3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

GLOSA: Mám strach

Jako téměř poválečná generace, narozen 1944, mám v sobě určité vnímání dějů druhé světové války, zprostředkované samozřejmě zejména rodiči, prarodiči, příbuznými a lidmi blízkými, a to hlavně v mém dětském věku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krásenský 7.3.2015 7:26

Děkuji pane Svobodo,

souhlasím s Vámi.

P. Princ 7.3.2015 10:54

Re: Děkuji pane Svobodo,

Připojuji se.

P. Maleček 7.3.2015 6:17

Agent Kremlu přes islám maskující ruskou expanzi

Zeman s prezidentskou kampaní zaplacenou přes Lukoil z Putinových, Rusku ukradených financí, je čím dál viditelněji Putinovým agentem. A tak na Putinův befel strašením islámem maskuje opětovnou ruskou expanzi do Evropy.

Má přitom hubu plnou islámského státu, který je průhledně podporován právě Putinem. To dle klasické KGBácké poučky chceš-li zamskovat svá svinstva vyrob vedle svinstvo jiné.

To nemluvě o tom, že islamizace Evropy nejvíc vyhovuje právě Putinovi. Islámem oslabená Evropa pro něj totiž bude mnohem snazší kořist.

V. Kain 7.3.2015 8:55

Re: Agent Kremlu přes islám maskující ruskou expanzi

Vy si budete tak dlouho nahánět hrůzu z Putina až se jednoho krásného z toho strašení posejříte.Největšími samonasírači jsou pobalťáci a poláci.Až Islám zmákne Evropu a vypadá to že ano,tak jeho dalším cílem bude Rusko,tak nevím proč by toto mělo vyhovovat Putinovi.

J. Šimek 7.3.2015 10:48

Re: Agent Kremlu přes islám maskující ruskou expanzi

Vy toho ale nevíte daleko víc, když čtu ty vaše bolševický blafy.

Š. Hašek 7.3.2015 15:18

Re: Agent Kremlu přes islám maskující ruskou expanzi

Tak nějak to vidím i já, pane Kaine.

Popletové něco stále píší "něco o Brežňevovi", nějak zaspali dobu. A neznají historii 20. století.

J. Růžička 7.3.2015 0:44

Bezkonkurečně nejblbější, nejapná slátanina

bezduchý výpotek páté kolony, soutěžící o titul komik roku.

J. Brunner 7.3.2015 3:20

Re: Bezkonkurečně nejblbější, nejapná slátanina

Já považuji za nejhloupějšího "komika" Vás.

J. Vintr 7.3.2015 0:40

Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

Ta první hrozba je zřejmě aktuálnější.

P. Dvořák 7.3.2015 3:35

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

Hrozbou pro Rusko je dnes amerikanizovaná a postupně, ale neodvratně islamizovaná Evropa.

J. Kanioková 7.3.2015 3:53

Přesně !

J. Vintr 7.3.2015 7:44

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

To jste úplně vedle. Momentálně největší hrozbou pro Rusko je Putin. Obecně je největším problémem Rusů to, že si chtějí hrát na velmoc a nejsou ochotní si přiznat, že mají holý zadek.

T. Kočí 7.3.2015 10:39

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

Souhlas-s vámi vždy.

V. Vlach 7.3.2015 16:21

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

hehehe, komiku

Z. Koutecký 8.3.2015 18:10

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

No,my na Západě sice holý zadek nemáme, jenže jsme si ho zahalili do přepychových trenýrek jaksi na dluh. Celkem tu v EU a v USA za takových cca 28 bilionů euro a půjčujeme si pořád dál a dál. Rusko dluží směšně málo, asi 42 miliard dolarů, tedy asi 30% svých příjmů. Jo, Rusové žijí určitě skromněji než my, ale za své! A jak ty dluhy chceme asi splatit? Inu, Hitler měl kdysi celkem dobrý nápad - zbrojit a splatit gigantické dluhy Německa vítěznou válkou. To je sice reálný způsob, jenže tu válku prohrál a Německo ty předválečné dluhy splatilo až v roce 2010. Jen doufám, že pana McCaina a spol. nenapadne podobné řešení jako Hitlera. No, on bojoval ve Vietnamu, tak snad poznal, jak těžko se bojuje s burany v zemljankách.

