11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

POLEMIKA: Nechutně nadstranický prezident

Článek pan Plesla Klaus podvádí své volitele (LN 2.11.) je nepravdivý a trapný už sám o sobě, ale ještě větší punc trapnosti mu dal dnes již známý fakt, že prezident, osočovaný autorem z obstrukcí a z "vedení války proti Paroubkovi" se rozhodl dr. Ratha jmenovat takřka neprodleně poté, co premiér Paroubek spolu s navrhovaným ministrem (že si ale dali na čas!) uspořádali všechny náležitosti tak, aby jmenováním nedošlo k porušení Ústavy. Neboli dr. Rath se vzdal pozice prezidenta lékařské komory a Paroubek vzal zpět svoji nesmyslnou a zmatečnou duplicitní žádost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Maestro 9.11.2005 9:41

podobnost čistě náhodná?

Paní Varadinková mi svým stylem, jenže s opačných znaménkem připomíná Anežku Hodinovou Spurnou nebo Marii Kabrhelovou.
jkotek 9.11.2005 9:40

Re: Re: Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Ano, podepsali. Museli - jde o podminku nutnou, nikoliv vsak postacujici pro jmenovani ministrem. Ale nekteri z nich LHALI o tom, ze ve stretu zajmu nejsou.
Vocílka 9.11.2005 9:36

Bez článků paní Varadínkové

by Neviditelný pes nebyl tím, čím je. Na nechuť k ČSSD a panu Paroubkovi má právo. Překvapuje mne však kolik času a energie někteří diskutující věnují zjištování minulosti autorky a jiných diskutujících a pak tuto minulost používají jako argument v diskusi.
Ladislav N. 9.11.2005 9:36

Re: Re: Re: dobře popsáno!

To si tedy v archivech zalistujte, jsou tam i mé konkrétní argumenty, ne nadávky podobné těm vašim. A proti mým (konkrétním) nesmyslům se klidně ozvěte, jistě vaše argumenty budou silnější... ;-)
Dubový špalek 9.11.2005 9:33

Re: Re: V Indii Klaus urazil Jeho Excelenci prezidenta Indie, ani po 50 letech anglina nic moc

 
Omlouvám se, mělo to být takto.
Kde berete přesvědčení, že jste ten pravý, kdo může kritizovat něčí jazykové znalosti?
Klaus, všeználek, co díky komunistické angažovanosti rodičů může iflova t jazyk angloamerického imperialismu již skoro 50 let (v 17ti, v roce 1958 poprvé dostal od strany a vlády zelenou přijetím na stalinskou VŠE a tam na nejvíce prokádrovaný a lukrativní zahr. ochod) si usekl ostudu, když ho a přítomné "poučil" že "India (is) the third most populous country in the world". P5edstavte si, kdyy toto udělal nekdo jiný , třea pan premiér. To y se Klaus, modré straky mohl přetrnout , že je "nekompetentní", že "poškodil image vlasti", že "ohrozil potenciální megazakázky do Indie", atd. Slyšeli ychom o "levičácké lenosti a nevzědlanosti ", atd. Klausovi lidé, jsa př íkladem " flexiility " na stránkách www.klaus.cz toto "omlouvají" tím,
eTony 9.11.2005 9:30

Mirku Šejno,

svůj názor na tuto skutečnost jsem již prezentoval ( a myslím si, že se svým názorem nebudu sám ) - dělám rozdíl mezi zvolením a jmenováním. Při zvolení ( třeba poslance ) veškerou činnost zvolený ukončí co v nejkratším termínu po volbě. Při jmenování, jmenovaný musí ukončit své činnosti, které spočívají ve střetu zájmů,  co nejdříve před jmenováním. Prezident Klaus se zachoval v souladu s mým názorem. A že se Paroubek práskl sám před tel. diváky ? To jen svědčí o jeho hlouposti.
Pro mne je výsledek jasný - Klaus je i mým prezidentem. Stačí ?
Ladislav N. 9.11.2005 9:30

