Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Chucpe Václava Havla
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
slava 7.7.2008 13:03Re: Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere Až na to, že v téhle kategorii vede s přehledem Klaus. |
![]() |
snílek 7.7.2008 13:02Re: Re: Re: Re: moje troška do mlýna milá lucino nemýslím to na vás ani žádného jiného poctivého člověka.mluvím o mlčící většině,která plive kolem sebe.mluvím o lidech kteří se aktivně zůčastnili budování světlých zítřků a ted trpí ztrátou paměti.nic víc nic mín.w |
![]() |
Alfons 7.7.2008 13:01Tak nevím co si o tom mám myslet. Předávám článek mému právnímu zástupci, Ferdovi Mravencovi-práce všeho druhu k rozboru, abych nešlápl vedle. |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:59Re: Re: Re: Re: Dášina nevěra je kánon pravicových důchodců ne idiotské názory, ale názory idiota ... ono je v tom jemný rozdíl, že ano ... |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:57Re: Re: Re: Re: Tady je to většinou samej pravicovej důchodce, co nemá rád disidenty... ... tito disidenti včetně Dubčeka ... nyní to zjištění, že chtěli jen jiný komunismus, nikoli nekomunismus bývá zdrojem velkého zklamání. Mého také. ... Mého také. V devětašedesátém, když jsem zdrhal před esenbáky a čackými milicionáři celými žhavými si prásknou do kontrarevoluce, mi bylo dvacet ... a poslal je na nás "milovaný" Saša ... a my měli jeho fotku na transparentu ... inu naivní mládí ... |
![]() |
I-Worm 7.7.2008 12:55Mýlíte se, za vše mohl president jen do roku 1998, do roku 2003 za vše mohli president s premiérem, do roku 2006 už za vše špatné mohl premiér, od té doby za vše může opozice! |
![]() |
čm 7.7.2008 12:54Re: Re: Apokalypsa Ale za to von nemůže, lidi jsou tím přecpaný. Ráno kouknu z vokna a lidi z baráku, co nemaj ještě ani splacenou hypotéku za byt , tam claimujou společnej pozemek , stavěj plůtky a budujou tam zahrádečky. I na mejch 1376/4566 nebo kolik to dle katastru je. To po mě nemůže Havel chtít, abych na něco podobnýho ještě šel do divadla |
![]() |
snílek 7.7.2008 12:51Re: Re: Re: moje troška do mlýna držel jsem hubu a krok s masami.utekl mi švagr a sestra na západ a tak to nebylo úplně jednoduché,úspěšně jsem mlčel s většinou.do ksč ani jiné organizace jsem nevstoupil,bylo to málo,dnes vím že bylo.v každém z nás dřímá kus zbabělce,jen je těžké si to přiznat. |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:51Re: Re: Re: Inu, pane Adlere a drazí komentátoři, nikomu to neříkejte, ale Havel je jistojistě komunista sám. ... nemáte tak zcela nepravdu s tím nadpisem ... to mi vypadlo, sorry |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:49Re: Re: Inu, pane Adlere a drazí komentátoři, nikomu to neříkejte, ale Havel je jistojistě komunista sám. no - ono jste to asi nezamýšlel, ale nemáte tak zcela nepravdu ... jako skoro každý humanitní intelektuál Havel inklinuje spíš k levici a dlouholetým stykem s disentem bývalými komunisty promořeným přejal některé jejich koncepty - třeba třetí cestu a jakýsi štítivý odstup od kapitalismu ... a vymyslel nepolitickou politiku ... |
![]() |
Sýček 7.7.2008 12:46Zabíháte do osobní roviny, ale přesto: praktické uplatnění přdběžné opatrnosti i trvale udržitelného rozvoje stojí už dnes stovky miliard eur ročně. Ani nacisty ani komunisty nebrali jejich spoluobčané vážně, když tito socialisté otevřeně vyhrožovali fyzickou likvidací svých protivníků. Ekologisté chtějí zredukovat lidstvo na 100 000 000. Beru je vážně. Vzpomeňte si - ještě před nedávnem byla tématem chudoba a hlad ve světě, ubývání tropických pralesů, po nuceném zavedení biopaliv a alternalivních zdrojů energie (které výrazně zvedlo ceny potravin a zvedá ceny energie) tyto témata ztratily na půvabu pro profesionální aktivisty. |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:44Re: Re: moje troška do mlýna Nesouhlas - největší chybou velikána je, že včas neodejde - že neodejde dřív, než se z něj stane malikán. Havel - při vší úctě k němu - měl odejít nejpozději v šestadevadesátém. |
![]() |
anežka šídová 7.7.2008 12:44Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere Havel-globální mudrc-to je velmi výstižné, velmi. |
![]() |
anežka šídová 7.7.2008 12:43Re: Ale dou někam Geier Vy jste asi taky nějaký zapšklý komunista-disiden, že:-DDD |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:40Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere Chytrý generál po bitvě - to ale nemyslíte Václava Havla, nyní globálního mudrce, že ne? |
![]() |
