Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Marketing podle neandertálců
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jindra 13.1.2010 22:33Politolog vi prd, a je za to placen z mych dani. Vymysly a teorie co tu vyvrhnul nema cenu komentovat, snad jen doporucit, aby prestal blafat a zacal se zivit poctive. Jednoducha zamena systemu "3 preferencnich hlasu" na system "3 likvidacnich hlasu" by politickou scenu procistilo tak, ze si to politolog neumi predstavit. |
logik 15.1.2010 9:26Re: Politolog Jindro, to je nápad! Mělo by se tesat!!!!!!!!!!!! |
Libor.w 13.1.2010 18:10Pravda,pravda. Pravda ale je pořád lepší tenhle volební guláš,než ta komunistická zahnilost v minulosti. |
Eva D. 13.1.2010 19:46Re: Pravda,pravda. 100% - souhlasím. |
logik 13.1.2010 16:40Hlavně žádnou ideu .."kdo a proč je volí, kdo a proč by je mohl volit, a podle toho (strany) upravily svůj program,.." Jde přece jen o koryta ne? To je čekání na Odysseův návrat. Nebo snad na DS? |
Jiřina 13.1.2010 16:32Zvítězí prolhanější Současná ekonomická krize nahrává levicovým stranám, které chudnoucím, vyhladovělým a zadluženým voličům naslibují vše, co by si volič mohl přát....Že se volič "chytí", je pochopitelné. Naděje pro vítězství pravicových stran by nastala, kdyby pro tentokrát byly ve svých volebních programech a slibech ještě levicovější .... Nesplnění volebních slibů obou politických směrů se po volbách lehce omluví stávající světovou krizí ..... |
Jelínková 15.1.2010 12:46Re: Zvítězí prolhanější Ti prolhanější jistě a to proto,že ODS nedokáže motivovat svoje voliče a Topol už asi hodil flintu do žita. |
logik 13.1.2010 16:30..."kdo je kdo a proč by je mohl volit, a podle toho upravily svůj program |
David 13.1.2010 15:50Zodpovědnost voliče by se snadno ukázala, kdyby každý volič musel zaplatit 100,- Kč za právo volit. Tu stokorunu by dostala jeho strana bez ohledu na to, zda se dostane do parlamentu. Rozpočet by ušetřil. |
facír 13.1.2010 15:49... když už polezou do tý hloubky, tak nechť poprosí ty zbývající o zasypání pořádným kopcem hlíny |
facír 13.1.2010 15:47... když už polezou do tý hloubky, |
JaS 13.1.2010 15:18Pěkně napsáno. Jen u těch výzkumů by především mělo jít o to, aby si ODS zjistila, co si její voliči o ní myslí a aby začala makat místo nesmyslných hrátek uvnitř i navenek s ČSSD. Nestojím o to, aby si ODS nechala dělat výzkumy takového druhu jako Paroubek, kterému nejde o nic jiného než o uchvácení moci, všechno ostatní mu je ukradené. |
logik 13.1.2010 15:47Re: Pěkně napsáno. Pane JaS, komu šlo o uchvácení moci za každou cenu jsem viděi při minulých volbách. Vy ne? |
Raul 13.1.2010 13:41Euroskepse ODS byla marnotratná drzost, za kterou ještě nezaplatila. |
logik 13.1.2010 16:44Re: Euroskepse ODS byla marnotratná drzost, Až si tohle přečte Kajan, trefí ho pepka :-) |
Budař 13.1.2010 19:12Re: Euroskepse ODS byla marnotratná drzost, logiku, Kajana by mohla trefit pepka jedině z tebe a z tvých nesmyslných blafů. |
logik 14.1.2010 16:01Re: Euroskepse ODS byla marnotratná drzost, Budaři mýlíte se . Kajan si na mě již dávno zvykl :-) |
Budař 13.1.2010 19:10Re: Euroskepse ODS byla marnotratná drzost, Mýlíš se Raule, ODS ještě nezaplatila za to, že schválila ten socialistický výdobytek LS. Bude platit v příštích volbách. |
VL 13.1.2010 12:37Novinka podle USA http://zpravy.idnes.cz/cssd-nadchla-obamova-kampan-paroubek-vam-mozna-zazvoni-u-dveri-pbo-/domaci.asp?c=A100113_094638_domaci_lpo Můžu na něj pustit psa jako na jehovisty, cikány sbírající kovy a pochybné existence nabízející levnější telefonické volání a energie? |
Eva D. 13.1.2010 12:59Re: Novinka podle USA Nevím, ale pořádně bouchnout dveřmi před nosem či na ně dát předem ceduli, že o jeho návštěvu nemám ten nejmenší zájem, to bych zkusila. A připravím si ke dveřím píšťalku. :-))) |
AA 13.1.2010 14:27Re: Novinka podle USA Nejen můžeš - musíš! A nechť Tvůj rotvajler žene to komunistické hovado tam, kam patří - za Kimem do Koreje! |
VL 13.1.2010 15:19Re: Novinka podle USA Rotvíci jsou blumy, mám radši německé ovčáky. Ty už ostatně von Stepanitz šlechtil na lov pochybných individuí. Čistokrevný německý ovčák číslo 1 Horan von Grafrath byl vybrán mimo jiné na základě dobré práce s figuranty, které tvořili zadržení tuláci, cikáni a jiné pochybné existence. Je zajímavé, že se prý již po roce pokusů přestaly takové typy v policejním okrsku von Stepanitze vyskytovat - prostě začala fungovat prevence :-) . |
