4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Malá lekce od velitele konvoje

Není ale tou hlavní věcí, o kterou zde jde. Konvoj přijel, v několika hodinách zase odjede a brzy přestane být otázkou dne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Kalužík 3.4.2015 11:15

Re: Nechte si ty řeči

A stále ta stejná, stalinistická písnička - jaké fašistické, Německo bylo nacistické t.j. národně socialistické - a právě ten socialismus, byť národní, byl Stalinovi a jeho smečce trnem v oku a proto si "vypůjčili" od Italů pojem fašismus.

J. Boleslav 3.4.2015 11:10

Re: :-)))

S blbostí je třeba bojovat stále, to říkal už kdysi Werich. Neodpověděl jste mně ale, zda si skutečně myslíte, že se můžeme ubránit sami a z největšího daru, který nám byl po 89. nadělen, tedy z NATO, se snažit vystoupit.

S. Donát 3.4.2015 11:03

Re: Nechte si ty řeči

Já vím pane Prokope, v názorech na Obamu i EU se velice blížíme. A překvapuje mě, že jste se ještě nesetkal s podobnou reakcí, jako jsem popisoval. Na druhou stranu je fakt, že rozumní diskutéři to nedělají a ti ostatní mě nemusí zajímet, že...

M. Prokop 3.4.2015 11:01

Re: Řekl bych ,

Vy to hrajete na obě strany, s prémiemi z ulice Politických vězňů?

E. Heusinger 3.4.2015 11:01

Hezky jste to od komančů pochytil

"A ty jsi se soudruhu zapojil jak?"

J. Kavalír 3.4.2015 11:00

Re: Nechte si ty řeči

Fašistické Neměcko nikdo za demokratický stát nepovažoval a ani ono se za demokratický stát nepovažovalo. Takže jestliže někdo takovýto názor vysloví, lze si jen poklepat na čelo a komentovat to klasicky -  "jen si pindej, my jsme na to zvyklí".

M. Prokop 3.4.2015 10:59

Re: Nechte si ty řeči

Proč by nešlo? Sice IMHO nebylo, to NACISTICKÉ (národně socialistické) Německo, ale chápu, že někdo může takový názor mít. Zákazem rozum nedostane.

M. Prokop 3.4.2015 10:57

Re: Nechte si ty řeči

Jak "nepřipouští"? Někdo vám zakazuje kritizovat? Mne taky sere Obama i EU, často to napíšu, ale z lásky k Rusku mne ještě nikdo nenařknul.

Dokud se jedná jen o výměnu názorů (byť mnohdy IMHO blbých) je vše OK. Problém nastává až když to někdo zakazuje, viz Švédsko a vyslovení prvdy o tam nalezlých "kozomrdech".

V tomhle je IMHO vedle i Tomáš Haas se svým článkem.

S. Donát 3.4.2015 10:43

Re: Nechte si ty řeči

Německo bylo nacistické, ale to není zas tak důležité. Mě v dnešní době dost vadí, že se nepřipouští žádná kritika EU a USA. Když někde napíšu, že se mi nelíbí směřování americké politiky a bruselský socialismus, bývám často napadán a titulován jako kremlobot a putinčík a kdovíjak ještě. Přitom rusáky nemůžu ani cítit - raději Američan v obýváku, než Rus na dvoře. To ale přece ještě neznamená, že musím jásat, jaké je to všechno sluníčkové, Obama že je pašák a Brusel nás vede k zářným zítřkům? Takže za mě - určitě raději Západ než Východ, ale současný způsob zdá se mi poněkud nešťastný.

K. Frauknecht 3.4.2015 10:33

Re: :-)))

Pro Boha Jiří, s kým pořád bojujete?

M. Urban 3.4.2015 10:29

Jen na okraj

Že vojáci USA mluví o demokracii je přece normální. Oni nic jiného neznají. U nás je sice demokracie, ale jen málo demokratů, na rozdíl od Ruska kde nikdy demokracie nebyla a ani dlouho nebude.

M. Malovec 3.4.2015 10:25

Nechte si ty řeči

o připouštění jiného názoru. Názor, že fašistické německo byl demokratický stát taky nelze připustit.

B. Mrázek 3.4.2015 10:23

Re: Docela

Ano, souhlasím.

