23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mard 27.6.2008 11:33

Re: Neuvěřitelné

To by mu šlo asi podstatně hůř než takovéto duševní průjmy.

fox 27.6.2008 12:13

Re: Neuvěřitelné

Evropa je prohnilá a nepůjde se mstít za to,že na Prahu dopadla raketa.USA by nás snad hájily,zatím žádného spojence v bryndě nenechaly.To ovšem tady nesmí premierovat tohle bolševický h.o.v.a.do a musíme prokázat alespoň vůli se bránit.Já osobně bych na vybudování radaru přispěl.Pan Bartoň má pravdu.

Tonevadí 27.6.2008 8:28

Co všechno papír (internet na Psu) snese:

"Tato věta v sobě zrcadlí onen maskovaný a přeci tolik patrný antiamerikanismus z principu." Zde je ta věta: Přes veškerou mohutnou převahu ve zbraních, po 6 letech ozbrojených konfliktů v Iráku i v Afghánistánu se ukazuje, že naši američtí spojenci neumí předvídat vývoj a v zásadě nezvládají válečné situace, pokud nekončí okamžitým a definitivním úspěchem.“  

Antiamerikanismus nebo realita?  A ty důkazy antiamerikanismu: 1. "korejská válka, kdy byla ubráněna svoboda jižní Koreje..." (po 50 letech té "svobody JK" celý svět i nadále "trpí" Sev. Koreou.)

2. "konflikt ve Vietnamu, v němž komunistický severní Vietnam přepadl svého jižného souseda." takhle to dnes už ani v US čítankách nemaj 

3. "Po teroristických útocích na USA prezident Bush mladší zorganizoval útok na režim Husajna," (za trest - "s okamžitým a definitivním úspěchem...")

Ale pan Autor vidí ty úspěchy zřejmě jinak.  Co nám tady vlastně dokazuje?

Tonevadí 27.6.2008 8:34

Ale ode dneška už nebudeme trpět sev. Koreou

Bude vyškrtnuta slavnostně z černé listiny darebáků a lotrů - jak šlechetné od ostatního světa. A oni SevKorejci nám na oplátku zbouraj (svojí) chladicí věž - ta nás tak už dlouho znervozňovala svou nebezpečností...

Že by jim tam z NYC poslali své specialisty na řízené demolice? (Oni už dlouho nedostali žádnou zakázku) 

Gonzales 27.6.2008 8:43

Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Ale pan Autor vidí ty úspěchy zřejmě jinak.  Co nám tady vlastně dokazuje?

Otázka zní, co se vlastně snažíte dokázat vy.

Kolombo 27.6.2008 8:48

Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Čím se liší "neúspěšný" postup USA v Afghánistánu a iráku od "úspěšného" postupu Ruska v Čečně? Postupu, který tonevadí zjevně opravdu nevadí? Jen razancí a absolutním kašláním na "lidská práva" nepřítele. Kdyby tak postupovaly USA, dosáhly by dávno kýženého úplného vítězství. kdyby postupovali jako Britové v Drážďanech, bylo by po domácím odporu. Navíc, ty, co proti nim útočí by mohli střílet bez soudů, protože bojují v civilu, kryjí se ženami a dětmi, mnohdy žen a dětí využívají k přímým útokům. Je to jiný kulturní okruh a my bychom s nimi měli válčit podle jejich představ, ne naších. Stejně bych se choval ke komunistům - po komunisticku. přiznal bych jim jen tolik "lidských práv", kolik jich oni přiznávali svým odpůrcům. Tedy skoro žádná. A mně by to pak takynevadilo.

muf 27.6.2008 9:07

Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

..Stejně bych se choval ke komunistům - po komunisticku. přiznal bych jim jen tolik "lidských práv", kolik jich oni přiznávali svým odpůrcům. Tedy skoro žádná. A mně by to pak takynevadilo...

v čem se potom  milý Kolombo lišíte  od komunistů či  těch,  kteří bojují  v civilu a kryjí se ženami či dětmi jak píšete..?

zk 27.6.2008 9:27

Re: Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

tím, že by se při boji proti komunistům těmi ženami a dětmi nekryl, to dělají jen zbabělci8-o:-/

muf 27.6.2008 10:04

Re: Re: Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Kolombo myslím nepotřebuje tiskového mluvčího a navíc - nikdy neříkej nikdy..

Marat 27.6.2008 11:58

Re: Re: Re: Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Muf,přečtěte si o,co jste před chvíličkou napsal.

Muf,jsou lidé,kteří nikdy nepooznají a neuznají,že rány bolí,dokud nedostanou ránu oni.

muf 27.6.2008 12:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

já vím co jsem napsal a ptám se teď znovu Vás: o co jsme potom lepší než oni? Kam vede uplatňování zásady - oko za oko, zub za zub?

emersonskej 27.6.2008 11:20

Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

R^

Lojza Kohos 27.6.2008 11:29

Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Ty Brity v Drážďanech bych si na vašem místě nebral do úst, protože před Drážďanami byla nejdříve srovnána Němci se zemí města jako Coventry, jinak by odveta nebyla taková, jaká byla.

zk 27.6.2008 8:50

Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

1) protože  byl tento konflikt ukončen příměřím a nebyla politická vůle států OSN tu věc dokončit jinak

2) tento konflikt USA neprohrála vojensky, ale politicky (viz protesty levice v USA i ve světě). Jakpak to teď mají v USA v čítankách?:-D:-D

3) co máte proti útoku na diktátorský režim? Nebo to chtělo nějakou tu "mnichovskou smlouvu"?