Duch S 13.1.2010 16:04Re: Novinka podle USA Mám doma výmarského ohaře.Je rychlý a okamžitě vyhnal cikána který se nám chtěl podívat na kabáty na věšáku v hale.Mám za to,že vyžene stejně rychle vtíravé sockomouše pokud se k nám odváží se svými blufy přijít. |
VL 13.1.2010 18:30Re: Novinka podle USA Nebude to náhodou tím, že ohař se specializuje na "černou"? |
Jouza 13.1.2010 11:31Dobré a spravedlivé by bylo...! Neplatit stranám za vyhrané volby.Účast v parlamentě by měla býti čestná.Odměny poslanců jen za "odpracované" dny proschůzované v prospěch státu.Nyní to není služba státu,ale boj o koryta a proto investice o vítězství se mnohonásobně vrátí do stranické kasy! |
LUCINAPES 13.1.2010 11:59Re: Dobré a spravedlivé by bylo...! a proč myslíte, že za míň peněz získáte kvalitnější lidi? závist je smrtelný hřích ne proto, že to je v bibli (nebo kde), ale protože otravuje a mate myšlení. V politice by mělo (ideálně) být tolik peněz, aby stálo za to nechat stát svůj podnik nebo výzkum a na 4 roky dělat, co je v mých silách, pro blaho vlasti. |
onetearofbluedeer 13.1.2010 12:49Re: Dobré a spravedlivé by bylo...! no opacny postup, kdy predseda vlady mel spolu s parlamentnimi funkcemi tolik penez jako srovantelny plat nemecke kanclerky se neprojevil jako prinosny. Vzhledem k tomu, ze zrejme je uplne jedno, kolik politici dostanou penez, je pak v ekonomicke krizi cesta uspor vylozene na miste.......... |
P. Čech 13.1.2010 10:28Kdo za tím stojí? A kde je skutečná příčina stavu?Nikoliv v tom, kdo koho volí, ale kdo vůbec volí. Troufám si předeslat následující. Kdyby bylo provedeno sociologické měření výše IQ u všech voličů, dopadlo by asi následovně. 3%lidí s vysokým IQ, dalece převyšující ostatní. 50-60% lidí s IQ průměrným a zbytek, cca 37% lidí s IQ podprůměrným, až mizivým.A teď zkusme paralelu s volební účastí při posledních volbách do Krajů. Troufám si tvrdit, že oněch 60% voličů, kteří volit odmítli, patří do výše zmíněných dvou prvních skupin. Jsou to ti, kteří pochopili, že volby podle poměrného zastoupení v přímé souvislosti s volebním zákonem, který voličům diktuje jak a koho volit, jsou naprosto zbytečné, protože předem vylučují jakoukoliv možnou změnu.Kdo tento nedemokratický systém vymyslel a schválil? Odpověď je jednoduchá. Komunisté a hlavně bývalí komunisté, kteří tvořili většinu v zákonodárných orgánech. Pátá kolona v rádobydemokratickém státě. Ať člověk posuzuje situaci ze všemožných stran, dojde vždy ke stejnému a nebo velmi podobnému závěru.K tomuto závěru ovšem nemůže dojít v hlavách oněch 37% voličů. Z jednoho prostého důvodu. V jejich hlavách totiž nemůže dojít k žádnému smysluplnému závěru a to z důvodu jejich výše uvedeného IQ. Politické strany, jejichž členstvo tvoří opět z většiny bývalí a současní komunisté to dobře vědí a hřeší na to. Nic více, než logický závěr. |
Sly 13.1.2010 13:45Re: Kdo za tím stojí? Neni to tak. Lide, kteri nechodi k volbam, maji nizsi vzdelani nez ti, kteri voli, z cehoz by se dala odvodit i inteligence. Politicka strana s absolutne nejvyssim podilem byvalych komunistu je KSCM (99 %), tesne nasledovana CSSD (na volebnich kandidatkach cca 40 %). U ostatnich stran tvori byvali komuniste pouhe zlomky techto poctu. Presto i v techto stranach zaznivaji nazory, ze je lepsi omezit preferencni hlasy a tim jeste zvysit vliv sekretariatu a vnitrostranickych cachru na ukor demokraticke volby obcanu. Na tomto postoji neni totiz nic moc komunistickeho, je to prosta snaha o zabetonovani vlastnich pozic. |
Klička 13.1.2010 18:47Re: Kdo za tím stojí? Zajímavý postřeh. Ale zkuste si vzít jmenovitě všechny poslance, senátory, ministry a jejich stranicky dosazené náměstky a budete se divit, kolik z nich je bývalých komunistů. Není to pouhá snaha o zabetonování pozic, jak říkáte. Tyto pozice byly již zabetonovány a to v době, kdy se tvořila ústava. Zkuste si zjistit, kdo ji tvořil a kolik z nich bylo bývalých komunistů. Schaloval ji parlament, jehož většinu tvořili také bývalí a současní komunisté. Stejné je to i s volebním zákonem. Nikde jsem nenapsal, že ústava, nebo volební zákon jsou komunistické, pouze že byly jimi tvořeny a schvalovány. Byly zde sledovány pouze prospěchářské politické důvody, tehdy to byla snaha (bohužel úspěšná) odsunout většinovou vůli občanů od rozhodování a dění ve státě a zabetonování naprosté menšiny u moci. |