J. Kombercová 3.4.2015 10:10

Re: Haasi,

To jsem napsala? chlape neš'tastná!

J. Boleslav 3.4.2015 10:07

Re: Jak napsal Ču li ....:-))

Přesně tak.

J. Boleslav 3.4.2015 10:06

Re: Pane Hassi,

P. Haas musel v mládí často padat z kočárku na hlavičku. :-)

J. Boleslav 3.4.2015 10:04

Re: Je to všechno

Hrozný blábol. Už tradičně.

Š. Hašek 3.4.2015 10:00

Re: Přesně..

Souhlas s paní Kaniokovou.

Začínají existovat "správné názory", dané momentální většinou. Resp. fakta se modelují podle názoru většiny.

Pan Haas to napsal dobře.

V. Plocek 3.4.2015 9:57

Re: A dlouhé vlasy a angl.texty zakážete?

Já nic zakazovat nebudu. Ale pokud někdo, kdo zažil rok 1968 a to ti zpěváci ano, tak ne že nesmí, ale nemůže písně, symbolizující určité násilí na našem státě zpívat, alespoň tak to cítím. A propo. Bytostně nesnáším ruský systém. Ale na rozdíl od jiných lidí mi obyčejní ruští lidé nevadí. A toho bolševika si nechte pro svoji rodinu, když takto chápete moje myšlení. Asi budou také rusky zpívat.

J. Slanina 3.4.2015 9:54

Re: Je to všechno

Co by? Opěvuje ruský klacek, protože jen co se prý zasadí, tak vykvete.

B. Hamáček 3.4.2015 9:43

Re: Je to všechno

Rád bych věděl , "co tím básník chtěl říct" .

E. Heusinger 3.4.2015 9:42

Re: Řekl bych ,

Někdo do Korunovační, jiný zase na Tržiště.

E. Heusinger 3.4.2015 9:41

Re: Haasi,

"jiný názor nesmí překročit určité hranice"

Máte pravdu, těšíme, že jste můj názor potvrdila.

"To domnívám se do vocamcaď pocamcaď pasuje."

V. Pokorný 3.4.2015 9:36

Je to všechno

sofistikovaný postup(nebo něco tomu podobného), který uplatňuje proruská propaganda v hlavních, ale i vedlejších médiích v Česku. Samozřejmě, když nejsou argumenty proti faktům, tak nastupuje osočování a někdy urážky, totiž ze strany těch demokratů a ochránců lidské svobody a důstojnosti. A je vidět, že tedy ta ruská propaganda dokáže zdvihnout tyto demokraty k vzepětí tak, že to vypadá, jako kdyby tu demokracii a svobodu opravdu hájili. K článku, souhlasím s panem Haasem jednoznačně( v tomto případě), ano je to tak, podle mne, jak je napsáno. Jak už píšou přede mnou: ruská sofistikace, to je ten zádrhel.

T. Kočí 3.4.2015 9:35

Re: Zvláštní článek -

Tak tak,výstižné.

J. Boleslav 3.4.2015 9:35

Re: Haasi,

:-)))

M. Prokop 3.4.2015 9:35

No,

"Lekci respektu k odlišnému názoru a jeho nositelům. Lekci, že kritika není projevem nepřátelství, není něčím, za co si kritik zaslouží nálepku jako „pátá kolona“, „milovník Putina“, není něčím, za co má kritik být vyzýván, aby si „balil kufry“. Lekci o tom, že kritika a nesouhlas jsou samozřejmou součástí demokracie a jsou zároveň výrazem a důkazem svobody jednotlivce a svobody společnosti."

Dovolil bych si podotknout, že označit někoho za pátou kolonu či milovníka Putina není zase až tak velký problém, dokonce to v mnoha případech bude pravda. Problém by byl, kdyby byl někdo k tomu "zvednutí kufrů" nucen nebo jeho projevy umlčovány.

Což ODS nenavrhuje.

K. Janyška 3.4.2015 9:34

Průjezd byl v pořádku a

nutný a přátelský... Dzp.

J. Boleslav 3.4.2015 9:34

Re: Docela

Naprostý souhlas.

J. Boleslav 3.4.2015 9:32

Re: Řekl bych ,

Tomu zrádci se už prý přestává v rusácku líbit. Podivné.