26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Jaká „epidemie neočkovaných“?

Začátkem posledního říjnového týdne roku 2021 se do našich médií dostala nová „průlomová“ teze o covidové epidemii – ministr zdravotnictví a někteří další „odborníci“ začínají razit pojem „epidemie neočkovaných“. Za rok a půl jsme si už zvykli na různé nesmysly, ale toto je něco jiného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Juraška 1.11.2021 9:53

R^

V. Kuhaj 1.11.2021 9:26

Pane Klausi, budete-li kandidovat na prezidenta, jste můj vážný kandidát, ale neočkovaných lidí, kvůli kterým si včera v debatě lámali hlavu ministr zdravotnictví současný i budoucí, jak je chudáky chránit, už mám plné zuby. Stačí že kvůli vám musím nosit roušku, hodně mě to omezuje. Jestli očkování považujete za zbytečné, apelujte prosím na vládu, ať ta opatření zruší. Děkuji.

P. Han 1.11.2021 9:32

Vzhledem k tomu, že i očkovaní mohou virus roznášet, pak tedy všichni nosíme roušku i kvůli vám.

V. Kuhaj 1.11.2021 9:42

Kvůli mně roušku opravdu nenosíte.

P. Han 1.11.2021 9:48

To je dobře, že sedíte pořád doma.

R. Langer 1.11.2021 13:01

Proč by měl sedět doma, seďte si tam sám, když jste po*raný strachy z kovidu. ;-D

A. Forman 1.11.2021 10:04

Tak oni si lámali hlavy ministři.... no to zas bude řádná dávka idiocie.... a roušku nenosíte díky panu Klausovi, ale díky vládě, tam je líheň lží a nesmyslů.

O. Kaucký 1.11.2021 13:06

R^

M. Moravcová 1.11.2021 10:11

Vy nosíte roušku kvůli Klausovi nebo kvůli sobě? Já už mám těch ustrašených, nedemokratických kovidhysteriků, plný zuby. Stačí, že kvůli vám musím nosit roušku, nechat se očkovat a ještě neustále lžou a napadají zdravé lidi.

V. Kuhaj 1.11.2021 10:34

Očkovaný jsem 2x a hodlám jít i potřetí, neboť očkování považuji za dobrou prevenci. Myslel jsem bláhově, že až na pár jedinců půjdeme všichni, a roušky sundáme, chráněni vakcínou. Jenže ouha, začali řvát neočkovaní, že se očkovat nenechají. Ok. Takže se dumá, jak je chránit. Bohužel nic lepšího než další nošení roušek k mání není. Takže roušku nosím proto, že mi to bylo nařízeno. Za chvilku začnu třetí rok, tak se snad nikdo nemusí divit, že toho mám plné zuby. Obzvlášť s výhledem, že to může klidně trvat dalších pět let.

S. Donát 1.11.2021 10:41

Jo, asi tak.

M. Moravcová 1.11.2021 11:08

Zastávám názor, ať si každý chrání zdraví podle sebe. Celou dobu co tu řádí coronavirus jsem v plném, stoprocentním nasazení. Asi mám dobrou imunitu a nechci se rouhat. Dodržuji, co dodržovat mám. Ale lži kolem testování (proč se očkovaní netestují) a útočné zkreslené statistiky (proč se sleduje jen něco), obviňování neočkovaných, neorouškovaní politici vesele slavící ve volebníéch štábech, neorouškovaní politici na G20, prostě lži a pokrytectví, to celou situaci jen zhoršuje.

R. Langer 1.11.2021 13:03

A jak podle vás souvisí očkování se sundáváním roušek? 8-o

M. Valenta 1.11.2021 10:25

Je to zbytečné pane Kulhaji. Klausovi zůstalo alespoň tolik rozumu, že potřetí už se popálit nechce, takže dokud mu to dědicové Kelnera budou financovat, zůstane při glosách vedených z bezpečí IVK. Někdo ovšem jeho chování může považovat za zbabělé. Vždyť tolikrát doporučoval všem kritikům, ať vstoupí do politiky.

V. Kuhaj 1.11.2021 10:36

Je tu Kulheim a Kuhaj. Kulhaj tu není.

M. Valenta 1.11.2021 10:38

sorry.

R. Vacek 1.11.2021 9:17

Klaus pravděpodobně není statistik.

