28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Nevítězové voleb

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 31.7.2006 18:04

Re: Re: Nové volby a ne vládu bolševiků.

Napřed musí Paroubek postavit kandidáta na šéfa poslanecké sněmovny... ;-)

šelma 31.7.2006 13:15

Kdo má pravdu?

ODS se stále dovolává faktu, že vyhrála volby a tudíž má výhradné právo sestavit vládu. S oblibou se odvolává na Slovensko, jak se jeho ekonomika pozvedla a pod. Zapomíná však na fakt, že Dzurindova vláda nikdy nevyhrála volby a přesto vládla dvě funkční období jen díky koaličním smlouvám se stranami bezvýznamnými. Nevidím důvod aby se ten samý princíp neuplatnil i v ČR.

Popravdu mně děsí představa, že by se ceny potravin "upraviliy" na úroveň těch slovenských. Pocházím ze ¨Slovenska, ale pokaždé se mi finančně uleví dyž se po dovolené na Slovensku vrátím. Pokud ale bude vládnout ODS tak to samé můžeme očekávat i tu v Česku (fujtajbl).

Gadžo 31.7.2006 13:24

Re: Kdo má pravdu?

A je to tu ...( zase to žrádlo,. Copak  vám jde jen o to? Tohle je chyták, který používali komanči už v r.1948.  Copak jstě zapomněli?  "Kdo nepracuje (pro stravu), ať nejí, "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej", " Kupředu , zpátky ni krok", "Pod vedením strany a vlády vyhubíme mandelinky" atd. Ach , to byly časy, co?  Mňam,mňam (((((((

šelma 31.7.2006 13:39

Re: Re: Kdo má pravdu?

Ano, bohužel žrádlo je základem k přežití, tento fakt nelze ignorovat. Až pak mohou následovat řeči o demokracii...

Gadžo 31.7.2006 14:26

Re: Re: Re: Kdo má pravdu?

Pokud to vidíte takhle, tak máte "Krásný život" ((( Přemýšlel jste ale někdy nad podmínkami, za kterých si na to žrádlo vydělat??? Já si na něj vydělávám prací a chci žít v podmínkách "Umíš =máš" Vy žijete zřejmě " Z ruky (bolševika) do huby proletariátu". To je docela rozdíl. Takže se vám  ani nedivím (((

šelma 31.7.2006 14:37

Re: Re: Re: Re: Kdo má pravdu?

Ano, přesně tyto podmínky zvažuji. Já se taky živím prací, ale v naší demokracii jsem zažil několik "chytrých" zaměstnavatelů, kteří ojebávali zaměstnance kde to jen šlo. Vůbec neobhajuji "totáč", jen hci poukázat na fakt, že dnes hrozí "běžným" zaměstnancům daleko větší (ekonomický) útisk než za komančů (ideologický).

 A teď si položme otázku: je přijatelnější útisk ideologický (za komančů) nebo útisk ekonomický (dnes)

Petr 31.7.2006 17:23

Re: Re: Re: Re: Kdo má pravdu?

Gadžo, Gadžo, ty jsi ťunťa.

qwert 31.7.2006 14:08

Re: Re: Kdo má pravdu?

a ještě : "Naší vesnicí imperialistický agent neprojde!"

Gadžo 31.7.2006 13:25

Re: Kdo má pravdu?

oprava : (pro stranu ))))))

franta 31.7.2006 12:41

Všechny ty modré ubrečené články

snažící se dokázat, jak "my jsme vyhráli a proto my máme právo" mi připomínají nacistické noviny z jara 1945, které oznamovaly že vítězství je už v ... na dosah ruky, jen ti protivníci to pořád odmítají uznat. 

jepice 31.7.2006 12:46

Re: Všechny ty modré ubrečené články

no a kdo teda má to právo a proč?

qwert 31.7.2006 12:39

Klíčová otázka je, proč se členové ČSSD nechtějí

Klíčová otázka je, proč se členové ČSSD nechtějí vrátit k sociální demokracii a k podobě této strany, kterou měla před tím, než začala kolaborovat s komunisty.

franta 31.7.2006 12:43

To máte na mysli

podobu této strany v době, kdy měla 3 procenta hlasů ? A jak se pozná že kolaboruje s komunisty ?

