4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLEMIKA: Oba kandidáti jsou zlem

Mezitím pozornosti unikal skutečný nepřítel, který na našem kontinentě bují dlouhá desetiletí-neomarxistická ideologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Černý 20.1.2023 18:11

R^R^

J. Černý 20.1.2023 18:10

Celých 33 let se říkalo, že bývalý komunista je jako bývalý černoch A najednou u trpaslíka Pavla to nevadí ?

J. Černý 20.1.2023 18:06

To chcete zavřít ministra Beka, exrektora Zimu, nejvyššího státního zástupce Střiže , jedinou generálku České armády, ředitele České televize, předsedu Ústavního soudu, otce ministra kultury Baxu ????

J. Černý 20.1.2023 18:03

Podpořil účast českých vojáků ve válce v Afghánistánu a uvedl, že obrana republiky „bude začínat ne na hranicích České republiky, ale na vnějších hranicích NATO, a někdy i za nimi, často tisíce kilometrů od nás“.[29] Později prohlásil, že by bylo velkou chybou, kdyby čeští vojáci opustili Afghánistán pod tlakem veřejného mínění.[3

Představte si, kdyby Putin, že obrana Ruska bude začínat i tisíce kilometrů za hranicemi Ruska.

H. Lukešová 20.1.2023 18:03

No jo no, někteří lidé na stáří zmoudří, jiní zhloupnou. Stáří není vždy garancí moudrosti.

H. Lukešová 20.1.2023 18:01

A pro CIA dělal také Klaus Barbie, nacistický válečný zločinec, přezdívaný "lyonský řezník". V době studené války mezi Západem a Východem již stíhání nacistických válečných zločinců nebylo prioritou.

P. Diviš 20.1.2023 17:55

Viz třeba současný a už dočasný president.

P. Diviš 20.1.2023 17:55

Zase lžete.

O spoustě stbáků se ví, hlavně když u soudu svědčí svým bývalým agentům bezúhonnost (těm, kteří mají na zaplacení).

Pan generál nestudoval boj proti vnitřnímu nepříteli, což byla náplň činnosti StB a kontrášů.

P. Diviš 20.1.2023 17:51

To jsou pro burešné s̤r̤a̤č̤k̤o̤m̤e̤t̤y̤ rozdíly pod jejich rozlišovací úroveň (a hlavně pod rozlišovací schopnosti jeho voličů).

J. Koníček 20.1.2023 17:50

Petr Pavel není zlo. Naopak, zlí spoluobčané ho nevolí. Všimněte si: současní komunisté, bývalí skuteční komunisté. A také popletený Kocáb, který propásl možnost ovlivnit Havla aby se zakročilo proti tehdy prominentním komunistům, kteří beztrestně rozkrádali Republiku celá devadesátá léta.

Je moje právo osobně považovat příspěvek pana Petra Hlávky za slaboduchou pitomost.

P. Diviš 20.1.2023 17:49

Jo, Američani si pochytali ty větší a schopnější (nebo k nim zdrhli, ani se jim nedivím), Rusáci (tehdy sověti) ty, kteří zdrhnout nestačili. Německé odborníky využívali Američani, Sověti, u nás StB.

P. Diviš 20.1.2023 17:47

Bureš nedělal jen to, co musel, Bureš dělal to, co mu přinášelo největší výhody. KSČ, StB, ...

Špínou se polévá pravidelně a vše, co o něm kdo tvrdil, se potvrdilo.

Pavel chtěl být elitní voják a tím se i stal. Po plyšáku dostal rozum i politicky a sloužil Česku.

V. Kučer 20.1.2023 17:44

Jeden z bývalých nacistů dělal šéfa amerického raketového výzkumu, jmenoval se Wernher von Braun

P. Diviš 20.1.2023 17:43

Asi už k stáru blbne. Zdržet se hlasování znamená pomáhat tomu kandidátovi s komunistickou minulostí, který všemožně škodil i po "plyšáku".

V prvním kole bych ho chápal, v druhém už ne.

H. Lukešová 20.1.2023 17:32

Ano, když v Německu po skončení druhé světové války vykonávali vrcholné funkce země mnozí bývalí nacisté, řadu z nich si Američané v rámci operace Paperclip dotáhli do USA..., tak proč by v naši zemi nemohli zastávat úřady bývalí komunisté...? jo, jo svatá pravda.

M. Grundmann 20.1.2023 17:23

Proč by někomu měla vadit dávná minulost ?

M. Grundmann 20.1.2023 17:21

Pokud vím, tak Pavel na špióna pouze studoval. Takže žádnou činnost nevykonával pro StB zatím nevykonával.

M. Grundmann 20.1.2023 17:17

Jenomže teď už se to dostalo do stádia, kdy už je pozdě dělat něco jiného. Celá věc dopadne špatně jak pro Ukrajinu, tak pro Rusko. Řekl bych, že si nepomůže vůbec nikdo. Ani Evropa, ani USA.

J. Vintr 20.1.2023 17:13

Proti Pavlovi "nelze mít výhrady", protože prakticky nikdo neví, co až doposud dělal. O Babišovi se naopak ví prakticky všechno, protože už je dlouho v politice a i jeho předchozí život se několikrát veřejně probíral.

