1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 7.12.2008 23:09

Re: Hulíku, Hulíku

No, ono vykořisťovaní jsou spíš ti, kdož těm sockám platí socdávky, zdravotní péči a nakonec i důchody :-/

Jura Jurax 7.12.2008 23:07

Re: Čas nahrává KSČM

prosadit radar , nové daně a reformu - no, radar je dobrá věc, reformu zdravotnictví potřebujeme jak sůl a nové daně - tady mi něco ušlo, daně snad chce snížit, ne?

ONI 7.12.2008 10:44

Re: Komuniste

Ticho po pěšině ?

pro Tomas Pansky 4.12.2008 9:57

Re: Pane Huliku, souhlasim s Vami. Mam ale technickou ...

Na některé Vaše otázky je odpověď  v : " Analýza " od Dolejšího- je tam proč Havel a ne nikdo jiný.   KAN Přerov

pro pozorovatele 4.12.2008 9:31

Re: Zákaz současných komunistů by bylo prohrou.

Tak to je již silné kafe, snad je vhodné Vám doporučit, dále raději nepozorujte, může to ohrozit Vaše zdraví. Děkujeme, že jste nás upozornil, že polistopadový vývoj selhal, toho jsme si skutečně, ale skutečně nevšimli. Myslíte, že lze nastolit ještě horší politickou "sílu", která by předčila zločiny komunistů ?- KAN Přerov

pro zastánce KSČM 3.12.2008 18:40

Re: tich@ dohodo

Vy, kteří jste proti zákazu KSČM ( jako následníků zločinnecké KSČ) se na věc díváte jen ze svého "úhlu pohledu"- oháníte se demokracii, voliči, její ilegality,máte starost koho by pak volili komunisté, kdo by pak vyhrával volby a tak dále. Podsouváte tím občanům záměrně ( nebo z neznalosti) falešné důvody, proč nemůže být KSČM zakázána. Přesto důvod proč zakázat KSČM je daleko jednodušší, je to důvod budoucí  morálky českého národa ! KSČM , jako pokračovatelka KSČ má být zakázána jako příkladný a zjevně viditelný trest za její zločiny ! Jako mementum, že zlo se ve vyspělé společnosti trestá a dobro má být odměněno. KSČM je nutné potrestat, nestane-li se tak, vznikne návod pro některé občany : " proč bych neměl krást, vraždit, podvádět, když KSČ to dělala 40let a také se nikomu nic nestalo !" To nesdělujeme nic nového, to říká i zákon 198/1993.  - KAN Přerov 

pro Martina 3.12.2008 17:48

Re: ?bojovník proti komunismu?

Martine dobré, má to úroveň. Ještě štěstí, že nám toho Havla v 89tém stihli dovézt z Hrádečku na Melantricha, jináč by tu " revuluci " zmeškal ! Ta paměť KANu ( a nejen KANu), to je svinstvo, co s tím ?-  KAN Přerov

pro hank bukowsky 3.12.2008 17:39

Re: Každý, kdo si přečetl žvásty Štětinovo komise

Nemáte-li k věci co říci ( to co jste napsal je totiž nic neříkající blábol), řekněte to krátce. -KAN Přerov

pro M. Zima 3.12.2008 17:34

Re: Pane Hulík, takovýmito příspěvky se Bohu žel řadíte k „české pravici“,

Tak co pane Zima, již jste si podal tu přihlášku do KSČ M  ?? Vzali Vás. Tak upřímnou soustrast -KAN Přerov

pro Nestranný pozorovatel 3.12.2008 17:23

Re: Prostá aritmetika v dobách po listopadu 1989

Nejste tak nestranný jak píšete, jináč byste nic nepsal, tak díky i za tu trochu do mlýna. O čem tedy dnes diskutujeme? Každý Vám asi odpoví dle svého vkusu. Za KAN Přerov mohu sdělit, naše povídání nebereme ani tak jako diskusi jako nastavení "zrcadla" občanům o 19 let zpět, to jest do doby, kdy jsme si to již " oddiskutovali". Nyní to již není diskuze, teď již je to jen pláč nad rozlitým mlékem. Tak nashledanou v lepších časech.- KAN Přerov