Re: Milá Milenko Varadínků

...A pohádky je konec... :))
Dubový špalek 9.11.2005 9:24

Re: V Indii Klaus urazil Jeho Excelenci prezidenta Indie, ani po 50 letech anglina nic moc

Kde berete přesvědčení, že jste ten pravý, kdo může kritizovat něčí jazykové znalosti  
Klaus, všeználek, co díky komunistické angažovanosti rodičů může iflova t jazyk angloamerického imperialismu již skoro 50 let (v 17ti, v roce 1958 poprvé dostal od strany a vlády zelenou přijetím na stalinskou VŠE a tam na nejvíce prokádrovaný a lukrativní zahr. ochod) si usekl ostudu, když ho a přítomné "poučil" že "India (is) the third most populous country in the world". P5edstavte si, kdyy toto udělal nekdo jiný , třea pan premiér. To y se Klaus, modré straky mohl přetrnout , že je "nekompetentní", že "poškodil image vlasti", že "ohrozil potenciální megazakázky do Indie", atd. Slyšeli ychom o "levičácké lenosti a nevzědlanosti ", atd. Klausovi lidé, jsa př íkladem " flexiility " na stránkách www.klaus.cz toto "omlouvají" tím, že prý v české verzi je "druhá největší", takže je to košér. Snad se dozvíme, že náš patrior indickému prezidentovi přednášel (mimochodem anální) zdravici v hrdé češtině, nechtěl ho urážet koloniálním jazykem, angličtinou.
Postřeh 9.11.2005 9:17

Re: V Indii Klaus urazil Jeho Excelenci prezidenta Indie, ani po 50 letech anglina nic moc

Koktáš, brzy budeš mluvit. A jakpak je to s Tvojí angličtinou, pane lektore. Soudě podle češtiny nic moc.
Postřeh 9.11.2005 9:13

Re: Rektor VSE

A vy jako račte být kdo a  učit kde, že jste takový informovaný a světa znalý, který si myslí že informatika a statistika nějakým způsobem změní svět. Statisticky jen malou úpravou vstupních souborů lze získat jakákoliv požadovaná výstupní data. Statistika dává špatné odpovědi na otázky, které bychom získali daleko horším způsobem. 
Mirek Šejna 9.11.2005 9:03

Milý eTony,

a nějaký komentář k tématu Vás napadá? Nebo umíte psát je o výblitkách, ale myšlenka nikde?
www racek 9.11.2005 8:55

No, fakt tohle téma by už nikdo rozpitvávat neměl...

na jedné straně nesmírná umíněnost vzteklého dědka ... a na straně druhé neuvěřitelná sprostota mladého fracka ...
fakt je to pseudoproblém ... se závazky byli jmenováni ministři co republika republikou jest ... a teď náhle, když rath ...
že se tihkle nemaj rádi, beru. ale člověk, který se neumí ovládat a urazí presidenta ... mého i jeho, podotýkám ... se mi zdá opravdu nezralý k takové funkci.
Postřeh 9.11.2005 8:49

Re: dokončení

Vážený občane ČR, prosím o odpověď na otázku, kolik komunistů volilo presidenta Havla. A při druhé volbě získat Havel těsný mandát jen díky nepřítomnosti jistého republikána - kdeže byl ten republikán? Tak bych raději mlčel a naučil se konečně česky eurozatykaši. A to ostatní tvoří v hlavě jen Vaše  kecy a senilita.
Mirek Šejna 9.11.2005 8:41

Milý Sašo,

A která ta předsarajevská část ODS byla mravná a která nemravná? Pokud si vzpomínám, tak dle médií byli mravní ti, kteří se postavili proti Klausovi. Poté pak vytvořili mravnou Unii svobody. Ti nemravní pak prý zůstali v ODS. No já si tedy myslím, že to bylo spíš naopak, ale každopádně bych s tím porovnáním mravností v ODS a ČSSD byl opatrnější než Vy.
Postřeh 9.11.2005 8:40

Re: Re: Re: Re: porušení Ústavy

Kecáš.
Postřeh 9.11.2005 8:38

Re: Re: dobře popsáno!

