26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vocílka 30.6.2006 10:08

Re: Re: Na pozadí Kubiceho zprávy

To tedy máne vyhlídky! Politická situace v rukou grostapa! Nebo se obsazení policie od té doby radikálně změnilo?

AeroKarel 30.6.2006 14:14

Re: Na pozadí Kubiceho zprávy

Akorát ten fašismus se dostal k moci v Itálii a bylo to demokratické jako r.48 u nás. Item nacismus v Německu. Sice využili demokratické procedury, ale ozbrojené bojůvky tu demokratickou cestu poněkud popírají.

To jen zde budou blbové volit KSČSSD i bez nátlaku! 

Josef 30.6.2006 20:40

Re: Na pozadí Kubiceho zprávy

Jaká demokracie se má bránit? To je těch 2 mil. voličů, co volili ODS a pod., z 8,3 mil. registrovaných voličů. Těch mizerných 24% dospělého nespokojeného národa má být tím demo - krátos.

Jara London 30.6.2006 21:00

Re: Re: Na pozadí Kubiceho zprávy

Synu, viditelně netušíte, co to demokracie je a jak těžké je ji udržovat. No, budete mít, co jste chtěli. Gratuluji.

Marie Dubanová 1.7.2006 20:04

Re: Re: Re: Na pozadí Kubiceho zprávy

Demokracie je systém pro slušné lidi,řekl TGM...

emilx 30.6.2006 7:58

politotlog Zboril (alias Houf)

K politologovi Zdenku Zborilovi se vaze jedna "kauza", kdy mudroval nad neskodnmi humornymi fotomontazemi. Podrobnosti ve clanku http://www.kartinki.cz/show-galery-zboril.html . Zde je take vysvetleno, proc ma kryci jmeno Houf a cislo 18082 (podle cibulky Agent/Tajný spolupracovník). Nekomentuji, pouze pro uplnost.

Wamp 30.6.2006 7:37

Prezident nemusí jmenovat novou vládu ihned

Může klidně vyčkat skončení ustavující schůze a Paroubkovu vládu pověřit prozatimním vykonáváním jejich funkcí.

Čl. 62  Prezident republiky

a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi,

d) pověřuje vládu, jejíž demisi přijal nebo kterou odvolal, vykonáváním jejích funkcí prozatímně až do jmenování nové vlády,

Vlali 30.6.2006 7:36

to jsou věci

Nejsa odborníkem na ústavní právo nemohu se přímo vyjádřit k meritu věci. Co mne však zaráží je tvrzení autora o připravenosti (podvodu) tohoto kroku. Paranoia se to myslím zove. To by musela být v tom namočena i OdS jež před týdnem vyzvala Pablbka k demisi. Celé je to asi blábol.

kája 30.6.2006 9:17

Re: to jsou věci

Ať udělá Paroubek, co udělá, vždycky je to špatně! ODS ho vyzve, aby urychleně podal demisi, aby byl proboha státotvorný! On se nabídne, že to udělá, řekne kdy, ale to vlastně neměl dělat!? To už mi zůstává rozum stát! Neměla by si koala nejdříve udělat pořádek mezi sebou a vybrat si takového kandidáta na post předsedy sněmovny, aby ho či ji její poslanci všichni schválili?

spaldings 30.6.2006 11:38

Re: Re: to jsou věci

První věta - souhlas. Druhá věta - pravda. Třetí věta - slint, musí to udělat, není to žádná nabídka. Čtvrtá věta - už dávno stojí.

D.P. 30.6.2006 20:46

Re: Re: to jsou věci

Ať udělá Paroubek, co udělá, vždycky je to špatně! Ano, tak to prostě je8-o

Petr Kohout 30.6.2006 7:24

Otázka pro právníky - je poslanecká sněmovna "nová", když stávající vláda žádnou jinou nepoznala ?

