26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dan 8.4.2007 16:30

Re: Re: Re: Re: úvodník Rudého Práva

Takže ho nenapadlo že dokumenty volne lozene na stole mohou byt nahlednuty novinari kteri mohou do te mistnosti za urcitych okolnosti vstoupit. To mel predvidat a nenechavat je na stole. Ale chápu že čůrání má u něj přednost........ ;-D

loula 8.4.2007 16:21

Re: Re: Cos to Ivánku zase vyblil za žvást, vždyť vy jste žádné návrhy nepřinášeli, vaše heslo "Nulové tolerance" si všichni dobře pamatujeme. Teda jenom ten, kdo si chce pamatovat.

Nuloví tolerance,stejně jako odmítnutí tzv. 100 dnů hájení, byla zcelka oficiálně vyhlášená ODS v roce 2002 jako reakce na Spidlovo prohlášení, že se distancuje od oposiční smlouvy a že tento režim vládnutí za jeho vlády nepřipadá v úvahu.

H.K. 8.4.2007 15:53

Re: Re: Re: úvodník Rudého Práva

Dokumenty byly v místnosti, která měla byt hlídaná. Nemohly být tedy bez dozoru. Bez dozoru by byly kdyby si je vzal pan Langer na záchod. Na záchod musí jít každý, když si to tělo vyžádá. Každý si na "tom" uzel neudělá.

H.K. 8.4.2007 15:44

Re: Strach a zametání

Vážený pane Stando uveďte něco konkrétního. Totiž věta, zametání všeho možného pod koberec je všeobjímající , ale nic neříkající. Uveďte něco konkrétního, ať se poučíme. Místo věcných a racionálních argumentů ....... Uveďte něco Vy konkrétního co se Vám nelíbí. Vulgární premiér........ Daňový poplatník platí bohate podnikatele ...... Kdyby jste napsal něco o čem by se dalo případně diskutovat.

Derik 8.4.2007 15:32

Dost by pomohlo kdyby volici po skonceni vladnuti zaplatili dluhy

za strany ktere volili. Popripade si rozdelili prebytky. Jednak by se rozhodovali zodpovedneji a jednak by se lepe provadeli vsechny ty reformy. Proste aby nova vlada zacinala vzdy bez dluhu.

Kelner 8.4.2007 15:23

Re: Porovnávám jenom já?

Pane Vízek plně s Vámi souhlasím. Pouze mám obavy, zda má smysl diskutovat s lidmi, kteří místo toho, aby argumentovali proti tomu, co jste v příspěvku napsal  Vás napadali úplně z něčeho jiného.

jerry 8.4.2007 14:48

Takže ministr nemá žádný vliv na policii?

Zajímavý.;-D

Paul Sender 8.4.2007 13:54

Re: Re: Re: odpověď

ODS se svým současným vedením a se svou, ne zrovna lichotivou, historii není schopná získat ani středové voliče, natož ty, kteří jsou založení mírně  levicově.

Nebylo by od věci sestavit středovou stranu liberálního typu. Chce to jen splnit několik málo podmínek. Poučit se můžeme u Bursíka:

1. Nesnažit se oprášit staré, ať už sprofanované, nebo dosud ještě čisté politické surfaře, kteří se už dříve snažili o vylepšení svého životního standardu pomocí politické činnosti.  

2. Sehnat několik málo korun na politickou kampaň. Stačí zaplatit výzkum veřejného mínění, třeba 2x  - 3x těsně před volbami, a koupit několik šikovných novinářů na vydatnou masáž veřejnosti. V televizi a v rozhlase je situace složitější, ale zde by možná stačila tolerance od zastánců ODS.

3. Vystupovat slušně a korektně a sebevědomě. Pro méně chápavé: mluvit spisovnou češtinou, neurážet soupeře, přizpůsobit chování na veřejnosti i v soukromí ideálu, který uznává většina společnosti.      

tatina 8.4.2007 12:01

Re: Zdeněk Dvořák

Tak to je za jedničku s hvězdičkou.Jako bych to napsal sám.Díky za pomoc.R^

tatina 8.4.2007 11:59

Re: Strach a zametání

Máte sice pravdu,ale to samé platilo a stále platí i lidech z ČSSD pod kuratelou s.Paroubka.Ti totiž tento trend nasadili,a tak se pak člověk ani nediví.