Mike´s 31.7.2006 13:08

Re: To máte na mysli

Pozná se to tak, že si vzpomeneme na povolební projev pana Paroubka ze sobotního večera. Může se jistě omlouvat za "slovní pyrotechniku", a budiž mu odpuštěno, nic to však nemění na faktu, že se projevil v celé nahotě. O psychických důvodech, které ho k tomu vedly si dnes povídají všichni pozorovatelé politické scény. Projev pomýleného vítěze, který oznámil, s kým vším si to teď vyřídí. S podivným přesvědčením, že komunisté jdou automaticky s ním. Stačí to, Franto, jako odpověď?

franta 31.7.2006 15:16

to Mike's

Jako odpověď to rozhodně nestačí. Možná Vám Paroubkova blbá řeč (za kterou se omluvil) stačí jako důkaz spolupráce ČSSD a KSČM, mě ne. Dejme tomu, že by tu řeč nepronesl, čím dalším byste tu spolupráci dokazoval ? Návštěvami v poslaneckém klubu KSČM ? Jo pardon, zapomněl jsem, že tam chodil Klaus, když potřeboval hlasy. Společným hlasováním ve sněmovně ? Nezaujatým rozborem byste zjistil, že procento souhlasného hlasování ČSSD+KSČM je skoro stejné jako souhlasné hlasování ODS+KSČM.  Takže si přiznejme na rovinu: Paroubek Vás prostě sere a šmytec. Mě zase sere Langer se Zahradilem a taky s tím nic neudělám. 

Ladislav N. 31.7.2006 18:09

Re: procento souhlasného hlasování...

Už zase melete nesmysly, které jsme vám stokrát vyvrátili... Viz např. "společné hlasování" ODS a KSČm proti plošným  majetkovým přiznáním ČSSD, které ve skutečnosti znamenalo hlasování jeden PROTI druhému. Namáhejte si mozek! ;-(

H.K. 31.7.2006 18:22

Re: to Mike's

Mohl by jste mi sdělit j e d e n  zákon, který prosadila ODS s komunisty proti vůli ostatních stran?

qwert 31.7.2006 13:37

Re: To máte na mysli

ale vždyť víte, že Komunisti zlikvidovaly právě ty členy sociální demokracie, díky nimž se tahle strana mohla nazývat demokratickou a se zbytkem kolaborantů zasedli v NF.

qwert 31.7.2006 12:18

3. způsob je postavit komunistickou ideologii mimo zákon

3. způsob je postavit komunistickou ideologii mimo zákon, zakázat stranu, která programově vychází z maxismu-leninismu založeném na třídním boji a dodnes využívá majetek své zločinné předchůdkyně. Když šel zakázat fašismus a fašistický národní socialismus, měly by být zcela stejně podle stejného metru zakázana KSC a její nástupnická KSČM.

qwert 31.7.2006 12:26

dovětek: není 100 jako 100

není 100 jako sto, Jedno stovku tvoří vítěz voleb + dvě další strany které se dokázaly jakžtakž dohodnout. Drohých 100 tvoří ČSSD a poslanci strany, které by měla být zakázána.

Karel 31.7.2006 18:41

Re: dovětek: není 100 jako 100

Vrať se do pomocmý školy, tamti to snad matematicky vysvětl.

franta 31.7.2006 12:51

Nezlobte se, ale myslíte taky někdy dál dopředu než na měsíc ?