Jinými slovy - nevztahuje se citovaný článek "vláda vždy podá demisi" pouze na "předvolební" vládu ? A když ne, nezačíná proces tvorby vlády (tři pokusy - 2x prezident, 1x sněmovna) až PO této demisi ?

jonáš 30.6.2006 8:12

Re: Otázka pro právníky - je poslanecká sněmovna "nová", když stávající vláda žádnou jinou nepoznala ?

No to jsem si taky myslel, ale někteří jedinci dávají zřejmě přednost bezduchému výkladu litery před hledáním ducha -- záměru ústavodárce, ačkoli právě tím by právo mělo být. Dtto ty spekulace, že odstupující premiér nemůže kandidovat na předsedu sněmovny, proboha proč, protože se jmenuje Paroubek?8-o

vilda 30.6.2006 7:23

demokracie pláče

Konečně rozbor, se kterým je možno souhlasit. Snad jen zbývá dodat, že by se měl více zdůraznit teror, který vládné v ČSSD - všichni volte jak nařídí  velký guru ! Nechápu, jak se mohou všichni poslanci ČSSD nechat tak manipulovat.-  to nemají v sobě ani špetku občanské statečnosti . Takových lidi je nemožné si vážit ....

Jara London 30.6.2006 8:36

Re: demokracie pláče

Oni už jsou prostě takoví......

jirka.s. 30.6.2006 9:30

Re: demokracie pláče

Vždyť ta strana je už neustálým vylučováním nepohodlných tak zahuštěná, že už tam jiní než poslušní idioti nejsou.

terra 30.6.2006 9:49

Re: Re: demokracie pláče

Bohužel s tím zahušťováním souhlas. Je to hustý;-€

mak 30.6.2006 15:19

zahusteni meli smulu, ze byli vybrani v akci "nesnizujte me paroubkovi STEM vyzkumy a volebni preference"

ale jsou tam vyjimky jako Kato nebo Kakao

podložený paroubek 30.6.2006 10:04

zde jsou ti stateční občané se svým názorem

Jan Kavan, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno, styky s StB; Zdeněk Škromach, 1982 - 1989 člen KSČ; Jiří Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ; Jaroslav Tvrdík, 1988 - 1989 byl kandidátem KSČ; Eduard Zeman, 1966 - 1970 člen KSČ; Jaromír Schling, 1981 - 1989 člen KSČ; Michal Kraus, 1984 1991 člen KSČ; Jiří Václavek, 1964 - 1968 člen KSČ; František Strnad, 1984 - 1989 člen KSČ; Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 člen KSČ; Pavel Dostál, 1962 - 1969 člen KSČ; Karel Šplíchal, 1983 - 1989 člen KSČ; Miloslav Vlček, 1983 - 1989 člen KSČ Petr Ibl, 1984 - 89členKSČ; Miloš Melčák, byl člen KSČ, přesné období nezjištěno; Josef Smýkal, byl členem KSČ, přesné období nezjištěno Jan Mládek, 1987 1989 člen KSČ Jaroslav Palas, 1980 - 1990 člen KSČ; Milada Emmerová, 1966 - 1969 členka KSČ; Antonín Sýkora, 1983 - 1989 člen KSČ; Rudolf Tomíček, 1967 - 1990 člen KSČ; Hana Šedivá, 1979 1990 členka KSČ; Vladimír Laštůvka 1966 - 1969 byl v KSČ; Josef Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ; Robert Kopecký, 1981 - 1989 člen KSČ; Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ; Oldřich Němec, 1976 - 1990 člen KSČ; Ladislav Skopal, 1983 - 1989 člen KSČ

Jouda ze Lhoty 30.6.2006 14:49

Re: demokracie pláče

Ad nepochopení nechat sebou manipulovat: Ale, ale. Kde to žijete? Takových malých a někdy i odpornějších manipulátorů je kolem nás...(možná ještě nedostali příležitost).

Jinak člának je OK.