Já jsem si nezalistoval v archívech nic od paní Varadínkove, kterou neznám a ani mě nezajímá. Zatím mě zajímáte Vy, který začíná alespoň co se Neviditelného psa týče dosahovat věhlasu samotného demagoga Peheho.  Já mám ale ty Vaše nesmysly, které sleduji už déle než rok trochu uchovány v paměti. Jestliže sám jste prvotřídní demagog, co se divíte, že stejnou taktiku používají i jiní. Kdo Vás platí za ty Vaše kecy, kterými pravidelně zasviňujete stránky Neviditelného psa.
loula 9.11.2005 8:30

Re: Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Ano, s tímto názorem souhlasím. Četl jsem ten dopis také. V zájmu objektivity je ale nutné dodat, že poslední část vašeho příspěvku "tak pevně věřím, že by byl do funkce jměnován..." v Klasově dopise oporu nemá, nic takového tam nebylo. Nicméně i já věřím, že by Klaus Ratha jmenoval.
Postřeh 9.11.2005 8:29

Re: Milena Varadinková je slavná! Už jí otiskly text i Lidovky :-D

Pane Ladislave N.,
jako expert na vše, co se týká presidenta Klause reagujete jako pavlovovský pes. který stříká své sliny, zaslechne-li jen nepatrnou zmínku o prof. Klausovi. Na to však máte právo. Vzhledem k tomu, že se prakticky každý den vyjadřujete zpravidla lživě, zaujatě a stranicky položil jsem si otázku. Kdo Vás platí? Mám takový dojem, že nic jiného dalšího každý den už nestihnete dělat než kecat, pomlouvat, říkat lži a v nejlepším případě polopravdy. Jste tím tak zaujat, že prakticky nemůžete dělat nic jiného. Jste plný žluči. Zřejmě jste dobře placen na plný úvazek. Ale stojí Vám to za to?
Mirek Šejna 9.11.2005 8:27

Milá Milenko Varadínků

Z Plesla si nic nedělejte. Ten kálí na všechny strany. No a tentokrát kálel na Klause. Ale s tou pamnětí, Mileno, jste na tom hůř než Plesl. Klaus padl nikoli proto, že by se mu rozpadla vláda, ale proto, že se mu rozštěpila ODS na dvě nepřátelské půlky. Polovina jeho soukmenovců ho podpořila (a patří jim za to uznání) a polovina ho zradila (např. politické svině typu Ruml, Zieleniec, Pilip). Navíc s Klausem odmítli spolupracovat lidovci vedení nebožtíkem "hadem na tři". No a protože tehdy pouze Zeman prohlásil, že socani se honu na Klause nezůčastní, došlo pak mezi Klausem a Zemanem k dohodě o předčasných volbách. Až se socani rozdělí na dvě nesmiřitelné části, pak ta podobnost bude, ale to se zatím nestalo.
Jynx 9.11.2005 8:24

Re: Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Protože pokud nechtěli vyvolat aféru, jediným vysvětlením je, že jsou úplně blbí.
loula 9.11.2005 8:22

Re: Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

No kapišto. Toto prohlášení, pokud se nemýlím, podepsal před časem Paroubek, nikoliv Rath. Rath se nijak netajil, že zastává nějaké konfliktní funkce, a také prohlásil, že se těchto funkcí zbaví ihned po jmenování ministrem. Je ovšem pravda, že Rath se svým prezidentováním v komoře dělal obstrukce jako že to pozastaví a pod. A proto bych čekal, že takto bude formulované odmítnutí jmenování ministrem. Tím se nijak Ratha nezastávám, myslím, že to není dobrá volba.
Pepa Jetel 9.11.2005 8:22

Re: Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Kdo to prohlášení po něm chtěl? Podepsali toto prohlášení také všichni Klausem dříve jmenovaní ministři? A nikdo z nich nebyl v době jmenování ve střetu zájmů?
Jynx 9.11.2005 8:21

Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Zkusím odpovědět za vyvolanou paní Varadínkovou. Prezident Klaus poslal premiérovi Paroubkovi a dr. Rathovi slušný dopis (mohli jsme ho na Psu číst), kde se ptal, jak míní vyřešit situaci evidentního střetu zájmů (zákon nezákon, ústava neústava, tak to prostě je). POKUD by dr. Rath odpověděl dopisem, že druhý den po jmenování ministrem abdikuje na funkci prezidenta České lékařské komory (a jejím řízením bude do sjezdu pověřena viceprezidentka dr. Fousková - ale to by bolelo!), tak pevně věřím, že by do funkce ministra jmenován byl a žádná aféra by nenastala.  Podle mně bylo vyvolání aféry primárním cílem. Tož tak.
Vláďa 9.11.2005 8:09

Re: Myslím, že funkce Ratha by byly ve střetu s funkcí ministra,

Podepisuji-li čestné prohlášení, "že nejsem ve střetu zájmů", tak to snad pro každého člověka s IQ nad 80 znamená, že právě teď, v okamžiku tohoto podpisu, NEJSEM VE STŘETU ZÁJMŮ.
 
Bude-li po Vás při nástupu do zaměstnání požadováno čestné prohlášení, že máte "čistý trestní rejstřík", tak to, pokud to podepíšete, znamená, že máte čistý trestní rejstřík.
V žádném případě to neznamená, že jste ochoten v okamžiku podpisu čestného prohlášení požádat také o výmaz předchozích provinění z rejstříku trestů - aby byl někdy v budoucnu - čistý.
Kapištó?
loula 9.11.2005 8:01

Re: Paní Varadínková, vycházíte z mylné premisy,

Sašo, já se zeptám obecně: Existuje u nás vůbec nějaký politik, který by chápal pricipy svědomí a mravnosti, aniž by se ctěním těchto principů diskvalifikoval jako politik?
Saša 9.11.2005 7:57

Paní Varadínková, vycházíte z mylné premisy,

že personální složení ČSSD je obdobné co do složení ODS před "Sarajavem".
Nikoli. Mezi socdemáky a z nich byste nikdy "mravného bobra" vytvořit nedokázala.
Mravnost a morálka nejsou pro ně nikdy argumentem, ani podpůrným, ani okrajovým... Kdo hovoří o morálce a o nutnosti nelhat, je pro ně a priori podezřelý. A že někdo dokáže kvůli svému svědomí vzdát se výhod nebo riskovat porážku - to vůbec nedokážou pochopit. Tomu oni prostě nevěří, že by to bylo možné. Žáček druhé třídy obecné školy také nepochopí Taylorův polynom - stejně tak socdemák nepochopí princip svědomí a mravnosti.
 
 
franta 9.11.2005 7:46

Spravedlnost, Milenko moje

spočívá v tom, že měří (má měřit) všem a vždy stejně.  Když má pan Klaus takové obavy ze střetu zájmů dnes, kde byly jeho obavy, když Livie jako manželka premiéra seděla ve správních radách největších českých firem jako ČEZ nebo Česká spořitelna ? To byl střet zájmů jako prase. Takovému postoji k dodržování zákonů říkali komunisté "třídní pohled".  A že ho ten stařík ale dovede uplatňovat. 
eTony 9.11.2005 7:38

To zas bude

na Psu nablito - že, Klausobijci ? To zas budou kýble špíny, vzteku a nenávisti, povýšené na pádné argumenty.
Leitung 9.11.2005 7:33

Rektor VSE

Dovoluji si opakovat zpravu z novin o tom, ze Vysoka skola ekonomicka v Praze ma noveho rektora, ktery pochazi z katedry informatiky a statistiky. Jsou to obory, ktere se snazi vecne merit ekonomicke procesy a pouzivaji spis fakta nez zvaneni.
Pokladam to za dulezitou vec, protoze doufam, ze znamena dalsi vyklizeni pozic kecalu, kteri bez jakehokoliv zduvodneni placaji sve napady. Mezi ne patri jiste i nas Profesor, ten nas jeden stredoevropsky tygr ekonomicky.
Lerak 9.11.2005 7:25

Re: Re: Re: Re: Re: porušení Ústavy

Varadínková vás nachytává pěkně na hruškách. Pánové moc slov, málo validních argumentů.