20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

POLITIKA: Jako po výprasku

Je po volbách jako po výprasku – opravdu, toto úsloví se na aktuální situaci náramně hodí. Politické, sociální a kdovíjaké další rozměry spojené s volebním pátkem a sobotou jsou podrobně rozebírány na jiných místech Lidových novin. Naposledy tady budu psát o volbách a o politice se zmiňuji zřídka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 31.1.2013 10:12

Re: Dotaz.

To je ale taky věcí toho ředitele, že ho nepošle někam, kam dávno patří.

R. Langer 31.1.2013 11:35

Re: Dotaz.

Tak pokud by tam bylo zakázáno kouřit, tak by ho na to snad pan ředitel slušně upozornil, no a pokud to dovoleno není, a nikdo nic neřekl, tak to není pan ředitel, ale "ředitel". O panu Zemanovi to ovšem nevypovídá zhola nic, takže nevím, čeho jste tím chtěl dosáhnout. :-P

J. Urban 31.1.2013 9:20

Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Odpovídající tomu, jací u nás žijí lidé a co chtějí slyšet. A na tom, jací u nás žijí lidé, jak se jim žije a co chtějí slyšet - na to měly polistopadové vlády - ty levé i ty "pravé" - 23 let. Jsme tam kde jsme. Téměř bez střední vrstvy, která je ve vyspělých zemích nejpočetnější. Téměř bez střední vrstvy, jako v Rusku. Téměř bez střední vrstvy, která je oporou demokracie. Bez střední vrstvy, kam v ostatních zemích patří lékaři (!), učitelé (!), kvalifikovaní dělnící, živnostníci. Bez střední vrstvy, která tu byla větším dílem zproletarizována. Bez střední vrstvy, která se z polovzdělaných "šmahemmaturantů" (méně by bylo více) nedoplní. Každé další "volby" dopadnou jen hůř.

F. Eliáš 31.1.2013 10:01

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Vzdělávat se v pravidlech slušného chování nebylo za komunistů v módě. Vesměs jsme produkty komunistické výchovy a svá mláďata vychováváme, jak umíme a jak to cítíme správně. Proto jsme národem buranů.

R. Langer 31.1.2013 11:37

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Já s tím souhlasím, ale nevím, proč se potom všichni pořád diví tomu, koho volíme?

J. Boleslav 31.1.2013 10:16

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Jak se pozná, že jsme bez střední třídy? Podle peněz? Vámi zmiňované profese snad ke střední třídě patří a patřily i dle jiných ukazatelů (vzdělání, inteligence,..)

J. Urban 31.1.2013 10:34

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Odpověď hledejte u sociologů. Ti dnešní drtivý nástup levice předpovídali již před 6 - 8 lety - právě na základě sociologického vývoje v ČR. Pochopitelně ani já jim tehdy nevěřil - kdepak u nás a vyhrát komunisti - strašení malých dětí! :-(

V. Novák 31.1.2013 11:16

Samozřejmě, že podle peněz.

Vždycky to tak bylo a vždycky bude. To jen ti, kteří je zproletarizovali se snaží tyhle vrstvy oblbnout - a v pozadí se řehtají, jak jim to vychází.

R. Langer 31.1.2013 11:38

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

A koho počítáte mezi tu střední vrstvu? Od kolika Kč ročního příjmu se to pozná?

K. Luboš 31.1.2013 14:54

Re: Ta kampaň byla zcela odpovídající.

Čtyřčlenná rodina střední třídy by měla mít příjem tak 6000 euro/měsíc.

J. David 31.1.2013 9:04

Alea iacta est

Kostky jsou vrženy. Vox populi, vox Dei. Elektorát rozhodl, tak co o tom stále jalově tlachat, "co by se, kdyby se...". V mariáši se také počítají desítky a hlášky až po hře. Halt se s tím klaka  "druhého v pořadí" musí smířit,  nebo se mýlím?