čtenář zdrojů 27.6.2008 10:07

Re: Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

3) na Irák bylo zaútočeno kvůli údajným zbraním hromadného ničení, které se ale v Iráku nikdy nenašly. Válka v Iráku tedy nebyla odvetou za teroristický útok na "dvojčata". To si jen Bartoň a pár místních pitomců myslí.

Mimochodem, v Iráku vládl diktátor už dávno předtím, tedy i počátkem 90.let, kdy se proti Iráku (a tentokrát oprávněně) valčilo poprvé. Tehdy byl Sadam Husajn poražen totálně, ale Bush senior se rozhodl, že je lepší Saddama ponechat dál u moci, než dohlížet v Iráku na "budování demokracie". Synáček Bush už tak chytrý nebyl, a tak tu demokracii začal v Iráku budovat, a navíc pro to budování použil vylhanou záminku.

Im 27.6.2008 11:30

Re: Co všechno papír (internet na Psu) snese:

Tonevadí že jsi hloupý tonevadí.

wbgarden 27.6.2008 8:28

Znovu musím opakovat

Vůbec nejde o radar. Američani tady měli být už od pětačtyřicátého a ušetřili bychom si pár desítek let front na banány a hajzlpapír. Jo, a taky o RaJské účetní by nikdo ani nezakopl...

čtenář zdrojů 27.6.2008 10:10

Re: Znovu musím opakovat

hm, tohle je sice brutální, ale nesmírně pravdivá myšlenka. Zcela s Vámi souhlasím. Jen bych doplnil, že by tady pak nikdo nezakopl ani o studenta vojenského gymnásia, kterého zplodila soudružka sekretářka jistého bolševického papaláše Mamuly.

jirka.s. 27.6.2008 11:27

Re: Re: Znovu musím opakovat

Jojo! A zcela určitě by se tady nerozmnožila ani rodinka jetelového generála Šejny, že estébáku!!!

wbgarden 27.6.2008 13:35

Re: Re: Znovu musím opakovat

A kterýžepak klouček to byl...??

emersonskej 27.6.2008 11:22

Re: Znovu musím opakovat

R^

fox 27.6.2008 12:20

Re: Znovu musím opakovat

Ano.Ostatně Patton to tak chtěl.Pravil,když už jsem v Evropě ,vezmu to do Vladivostoku.Taky říkal,že s žádným ruským čubčím synem si připíjet nebude.Bylo to politicky dost nestravitelné,a byl asi zlikvidován .Pokud by to provedl,asi by to ušetřilo hodně problémů.

Kefalín 27.6.2008 8:20

Právě ten nesmyslný odstavec

o 3. světové je pádným argumentem pro radar. Ano, pokud radar nebude, bude následovat ona masivní reakce se všemi důsledky. Dobře víme, že právě o ty důsledky mnoha fanatikům jde. Pokud se onu hypotetiskou raketu podaří zneškodnit, další masivní reakce logicky nebude nutná.

Kylchap 27.6.2008 8:19

Pane autore,

Vy jste takový modrý svazák Jasánek

zk 27.6.2008 8:52

Re: Pane autore,

no vy nejspíš budete ten původní, rudý, že?:-D:-D

muf 27.6.2008 8:11

pane redaktore

pokud si takto představujete vítězství USA nad Talibanem v Afghanistánu, potom nemá vaše úvaha cenu zlámané grešle.. Nevím jak vy, ale já si vítězství představuju úplně jinak..Stejně tak jako halasně vytrubované vítězství v Iráku, kde dodnes umírají jak američtí agresoři tak především nevinní lidé..

zk 27.6.2008 8:55

Re: pane redaktore

kdyby museli bojovat spojenci ve 2ww pod takovým drobnohledem a kritikou ostatního světa jako Američané a jejich spojenci v Afganistánů a Iráku v současnosti, také by to "vítězství" vypadalo jinak. Jenže tenkrát to lidé viděli jinak a nejen válku proti N,I,J, ale i jiné věci. Bohužel po 45 už nebylo nic jako dřívRv

muf 27.6.2008 9:01

Re: Re: pane redaktore

no asi máte pravdu - Drážďany  jsou toho výmluvným svědkem..z 10-ti km vybombardovat Afgán a Irák do doby kamenné  a je po problému...

zk 27.6.2008 9:08

Re: Re: Re: pane redaktore

co máte proti bombardování nepřátelského města? nebyly jen Drážďany, byla i jiná města bombardovaná naopak NěmciRv

muf 27.6.2008 9:57

Re: Re: Re: Re: pane redaktore

jistě máte pravdu..byla i jiná města bombardovaná Němci.. třeba v takovém anglickém Coventry zahynulo kolem 3000 civilistů - jenomže Drážďany byly v té době otevřené město s mraky uprchlíků, bez vojenské ochrany, bez  vojenského průmyslu..bylo  nesmyslně vypáleno stovkami  tun zápalných bomb a zahynulo přitom víc jak 200 000 převážně civilistů...