15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Malý Aston 12.12.2009 10:47

Re: Ano, tvrdíte něco zcela jiného než před třemi měsíci...

Moje babička říkala " Člověk se učí celý život" ;-D

MV 12.12.2009 11:11

tak sorry...

jirka.s. 12.12.2009 11:14

Re: Ano, tvrdíte něco zcela jiného než před třemi měsíci...

No, ňoumenovi zřejmě sežral babičku vlk a pokud ne tak by mu byly její rady, při jeho intelektuálním potenciálu, stejně na ho*no! ;-)

Radajan 12.12.2009 15:32

Re: Ano, tvrdíte něco zcela jiného než před třemi měsíci...

Nedotýkejte se známého ňoumena Malého Astona. Dnes toho vyprodukoval opravdu hodně a stojí to opravdu za všechny prachy. Jinak je zdráv.

brblal 12.12.2009 11:18

Re: A všichni ti mladí se zamilují do inteligentního a schopného Topolánka a sexy Nečase !!!!

Tahle glosa je přesná,gratulujiR^R^R^

jirka.s. 12.12.2009 11:34

Re: A všichni ti mladí se zamilují do inteligentního a schopného Topolánka a sexy Nečase !!!!

Nejkrásnější sexy politik, viď, ňoumene ???;-D

westík 12.12.2009 10:15

uffff !

Současní voliči by zřejmě k osvícení potřebovali přinejmenším příruční nukleární výbuch- jaksi nechápou ,že stát nejdříve sebere lidem peníze a potom je prostřednictvím laskavých -"sociálně smýšlejících "-politiků  typu Paroubek  rozdělí.Je samozřejmé, že část se ztratí v kapsách  stejných laskavých politiků,ale ty peníze voliči nevidí, a tak je nebolí, vidí jen dotace, ..Proč takové "laskavé" dárce nevolit znovu? ;-P

MV 12.12.2009 10:24

Ano, po dvou letech pravicové vlády jsme na prahu bankrotu a může za to Paroubek....

Plně s Vámi souhlasím!!!

Frantík 12.12.2009 10:11

Proč tak zostra ?

Jirka 12.12.2009 10:04

Čecháčkovství

Tak jsem si opět jednou pčečetl "kvalitní" názor. Klasika. Česká bramboračka smíchaná s gulášem a borščem vcelku. Tak mne tak napadá mezi jakými lidmi to žijeme? Existuje ještě něco, co se dá nazvat normální? Staletí jsme posluhovali cizákům a změnilo se něco? Po výronu mouder pana Vlka st. je zřejmé, že naše velice gumové a ohebné hřbety i s mozky jsou ještě ohebnější, neboť i tento guláš nesmyslů je možné předložit veřejnosti. Takové množství geniality na jednom místě je tolik, až je z toho člověk úplně blbej.

lucinapes 12.12.2009 10:14

Re: Čecháčkovství

no, jak kdo.

realista 12.12.2009 10:25

Re: Čecháčkovství

no, pokrok už je, že se pokládáš za člověka.

Jirka 12.12.2009 11:02

Re: Čecháčkovství

Fakt, máš pravdu. Pokládat se za člověka? Jáká to drzost viď? Chápu - jsme jen poddaní a naším právem je držet krok i hubu, jak si představuješ že? Ano pane poslechnu Tě pane moudrý. 

Čistič Jiří 12.12.2009 9:49

Komici u počítače

Vy a pan Havránek píšící do "Médií" mě vždycky velice pobavíte. Jste oba takoví klauni, že se na vás snad nikdo kvůli vašim brilantním komentářům nemůže zlobit. Piště víc!

Schimanski 12.12.2009 10:06

Re: Komici u počítače

Souhlasím, pisatel článku je totální blbec, lépe řečeno, pseudopravicový voják Korčagin.

Troník 12.12.2009 9:49

Najít nějakého Pinocheta

a všechny je postřílet a nebo zavřít ,aby byl kid na budování kapitalizmu.(Y):-D

Landys 12.12.2009 10:28

Re: Najít nějakého Pinocheta

;-OZatím jsme našli jen nějakého blba - a přečetli si jeho k(y)id. Ale kapitalismus můžeš klidně budovat dál. Ovšem aby se ti to podařilo, tak minimálně 14 hodin denně a za minimální mzdu. Jinak ten růst nenastartuješ !

jenda 12.12.2009 9:38

autorovi

to je žumpa hodná krýzla

Peman 12.12.2009 10:01

Re: autorovi

Jasně, tenhle stát je paroubkovská neobolševická žumpa a každý pokus ji popsat nemůže být nic jiného, než popis žumpy.

lucinapes 12.12.2009 10:20

Re: autorovi

ze kterfé se co chvílině kdo vynoří, vykřikne: "Fuj, ODS smrdí"! a rozhodí chudině pár zas.... měďáků, zatímco dole v hnojném bunkru si sedí na žocích peněz z podivných tdrojů, huhlají si navzájem potichu do uší "Smrádek, ale teplíčko!" a "Penízky nesmrdí!" a libují si nad pitomosdtí voličů.

