6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Opozice se pustila do hazardní hry

Česká vláda nedokázala v poslanecké sněmovně prosadit prodloužení nouzového stavu. Přímým důsledkem opozičního vítězství je přenesení odpovědnosti na kraje řízené většinou opozičními stranami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ih 14.2.2021 12:58

Hřebíček na hlavičku, díky! R^

F. Navrátil 13.2.2021 13:14

Za podobný názor mi tu včera nadával jeden diskutující do koblih. Asi záleží na úhlu pohledu.

M. Ih 13.2.2021 15:53

Není po čem toužit, pane Kusáku. Neberte jim jejich hračku, mohli by začít brečet.

J. Moravec 13.2.2021 11:40

Z vonku to tak naozaj vyzerá pane Navrátile. Vnímám vaši konspiraci jako hlubokou poklonu panu Babišovi.

P. Černý 13.2.2021 10:28

Opoziční poslanci se občanům předvedli jako sebranka ubohých podrazaků, nezodpovědných hochštapleru či dokonce podlých zrádců. Že tohle nejspíš vyhovuje volebním ambicím hnutí ANO je logické. Ale poznání, že příští vládu budou možná sestavovat takto omezení a podlí politici, kteří nedokáží nahlédnout ani míru své vlastní trapnosti, to je čirá tragédie.

V. Kain 13.2.2021 11:43

Ale ani jediné slovo kritiky této vlády viďte Černý.

J. Moravec 13.2.2021 11:54

O to, jaké má řešení pan profesor Fiala požádal komentátor Novy včera večer. Prosil přitom o konkrétní odpověď. Já slyšel jenom kritiku vlády. Možná jste to slyšel také.

P. Černý 13.2.2021 12:19

Klidně mohu současnou vládu kritizovat. Třeba až do aleluja. Ale co se týče řízení státu v době současné pandemie, dělá v principu to, co všechny okolní státy.

Tato vláda, aspoň co se priepidemickych opatření týče, udělala spoustu chyb včetně nemravných pokusů vytěžit ze situace jednostranně politické body. Přesto se v zásadě snaží hájit zájmy veřejnosti a státu.

To, co udělala opozice, je oproti tomu jen zlomyslné rozkopavani báboviček. Navíc v tom nejhorším čase a na nejnevhodnějším místě. Tam kde jde elementární fungování zdravotního systému a v neposlední řadě o lidské životy.

J. Kulheim 14.2.2021 10:08

"..dělá v principu to, co všechny okolní státy."

Výsledek jejich práce je tristní. Dělají špatná rozhodnutí pořád dokola. Sedí v teplíčku, dostávají plat. Zasloužili by si vyhodit a udělat místo pro jiné. Horší to být nemůže.

J. Moravec 13.2.2021 11:43

Věřte že to tak nebude pane Černý. Já věřím.

V. Petr 13.2.2021 13:58

R^R^R^

V. Povolný 13.2.2021 9:57

Nesouhlas. Hlavní odpovědnost je na vládě. Mimo jiné i odpovědnost za to, že není přijatý pandemický zákon, i když zdravotní krize trvá už 3/4 roku. Také odpovědnost za to, že vláda spoléhala na podporu komunistů zřejmě na věčné časy a nikdy jinak, i když komunisté začali podporu doprovázet politickými podmínkami jako peníze pro vojáky. Mimochodem, ministr obrany měl už dávno odstoupit, pokud by si měl zachovat věrohodnost. Taky odpovědnost vlády za to, že s opozicí začala jednat až za minutu 12, když bylo jasné, že podpora od komunistů nebude. Teď je snadné říct, že za všechno může opozice. Odpovědnost má samozřejmě celý parlament, ale pokud vláda opozici ignoruje, tak ta nic nenadělá. Nejhorší je na tom skutečnost, že rukojmím v těchhle politických hrátkách jsou občané, ti můžou jen přihlížet a žasnout.

V. Loula 13.2.2021 10:27

Včera jsem v televizi (CT) v 19:00 slyšel, že vláda předložila návrh pandemického zákona do sněmovny v květnu 2020, a sněmovna jej dodneška neprojednala.

V. Povolný 13.2.2021 11:07

Projednání pandemického zákona je věcí jeho zařazení na program schůze. Proč tam za 3/4 roku nebyl zařazen? Nejspíš proto, že nebyl považován za důležitý.

F. Kusák 13.2.2021 11:50

To víte nebo si to myslíte? Já nevím, takže netvrdím, že nemáte pravdu. Obecně vzato, máte pravdu, ale zařazení zákona do prvního čtení a dále, stanovuje organizační výbor. Předsedou je Vondráček, místopředsedové Filip, P. Fiala, Hamáček, Okamura, Pikal atd. Celkem ve dvaadvacetičlenném výboru je osm členů ANO. O přijetí zákona se hlasuje. Tak nevím, kdo za to vlastně může?

