26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
anežka šídová 7.7.2008 13:47

Re: Hergot,jak je to vůbec možný,

To jseou kecy, Havel v té době výrazně ovlivňoval názory společnosti a ostatních politiků na téma: "zatočit či nezatočit s komunisty" Na to si zase VELMI DOBŘE VZPOMÍNÁM JÁ

Haf 7.7.2008 13:47

A ještě tohle - mohl by bejt nadpis FARIZEJ

LONDÝN Exprezident Václav Havel lituje, že bývalé komunistické státy nedokázaly dokončit revoluci z roku 1989 reformováním postkomunismu, tedy zbavit se nadvlády exkomunistů v pozicích s ekonomickou mocí. Řekl to v rozhovoru pro britské Financial Times.

„Jak mladá generace vyrůstá, společnost se potřebuje zbavit moci lidí deformovaných komunismem,“ tvrdí. Podle něj jde o tzv. trend dvou tváří: na jedné straně přináší lidem výhody, na druhé straně však lidskou rasu ohrožuje. Havel ukazuje svou skepsi na příkladu mobilního telefonu. „Před 50 lety bych si vůbec nedokázal představit, že s tak malým zařízením lze telefonovat do celého světa, pořizovat videonahrávky a posílat snímky. Kdyby mi o tom někdo vyprávěl, myslel bych si, že svět budoucnosti bude nádherný, a když lidé budou takové věci mít, budou spolu lépe komunikovat. To se ale nestalo. Dnešní svět je horší, je v něm mnohem víc nástrah a protikladů než před půlstoletím.“

Ten, kterej byl vod r. 85 StB připravovanej na státní funkci a podržel komanče po r. 89 spolu s Píďou ! Opravdu eklháf !

anežka šídová 7.7.2008 13:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere

omlouvám se, oslovila jsem Vás Karolíno a Vy jste ta karotka:-)

R. J. 7.7.2008 13:44

Hergot,jak je to vůbec možný,

podle "příspěvků samej "pravičák", ale komouši tu vládli spokojeně 50 let,jak příznačné,a to si ten 89 opravdu nepamatujete?To musíte plivat na prezidenta Havla za něco co nemohl ovlivnit?Kdo mu tam ty "figurky " navolil?Tak vidíte,jestli chcete "plivat",tak si jděte stoupnout před zrcadlo.Ja si to pamatuji setsakramensky dobře,pamatujete na noviny Český deník? V té době pravicové noviny?Jak to že zašli na úbytě? Co Rudá kráva? Kde je jí konec,tak jak jeto s tou pravicovostí "národa"?A co ty dizkuze na "Václaváku",měl jsem to z kotelny  kousek, byl jsem tam "pečenej  vařenej",nebudete věřit, ale tam se skloňovalo ve všech pádech slovo "hlavně sociálně", a adoroval se Dubček, kdo řekl že Dubček je komouš co nemá v parlamentu co dělat tak byl osočován ,když vzpomenu těch desítek hodin co jsem tam strávil,co bludů jsem tam vyslechl,a jedno měli společné,hlavně sociálně, žádnej kapitalismus. Ano to říkal "lid",a teď to svedem na Havla,a pokud nevěříte, tak jděte do knihovny a půjčte si noviny z té doby,budete žasnout .A "osvěží" se Vám paměť.Pak ovšem budete muset s kritikou Havla pěkně "zabrzdit".Tím méně na něj plivat. A co takhle jeden pokus,všichni nadáváme právem na komunisty,co se domluvit přes internet a jít na "Václavák",kolik nás tam přijde? Sto? Nebo dvacet?Tak vidíte sami jsme si odpověděli.Protože kdyby na Václaváku bylo 50 000 lidí,co budou křičet "bolševik" z parlamentu ven,zpřísnit lustrační zákon,tak by to bylo asi jinak, ale kde vzít lidi,nějak nejsou,jo,ale kdyby tak šlo "demonstrovat z hospod a chatiček,to by jsme se "udemonstrovali".A nakonec jedna "rada",hlavně volte ty co to "myslej sociálně",oni se Vám "odvděčej",ať to "jede " hezky ve "strarých kolejích".O to více pak můžete nadávat Prezidentu Havlovi,nebo dokonce současnému panu Prezidentovi.Můžete do "nich" promítnout sebe a pořádně je poplivat,když již nemáte tu odvahu jít před zrcadlo, nebo na ten "Václavák".

anežka šídová 7.7.2008 13:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere

:-D ano, více lidí ho poslouchá a podstatně více lidem je pro smích... Zapoměla jste na "B stranu" rovnice, kterou jste, velmi chytrá Karolíno, vymyslela:-))

Karotka 7.7.2008 13:43

Re: havel a miss

předevčírem jsem diskutoval s jedním bezdomovcem, co u nás v restauraci neměl na zaplacení. byly okamžiky, kdy jsem se dokonce usmíval, bylo to totiž legrační. někdo mě vyfotit, lze z toho udělat milión závěrů ;-P

Karotka 7.7.2008 13:41

Re: Re: Re: Re: moje troška do mlýna

co je na tom zbabělého? každý má žít tak, aby měl čisté svědomí, to je vše. existuje něco jako povinnost bojovat proti komunismu? četl jsem několikrát bibli a není tam o tom ani zmínka. Proti komunismu bojovati budeš a svůj život za ten boj obětuješ, jinak v pekle navěky smažiti se budeš...

