26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
divana 16.9.2006 7:14

Každý, kdo dá ODS hlas, hlasuje vlastně pro změnu demokracie v diktaturu."

tím měla být míněna demokracie po paroubkovsku nebo po grossovsku? 8-o

janoryna 16.9.2006 10:12

Re: Každý, kdo dá ODS hlas, hlasuje vlastně pro změnu demokracie v diktaturu."

paroubek ani gros dosud v ods nejsou. hledej dál !

karel 16.9.2006 8:40

Re: Re: taky nevím,kdo je to, ale vzhledem k jeho fanatické nepříčetnosti, jako například

idiote

kanuk 16.9.2006 4:13

K čemu je dozorčí rada?

"Banka, jejíž Dozorčí radě předsedal Jiří Paroubek zkrachovala. Kdo byl úspěšnější v podnikání?" To napsal pan Haas, poradce p. presidenta. Pokud mně, obyčejnému blbečkovi, je známo, úkolem dozorčí rady je dbáti na legalitu obchodních transakcí společnosti. Obchodní stránku transakcí řídí správní rada.

kanuk 16.9.2006 4:22

Re: K čemu je dozorčí rada?

Oprava. Dle současné terminologie nikoliv "správní rada", ale "představenstvo" (Wikipedia - akciové společnosti).

huhu 16.9.2006 10:12

Re: K čemu je dozorčí rada?

mýlíte se.Dozorčí rada dozoruje celou činnost firmy, legalita má být samozřejmostí, tu hlídá stát.

Jiří K. 16.9.2006 2:20

Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

Že, pane autore?

Ach ta modrá víra uhlířská. Obdivuhodné, jak v tom máte jasno, modrásci.

martin 16.9.2006 2:47

Re: Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

dopln si ekonomicke vzdelani, at nejsi na verejnem foru za blbce.

Kamyl 16.9.2006 4:40

Re: Re: Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

Jen jej nechte se projevit. Pro vyváženost je dobře když se diskuze účastní i nějaký reprezentant levicových intelektuálů.

huhu 16.9.2006 10:24

Re: Re: Re: Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

R^:-D

karel 16.9.2006 8:42

Re: Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

hovadarudý

kirast 16.9.2006 16:15

Re: Na vidlích tak leda v něčím chorém mozku.

Obdivuji, jak v tom vy zase jasno nemáte.

mike 16.9.2006 1:38

Nejak se v tech diskusich ztracim

Uz jste se dohodli, co to vlastne Topolanek spachal za trestny cin? Pujcil Grossovi penize na byt a sezral smenku? Nezaplatil vcas inkaso? Nebo snad, nedejboze, prejel kocku?

Kazdopadne maji pravdu ti, kdo tvrdi, ze Topolanek by mel okamzite odstoupit. Vzdyt to rikal sam Paroubek a ten ma prece vzdycky pravdu.

janabok 16.9.2006 1:33

ad Tomáš Haas,

pro zachování duševního zdraví - vzdejte to!...

Jonášové, Čumilové, Bédové s.r.o. mají prostě vytyčenou linii...

neuhrajete to; to černé kolečko je prostě v podání přitroublých socialistů a jejich demagogií bílý čtvereček...

huhu 16.9.2006 1:38

Re: ad Tomáš Haas,

ti uvedení především vědí, že socani jim ukradnou více, nežli by jim přidělil spravedlivý a objektivní soudce - svobodný trh. takže nejde o pravdu či fakta, jde o to, že malí vyžírkové podporují ty velké, kteří jim nasypou...

jonáš 16.9.2006 1:41

Re: ad Tomáš Haas,

No mě spíš zajímá, jestli kamarádi Topol s Koukalem třeba nevymysleli takovej drobnej tunýlek na pražské daňové poplatníky, na což mam jako jeden se zúčastněných snad i právo. A zda je to ta správná kvalifikace na vyšší ústavní posty.

huhu 16.9.2006 1:46

Re: Re: ad Tomáš Haas,

cokoliv by nemohli udělat bez Paroubka. Jinak je vaše fantazie spíše obrazem vašeho IQ či charakteru

jonáš 16.9.2006 2:19

Re: Re: Re: ad Tomáš Haas,

Jistě, ale bacha aby to nebylo kontraproduktivní -- třeba mě nakonec přesvědčíte, že ODS primátor měl na dvoutřetino-ODS magoši jednoho ekonoma za ČSSD, kterej bez jakýkoli kontroly samostatně ve svym kanclu šíboval městskejma financema, ovšem z toho logicky plyne že ten jeden je génius, zatímco ona většinová partaj je tak neschopná že fakt nemá cenu ji ani cvičně pouštět do vlády 8-o;-D;-)