V. Loula 13.2.2021 12:07

Zcela obecně,, za toto - neprojednání pandemického zákona - může sněmovna, nikoliv vláda.

F. Kusák 13.2.2021 12:19

No, to nejsme v rozporu, jen že i sněmovna má jistý mechanizmus v přijímání zákonů, takže není fér, to házet jen na poslance ANO.

Padni komu padni.

J. Jurax 13.2.2021 12:12

Nejpřesnější je poslední věta. V dobách pandemie a průseru se politikaří, neboť budou volby a je třeba průseru využít k rekorytarizaci.

Vláda nepředvádí nic oslnivého, spíš naopak, nicméně opozice taky ne, jenom bez odpovědnosti kritizuje vlastního plánu nemajíc. Nebo jej dokonale utajuje.

L. Novák 13.2.2021 23:44

:-) ... Tak nějak.

J. Kouřil 13.2.2021 9:53

4 měsíce nouzového stavu nepřinesly nic, počet pozitivně testovaných zase stoupá. Takže hazardní hru hrála tato vláda vlastně celý rok. Teď bys měl najít někdo odpovědný, kdo lidem srozumitelně vysvětlí, jak snížit rizika nákazy touto chřipkou v běžném životě a bude koordinovat smysluplnou, účinnou a ověřenou léčbu pacientů, kteří to potřebují. A vláda by měla najít způsob jak zaříznout mediální negativní masáž obvatelstva této země. Už toho presstitutího diktátu bylo dost![>-]

Š. Hašek 13.2.2021 10:01

Přesné!

J. Svoboda 13.2.2021 10:16

Ty návrhy jsou známé, ale Babiš je zamázl, protože s nima přišla opozice. Kurzarbeit německého typu například, pamatujete. Prý od září, ale dnes není a za téhle vlády těžko bude.

Pěkný den.

V. Kain 13.2.2021 11:48

Kňoural řekl,že ty mrtvé bude mít na triku opozice.Tak by mě zajímalo kdo má na hrbu ty mrtvé dodnes.

J. Jurax 13.2.2021 12:31

Ano.

Jenže že čtyři měsíce nouzového stavu nepřinesly nic víme až teď, po těch čtyřech měsících. A celkem pochybuju, že by covidová situace bez onoho stavu byla lepší; možná by snad byla lepší situace ekonomická. Možná. Nicméně po (prohrané) bitvě je mnohý generálem, jenž by zaručeně zvítězil..

A vysvětlení, jak snížit rizika nákazy touto "chřipkou" v běžném životě se nám dostává dostatek i od renomovaných odborníků; akorát je proti nim z různých pozic brojeno a jednak je mnozí z nutnosti, pohodlnosti nebo protože se nechtějí omezovat ve svých právech a svobodách prostě nedodržují.

A zaříznout mediální negativní masáž obyvatelstva této země - jednak nemyslím, že by nějaká byla, jednak hypoteticky ji lze zaříznout leda cenzurou nebo protimasáží. To první v době sítí nebude zcela účinné a to druhé je dlouhodobé a nákladné.

J. Svoboda 13.2.2021 9:49

Blatný "Nařízení vlády nefungují". Koho strašíte tím, že právní rámec, který se změní něco může pokazit?

Pěkný den.

J. Jurax 13.2.2021 12:35

Ehm ... a máte za to, že právní rámec, který se změní, něco může vylepšit? :-)

Š. Hašek 13.2.2021 9:41

Není to pandemie.

U nás zemřelo promilové číslo občanů. V souvislosti s virem. Umírá věková skupina "80". Tedy chřipka.

Opozice (ODS, Piráti, STAN, TOP09) se již rok schovává za Andreje Babiše, něco kváká. Při posledním hlasování dokvákala. SPD to bláznění konečně smetla ze stolu. Opozičníci by bývali chtěli hlasovat kolektivně!

Hejtmani se asi začnou předhánět v tom, kdo první vyhlásí , jako doklad nutnosti nákupu - fotku špajzu a ledničky! A zabaví sáňky a lyže!

Je překrásný únor! Všímáte si, že investikativci a televize nám (mně) ten překrásný únor chce zkazit? Umějí tam něco jiného, než kazit a panikařit???

J. Svoboda 13.2.2021 9:51

Vám by možná krátkodobý pobyt na dejchači taky otevřel oči.

!!Hanba odpíračům!!

Š. Hašek 13.2.2021 9:55

Jste přidrzlý hlupáček.

Pokud si nevezmu do lesa záchrannou vestu, jsem odpírač možnosti utopení se v řece, pod jezem???

!!Hanba buržujům, imperialismu a statkářům!!

J. Svoboda 13.2.2021 10:18

Najděte mi slovo o tom, že píšu něco o lese. To je blbý i na trola začátečníka, Hašku.

Pěkný den.