29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
whaler 19.3.2009 8:40

Až k tomu,

že špičky ČSSD a ODS jsou v kraji silně propojeny souhlasím. To ostatní je jak z pravdaláskové dílny. Zastáváte, autore, názor, že líný flákač má mít stejnou životní úroveň jako člověk, který celý život maká? A že je povinností státu (nás) mu to zajistit? A když se vlastník domu přihlásí o svůj nárok tak je lepší dát mu přes hubu? Co jiného jinak váš článek měl znamenat!?

michal 19.3.2009 8:39

patnáctinásobek exekutorovi

je bohužel platný dle zákona všude, nejen v Chomutově. Ano, je nemravný, ale je to zákon, takže nutno změnit zákon, jestli se nám to nelíbí.

Ypsilon 19.3.2009 9:39

Re: patnáctinásobek exekutorovi

Ano zákon je špatný, ale exukotorská komora mocná :-/

:-: 19.3.2009 8:34

urbane, čekáš za tento článek korýtko?

:-: 19.3.2009 8:35

Re: urbane, čekáš za tento článek korýtko?

a co říkáš na tenhle článek http://radekprochazka.blog.idnes.cz/c/75106/Tak-pane-Urbane-kdo-plati-tuhle-diskreditacni-kampan-tentokrat.html? vyjádříš se k němu?

zetB 19.3.2009 8:31

Jenom technická poznámka.

Ivana Řápková není starostkou Chomutova.Chomutov je statutární město a jeho nejvyšší představitel je PRIMÁTOR.:-P

JKKK 19.3.2009 8:23

Tihle šašci jsou horší než potkani.

Navrhuji pravdaláskovou deratizaci.

HNF 19.3.2009 8:19

blahopreji

S temito postoji je autor horky kandidat na Obamova nebo alespon Svejnarova poradce.

Takze majitele domu se provinili tim ze vlastni domy a chteji vybirat od najemniku najem, uzasne.

Farb 19.3.2009 8:18

Sociální dávky

Cela diskuze by měla být spíše o tom k čemu sociální dávky jsou

a, na to aby člověk který se dostane do nouze z nich zaplatil nutne naklady (najem, topení, jídlo, a jine poplatky) a až ty zaplatí tak ten zbytek je na jeho osbni potřebu - aby byly jen na přežiti, než jsi najde praci a bude se mit lepe

b, na to aby se člověk měl dobře mohl utrácet, tím že má zajištěne od statu minimum nemusí nic platit (najem, topeni atd - i když na to pobírá dávky na bydlení, na telefon...) protože má právě jen to "životní minimum". Maximálně když mu Motejl promluvi do duše tak omezi chlastání a ušetřené peníze pošle na nájem, nebo z nich zaplati popelnici.

VLK 19.3.2009 11:11

Re: Sociální dávky

Trefil jste hřebík na hlavičku.

Sociální dávky na bydlení by u neplatičů měly jít celé rovnou na účty majitelů bytů a pod. Z dávek na děti by první měly odejít peníze na stravenky ve škole a zbytek by měl být z poloviny v poukázkách na potraviny a šatstvo a učební pomůcky.

Nebo: Na každého neplatiče vyhlásit osobní bankrot a ustanovit správce jako na zkrachovalou firmu. A přes něj by šly ty neplatičovy dávky a on by nejdříve odeslal povinné platby a až zbytek by proplácel příjemci.

Pořád je to humánnější řešení, než když nějaký drobný podnikatel zkrachuje a soud mu pak sebere třeba celý důchod, znám takové případy.

Schumacher 19.3.2009 13:49

Ne, to má být jejich privátní záležitost.

Nechtˇnapřed přizpůsobí styl života svým existenčním možnostem. Teprve když prokáže, že více se nemůže přičinit, má mu být pomoženo.

chouan 19.3.2009 8:08

Autorovi článku velké Plus !

udělují všichni prominentní bojovníci proti slušným a pracovitým  lidem. Havel, Uhl, Šiklová.