P. Vychodil 20.1.2023 17:13

otázka nezní, co s tím mohu dělat, ale co s tím můžeme dělat..neříkám, že my vyhrajeme válku, nicméně přispět můžeme...

nedávno jsem četl, jaká strategie proti protivníkovi je vítězná, no ještě brutálnější než má protivník !

zde, na kdyi celkem neuzávilém webu NP dnes čteme výblitky flašky, vodrážky, gingsberga, či jak se ten ruský debil jmenuje...

strategie mohou být různé, napadají mě tři:

1. tvrdá reakce na trolly, a jiné xindly,prostě internetový boj

2. Naprostá ignorance informačních kanálů, a trollů propagujících vládní agendu...

Varianta 2, byť je psychologicky obtížná, přinejmenším u Neffa, povde k takové ztrátě publicity, že to ekonomicky neustojí...pokud ovšem nemíří na dotace proti dezinformacím...

3. diskutující si musí uvědomit, že NP není nezávislá platforma diskiuzní, ale jen mediální produkt slolužící a tyjící z dnešní doby...

no, dalo by se to rozebírat dále...

J. Vintr 20.1.2023 17:04

Většina lidí zřejmě nezaregistrovala ten podraz, že takzvaní "agenti" nebo "spolupracovníci" STB byli fuj, fuj, zatímco sami estébáci z toho zcela vykouzli. O nikom se veřejně nedozvíte, že byl zaměstnancem STB, ani se na ně nevztahuje takzvaný lustrační zákon. Zatímco takzvaní agenti nebo spolupracovníci mohli škodit, ale také nemuseli a jejich "spolupráce" mohla být zcela formální, zaměstnanci STB škodili zcela určitě, protože to byla jejich pracovní náplň. Takže jestli Babiš podepsal spolupráci s STB (v práci kterou dělal to byla nejspíš samozřejmá povinnost), tak z toho nelze automaticky usuzovat, jestli někomu aktivně škodíl. Zato pan generál byl prakticky ve stejném postavení jako zaměstnanec STB, čili škodit bylo jeho pracovní náplní. Kdo byl za bolševika na vojně, tak se nejspíš setkal s tím, co byli takzvaní "kontráši"....

H. Lukešová 20.1.2023 16:53

Bývalý ministr pro lidská práva a občanský aktivista v době sametové revoluce Michal Kocáb je zklamaný, že 70% lidí nevadí člověk s komunistickou minulostí a a prohlásil, ež se zdrží hlasování.

https://echo24.cz/a/Hf6rm/zpravy-domaci-prezidentske-volby-2023-komunisticka-minulost-pavel-babis-ksc-kocab

P. Vychodil 20.1.2023 16:51

R^R^R^

P. Vychodil 20.1.2023 16:49

no, synku, osvěž si dějepis...a vlhké sny nech být ranním červánkům...

J. Kostelanský 20.1.2023 16:40

O Babišovi a jeho hříších, nebo spíš hříščích se ví i to, co se nestalo. :-) Petr Pavel je podezřele bílý jako lilie, a to byl zcela jistě kovanější komunista a větší posluhovač tajných služeb než Babiš. Babiš byl karierista, který dělal za komunistů to, co musel. Babiš nechtěl udělat kariéru ve straně a tajných službách, ale v byznysu se zahraničím. A za komunistů to šlo - krom emigrace - jen jedním způsobem - přes podniky zahraničního obchodu, které na dovoz a vývoz všeho měly monopol.

Pavel byl ze zcela jiného těsta. Chtěl udělat kariéru v silových složkách, a ta je v každém státě umožněna jen těm nejvěrnějším z nejvěrnějších. Že pak udělal kariéru i v NATO, je celkem pochopitelné. Bývalí věrní služebníci režimů minulých jsou těmi nejlepšími služebníky režimů, které je střídají. Jsou totiž lehce vydíratelní a manipulovatelní, a jej jim absolutně jasno, že stačí krok vedle a špína na nich se začne valit ze všech stran.

Jaká špína se na Babiša vylít dala, se už vylila. A to opakovaně a nesčetněkrát. Co se dá vylít na Pavla, je ve hvězdách. Zatím víme jen to, že lhaní mu nedělá žádné problémy.

O Babišovi se říkalo, jak bude zneužívat média, jak půjde Bruselu na ruku jako premiér a spousta dalších hloupostí. Nic takového se nepotvrdilo. Naopak, Babiš preferoval české zájmy, i když mu z Bruselu pořád vyhrožovali kvůli Čapímu hnízdu nebo konfliktu zájmů.

D. Polanský 20.1.2023 16:28

To víme. A?

J. Pohl 20.1.2023 16:26

"Zatáhnout do války" to je jak z Babišova plakátu. Naopak, NATO je zárukou, že tu ještě skřet se svými vojsky neosvobozuje. Politika apeacementu v minulosti nikdy nefungovala. A Rusko bude uzbrojeno, jako se to již stalo v minulosti.

J. Kostelanský 20.1.2023 16:23

Ono je krásně vidět, jak vypadá prezident řízený z USA. Např. Slovenka Čapútová. Nebo Ukrajinec Zelenskij.

J. Vintr 20.1.2023 16:22

Ono je víc kritérií, jak posuzovat "inteligenci" člověka. I "inteligentní" člověk může být pěkná svině.

P. Pilík 20.1.2023 16:16

Pane Křivane, podívejte se, na https://www.policie.cz/clanek/struktura-stb.aspx, tam najdete kdo u nás jediná dělal špionáž. Armáda s ní neměla nic společného.