J. Boleslav 31.1.2013 10:14

Re: Alea iacta est

Nejde přece o žádnou klaku. Jde o miliony slušných lidí, kterým jedináček Ovar s vychováním řeznického psa na postu prezidenta vadí.

R. Baron 31.1.2013 10:34

Re: Alea iacta est

nemám čas na diskuse, ale při rychlém čtení jsem si všiml Vaší argumentace, tak bleskově odpovím. Lkáte , že co mají dělat ty MILIONY lidí, kteří Zemana nesnáší  ( chudáci ) ???

jsem učitel matematiky tak pojďte počítat. Budem HODNĚ zaokrouhlovat aby to bylo viditelnější. Tak je nás deset mega. Volilo řekněme 50% , čili volilo pět mega ( všimněte si, nepočítám nezletilé, ti opravdu nemají "nárok" rozhodovat, dokud nevyrostou...).

Zemana volilo řekněme 50% hlasů, což je 2,5 mega voličů, kdyby to byla plichta tak by tedy kníže měl na své straně 2.5 mega lidí, kteří Zemana nesnáší ....Souhlasíte až sem ? Jestli ano jedem dál. 2,5 mega je 25% obyvatelstva České republiky.

Takže moje odpověď : Co mají dělat ty miliony lidí, kteří nesnáší Zemana ?  Smířit se s tím !!!  Protože rozhodlo těch 50%  ( pět mega ), kteří nechali věcem volný průběh !!!

To je prosím elementární logika...  

R. Langer 31.1.2013 11:42

Re: Alea iacta est

... kampak na fanatiky s elementární logikou... ;-)

R. Langer 31.1.2013 11:41

Re: Alea iacta est

Jak to tu tak pozoruji, tak vychování řeznického psa tady máte leda tak vy. Ale je fakt, že na postu prezidenta nejste, takže jste každému úplně ukradený, tedy kromě toho, že tady furt opruzujete. :-P

P. Schuh 31.1.2013 8:58

Autore, autore....

Autor se evidentně nemůže smířit s tím, že tu máme demokracii. Možná je to k nevíře, ale slušní a poctiví lidé se najdou všude (pravičáci, podnikatelé, levičáci, zaměstnanci, voliči KS, voliči MZ). Autor odkopává své totalitní myšlenky, když hledá pochopení v útoku na voliče MZ. No doba se příliš nezměnila včera kdo nesouhlasil s tzv. levou rudou KSČ byl vyvrhel, dnes kdo nesouhlasí s tzv. pravou modrou KSČ je vyvrhel....

S. Vaněček Šauerová 31.1.2013 9:21

To neni o demokracii. Zkuste Iva Cermana,

to abych se s tim nemusela psat. Nikdo neprotestuje proti tomu, ze M.Z. vyhral, nybrz proti zpusobu vedeni volebniho boje, totiz proti hnusne, nackovske kampani za pouziti lzi a estebaku. Chcete-li protestovat, zkuste vymyslet neco jineho. Demokracii do toho netahejte.

P. Packa 31.1.2013 9:40

Re: To neni o demokracii. Zkuste Iva Cermana,

Položte si otázku zda nepovažujete většinu lidí v ČR za debily a pokud si odpovíte, že ne, pak se zamyslete co je asi mohlo vést k přesvědčení, že dají přednost Zemanovi před knížetem. Pokud by jste s tím měla problém, přečtěte si nějaký rozbor, který napsal někdo z druhé strany spektra. Třeba František Matějka.

S. Vaněček Šauerová 31.1.2013 10:12

Frantisek Matejka, pravicovy extremista z Mostu ?

Ten, kteremu se styska po "kandelabrech" a nestydi se to napsat do blogu ? Spad'' jste z visne ?

Mimochodem, diky exist polls uz je znamo, kdo volil Zemana a co jeho volbou lide prevazne sledovali. Na pritrouble "rozbory" Frantiska Matejky vskutku nikdo neceka, truhliku. Zkuste to v Moste nebo v Tachove.