anežka šídová 7.7.2008 12:40levicový Havel a jeho reformovaní komunisté Většina disidentů včele s Havlem jsou výrazně levicově orientovaní lidé.. Někteří z nich jyou "komunisté s lidskou tváří"-což jsou méně ortodoxní komunisté a nebo stejní parchanti, jako ostatní komouší-jen byli svými kolegy odstrčení od koryta. Havel chtěl také komunismus s lidskou tváří a nebo "třetí cestu". Disidenti včele s Havlem stále více nenávidí ODS, protože si mysleli, že tu budou za zásluhy vladnout nejméně do roku 2050... |
![]() |
Jura Jurax 7.7.2008 12:39Re: Ale dou někam Geier no ... pořád ... protože zatímco v devadesátém by ty zásadní změny včetně odeslání komančů do propadliště dějin prošly - dnes už díky tomu, že se komančové a jiní levičáci včetně oranžgutánů otřepali a zdvihli hlavu, už ne. Havel akorát pustil kriminálníky z kriminálů a likvidoval náš prosperující zbrojní průmysl ... a ten hořký provincializmus malých Čecháčků od prominentního disidenta a nyní globálního mudrce opravdu sedí |
![]() |
anežka šídová 7.7.2008 12:35Re: Re: Re: Dášina nevěra je kánon pravicových důchodců co to je za idiotské názory??? |
![]() |
Hnyk 7.7.2008 12:32Ale dou někam Geier Dal jsem si práci a vyhledal ten rozhovor na FT, a musím říc, že pěkně blbě plkáte. Že Vás nejvíc namíchlo když Havel hovoří o hořkém provincializmu malých Čecháčků, co Ostatně, od Sameťáku bylo už několik voleb, je možné zakládat nové strany a žadná strana není nijak nucená přijímat exkomunisty a o ekonomickou transformaci, jaká je, se podle svých slov zasloužil jeden profesor ekonomie co je dnes českým prezidentem. Tak vysvětlete proč může Havel za to, že pořád jestě nedošlo k těm "zásadním změnám". |
![]() |
Marat 7.7.2008 12:32Re: Tady je to většinou samej pravicovej důchodce, co nemá rád disidenty... No,oni ti disidenti byli převážně komunističtí obřezanci v lidské masce,kteří museli po 69 roce od válu.A zbytek to byli levičáci,které z nějakého důvodu do KSČ nevzali.Ti Chartisté-disidenti byli s poloviny agenty STB.Ani Havel nebyl vyjímkou.Má přece srdce na levé straně,jak v 68 tvrdil Dubčekovi a po listopadu to hlásal veřejně.Se skutečnými politickými vězni v kriminálech zacházeli úplně jinak jak z Havlem a jeho partou.Však ty Dokumenty Charty podle toho vypadaly.Měly vypadat jako antikoministické,ale né zase tolik.Jneže i lidé v Čechách rádi uvěří v nesmysle a zvláště si potrpí na taťuldy vlasti. |
![]() |
janoryna 7.7.2008 12:31Re: Autore, sám sebe se ptejte, který ministr financí i průmyslu a obchodu tehdy doporučovali, že nejdřív privatiozace a pak legalizace ? Takže, když obětního beránka, tak také z příslušných rezortů finací, průmyslu a spravedlnosti. havel si tehdy nechal poradit od odborníků z prognostického ústavu ! |
![]() |
katango 7.7.2008 12:30Re: Re: Re: Máme presidentský systém? Velice dobře si vzpomínám,jak V.H. v parlamentu pravil,že je nejvyšší čas skoncovat s trestem smrti a za pár chvilek bylo odhlasováno.Takže vliv měl a velký,i na rozhodování parlamentu. |
![]() |
Radimka 7.7.2008 12:21Re: Nikoli, Máte trochu nenávistný předlistopadový slovník. Neberte ochranu životního prostředí tak osobně. |
![]() |
lucinapes 7.7.2008 12:17Re: Re: Re: moje troška do mlýna Jestli to myslíte na mě, tak jsem odmítla vstoupit do KSČ i přes značný nátlak a vvyhrožování, totéž můj manžel. Co s tím bylo spojeno, ví každý, kdo tu dobu zažil - žádný postup, horší práce, horší ohodnocení, špatný kádrový posudek. Vychovali jsme dva syny jako slušné lidi s pevným protikomunistickým postojem a pravicovým smýšlením. Mě to na jeden slušný život v pravdě stačí. |
![]() |
VLADIMÍR 7.7.2008 12:16Autore, sám sebe se musíte zeptat, co jsem vlastně pro to sám udělal, zjistíte, že nic, tak jako většina, coještě po Havlovi chcete, přece nás bylo 15000000 |
![]() |
Jakub S. 7.7.2008 12:13Kdepak. Nemají, a už vůbec ne všichni. A spousta jich se měla nejlíp pod Britama nebo frantíkama. To je dost jednoznačné, hospodářsky, politicky, zdravotně... stačí se na to podívat. Jinak ovšem máte pravdu. |
![]() |
Jaroslav 7.7.2008 12:12Co jste dělal Vy, pane Adlere Bezpochyby se mnoho věcí po rtoce 1989 mohlo udělat jinak, některé líp, některé ale hůř. Jistě i na těch chybách se podílel V.Havel. Zajímalo by mě ale, co jste dělal Vy, jak Vy nebo vaše rodina se angažovala - třeba i před rokem 1989. Nechdili jste náhodou hezky volit bolševika a na 1. máje s třepetalkou? Chytrý generál po bitvě, to bych uměl také. |
![]() |
Sýček 7.7.2008 12:11Jo zaslouží si úctu, asi stejně jako Quido ze Zahradní slavnosti |
![]() |
lucinapes 7.7.2008 12:10Re: moje troška do mlýna
|
![]() |
VLADIMÍR 7.7.2008 12:10Re: Re: moje troška do mlýna Především ne každý bojoval proti komoušům, čím tedy vy, prozraďte |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=V_MdtciW5XncZwG&p=ms8zYgaY%7couwhbNezcX%7cIXYchtKexc%7cX8xWrnY4eYbXp7vZmn%7cIevnVdPax%7cnsLXXnzcQl&x=KEjB91)