proJan Novotný 3.12.2008 16:39

Re: Pár poznámek

Pan JUDr Hulík nic nepřehlédl, zato Vy jste "přehlédl" 40 let totality. Berte na vědomí, že je podstatný rozdíl mezi chránit někoho před popravou ( pokud to není vrah a pod.) třeba i komunistu, což by podpořil i KAN a mezi zákazem ( tedy ne popravou !!!) strany, která není nic jiného, než zločinné spolčení.--Tedy nesrovnávejte nesrovnatelné, nečtou Vás jen komunisté ! -KAN Přerov

pro ferry 3.12.2008 16:08

Re: Škoda,že se pan Hulík ..

Vážený ferry, doporučujeme Vám si podat přihlášku za člena KSČM, budete si jistě dobře rozumnět se soudruhy Randsdorfem a Grebeníčkem. Jen si ve vší skromnosti dovolujeme Vás upozornit, že tu republiku rozkradli právě ti převlečení komunisté.  Tak čestik --KAN Přerov

pro .Magor Milda,Mgr.etc. 3.12.2008 12:42

Re: Ta partaj je potřebná, ušetří naší bezpečnosti namáhavé hledání podvratníků

Tento názor, že je nutné mít komunisty pohromadě v jedné straně (KSČM), abychom prý je nemuseli pracně hledat zalezlé do jiných stran, tak to byl ten základní všeobecný omyl před 19ti léty. O to je tragičtější, že ještě po 19 létech tento omyl, který komunisty pomohl po listopadu zachránit je stále funkční ! Tak nyní jsou bývalí komunisté stejně zalezlí v parlamentních stranách a navíc je máme v parlamentě! Tak a teď Vy " moudří" ( nebo užiteční idioti ?) raďte : co Vy uděláte s komunisty ? A kolik jste již těch podvratníku vyhledali ? A co jste s nimi udělali ? Jen dodáváme,v Cibulkových seznamech jich máte přehršle, tak něco dělejte , když jste byli tak chytří. Koho jste vlastně volili, když ve všech parlamentních stranách jsou  bývalí komunisti ?  ---KAN Přerov

pro p.Pansky 3.12.2008 12:01

Re: Zakázat KSČ?

Jistěže pane Pansky, Vojan si z nás dělá legraci a čeká kolik troubů mu na to skočí. Je také úsměvné, že před 14 lety četl spis KGB - to si jel přečíst ten spis do Moskvy ? Nebo mu to dal přečíst nějaký KGBák  tady v Česku, ale to přece není možné, tady žádní KGB nejsou, doposud nebyl u nás žádný KGB odhalen ! Tak ať se kočky pudrují ! S pozdravem legraci zdar a nikdy jinak !  - KAN Přerov 

pro Vendula 3.12.2008 11:28

Re: Nebylo to náhodou tak...

Kdysi někde se proslýchalo, že beztrestnost komunistů byla dohodnuta Gorbačevem s Reganem, někde snad v Řecku na lodi, tedy na nějakém křižníku. Ale neberte to jako fakt, nemáme pro toto tvrzení žádné doklady. Má-li o tom někdo lepší vědomosti, nebo dokonce text takové event.dohody ( ale o tom lze úspěšně pochybovat), nechť o tom něco napíše. Ale to, že jsme komunisty nedovedli "vnitrostátně"ani za 19 let zakázat, to je jen naše vnitřní ostuda a vypovídá to něco o českém občanovi. Téměř se něco v tomto směru podařilo senátorům (Štětina , Meistřík), ale návrh neprošel" díky" senátorům z ODS, když jich tenkráte ( jaro 2008) z 25 hlasovalo 19 proti - pak se v novinách psalo : " Komunisté si oddechli, ODS je zachránila". Tak vážená Vendulo, tak to u nás "chodí" a teď babo raď.   - KAN Přerov 

pro M.Zima 3.12.2008 11:03

Re: Olepte se jako GI a běhejte za panem Šináglem s transparentem, že chcete radar.