:-)

J. Boleslav 31.1.2013 10:20

Re: Frantisek Matejka, pravicovy extremista z Mostu ?

Ovara kromě debilů volili i lidé, kterým zjevně nevadí nebo se dokonce líbí jeho odporné charakterové vlastnosti a metody, kterých používá. Pravděpodobně jsou mu podobní nebo by rádi podobní byli.

R. Langer 31.1.2013 11:47

Re: Frantisek Matejka, pravicovy extremista z Mostu ?

A teď si představte tu hrůzu, že ty odporné charakterové vlastnosti a metody, kterých používá, přisuzují mnozí vašemu kandidátovi. A vám se to líbí. To je ale děsivá představa, že?

R. Langer 31.1.2013 12:29

Re: Frantisek Matejka, pravicovy extremista z Mostu ?

Ano, i nacisti se věšeli na kandelábry...

J. Milota 31.1.2013 8:07

A ještě

bych rád připomenul diskusní příspěvek pana Petra Štěpánka na NP z 29.1. pod názvem Rychetského kostlivec. Velmi zajímavě se vyjadřuje o angažmá pan K.Schwarzenberga v cause televise TV3 a její arbitráži. Ví někdo ještě, že byl spolumajitelem oné TV a soudil se proti českému státu?

P. Čech 31.1.2013 8:21

Re: A ještě

Názor "bývalého" komunisty, dokonce předsedy ZO KSČ v Národním divadle před listopadem 1989, pana Petra Štěpánka mne opravdu vůbec nezajímá.

P. Pavlovský 31.1.2013 8:34

Re: A ještě

Nejde o jiného P. Štěpánka?

J. Boleslav 31.1.2013 10:22

Re: A ještě

Taky si myslím.

J. Milota 31.1.2013 8:36

Re: A ještě

Prosím, to není názor, ale fakta.

J. Milota 31.1.2013 8:37

Re: A ještě

Ano, a fakta, která uveřejnil dokonce pan Aston, velice objektivně!

P. Čech 31.1.2013 7:45

Astone, vyjel jste někdy z Prahy?

Já zase v předvolební době nebyl v Praze. Zato jsem se denně procházel ulicemi stotisícového města. Nikdy a nikde jsem neviděl někoho se žlutou plackou, jak říkáte. Celou kampaň před druhým kolem voleb po vzoru USA považuji za nedůstojnou a odpornou mediální a moderátorskou show typu Superstar či jinou, podobnou, pokleslou zábavu ovčanů.Televizní moderátoři, jedno zda se jednalo o paní Fialovou či pana Moravce bičovali emoce a nízké pudy diváků a svými, asi někým nařízenými otázkami a tlačili oba kandidáty tam, kde je chtěli mít. Kandidáti, pokud nechtěli na každou otázku odpovídat "no comment", sklouzli velice rychle do úrovně bulváru, jímž se vyznačují dnes všechna naše média, vč. t.zv. veřejnoprávních.Prohlášení kandidátů tak nejsou výrazem jejich vůle tak hovořit, ale vynucenou reakcí na hloupé a nedůstojné otázky novinářů. Novinářů, kterým vydatně nahrávají ony reakce ovčanů, honosících se výše zmíněnými žlutými plackami.

M. Stuchlik 31.1.2013 7:52

Re: Astone, vyjel jste někdy z Prahy?

Taky nejsem z Prahy, ale že bych viděl mediální podporu jen jednomu kandidátu to ne. ČT byla nemastná, neslaná, nedovolila si položit Zemanovi jedinou otázku na tělo. Jestli média někomu pomohly tak je to Zeman. Já být na místě Moravce tak se ptám na 100miliardový ruský dluh Zemanem fakticky odpuštěný, Bamberg a další prasárny tak dlouho až to sám zabalí. Takový gauner nemá morální právo mít jakoukoliv moc.