Ne každý, kdo bojoval, je slušný člověk a obstojí před svým vlastním svědomím. A naopak. To, že někdo proti komunismu bojoval, znamená právě jenom to, že bojoval, nic víc.

Niky. 7.7.2008 13:41

Re: Re: Uf to mi odlehlo, za všechno může Havel...

V.Havel fanaticky protestoval proti lustračnímu zákonu.

Radimka 7.7.2008 13:38

Re: Začali jsme o občanské společnosti a vy jste se dostal k ekologickému byznysu.

A dokážete to zařídit, aby média hovořila o slušných, senzaci nevyvolávajících lidech a jejich společenských aktivitách? Samozřejmě je nejvíc vidět ten, kdo nejvíc huláká. V tom není ekologie vyjímkou. Obraz o společnosti tvoří média a ten český je dost tristní. 

Karotka 7.7.2008 13:34

Re: Re: Re: moje troška do mlýna

velikán nemá povinnosti k plebs. velikán je každý, kdo na tzv. oprávněné požadavky a myšlenky, jak co má být, z vysoka hledí, resp. si jich nevšímá. Havel není prezidentem, pořádá své soukromé aktivity a jeho vliv je podobný (principem) k vlivu Lucie Bílé. Tak co? Není prezidentem, nemá k vám žádnou zodpovědnost, aby říkal to, co se vám líbí.

Fafa 7.7.2008 13:33

Sneku:

Tady mate par odkazu na hlubokou Afriku.  Vsimnete si, jak se jim za poslednich 20 - 30 let zkratila ocekavana doba doziti. Nam se ve stejne dobe prodlouzila. Takze rozdily mezi rozvinutym a rozvojovym svetem se prohloubily. Vsimnete si taky, s cim velmi tesne koreluje ten propad.

http://globalis.gvu.unu.edu/indicator_detail.cfm?IndicatorID=18&Country=ZW

http://globalis.gvu.unu.edu/indicator_detail.cfm?IndicatorID=18&Country=ZW

Niky. 7.7.2008 13:31

Re: Re: Re: Re: Re: Tady je to většinou samej pravicovej důchodce, co nemá rád disidenty...

Juro Jurax ,policisté a milicionáři mě 21.8.1969 zlámali žebra,zlomily ruku a rozbily hlavu a to díky pendrekovému zákonu,který podepsal tehdejší předseda federálního shromáždění Alexandr Dubček,kterému udělil V.Havel vysoké státní vyznamenání in memoriam.Podotýkám,že mě tehdy bylo 16 let.

anežka šídová 7.7.2008 13:30

Re: Re: levicový Havel a jeho reformovaní komunisté

Myslím si, že Havel takto původně neuvažoval, ale tam až ho dostala nenávist ke Klausovi. Nenávidí ho tolik, že potřebuje ve všem tvrdit opak a tak to dopadlo tak, jak jste popsal: je v jednom pytli s Jičínským, Paroubkem, Filipem a spol.

Dlouho jsem si Havla vážila, ale ta jeho zapšklost, osobní nevraživost a používání zákulisních intrik mi ho zhnusila...

Karotka 7.7.2008 13:29

Re: Re: Re: Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere

havel je člověk jako vy, který říká své názory, a má větší štěstí než vy, protože ho víc lidí poslouchá. štve vás to?

Karotka 7.7.2008 13:25

disident=levičák=hajzl?

zajímavé ;-P

Karotka 7.7.2008 13:22

Re: demokracie a orientace společnosti

naše iluze, že nám vládnou politici, je trapná. vládneme si opravdu sami. oni přeskupují mantinely (zákony) podle většinové orientace lidí z oprávněného sobeckého (jim prospěch přinášejícího) hlediska. každý je sobec - myslí na svůj prospěch. pokud našim politikům přináší prospěch (zvolení, plat, výhody) chování, které předvádějí, je to problém nás všech. až jim bude přinášet prospěch pořádná práce, začnou to dělat. narážkám na morální povinnosti se můžou hlasitě chechtat.

Sýček 7.7.2008 13:22

Začali jsme o občanské společnosti a vy jste se dostal k ekologickému byznysu.