Když tedy tvrdíte, že zakazovat komunismus je směšné ( to si rozumíte s prof. Klausem), že to odvádí od problému, tak bychom rádi věděli, jakýto problém máte na mysli ? A ještě k p. Šináglovi : jeho zná a uznává dnes již tisíce občanů ( včetně nás), ale kdo jste Vy ? Tak do toho pane Zima !   - KAN Přerov

pro R.J. 3.12.2008 10:48

Re: Hulíku, Hulíku

TAk,tak, píšete výborně, to je ono !  Jen některá speciální slova o kopání a do čeho by chtěla "vylepšit" a může to fungovat jako krédo národa -  KAN Přerov 

pro čtenář 3.12.2008 10:34

Re: Nejvíc komunistům

A nebo bychom se "jednoho rána" probudili ve většinové rudé totalitě, zatím to máme jen v provedení oranžové, takže pozor- je to dvojsečné ! Volby většinové si můžeme dovolit až po zákazu kom. strany.  - náš názor  KAN Přerov  a dodáváme " uvědomte si , kde žiješ?"

pro Lájoš IP 3.12.2008 10:21

Re: Havel kazatel

Vážený pane Lájoš, Váš článek se mám líbí !  /Nyní prosím,jako žert / máme Vás v podezření, že jste ten článek skoro opsal v našeho volebního programu KANu roku 1992. Škoda, že takových jako jste VY nebyly tisíce a škoda, že nebyly u nás v KANu- nemuseli jsme dnes tolik " plakat" -KAN Přerov 

pro Franta IP 3.12.2008 10:01

Re: Pro autora článku

Máte pravdu, těch jmen bychom mohli doplnit, že by na to tyto stránky nestačili, ale to nejde, jde o to, že tito lidé ten komunismus pomáhali nastolit a ztotožńovali se s ním. Bude asi navždy nezodpozenou otázkou, zda-li byli tak naivní a věřili v té době v komunismus a nebo už byli tak "vyčůraní" ?  V každém případě jim to jaksi "nevyšlo" - tedy až potud to jsme schopni i pochpit. Ale když už se tak proflákli, tak proč se raději někde bokem "neuklidí" a proč tak trapně stále lezou " na světlo Boží" ( na př. v Olomouci na UP při vzpomínce na 40. výročí roku 68)   - KAN Přerov

autorovi Monte Christo 3.12.2008 9:43

Re: Komuniste

Tak znovu( PC si dělá sám co chce). Odpovídáme Vám na část Vašeho článku a sice jen na větu :" co dělají v našem demokratickém státě zákony, které byly vytvořeny totalitním systémem?"Váš dotaz v tomto směru je jistě opodstatnělý, má však jednu drobnou chybu- přišel totiž asi o 20 let později. A teď se ptáme my: kde jste všichni byli v roce 1992, když KAN šel do voleb mimo jiné s programem - cituji z volebního programu str. 4 ,první odstavec:" Iniciováním série legislativních požadavků zásadního charakteru chceme dosáhnout, abychom se právně distancovali od zločinné komunistické éry a navázali na právní systém 1. republiky. Právní kontinuita s obdobím diktatury patří objektivně k prvkům krajně nebezpečným pro upevnění demokracie." Tak.....a nyní budeme plakat " nad rozlitým mlékem" Pokud KAN Přerov bude odpovídat na některé články v těchto diskuzích, tak Vám chceme jen naznačit, že vše již tady bylo ! Marně ! Takže, teď když máme co jsme chtěli .........      KAN Přerov

autorovi Monte Christo 3.12.2008 9:13

Re: Komuniste

odpovídáme Vám na větu"co dělají v našem demokratickém státě zákony, které byly vytvořenytotalitním systémem ?"

Re RJ 2.12.2008 18:25

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

Budeme se snažit získat návrh "bendova" zákona, jak píšete o tisku. Musíme si ho nastudoivat,a bude-li to tak jak píšete, pomůžeme v této věci. Je nás ale málo, na  davové manifestace nemáme. Postavil byste se do čela ? Nebo počítáte s národem ? - tak to by bylo předem prohrané KAN Přerov

Re Amos,Dalibor 2.12.2008 18:10

Re: Čas nahrává KSČM

Vaše názory na zrušení komunistů mohou jistě mít něco do sebe. Ale my v KANu Přerov si myslíme, že se bude jednat o jistý druh vydíratelnost některých ( asi hodně) poslanců z jiných stran. Tyto poslance asi mají komunisti tak říkajíc v hrsti - ty,ty,ty! Že otevřu ten šuplík o tobě !