Josef 30.6.2006 20:44

Re: demokracie pláče

V ODS je to přesně to samé. V tom právě spočívá ta politika. Když nerozumíte těmto základním věcem, tak do toho nemluvte. Takto se hlasuje všude, i v nepolitických sférách. My je prostě přehlasujeme! A vo tom to prostě je.

míša mýval 30.6.2006 7:12

Vladimíru Iljičovnu si vždycky rád poslechnu

Pokud si ale představím, že něco takového učí naši mladou generaci ekonomii, úsměv mi tuhne

Janus 30.6.2006 12:17

Re: Vladimíru Iljičovnu si vždycky rád poslechnu

Máte pravdu, a ve spojení s občasnými přednáškami p. "profesora" to musí být skutečně vražedný koktejl ... ;-D

vodník 30.6.2006 6:24

Dvořáková nezklamala

Dvořáková . co vyjádření,to perla.Má k politologii tak daleko,jako já k cestě na Mars.Snaží se nás o tom přesvědčovat neustále,ale my už to dávno víme.;-€;-O;-€

podložený paroubek 30.6.2006 10:54

Re: Dvořáková NIKDY nezklamala

Vladimíra Dvořáková (1957) - rozená Pešková

Česká politoložka a latinoamerikanistka. Narodila se v Karlových Varech. Vystudovala historii a ruštinu na filosofické fakultě 'Univerzity Karlovy' v letech 1976-81. V roce 1982 na téže fakultě získala titul PhDr., v roce 1987 obhájila v orientálním ústavu 'ČSAV' kandidátskou disertační práci. V letech 1981-90 pracovala v oddělení Latinské Ameriky orientálního ústavu 'ČSAV', v letech 1990-92 v kabinetu politologie ústavu státu a práva 'ČSAV', od roku 1994 působí na katedře politologie fakulty mezinárodních vztahů 'Vysoké školy ekonomické'. Zde se roku 1994 habilitovala. V letech 1987-90 byla členkou redakční rady časopisu 'Latinská Amerika: Dějiny a současnost', od roku 1994 pracovala jako výkonná redaktorka časopisu 'Politologická revue', od roku 1996 působí jako šéfredaktorka časopisu 'Současná Evropa a Česká republika'. Od roku 1994 je členkou výkonného výboru 'České společnosti pro politické vědy'. Zabývá se zejména problematikou revolucí, závislostí, nerovnoměrným vývojem, přechody k demokracii a komparativní politikou. Spolupracuje především s Jiřím Kuncem (1947) a s Miloslavem Ransdorfem (1953).

podložený paroubek 30.6.2006 10:55

Re: Re: Dvořáková NIKDY nezklamala

svůj k svému že?

BuBu 30.6.2006 6:20

Vladimíra Dvořáková, to není žádná politoložka . . .

. . . ale milenka všech socialistů ! Náklonnost ke všem odstínům červené barvy ze soudružky "rádoby-politoložky"  čiší na hony daleko ! Ta má do nezávislého politologa asi tak daleko, jako já do funkce amerického presidenta ! Já osobně jí říkám . . . . novodobá Marie Kabrhelová ! Rv

baci 30.6.2006 11:39

Re: Vladimíra Dvořáková, to není žádná politoložka . . .

pro ty dříve narozená by mohla býti i Anežka Hodinová-Spurná

ODSák 30.6.2006 5:04

Dvořáková je fakt nezávislá (na rozumu)

...a nikdy nezklame. Proč její milé "nezávislé" úsudky tak často prezentuje veřejnoprávní ČT ví asi jen Janeček...?

pf 30.6.2006 0:53

odbornik zasne a nevzdelany lid tresti zrak

tak tedy ten sinagl a spol, kteri delali snazive brajgl pod konem a halasne zadali paroubka aby OKAMZITE odstoupil, byli vlastne agenti CSSD.  Vylozene k neuvereni. A nemcova, ktera je podporila, je taky asi agent, nebo ponekud 'ustavne' desorientovana.