Tomáš Haas 16.9.2006 2:24

Re: Re: Re: Re: ad Tomáš Haas,

Jonáši, o tom, že Paroubek je genius a ODS nesmí vládnout Vás nemusí nikdo přesvědčovat. To je vaše kredo.

jonáš 16.9.2006 2:36

Kdepak Credo, já jsem bezvěrec

ale je to ještě horší -- vychází to z vámi a huhu popisů světa jako jedinné logické vysvětlení dějů a situací, quad absurdum. Já za to nemohu, jsem hlásil, že jsou vaše komentáře kontraproduktivní 8-o

huhu 16.9.2006 10:15

Re: Kdepak Credo, já jsem bezvěrec

ano, takoví jako vy jsou ideální voliči a příznivci, každé totalitní moci..

janabok 16.9.2006 1:57

Re: Re: Jonáši,

s velkým sebezapřenímjsem snad i schopná pochopit Váš vřelý vztah k socialismu, ale fantasmagorie ze zásady odmítám...

huhu 16.9.2006 1:31

jak Paroubek informovalRadu

kontrola by měla prověřit, jak Paroubek informoval Radu města (v materiálu, který předkládal ke schválení) o situaci v pohledávkách. Zda například nezamlčel, že se nepokusil inkasovat směnku a dluh je prodáván bbcash vč. směnky. Zda u pohledávek uváděl skutečnou situaci. Tohle připomíná šibaloviny z ČKA.

Tomáš Haas 16.9.2006 1:08

Pane Vízku,

Topolánek nebyl dlužníkem. Byl ručitelem. Ručitel musí platit jen je-li v případě že dlužník neplatí, věřiteli k placení vyzván. Nevyzvali, to je jejich právo. V době, kdy věřitelem bylo Hlavní město Praha, za správu jeho financí odpovídal radní odpovědný za finanční záležitosti města - Jiří Paroubek. Proč nejednal? Kdo udělal chybu?

Ta firma, ve které Topolánek byl společníkem, je tu ještě dnes. Banka, jejíž Dozorčí radě předsedal Jiří Paroubek zkrachovala. Kdo byl úspěšnější v podnikání?

jonáš 16.9.2006 1:17

Re: Pane Vízku,

No máte v té své obvyklé stavbičce dvě mezery, kterými tam zatéká -- banka nezkrachovala, neboť ji odkoupil PPF a dodnes existuje jako banka PPF, a Paroubek byl sice v pozici ekonomického ouředníka magisrátu, ale jeho činnost podléhala rozhodnutí rady zastupitelů. Citace usnesení - příkazu k odprodeji oné pohledávky je kdesi v diskusi pod vaší včerejší polívkou. Jen aby to bylo kompletní a účet jsme opravdu svěřili hostinskému ;-)

Tomáš Haas 16.9.2006 1:21

Jonáši

Jonáši, asi jste tomu neporozuměl, tak Vám to zopakuji ještě jednou

Neznáte asi, jak jedná rada města. Zjednodušeně je to takto: Radní odpovědný za finance předkládá materiál, včetně návrhu usnesení. Rada usnesení přijme, a pověří jej jeho výkonem. Proto se mu říká "Radní ODPOVĚDNÝ za finanční záležitosti". Odpovídá jak za přípravu usnesení rady, tak za jeho provedení. Rada schválila Paroubkovo řešení, sama žádné jiné nevymyslela.

jonáš 16.9.2006 1:34

Re: Jonáši

Jo, oni přece jen zvednou pravice a nevěděj pro co .. aspoň si ujasněte, jestli byl opravdu "Radní ODPOVĚDNÝ za finanční záležitosti", protože všude píšou že byl ekonomický náměstek, což by spíš odpovídalo neradnímu postu .. ale jak to pečou u Bémů na magoši opravdu nehodlám studovat, zas tak velkej detailista nejsem. Ovšem zodpovědná za usnesení je rada, která ho úkolovala, to popřete těžko ;-)

huhu 16.9.2006 2:12

Re: Re: Jonáši

zvednou ruce pro/proti zdůvodnění, které dostanou. Napsal tam Paroubek, že se nepokusil inkasovat směnku ?

jonáš 16.9.2006 2:22

Re: Re: Re: Jonáši

Zjistěte to, Hlaváčku -- ovšem vzhledem k tomu, že se převáděl balík podobných případů dle doporučení externích auditorů, asi tam moc detailů ke každému milionu nebude. Možná tam ani Paroubek v.r. nic nepsal :-/

Herakleitos 16.9.2006 2:26

Re: Re: Re: Jonáši

A copak tam dělali odésáci ? Asi chrápali jako ty.