Až se uvolní nějaké vhodné korýtko pro politicky korektního, proti rasismu a vykořisťování bojujícího, žvanila, bude Urban jistě horkým kandidátem.

ludvík 19.3.2009 7:47

Kde je Urbanovo řešění?

Pane Urbane,metoda vše je špatně,zájmové skupiny si mastí kapsu,vše je pozdě je tak říkajíc na nic!Navrhněte rázné,citlivé,nebo alespoň nějaké řešení!Děkuji!

J.S. 19.3.2009 8:14

Re: Kde je Urbanovo řešění?

Je pravdou, že vše špatně. Ane někdy a někde se začít musí. Je chválihodné, že Chomutovská starostka s tím začala i když po letech strávených na radnici pozděl Ale radši pozdě než nikdy. Nebo se obávala toho, že ze své funkce bude odvolaná pro nečinnost jako starosta s problémového Litvínova.

Ypsilon 19.3.2009 9:51

Re: Kde je Urbanovo řešění?

Pokud  jsem situaci v Litvínově  pochopil, tak pan starosta vadil KŠEFTŮM . A paní Řapíková by z důvodů podivných kšeftů a mizerné péče o městskou kasu už neměla být v čele radnice doost dlouho. Kdyby se se stejným nasazením starala o to, aby dluhy zbytečně nevznikaly ( možnosti na to ze zákona má a už několik let měla), nemusela pořádat populistický tajátr a posílat peníze daňových poplatníků do soukromých kapes exekutorů. Dávky totiž nic jiného než peníze daňových poplatníků nejsou.

J.S. 19.3.2009 12:09

Re: Kde je Urbanovo řešění?

Zcela jistě starosta Litvínova byl odvolán ohledně neprůhledných tkzv.kšeftů. Ale míra trpělivosti přetekla, když se nedokázal čelem a rázně postavit k otázce Janova. Ale zcela jistě z radnice neodejde jako chudák nebo vlastně ze svého postu. A byl to právě on a jemu podobní, kteří jsou na vině toho že např. Dělnická strana má v tomto městě a jeho okolí tak neuvěřitelnou podporu

Ypsilon 19.3.2009 12:35

Re: Kde je Urbanovo řešění?

Pokud mám informace, tak byl starosta považován za celkem slušného člověka. Samozřejmě, že jako starosta nese jistou odpovědnost za to, že mu do Janova začaly realitky ,napojené na jistou  kliku v zastupitelstvu, svážet Cikány z celých Čech a sáčkovat je i po několika rodinách do jednoho bytu.

hokič 19.3.2009 13:01

Re: Kde je Urbanovo řešění?

Starosta Litvínova byl odvolán kvůli neochotě ke kšeftům.

arlon 19.3.2009 7:38

No vida disidenta,

co mu zase vadí - to se podívejme největší zloduchy jsou lidé, kteří se o nápravu pokoušejí v rámci ústavního práva. Pane disident, vždyť vy si nevidíte ani na špičku nosu, vy jste skutečně jen disident i dnes. Debata, které jste se zůčastnil v rozhlase a kde jste starostku z Chomutova dokázal jen trapně osočovat a skákat do řeči jako klasický hulvát z ČSSD svědčila o vaší lidské i kulturní úrovni až dost. Když takoví lidé jako vy dělají universitu, není se co divit když starostové poté musí řešit problémy jaké tady máme s nečeskou populací.

Konec konců k té debatě - pracující by vám rádi sdělili své názory po dělnicku, vy byste to potřeboval jako prase drbání.;-O(Y)

b52 19.3.2009 7:27

Sahnete do vlastni kapsy

Pane autore, proc nedate tem nebohym "neprizpusobivym" penize z vlastni kapsy?

Petr Kohout 19.3.2009 7:21

Opakuji - nevymáhaly se dlužné nájmy, ale dlužné pokuty za výtržnosti.

A co se týká vaší teorie, pokud těm "oligarchům" utneme penězovod, budou mít po kšeftu. Roníte slzy nad penězi pro exekutory, ale peníze oligargům by jste tedy cpal dál.

Emen 19.3.2009 7:09

Urban

Autor - Urban - se patrně zbláznil.