Očkováním snížím pravděpodobnost toho, že skončím v nemocnici asi desetkrát oproti mému neočkovanému vrstevníkovi. V odkaze se může seznámit se základy statistiky.

https://vedator.org/2021/08/ne-v-izraeli-nekonci-v-nemocnicich-vetsi-podil-ockovanych/

P. Vychodil 1.11.2021 9:30

až bude důsledně rozlišováno, kdo skutečně byl léčen či zemřel NA covid, ( a ne na bolavý zub s mimochodem zjištěným virem v nose) pak diskuze budou mít smysl...

R. Vacek 1.11.2021 9:41

Asi jste něco přehlédl, protože příčiny úmrtí se u nás sledují už dlooooouhá desetiletí.

https://www.czso.cz/csu/czso/covid-19-byl-vloni-druhou-nejcastejsi-pricinou-smrti

Můžete si to porovnat s daty, které jsou vydávána ministerstvem zdravotnictví a která jsou na základě pozitivity testu na covid.

https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19

Zjistíte, že tyto dva různé přístupy dávají velmi podobné výsledky. Ale třeba vám vyhovuje alternativní přístup, který říká, že vir nezabil nikoho, že všichni zemřeli na přehnanou imunitní reakci organismu, která jim zničila plíce.:-)

R. Langer 1.11.2021 9:44

Vy u nás kovida sledujete už dlouhá desetiletí? Tož s tím byste mohl i do televize! ;-D

R. Vacek 1.11.2021 11:46

Problém s chápáním psaného textu?

P. Vychodil 1.11.2021 9:54

"Legenda: Počet úmrtí v souvislosti s onemocněním COVID‐19 po jednotlivých dnech zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID‐19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí, a k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni."

Po lopatě: pokud například pacient s pozitivním testem zemřel na sepsi po zánětu zubu, je to covid úmrtí !

tohle, a jiné informace zřejmě ignorujete, tak jako správný věřicí ignoruje veškerá fakta, která protiřečí jeho náboženství...

R. Vacek 1.11.2021 11:44

Proto jsem vám tam dal odkazy dva - jeden je na základě pozitivity při úmrtí a ten druhý na základě úmrtního listu. A pokud vás jako pozitivního srazí auto, tak v úmrtním listu covid uveden nebude.

R. Langer 1.11.2021 13:07

No, vždyť já celou dobu říkám, že na kovid za celý rok zemřelo cca 10000 lidí. To je přece dávno známá věc. Ale je dobré, že je to potvrzeno i MZ. ;-)

R. Vacek 1.11.2021 15:21

Máte krátkou paměť. V diskusi z 10.10.2020 (tehdy jsme měli 1031 obětí) jste se chtěl sázet, že je nesmysl, když model ukazuje do konce roku 11 000 mrtvých.

"R. Langer 10.10.2020 7:42 A kdy jich bude hodně? :-P

R. Vacek 10.10.2020 7:45 Až se odpovídající procento těch současně nakažených přesune do nemocnic a do krematoria? Model říká, že na Nový Rok to bude 11 000. Myslíte, že už to bude dost?:-)

R. Langer 10.10.2020 8:06 A já myslím, že nebude. O co?"

https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/koronavirus-test-racionality.A201008_205811_p_spolecnost_wag/diskuse/9

P. Vychodil 1.11.2021 13:13

nebudeme se dohadovat, je to zbytečné...

tak jako dříve umřel "ležák" na zápal plic. tak dnes možná umírají komorbidní pacienti na "covid"...

nevím, co se psalo tehdy do úmrtního protokolu, rovněž tak nevím, co se píše dnes...

nicméně děkuji za odkaz č. 2...bez ohledu na validnost dat,

zpráva ČSU potvrzuje, že veřejnost byla manipulována...jinými slovy, skutečná úmrtí na kovid, jako primární příčina, jsou zpochybněny

R. Langer 1.11.2021 14:46

Přesně! ;-€

R. Langer 1.11.2021 9:31

10x? Ale to z těch našich statistik opravdu neplyne, že? S bídou je to 2,5x, a to ještě v lehkých případech. :-P

R. Vacek 1.11.2021 9:33

Podejte si s profesorem Klausem ruce. Oba jste na tom se statistikou stejně.:-)

R. Langer 1.11.2021 9:36

Stejně správně, že? ;-D