3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Jakýpak polibek smrti?

Jak už je obvyklé, zejména politologové, kteří se ničím jiným celý rok nezabývají a marní tak svůj život jednou z nejzbytečnějších činností vychovávajíce na svých katedrách další pro společnost velmi hodnotné jedince, jsou konsternováni výsledkem ANO a téměř ochromeni tím, co nás v důsledku toho čeká v nejbližších letech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 28.10.2017 23:03

Re: pane Hlosto

Je tu ještě jeden problém - myslím že ho zatím nevidíte. Část voličů ANO je připravena to hodit v předčasných volbách Okamurovi. Do ANO naopak potečou normální pragmatici z ODS a zbytky ČSSD. Takže v součtu ANO sice možná získá, ale jen relativně málo. Vznikne problém ještě hůře řešitelný než nyní. Respektive, řešitelný bude, ale...

V. Klepetko 28.10.2017 22:52

Re: jste opravdu amatér

Dnes je státní svátek - ten Masarykův odkaz stále žije. Ptáte se po motivaci? Je úplně prostá - tak třeba já osobně mám velký zajem na tom, aby dvě větší strany se shodným programem vytvořili stabilní vládu. Která nezvýší daně, nezavede Euro, nevstoupí do Tvrdého jádra, zvolí rozumnou migrační politiku a zajistí věrohodné právní prostředí pro business.

Jestli si při tom nabijete hubu nebo zda a nakolik milujete Babiše, je mi úplně jedno. To jsou Vaše vnitřní problémy. Ale když svůj program prosadit nedokážete z nějakých psychologických nebo podobných přizdisráčských důvodů, tak Vaši volbu už příště zvažovat nebudu!

V. Klepetko 28.10.2017 22:41

Re: Vážený,

To tedy opravdu nejste:-)))))))))

Z. Lapil 28.10.2017 22:34

Re: ... jinými slovy, paktovat se zlodějem, podvodníkem a

Doufám, že máte pravdu.

Dobrou noc.

V. Klepetko 28.10.2017 22:34

Re: Před pikolou, za pikolou...

Zatím se naopak snažil oslovit potenciální koaliční partnery s širokou škálou nabídek a ústupků!

V. Klepetko 28.10.2017 22:30

Re: Nesouhlasím s autorem.

Jenže zatím byl velice podlým, STBáckým způsobem umlčován, kriminalizován a neférové vytlačován z politiky právě Babiš!

Různí ti Šumani, provokace, odposlechové dráty, fabulace a fabrikace důkazů, snaha zabásnout natvrdo celou jeho rodinu kvůli jakési ptákovině - vždyť to bylo odporné! Myslím že si s tím Babiš své užil a má nyní autentické povědomí o tom, jaké to je být v pozici nespravedlivě stíhaného bandou bezskurpulózních grázlů.

A nic podobného nepřipustí ani vůči svým nepřátelům.

H. Gene 28.10.2017 22:21

Re: Vážený,

Ne, já nejsem Babiš.

V. Klepetko 28.10.2017 22:18

Re: Je to kapánek jinak

Takže lid potrestal ČSSD za "vyzvednutí Babiše" na trůn, a současně ho sám opět vyzvednul na trůn ve volbách, to dá rozum..

Babiš "byl vyzvednut ČSSD", a proto je "uchvatitelem"... Chápu.

Pane Mertle, nemohu jinak, než v tento sváteční den Vaše výroky raději nekomentovat :-))))))))))))

P. Táborský 28.10.2017 21:55

Re: Před pikolou, za pikolou...

Je šikovný.

P. Táborský 28.10.2017 21:53

Re: Nesouhlasím s autorem.

Velká předposranost

P. Táborský 28.10.2017 21:51

Re: No nevím nevím

Předevčírem vydalo Německo trestně stíhaného Alexandra Nováka již jednou odsouzeného, bývalého politika za ODS do ČR.Jinak typický příklad mnohých politiků ODS,kteří se tady podobně čtvrtstoletí předváděli.Děkuji,takové ctění práva neberu a těm 11%-ům voličům ODS se divím,že jim to nevadí.

V. Čermák 28.10.2017 19:29

Re: Nesouhlasím s autorem.

Ale my jsme ho volili, aby bylo líp. Ale to se pozná, až po 4 letech jeho vlády, né nyní, že?

V. Čermák 28.10.2017 19:27

Re: Nesouhlasím s autorem.

No já už se moc těším, až ty aféry vyfičí, jak trefně říkáte, no ty, dosud udržované u ledu, víte které ne?

V. Čermák 28.10.2017 19:25

Re: Je to kapánek jinak

No to říkají i ony nyní nedůvěryhodné strany a pak ještě vy. Tak už jste tři....

V. Čermák 28.10.2017 19:23

Re: Nesouhlasím s autorem.

Nejste vy příbuzná Dvojdomka Pitharta? Ten taky slyšel trávu růst....Druhá možnost je, že sledujete ČT....

V. Čermák 28.10.2017 19:21

Re: No nevím nevím

No je to sice názor, i když dost blbý -(odvozovat pravici od práva, to jsem ještě neslyšel, dokonce ani od těch nejpitomnějších politiků včele s Kalouskem), ale je silně menšinový, skoro bezvýznamný....