Zdeněk dvořák 8.4.2007 11:33

Re: Zdeněk Dvořák

 Dobré poledne, pane Starý. Děkuji za Váš text. Za svým názorem na dopad Kubiceho zprávy na volby si budu i nadále stát. ODS ji měla k dispozici zdá se dříve (viz vypjaté televizní diskuse p. Topolánka a p. Paroubka), okolnosti a načasování její prezentace (jakož i současná situace v policii) jsou podle mého názoru dost výmluvné...V Praze by ODS vyhrála vždy, celkem s Vámi souhlasím v tom, že někdo jiný než pan dr.Rath by možná uhrál o nějaké procento víc. Ale že by p. dr. Julínek byl nějaká výhra, to se mi nezdá. Na diskusi o programu a reformách tady není dost prostoru. Reformy jsou nutné, ale měly by "bolet" všechny vrstvy společnosti. O nárůst mandatorních výdajůse před volbami zasloužili i poslanci ODS... Mějte se dobře. Zdeněk Dvořák

Standa 8.4.2007 11:32

Strach a zametání

všeho možného pod koberec, je příznačné pro tuto vládu. Místo věcných a racionálních argumentů zaznívají pouze demagogické a emocionální reakce. Věta "Místo..." se může napsat jak vidět pro jakoukoliv stranu. Činy jsou zatím velmi špatné. Je-li vulgární premiér, je vulgární vláda a je také vulgární koalice. A tolik demagogických řečí o zlepšení kultury v politice ještě uslyšíme? Daňový poplatník platí bohaté politiky a bohaté podnikatele. Lepší už to nebude!

Příjemné svátky.

Dan 8.4.2007 11:20

Re: Re: úvodník Rudého Práva

Ale prosimtě, Langer ty dokumenty dostal do ruky, a zacházel s nima tak, že se k nim dostali novináři. To je realita. Je dost smutný že utajované dokumenty tohohle státu jsou v ohrožení v okamžiku kdy se ministru vnitra začne chtít čůrat. Co až půjde o něco opravdu tajnýho...... asi bude lepší když si na něm pro jistotu udělá uzel (a nemysliám kapesník) ;-D

Buď je schoppnej s nima zacházet tak, nebo neni. On neni !

Zdeněk Dvořák 8.4.2007 11:16

Re: Pane Dvořáku, mýlíte se. Ve vaší zpovědi je několik zásadních chyb.

 Dobré dopoledne, pane Martínku. Děkuji za Vaši odpověď.   Čtu pravidelně relevantní české deníky (MfDnes, LH, HN a Právo), občas Respekt a Týden a dost často sleduji i různé televizní diskuse.  Tolik na úvod a teď k Vašim poznámkám:

ad 1+2) Opravdu Vám žádný konkrétní zdroj nemohu prozratit. Ale za svým (jistě subjektivním) tvrzením si stojím. Jenom si připomeňte loňský finiš předvolební kampaně, okolnosti, za jakých se Kubiceho zpráva dostala k novinářům, a nakonec i skutečnost, že pan Topolánek jisté informace z tohoto "spisu" používal již dříve v posledních vypjatých TV diskusích s p. Paroubkem. Trvám na tom, že informace z Kubiceho zprávy volby ovlivnila, obzvlášť v zemi, kde je nejčtenější tiskovinou Blesk...Ostatně už Jára Cimrman věděl, že stačí jen naznačovat, že...

 ad 3+4) Respektuji Vás, ale i v otázce objektivnosti českých médií si stojím za svým názorem. Opět si Vám dovolím doporučit listování archivy hlavně Lidových novin (třeba p. Zvěřina, Plesl, Páral-kdysi novinář Práva)a MfDnes (články pánů Steigervalda, Komárka jr. ,...). Samozřejmě můžete argumentovat  třeba Právem (a budete mít pravdu), ale jde o poměr článků neutrálních, "proparoubkovských" a "protiparoubkovských"... Totéž lze podle mého názoru říci (s čestnou výjimkou p. Moravce v ČT).  Až na p. Topolánka většina představitelů ODS se špičkami ČSSD v přímém souboji prohrála: p. Nečas, p. Němcová, p. Říman, p. Gandalovič a v Olomouci i pan Langer (ten byl-pokud mě paměť neklame- v roce 2002 poražen i komunistou...). Myslím, že i to o něčem svědčí...

 ad 5) S nutností reforem souhlasím Asi se neshodneme na tom, jak by měly vypadat a na koho by měly dopadnout. Jsem pro vyváženější přístup. Hezké Velikonoce. Zdraví Vás Z. Dvořák

Kubeš 8.4.2007 11:00

Re: Zdeněk Dvořák

Děkuji Z.D., napsals to i za mne.

Starý J. 8.4.2007 11:00

Re: úvodník Rudého Práva

Bez dozoru???? Jak to? Zákon říká, jak mají být voleny místnosti pro jednání s dokumenty tohoto charakteru (nebo aspoň to přesně říkal!!!) Pokud to tak nebylo, nebylo to vinou Langera. Proto také nemohl být potrestán. Navíc Bublan přihlížel!