KAN Přerov

Re Kars 2.12.2008 17:44

Karsi,Karsi

jste správný soudruh bolševik, ale máte smůlu- na Váš návod jak získává Hulík voliče pro KSČM Vám Dr. Hulík neskočí. A neplácejte dohromady Hulíka s filosofii disidentů a s ODSkou. Co si nyní stěžujete na ODS, vždyť ji v roce 1092 volilo až 45 % občanů v Praze.Vdyť jsme Vám občanům tenkráte dali program jak postupovat, aby se nenažranci ani nomenklaturní kádři nedostali k majetkům ! A teď se Vám nelíbí, že žerou plnou hubou a  hlavně nahlas mlaskají ? A zakázat komunisty, to jsme měli také v programu- a jak to dopadlo : to nemůžem, oni by se předělali do jiné strany, nebo jiných stran,- tak a podobně pravily "chytré hlavy" a tak jste se všichni vykašlali na debolševizaci a šli si stoupnou frontu na kupónovou privatizaci.   KAN Přerov

Re Karel 2.12.2008 17:11

Re: dvojí tvář Hulíka

Pane Dr Hulíku . Prosím nedejte na článek Karel a pište a pište, vaše články konají důležitou práci v oblasti práva i morálky. je možné, že Vám někdy něco pro někoho nevyjde, nebo Váš klient, jako pan Karel není spokojen, ale v "globále" máte správný směr. A pro Karla dodávám, mě Dr Hulík pomohl výborně, když na druhé stání "zlikvidoval" komunistického SNbáka i s jeho státním zástupcem ! Tak nevím pane Karle, neprokazujete panu Dr Hulíkovi medvědí službu ? 

R.J. 2.12.2008 14:20

Re: dvojí tvář Hulíka

O co jde Karle?

amos 2.12.2008 13:18

Re: Čas nahrává KSČM

Úplně vedle jak ta jedle. Když se nedaří tak se hledá nepřítel.  Vláda chce prosadit radar , nové daně a reformu. Protože odpor veřejnost je překvapivě velký (viz. senátní volby) a tak se musí něco předhodit davu na odpoutání pozornosti. Přímo učebnicový model- musí se najít společný nepřítel a na něm se vyřádit.A taky by se v případě zákazu mohlo těch 15 % rozhodnout volit ČSSD, což by bylo ještě horší. Takže žádný strach (bát se 20 let po pádu komunismu v Evropě je dost  nesmysl) ale účelové využívání k vlastním zájmům.   

Karel 2.12.2008 12:21

dvojí tvář Hulíka

  Je zcela zvláštní, že píše trapné články o komunistech, ale když jako advokát má jednoho komunistického vraha a zloděje  opravdu pomoci usvědčit aby byl odsouzen, tak vybere 12tis. vodí rok a půl za nos a nenapíše ani žalobu a ani se nedostaví na jednání a pak se 2 měsíce nechá zapírat apak tvrdí že se omluvil. Trestní oznámení i stížnost Advokátní komora, když se jedná o ochranu komunistického zločince ta odloží a vůbec neprojednává. Vrácení takto vydaných peněz, když pracoval pro protistranu také odmítl. a to žiji z důhodu. Nestydíte se psát takové články, kdyř ve skutečnosti jednáte ve prospěch komunistického zločince. Rozhodně netvrdím, že všichni komunisti byli zločinci, ale ti, kterým teče z rukou krev, měli stanout před soudem. Ale to by se nemohli "disidenti" s komunisty bratříčkovat a dostat posty!!!;-€

Dalibor 2.12.2008 9:45

Čas nahrává KSČM

Mám dojem, že už ten známý strach, který jsme měli za zločinného komunistického režimu, nedovolí našim politikům zrušit KSČM a která jak přichází k moci, tak si už nyní dělá čárečky, koho budou fysicky likvidovat, jak získají moc. Jak to řekl Gotvald v roce 1947 : "Sama demokracie nám umožní převzít moc v ČR".