Klička 12.12.2009 9:23

Krize všech politiků a celého systému

Nejedná se jen o krizi pravicových politiků, ale o krizi celého systému, který je právě politiky vydáván mylně za demokratický.Poslanci v parlamentu místo toho, aby vykonávali svůj mandát vzájmu všeho lidu, vykonávají jej v zájmu pouze své politické strany a porušují tím svůj ústavní slib.Prvopočátek této nepravosti tkví ve volebním systému podle poměrného zastoupení a ve volebním zákoně, který nedemokraticky diktuje voličům, že pokud chtějí využít svého volebního práva, musí volit jednu politickou stranu.V tomto systému tak, vždy menšinově "zvolená" politická strana vládne v koalici se stranami jinými, které vítězné nebyly. Vždy dochází ke změnám volebních programů, pro které byly strany zvoleny. Celý systém je tím nabourán a všichni voliči jsou zrazeni. Celý zmiňovaný systém je vždy menšinový, vynáší do čela politické strany, které získávají obvykle 20% hlasů všech voličů. 80% voličů, kteří buď volili stranu jinou a nebo systémem znechuceni nevolili vůbec, tedy naprostá většina všech voličů, je zrazena. To ovšem není tolik proklamovaná demokracie, kde má vládnout většinová vůle občanů, ale pouhá, poněkud skrytá diktatura t.zv. "vítězných politických stran". Tyto pol. strany prostřednictvím svých zástupců (nikoliv zástupců lidu) diktují naprosté většině občanů svou vůli. Je to zcela stejné jako před rokem 1989 pouze s velmi malým rozdílem. Strany se mohou jednou za 4 roky u moci měnit. Každopádně však moc vychází z vůle politických stran a nikoliv občanů, jak káže Ústava ČR.

PPP 12.12.2009 9:27

Re: Krize všech politiků a celého systému

R^

Ada 12.12.2009 9:35

"v zájmu všeho lidu" tady vládli bolševici celou věčnost...

Dejte pokoj. Stačilo by dát volební právo jen těm, kteří odvádějí daně z platu, který je minimálně ve výši průměru a výše. Zabránilo by se ovlivňování neschopných všehoschopnými a mnohé by se pročistilo..

Modrá volička 12.12.2009 9:39

Chcete sebrat volební právo podnikatelům, a nechat volit jen státní zaměstnance???

david 12.12.2009 9:59

Re: Chcete sebrat volební právo podnikatelům, a nechat volit jen státní zaměstnance???

Oni by si potom podnikatelé rozmysleli jestli platit daně.

Pro začátek by stačilo aby o volební právo přišli všichni příjemci jakýchkoliv sociálních dávek a lidé kteří vyhlásili osobní bankrot.

lucinapes 12.12.2009 10:35

Re: Chcete sebrat volební právo podnikatelům, a nechat volit jen státní zaměstnance???

ne, ale sebrat volební právo těm, co si neumějí vydělat ani na slanou vodu a ještě si půjčují na vánoce a dovolenou. Naopak nižšími daněmi umožnit rozvoj střední třídy, která veškerou tíhu státu nese.

Klička 12.12.2009 9:45

Re: "v zájmu všeho lidu" tady vládli bolševici celou věčnost...

Zkuste si spočítat, třeba jen velmi zběžně, kolik takových voličů by bylo. Mám za to, že jejich počet by nedosahoval ani 5% všech občanů. Je to nesmysl, byla by to ještě horší diktatura. Já však mluvím o skutečné demokracii - vládě občanů.

von 12.12.2009 10:14

Re: "v zájmu všeho lidu" tady vládli bolševici celou věčnost...

Vážený Kličko - k vládě občanů bohužel nikdy nedojde! Už z toho důvodu, že kdyby to bylo možné, jistě by to už někde zavedli! (A neuvádějte jako příklad Švýcarsko!)

Klička 12.12.2009 10:30

Re: "v zájmu všeho lidu" tady vládli bolševici celou věčnost...

Nevidím důvod, proč právě Švýcarsko, jedinou to zemi v Evropě, která se ke skutečné demokracii velmi blíží, neuvádět. Jak je známo všeobecně, je nutno si brát příklad ze systémů, které víceméně fungují a ne z těch, které nefungují. To jsme ovšem učinili. Nikoliv ovšem my, občané, ale politici (povětšinou bývalí komunisté), kteří tvořili ústavu. Oni totiž potřebovali systém, který vyhovuje pouze jim, politikům, systém, který jim zaručuje jejich bezpracné příjmy. Co jiného jsou dotace státu (daňových poplatníků) politickým stranám?Uvědomte si, že v tomto systému je i z Vašich peněz dotována činnost KSČM a jiných politických stran, které jste nevolil a volit nechtěl. Z Vašich peněz jsou placeni poslanci KSČM a jejich nohsledi, kteří je volí. Tomu říkáte demokracie?

von 12.12.2009 10:39

Re: "v zájmu všeho lidu" tady vládli bolševici celou věčnost...

Jsem skeptik a tak si pomalu dokonce myslím, že lidstvo prostě na demokracii nemá! Je to jistě kacířské, ale asi by to chtělo vymyslet něco zcela, ale úplně zcela nového, co tu ještě nebylo. Je to možná podobné, jako objevit nové zdroje energie.