Starý J. 8.4.2007 10:57

Re: Možná by nebyl špatný zákon o volbách

R^R^R^

Starý J. 8.4.2007 10:57

Re: Pane Dvořáku !

Pane Vízku - každý máme pravdu svoji, každý vidíme to dění naprosto rozdílně. Stejně tak i zdejší "pravičác trpí za svoji pravdu". Tu pravdu již jednou soudily životní úrovně u nás (plus východní blok) a jinde ve světě - od nás na západ!

Jinak se mi nezdá, že zrovna Vy "za svou pravdu trpíte"! Jste jí natolik zaměstnán a zahlcen, že i některé urážky zde, zdá se nevnímáte!

Starý J. 8.4.2007 10:51

Zdeněk Dvořák

Dovolím si vyjádřit výhrady k Vašemu jinak velice slušnému příspěvku (což zde nebývá  tak častým zvykem):

....ODS zvítězila díky efektu "Kubiceho zprávy"...Jak již bylo konstatováno přede mnou, toto tvrzení vyplývá POUZE z tvrzení Paroubka. Výzkum veřejného mínění (kterému jindy Paroubek přikládá váhu) na toto téma, odpověděl jasně, že Kubiceho zpráva volby neovlivnila. (Navíc je třeba si uvědomit, že Kubiceho zpráva byla odezva na akci Inspekce, která pod nesmyslnou záminkou cesŤáků, zabavila ÚOOZ počítače se sezbíranými informacemi Mrázka na Paroubka - oficiálně uváděno TV a tiskem). Volby si prohrál Paroubek sám, tvrdošíjnou nominací Ratha v Praze, kde Rath drtivě prohrál s Topolánkem 50%:20%. Když si to přepočítáte na počet voličů v Praze, moc hlasů do rozdílu ve volbách scházet nebude!

....arogancí ve vztahu k obyčejným občanům-např. radar,...Tu samou aroganci projevuje Paroubek při volbě presidenta. Zcela ignoruje přání občanů, vyjadřované ve výzkumu veř.mínění. Rozhodně občan může kvalifikovaněji rozhodnout o presidentovi, než o způsobu a technických parametrech obrany. Také nebylo referendum o NATO, Gripenech, našich vojácích v cizině a pod. O válce by rovněž nebylo.

...Program nemá špatný... Neznám žádný program, před volbami i nyní po volbách byl představen JEN program ODS mínus. Byl to od ČSSD velice šikovný trik, nic neslibovala, nikdo ji nic nemůže vytýkat, její voliči to ani nepostřehli. Jen říkala, co ODS navrhuje špatně (samozřejmě maprosto vše)! Ani Vy jej nemůžete tedy znát. ČSSD jednala na př. o radaru, nyní je zásadně proti. Žádný program na toto téma nepředstavila. Neprovedla ani jednu reformu, reformu důchodovou ohlašovala tak za 20 let, zdravotnictví řešila nalitím peněz ze státního rozpočtu. Podle mého názoru měla a má jediný program - další žití na dluh! A ptám se: JAK DLOUHO TO JEŠTĚ VYDRŽÍ???

Děkuji za pozornost!

PetrH 8.4.2007 10:35

Re: Re: Re: ČSSD bude stačit, když najde důvěryhodnou reprezentaci.

Jo, Hitler byl taky pracovitý a dokázal toho neúrekom! Nemyslím jen válku a genocidu, zpočátku zavedením "obilné marky" vyvedl Německo z inflační pasti, zvýšil zaměstnanost, posílil sebevědomí národa, obnovil státní suverenitu... až k těm známým koncům. A o tom dopouštění se chyb zase mluvila KSČ. A že se jich už nedopustí. Jen potřebovala maličkost: udržet se na věčné časy u moci.

Rad 8.4.2007 10:31

Možná by nebyl špatný zákon o volbách

kde by se ve volební kampani mohly prezentovat jen skutky, které se již staly. Keců (tedy hlavně planých slibů) slyšíme pořád dost.

PetrH 8.4.2007 10:27

Re: Díky za cenzuru!

Bude hůř! Na který termín ti dali zájezd do Kostnice?

F.VÍZEK 8.4.2007 10:26

AutoKarle, kde se sejdeme?

Zaprvé soudím, že nikdo nevěděl, zda jde či nejde o život ve Vysočanech, kde obklopeni armádami jednali delegáti sjezdu a přijímali rezoluci (usnesení) proti vstupu vojsk a tím, že odporuje mezinárodnímu právu. Byli jsme sice pod ochranou dělníků, ale události se mohli zvrtnout docela jinak, že?  Zadruhé asi nestíháte číst všechno. Mnohokrát jsem vysvětloval svou úspěšnou cestu k doktorátu z matematiky na Karlově univerzitě, mnohokrát odkazoval i na rozsudek okresního i krajského soudu z roku 1974, kdy jsem žaloval ČSSR (a nabízel nevěřícím "tomášům" osobní setkání s tíím, že si fakta o činnosti v dobách totality porovnáme) a zatřetí byste měl zkoumat, proč po roce 1968 bylo v KSČ skoro 2 miliony lidí, z toho dodnes velmi aktivních prrravicových exponentů jako Kočárník,Tříska, Dlouhý, Tlustý... a tisíce slavných, obdivovaných a milovaných umělců (mnozí ještě chodili své kolegy "nevědomě" udávat StB).