A v tom to je - nejhlasitější část občanské společnosti tvoří ekologisté se svými absurdními požedavky a různými "soulady zájmů". A pokud někdo kazí pověst občanské společnosti - pak to jsou tito profesionální aktivisté.

billis 7.7.2008 13:19

Re: Re: pane Adler,

R^R^R^

Karotka 7.7.2008 13:19

demokracie a orientace společnosti

Jsou různé možnosti, jak může společnost v demokracii vypadat. Demokracie je rámec. Konkrétní podoba společnosti je pak daná přáními, tendencemi, touhami většiny lidí, kteří ve společnosti žijí. Jednoduše řečeno v obchodech máme to, co se kupuje (i na mentální úrovni). Demokratické společnosti mohou vypadat jakkoliv, i HODNĚ jinak, než ta naše.

Když někdo kritizuje to, jak naše doba vypadá, nemusí to nezbytně znamenat, že mu překáží demokracie. A samozřejmě s tím jedinec nic nenadělá, jak to tu vypadá. To může zvládnout král nebo diktátor. Jelikož nemáme, můžeme jen každý sám tím, jak žijeme. Podle mě má Havel právo si postesknout, že to nevypadá, jak to mohlo. Kritizovat ho za chyby v době prezidentování je možné, ale jeho vliv nebyl tak zásadní. Zásadní vliv máme my všichni jako společenství jednotlivců.

Niky. 7.7.2008 13:17

Re: Inu, pane Adlere a drazí komentátoři, nikomu to neříkajete, ale Havel je jistojistě komunista sám.

Že je třeba zhasnout a utéci před právníky řekl bývalý prominentní komunista Tomáš Ježek ty troubo.

anežka šídová 7.7.2008 13:17

Re: Re: Re: Re: Co jste dělal Vy, pane Adlere

Klaus je pouze lokálním mudrcem. Havel je globálním-proto má také !modernější názory" na globální oteplování...:-)

Psí vrah Čumil 7.7.2008 13:17

Re: Mýlíte se, za vše mohl president

Vřelé díky za zpřesnění. Máte naprostou pravdu!;-)

kika 7.7.2008 13:16

havel a miss

V bulváru jsem viděla fotku velkéhého guru a miss Sokolovou, jak si s ní vykládal, možná jí ohromoval svými názory. Zřejmě se dementní

Psí vrah Čumil 7.7.2008 13:16

Re: Re: Re: Re: Inu, pane Adlere a drazí komentátoři, nikomu to neříkejte, ale Havel je jistojistě komunista sám.

No vidíte, Juraxi, vždyť to říkám. ;-D

Niky. 7.7.2008 13:15

Re: Je mi sedmdesát a nejsem infantilní, ani senilní.

R^>-

anežka šídová 7.7.2008 13:14

Re: Tak nevím co si o tom mám myslet.

taky zapšklý pravdoláskař, který za všechny své nedokonalosti a osobní neúspěchy viní zlou ODS???:-D Když Vám to pomáhá, tož dělejte to dál:-)))

anežka šídová 7.7.2008 13:12

Re: Re: Re: Re: Re: Dášina nevěra je kánon pravicových důchodců

to je pravda, děkuji za zpřesnění:-)

Radimka 7.7.2008 13:10

Re: Zabíháte do osobní roviny, ale přesto:

Témata vytvářejí především média. Chudoba a hlad třetího světa neprodávají noviny, tak nejsou na programu dne. Fotka smutného dítěte s nafouklým bříškem už nikoho nedojme. Nemůžete dávat na roveň tři fanatické ekology s lidmi bránícími chudáka přírodu, jejímiž mluvčími jsou pak povodně, ubývání živočišných a rostliných druhů, hmoty ledovce atd. A to srovnání s nacisty je poněkud silná káva. Začali jsme o občanské společnosti a vy jste se dostal k ekologickému byznysu.

Malý Aston 7.7.2008 13:08

Re: levicový Havel a jeho reformovaní komunisté

Havel pokud zásadně neprotestoval a neprotestuje proti Paroubkovi,Jičínskému a Filipovi,kteří tvrdili a tvrdí že u nás žádná Komunistická totalita nebyla,schvaluje popravy všech odpůrců komunistického režimu,schvaluje jejich kriminály a zavření celého národa za ostatný drát Lagru socialasmu je debil,který z důvodů své neukojené potřeby být oslavován jako strůjce revoluce,na které nemá žádné zásluhy vlastně popírá sám sebe.Když u nás nebyla žádná diktatura,byl zavřen za opilství?A kdo ho posadil na Hrad? Stoprocentní hlasování komunistického federálu.Tak co po něm chcete?:-D

Marta 7.7.2008 13:04

Re: Je mi sedmdesát a nejsem infantilní, ani senilní.

 pane Růžičko, naprosto souhlasím s vaším příspěvkem!R^