V. Čermák 28.10.2017 19:15

Re: Vážený,

Myslím, že jste bývalý neplatič daní, a teď ta EET.

P. Rudolf 28.10.2017 19:06

Re: No nevím nevím

Zatím to vypadá, že je skoro jediný (kromě Okamury) který spolupracovat chce. Že by psychopaty byly ti ostatní?

P. Mach 28.10.2017 18:56

Re: ... jinými slovy, paktovat se zlodějem, podvodníkem a

Socanští diletanti před volbama rozdávali jako diví a přesto skončili v prdeIi. A jak taková extrémně zhovadilá populistická politika končí, vidíme v Řecku. Ne, že by bureš nebyl stejný populistický hajzIík. Na to, aby česká populace nadšeně tleskala nad vražděním nepohodlných jedinců, by se celá ČR musela buď posunout o pár staletí do minulosti, nebo o tisíc kilometrů na východ.

V. Kain 28.10.2017 18:55

Re: Nesouhlasím s autorem.

Neměl vnitro a stačilo to,aby ukázal kdo doopravdy je.Což teprve až to vnitro bude mít.To bude potom fičák.To si jeho voliči budou drbat kebule.A za čtyři roky tento cynik nadělá takovou paseku,že se z toho nevzpamatujeme.

Z. Velínský 28.10.2017 18:09

No nevím nevím

Že ČSSD takhle padla z důvodů, které jste popsal, to tak asi bude. A navíc ještě ten dluh, a jejich kolaborantská historie s komunisty. Těch slibů, co teď předvedli, to už byla úplně nepříčetná agonie.

Ale dál už kupíte jeden omyl za druhým. Proč si myslíte, že ANO je pravicová strana? Víte, že samotný název "pravice" popisuje fakt, že strana má ctění práva jako jednu z nejvyšších hodnot? Pokud si tohle uvědomíte, musí Vám být jasné, že žádná pravicová strana nemůže jít do spolupráce s někým, kdo si s právem ostentativně vytírá ... kdo ho masivně porušuje.

A nakonec. Napadlo Vás, že problém je mnohem pravděpodobněji v jednom psychopatovi, který není schopen spolupráce s nikým, než ve všech ostatních, kteří o tom vědí?

M. Mikulec 28.10.2017 17:43

Socdem v rozkladu

K propadu sociálních demokratů je dobré připomenout úniky emailů B.Sobotky. Emaily o přijímání běženců nebo výběru šéfa Českého rozhlasu, kritika STEMu za to, že v průzkumech má ANO vyšší preference než ČSSD...atd.

I. Mertl 28.10.2017 17:41

Je to kapánek jinak

Propad ČSSD i KDU-ČSL není trestem za postup vůči ANO na konci vládního období. Je to oprávněný trest za skutečnost, že tyto strany uchvatitele trůnu na trůn vyzvedly!

M. Mikulec 28.10.2017 17:33

Re: Nesouhlasím s autorem.

Nebo-li naklekne na nás všechny. Chce vládnout sám. Nechce se mu stále vysvětlovat, proč udělá to a ono. Kromě toho se snadno zamotá do lží a pak začne mluvit slovensky. Zlikviduje malé podnikání a bude hůř.

A. Nový 28.10.2017 16:46

Kratochvile

Co se týká označení Babiše za neslušného je mega eufemismus!

J. Kanioková 28.10.2017 16:39

No, babiš předvedl jeden velký argument,

že je potřebné si koupit média..

Z. Lapil 28.10.2017 16:13

Re: ... jinými slovy, paktovat se zlodějem, podvodníkem a

Nóóó... Obávám se, že kdyby Kajínek pozabíjel Ratha, Dalíka, Kalouska a pár dalších a Krejčíř miliardičku dvě rozdal na důchody nebo nechal co já vím vymalovat Václavák, byla by řeč o volebním zisku.

Z. Lapil 28.10.2017 16:08

Re: Andrej Babiš využil jen to,

Rozumím. Souhlasit se mi nějak nechce, ale... Rozumím :-).

Z. Lapil 28.10.2017 16:05

Re: Jak to vidím já.

Takže možná je rozdíl mezi námi v tom, že já většinový systém a už vůbec ne obecné referendum za nijak zásadní změnu ve vztahu k demokracii nepovažuju.

Referendum dokonce považuju za riskantní ve světě, kde je běžným výsledkem 49,9 : 50,1% a kde se po volbách občas někdo soudí kvůli počtu hlasů v množství zaokrouhlovací chyby. Trochu by mě uklidnilo, kdyby v referendu "pro změnu" bylo nutných (třeba) 2/3 VŠECH voličů, nezávisle na účasti. Čímž by se eliminoval argument "51% při 51% účasti je jen lehce přes čtvrtinu".

H. Gene 28.10.2017 15:55

Re: pan Holásek přesně popsal pocity voličů ČSSD

Až na to, že se Babiš celá léta kriminalizuje sám. Jenom to teď všechno vyplouvá na povrch, jak se octl v hledáčku, jsa ve vládě.