně s účastí subjektivity pohledu až egoisticky. Např. po velké privatizaci někteří doposud průměrní náhle nabyli extrémně velké majetky a tento proces anomální výhody vůči ostatním se doposud snaží zlegitimizovat a zakonzervovat skrze tzv. "nedotknutelnost soukromého majetku". Majetkový status se lidem krátkodobě zvyklostí, dohodou ..... až legislativou zajistit opravdu daří a má to rozumnné důvody v úspoře energie a pod. V dlouhodobém horizontu ale konec konců všichni o všechen majetek s koncem svých životů přicházíme a následuje dědické právo...

S pohledu okamžiku se takový proces jeví legitimní. Mezigeneračně vzato začíná být diskutabilní - platí se proto mnohde dědická dan... a ještě s větším časovým odstupem pozbývá souromé vlastnictví na významu zcela. Co dnes např patří keltům v čechách? Některým lidem se pak egoisticky stává, že míru nedotknutelnosti svého vlastnictví uměle šponují na "soukromou nedotknutelnost" tak dlouho - než ji smete nevole ažnásilí jiných ve válečná vřavě. Příkladem jsou ještě dodnes procesy kdy jedinci legislativními kličkami nabývají legislativně neošetřené majetky jiných. Komunistickým ideálům tak ultrapravicově soukromě majetkově vyšinutí vyloženě podkuřují. např:

https://levaperspektiva.cz/clanky/prodej-bytu-v-pisnici-dokoncen-politiky-u-vesla-obcane-nezajimaji/

P. Lenc 6.2.2017 9:57

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

Ježíši Rada, vaše "argumenty" jsou argumenty idiota, který smíchal rudou a zelenou a raduje se, jak vznikla krásná hnědá.A věta "Komunistickým Ideálům tak ultrapravicově soukromě majetkově vyšinutí vyloženě podkuřují" tak to je přesně to, co vás a mladého Stropnického naprosto přesně vystihuje.Vy jste totiž přesně to, o čem článek je.Daleko horší verbež než komunisté.

M. Prokop 6.2.2017 10:02

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

Proč?

Protože největší trvale udržitelný zdroj je lidská ZÁVIST, které nejlépe vyhovují komunistické a podobně socialistické nápady. Jak těm schopnějším ukrást (to se občas podaří) a dát to těm neschopným (to už se nedaří, protože ti kradáči státem zaštítění si to nechají).

P. Rada 6.2.2017 11:53

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

Poměr 1: 1 000 000 000 který vykazuje majetková disproporce lidí narozených s daleko méně rozdílnými vlohami (rozloženými podle Gaussovi křivky) naznačuje, že je v takové společnosti něco zásadně pokřiveného.

V případě, že takové disproporce vedou ke stavům, že jedni umírají nouzí a druzí to povýšeně ignorují - nejde při takto vyvolané afektivitě zdaleka jen o důsledek závistivosti. Příznačně se tomu říká BEZOHLEDNOST.

M. Prokop 6.2.2017 13:57

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

Pokřivené jsou snahy o rovnost výsledků, příznačné pro komunistické i zelené zloděje.

M. Moravcová 6.2.2017 14:17

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

víte, že se dá udělat majetek i na čištění bot? Ale musíte se snažit a ne kecat a litovat se.

Z. Čábelka 6.2.2017 10:19

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

Rado, vy jste i se soudruhy normální anarchistický zloděj lhář a sociál-inženýrský podvodník. Z lidí mravence neuděláte.

A. Nový 6.2.2017 10:25

Re: Proč ten odklon společnosti doleva?

K tomu blábolu ještě přidejte pohádku o tom, jak pradědeček denně chodil do práce 20Km a zpět 20Km. :-)

R. Houška 6.2.2017 9:28

Zlatá slova, doufám, že je pochopí co nejvíce voličů a nesednou na lep revolucionáři se zlatou lžičkou v hubě, mladému Stropnickému, který doposud trpí tím, že na něj táta neměl čas a málo ho řezal...

O. Dvořák 6.2.2017 9:28

Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

ochraně přírody. Zmíněný výrok pana Stropnického totiž nijak nesouvisí s ochranou přírody, ale přesto vrhá špatné světlo na ochránce přírody, za které jsou Zelení - ať už právem či neprávem - považováni. Bohužel stejný účinek má i tento článek paní Šichtařové a jeho titulek.

P. Rada 6.2.2017 9:55

Re: Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

Souhlas. Zelení zejména pod vedením moci-chtivého Stropnického se odklánějí od ochrany přírody doleva.

Přírodní zázemí společnosti tak dnes prakticky už nikdo efektivně nehájí ačkoli je paradoxně podstatou jejího života.

Autorům jde jen o "soukromé" jako by z něj sami vzešli. Zapomněli, že podstatou byl soulad prostředí.

O. Dvořák 6.2.2017 10:20

Re: Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

Jestli nebyli spíš "odkloněni" vždycky...

M. Prokop 6.2.2017 10:04

Re: Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

To si ovšem musí skuteční ochránci přírody zajistit sami, aby bylo jasné kdo je kdo a že se za ně melouni typu Stropnický schovávají.