Dejme tomu, že by se to, co navrhujete, stalo. Co myslíte, koho by volili dnešní voliči KSČM ? Pochybuju, že by to byli modří ptáci nebo lidovci. ČSSD by dnes měla přes 40 procent a po patu by nebylo ani vidu ani slechu. Nebo máte na mysli i zákaz ČSSD ? Pak to ovšem konzultujte se soudruhem Filipem, komunisti mají s takovým řešením bohaté zkušenosti. Otázka ovšem je, čím byste pak od těch komunistů lišili ?

qwert 31.7.2006 13:41

Re: Nezlobte se, ale myslíte taky někdy dál dopředu než na měsíc ?

Není důvod k zákazu ČSSD i přes osobu Paroubka. Ostatně jsem v diskusu naznačil, že sociální demokracie již jednou v minulosti byla znásilněna Komunistickou stranou. Být socilání demokrat prozíravě bych usiloval o zákaz KSČM. Ono je lepší mít 40 procent na 4 roky v demokratické opozici, než pár procent v totalitní NF.

Vít Tyle 31.7.2006 12:15

Paroubkova snaha o zvrácení volebního výsledku

Velmi dobrý článek. Paroubek si chce zjevně vytrucovat zvrácení výsledku voleb, o nichž se domnívá, že mu byly "ukradeny". Jeho "first best" je vlastní třetí pokus o sestavení vlády s podporou komunistů a nějakého přeběhlíka, což však vyžaduje získání křesla předsedy PS. Jeho "second best" je úřednická vláda s ODS, jejíž největší výhodou je z Paroubkova hlediska fakt, že by nedělala nic. To znamená, že by konzervovala legislativní stav vytvořený ČSSD. A součástí takové dohody by bylo jistě i zachování zajímavých postů ve státní správě pro členy této strany. Uvidíme, zda budou mít politici trojkoalice obecně a ODS zvlášť dost pevné nervy na to, aby na tyto varianty nepřistoupili.

milanS 31.7.2006 11:53

Dva ješitové

Bojím se, že Paroubek i Topolánek mají společnou vlastnost: ješitnost. Paroubek to ukazuje od voleb - teátrem po vyhlášení výsledků voleb a památnou větou k Topolánkovi  "bez nás ani ruce neumyjete" a Topolánek se bojí, že pokud se vzdá ambic na sestavení vlády ve prospěch Paroubka, bude to vnímano jako jeho selhání.  Pokud by Topolánek překonal tento svůj strach o vlastní pozici a prezident pověřil Paroubka vyjednáváním o vládě pak by mohl být ve finále vítězem !

Ladislav N. 31.7.2006 12:01

Re: Dva ješitové

Kdybyste připustil podobnost s principem akce a reakce, kam byste zařadil oba aktéry?

Semiramis 31.7.2006 12:51

Re: Dva ješitové

Topolánek se bojí, že pokud ustoupí, budeme tady mít 100 šibalů barvy oranžovorudé - a konec demokracie. A není sám, kdo z toho má obavy.

šelma 31.7.2006 14:15

Re: Dva ješitové

Prezident nikdy nepověří sestavením vlády ČSSD. Správně by měl být nestranný, objektivní, ale to je iluze. Navzdory pochybnostem o demokracii na Slovensku, jsem přesvědčen, že by v tomhle ohledu Slovensko mohlo posloužit jako vzor. Všichni dosavadní prezidenti na Slovensku (Kováč, Gašparovič) se dokázali oprostit od svých straníckých kořenů, nikoliv však V. Klaus. ODS ukazuje Slovensko jako vzor jen do chvíle, dokud se jí to hodí.

Tak co vy na to ?

Jan 31.7.2006 11:30

Do ulic

Ba ne, chtělo by to zburcovat lid a vyjít do ulic. Ale na to je jednak moc horko a jednak Češi jsou líní...

Ladislav N. :-))) 31.7.2006 11:49

Re: Do ulic

Tak leda do hypermarketu Český sen... ;-D