PetrH 8.4.2007 10:25

Re: Cos to Ivánku zase vyblil za žvást, vždyť vy jste žádné návrhy nepřinášeli, vaše heslo "Nulové tolerance" si všichni dobře pamatujeme. Teda jenom ten, kdo si chce pamatovat.

Jo,nulovou toleranci si pamatuje každej. O té přeci mluvil Paroubek až osmkrát denně, vždycky, když vysvětloval, proč všechny "klíčové" zákony (rozuměj ty, které by teď bylo nejlepší bez náhrady zrušit) prohlasovává ve sněmovně s komunisty i proti svým koaličním partnerům.

Horymír 8.4.2007 10:15

Re: Re: odpověď

:-)Skutečně, to povídání již potvrzuje současnou prohru a očekávání nových voleb. Jde jen o tojak se ty nové karty obráti, a já mám pocit, že ODS čeká krutá prohra. Třeba ne ve volebním výsledku, ale především nové kosntalaci parlamentních stran, které již ODS určitě nepodpoří.

Rad 8.4.2007 10:13

Re: Pane Dvořáku, mýlíte se. Ve vaší zpovědi je několik zásadních chyb.

Tento názor je (až na prkotiny jako třeba zdělování) s velkou pravděpodobností značně přesný. Zvláště neoddiskutovatelný je bod 4, pokud se za program nepovažuje rozhazování cizích peněz za nic.

VP 8.4.2007 9:55

úvodník Rudého Práva

Tak jsem se probudil do předpřevratového tisku a čtu najednou vodník Rudého Práva. Jo a jak je to s prověrkou na stupěň přísně tajné u lidí co nechávají povalovat bez dozoru dokument Důvěrné?

jirka.s. 8.4.2007 9:37

Re: Re: Re: Mě ale zajímá, co má ten či onen politik v hlavě,.

Pane Dvořák! Pokud se zabýváte obsahem hlav socanských politiků, tak Vám závidím! Musíte mít spoustu volného času, neboť tento obor činnosti skutečně mnoho času zabrat nemůže! Souhlasím s Vámi, že WC mamá je především člověk a také jsem v žádném případě nechtěl snižovat její prospěšnost pro společnost! Jenom jsem chtěl na jejím příkladě zdůraznit způsob, jakým si náš vyšší mocí vyvolený představuje modernizaci své strany. Doufám, že budete souhlasit s mým tvrzením, ža ač ona své nynější povolání vykonává ke spokojenosti všech, ve funkci například ministra financí by asi pravděpodobně ona spokojenost vešla vniveč. Prostě fungovala by naprosto přesně jako Houmer Sobotka! V její prospěch mluví možná to, že by pravděpodobně nelezla ducemu tak hluboko do řiti jako Houmer.

P.S.: Děláte chybu, že občas nezajdete do benitovy oblíbené cenovky! Já tam skutečně tak jednou za měsíc zajdu na tři plzně a nevěřil byste tomu, čeho byste se tam mohl doslechnout!

Malý Aston 8.4.2007 9:26

Re: Re: odpověď

Ano,já to také tak chápu.Východisko jsou nové předčasné volby.Tříkoalice není schopna nic kloudného předložit.Kalousek,kterému je jedno zda je ve vládě s ODS nebo socany nebo komouši připravil zmetek,který vzbuzuje odpor u pravice a u levice je to normální,že nesouhlasí.Mám dojem,že nové volby jsou nutností a povedou nejen ke změnám ve vedení jednotlivých politických stran ale i k zániku některých politických stran.Mám dojem,že končí Zelení,Altner se postará o socany,ODS potřebuje nového předsedu a KDU se rozpadne.Jen ti naši komouši,kteří stojí bokem všech šarvátek údajně demokratických stran mají své hlasy jisté.:-D

jirka.s. 8.4.2007 9:16

Re: Re: Re: "Je chyba u mne? "

Milý Karle! Odpovědi na jakýkoliv konkrétní dotaz se nikdy od soudruha Vízka nedočkáme, ale vždy spolehlivě tento dotaz poslouží, aby alespoň na chvíli zmlkl!

Také silně pochybuji, že by si prověrková komise na SVVŠ v Jablonci opatřovala své závěry čísly jednacími!