O. Dvořák 6.2.2017 10:18

Re: Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

Jestli ono to není tak, že ochrana přírody nemá nic společného s politikou a už vůbec ne s ideologií.

Z. Čábelka 6.2.2017 10:38

Re: Zelení ale bohužel i tyto články dělají medvědí službu

Přesně! Zelení úchylové se navíc sami pasovali do pozice již svatořečených spasitelů, které ostatní musí povinně v tichosti poslouchat, ctít i živit.

M. Prokop 6.2.2017 8:39

Obecně všichni socialisté jsou tací,

Zelení jsou jen podskupina.

Socdemáci, lidovci, komunisti, nacisti, fašisti, zelení - rozdíl je jen v tom, na co kladou důraz a v míře zlodějny.

K. Frauknecht 6.2.2017 8:47

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Mnozí v tom maj jasno, mnozí tápou, škoda.

"Všichni levičáci se vztekají, když není po jejich. Oni mají představu, že demokratické je to, když je zvolen jejich kandidát. Když ne, pak to podle nich není demokratické, jsou schopni ničit hodnoty, prát se s okolím, zapalovat cizí auta a cizí domy a klidně i vraždit. To je společné všem levicovým hnutím, od bolševiků, přes nacisty, komunisty, až k růžovo-zeleným multikulturním bandám."

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ladislav-Vetvicka-Videl-jsem-priserne-veci-ve-velke-redakci-Brusel-rozpouta-peklo-kdyz-vyhraji-Le-Penova-a-spol-A-s-Trumpem-je-to-take-jinak-474365

O. Dvořák 6.2.2017 9:34

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Fašisti ani lidovci nejsou socialisté.

M. Prokop 6.2.2017 10:06

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Fašisti jsou korporátní socialisté, lidovci "kostelní" socialisté. Jen jukněte na jejich ekonomický program. Pravice jsou jen v "šukací" morálce.

O. Dvořák 6.2.2017 10:16

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Ne, lidovci jsou typičtí "hledači třetí cesty". Obávám se, že pojem "korporátní socialista" je váš konstrukt.

D. Krajíček 6.2.2017 10:33

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Nikolivěk - korporátní socialismus je definice fašismu.

Každá korporace prosazující své zájmy začne dříve nebo později vynucovat své zájmy silou a stane se pro své okolí fašistickou.

R. Langer 6.2.2017 16:57

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Přesně tak!

R. Langer 6.2.2017 16:56

Re: Obecně všichni socialisté jsou tací,

Samozřejmě že jsou, jsou to korporátní socialisté.

D. Polanský 6.2.2017 8:03

Na světě vždy stály a budou stát proti sobě

nějaké skupiny či názory. Znáte to, jednota a boj protikladů. To už znali Staří Řeci. Svým způsobem je to dobře, tříbí se názory, jsou vidět postoje a projevují se charaktery lidí. Ideální stav je, když ani jedna strana nemá navrch.

A i když ti někdo porazí a má navrch, je potřeba jako v Kmotrovi protivníka uchlácholit, že už je za vodou a pak v nečekané chvíli udeřit a dostat jej pod kontrolu. Momentálně ale síly Zelených a Multi versus ti druzí jsou vyrovnané.

Pokud jde o majetek, tam je to stejné, ti, co jej mají, chtějí zachovat současný stav, nechtějí žádné dělení, ti, co jej nemají, chtějí dělení. Boji protikladů se nevyhnete ani pokud jde o majetek. Různé sociální dávky, podpora neziskovek, co to je? Jenom určitá forma dělení majetku. Jedni křičí: více!, druzí: méně!

A. Bocek 6.2.2017 6:31

Obchod se strachem ,

je nejvýhodnější byznys. Nejdříve církev strašila koncem světa s apokalypsou, Marx s Englsem celosvětovou revolucí, Hitler třetí říší , no a v současnosti nás ti zelení straší nejdříve dobou ledovou, kterou vystřídalo globální oteplování.A tak místo smysluplných zásahů do krajiny pěstujeme nesmyslně řepku do nafty, kukuřici na kWh a vyrábíme líh do benzínu. V podmračené a málovětrné české kotlině stavíme a dotujeme fotovoltaické a větrné elektrárny. Zdroje jejichž diagram dodávky jsou jak ústa bezzubé indiánky zaslouží omezení přístupu né dotaci. Škody způsobené Zelenými jdou do stovek miliard ročně, přitom jsme jen malí mravenci v malém mraveništi, na kraji malého lesíka uprostřed poloostrova Evropa.

Z. Lapil 6.2.2017 14:22

Re: Obchod se strachem ,

Nepleťte si plus a minus. Ano - církev strašila koncem světa a ano - zelení straší změnou klimatu. Ale Marx a Engels revolucí nestrašili, nýbrž ji měli za skvělý nápad, a Hitler s třetí říší totéž.

(Pozor: plus nemusí být dobře a minus špatně aneb bolí-li vás po návštěvě doktora o zub méně...)