Vendy 19.3.2009 7:27

Re: Urban

To může napsat jen zrůda ze "Špalíčku" z počátků devadesátých let. Urban je něco podobného, jako má sousedka . V mladém věku podržící všem a nyní hlasatelka mravnosti. Prosím, jak ona se dnes vyjadřuje k mládeži. Vždy si představím její vagínu z před léty a dnes. Doc. prof. J.Urban CSc, Ph.D. z univerzity New York v Praze žvaní!

HlavaXXII 19.3.2009 7:04

Vážený pane autore,

ujišťuji Vás, že dluhy na nájmech a neplacených pokutách se datují ještě z dob totality. Od převratu neexistuje žádná účinná páka jak tyto dluhy vymáhat. Zákonný prostředek radnice je vyzvat dlužníka aby své závazky vyrovnal. Z toho si většina z nich dělá s prominutím akorát kozy a cítí se být naprosto bezpečná. Píšete o věco, o které nic nevíte. Jakýkoli pokus tuto situaci ze strany měst, nejenom Chomutova, byl z vyšších míst torpédován. Vzpomínáte ještě na Jirkovskou vyhlášku? Neobviňujte zde lidi, kteří mají opravdovou vůli toto řešit. Společným znakem námitek Vašeho typu je totiž to, že kritizujete způsob aniž byste nabídl ten správný. Vyjadřujte se radši k historii a Chomutov nechte na pokoji tak jako doposud.

tata 19.3.2009 9:00

Re: Vážený pane autore,

Tykvovitá Hlavo XXII, vy jste NAPROSTO nepochopila o čem se vtom článku píše.Totiž o tom,že vymáhání nájemních a podobných dluhů mělo být již od prvního nezaplacení a ne čekat až se budou moci bytelně přiživit DARMOŽROUTI a přilehlá chamraď. V tom je podstata jejich zločinného spolčení!!!

HlavaXXII 20.3.2009 12:01

Re: Vážený pane autore,

kdybyste nebyl blbý a uměl číst, tak jste si v mém příspěvku přečetl, že radnice dosud neměla žádný účinný a zákonný nástroj pro vymáhání dluhů a že to tedy není důsledek její nevůle s dluhy něco dělat.

Jirka 19.3.2009 6:34

je to asi složité

Netroufám si problém kolem tkz. nepřizpůsobivých kontra oligarchie nijak komentovat, jedno je mi ale divné, jak se může rodina na dávkách jen tak sebrat a odjet do V. Británie?

A prý se jim při návratu vyplatí všechny dávky, které jim tady stále nabíhají, je to vůbec možné?

Kolombo 19.3.2009 11:48

Re: je to asi složité

Ano, je. A to tu prý máme demokracii , takže by jeden očekával, že o podobných poměrech většina nejen ví, ale je i schvaluje. I potom by to sice nebylo v rozporu s "demokracií", ale pořád by šlo o násilí, proti kterému krasoduchové na všech frontách "bojují".

drak 2 19.3.2009 6:14

Vážený autore!

;-)Přestože Vám spousta diskutérů nadává, já Vás chválím. Popsal jste to pěkně.  Mám ve svých letech celkem slušnou paměť a sleduji pravidelně dění v sev. Čechách. Řápková je skutečně příkladem mafiánky, která se nenechá s podporou zastupitelstva jen tak něčím rozhodit! Viz reportáž Kamencové jezero. Je to tam spleť neprůhledných obchodních vztahů, o výpalné se jistě někdo postará. Proč za celou dobu neřešila dlužníky a řeší to před televizními kamerami až teď? Navíc s vysokým ziskem pro exekutory! Je to prostě skupina lidí, která dovede vytřískat peníze ze všeho a z negativa, za které by měla být trestána, udělá pozitivum. Trefil jste svým článkem hřebíček na hlavičku, díky!!!!!!;-O

Jirka 19.3.2009 6:43

Re: Vážený autore!

Většinou s názory p. Urbana souhlasím, nyní mám obavy, zda se nestává tkz.  užitečným

troubou.