J. Šimek 7.3.2015 10:49

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

Ale copak, vaše žena přešla na burku, že máte tak neodvratný pocit ?

Š. Hašek 7.3.2015 17:32

Re: Hrozbou pro Evropu je Rusko i islamizace

Samozřejmě.

Z brusele musejí všem (krom krasohledských právařů) vstávat vlasy na hlavě. Platí (bohužel) i pro zahraniční politiku.

M. Prokop 7.3.2015 0:21

Zajisté jste se zmýlil.

A Rusko se prostě vrací k osvědčeným imperiálním praktikám.

M. Prokop 7.3.2015 0:20

Zajisté jste se zmýlil.

A Rusko se prostě vrací k tradičním agresivním a imperiálním praktikám.

I. Dekyský 7.3.2015 0:37

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Zajisté se mýlíte Vy, Vy pražskokavárenský pomatenče.

J. Brunner 7.3.2015 3:22

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Argumenty jsou naprosto zřejmě zbytečné, souhlasím s Vámi.

P. Sulc 7.3.2015 3:56

Re: Zajisté jste se zmýlil.

No, a hned vidite kolik Cechacku leze Kremlu v rit. Je jich dost, vidte, te pate kolony. Brzo se bude opet slavit Unorove vitezstvi pracujiciho lidu. Mozna i Milice budou.

P. Dvořák 7.3.2015 4:30

Re: Zajisté jste se zmýlil.

psulci, ať vám nezaskočí při požírání krocana nebo dýňového koláče na Den díkůvzdání.

A nezapomeňte něco odnést příslušníkům Národní gardy, až zase budou střílet do studentů, jako to bylo 4. května 1970, kdy byla zorganizovaná studentská demonstrace na státní univerzitě v Kentu ve státě Ohio. V areálu univerzity se na akademické půdě (!) sešlo v ten den asi tři tisíce protestujících studentů. Šlo v ten den o pokojný studentský protest, proti němuž však byla vyslána Národní garda.

Jistě víte, že to byla studentská reakce na vánočním bombardování Hanoje, kdy nechal prezident Richard Nixon shodit větší množství bomb, než kolik bylo svrženo na Drážďany v II. sv. válce.

P. Sulc 7.3.2015 4:35

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Ta demonstrace byla proto, ze tech bomb bylo malo a nektere ani nebouchly. Kdyby jich bylo dost, Vietnamci by v CR nepestovali konopi a neprodavali padelky.

P. Dvořák 7.3.2015 4:48

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Jelikož to není vtipné, beru to jako váš zcela vážně míněný příspěvek. Pravdou je, že některé bomby opravdu nebouchly. Tedy ne hned, protože měly časované rozbušky, nařízené od několika minut až po desítky hodin. Dá se předpokládat, že ty "odložené výbuchy" byly z humanitárních důvodů, aby byl čas bomby odstranit současně s lidmi spálenými napalmem.

J. Babička 7.3.2015 6:04

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Vy vážně věříte že agrese komunistů proti Jižnímu Vietnamu byla správná?  Takových lidí, kteří si myslí, že komunisté mají právo napadnout nějakou zemi a vnutit jí komunismus, bude dnes málo i ve Vietnamu.

L. Krajíček 7.3.2015 8:45

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Vy vážně věříte že agrese USA proti jakékoliv zemi na světě byla správná? Takových lidí, kteří si myslí, že USA mají právo napadnout nějakou zemi a vnutit jí svůj systém "demokracie", bude dnes velmi málo mimo vlezdoprdelky v EU a NATO.

Systém "My vám tu vaši malou válku změníme ve velkou bombardováním až do doby kamenné" mi nepřipadá ani mírotvorný, ani státotvorný a vlastně jakkoliv přínosný. Všude!!! totiž dostali na prdel a potom z těch trosek, co nadělali, dřív nebo později vycouvali. Korea, Vietnam, Afghánistán, Irák . . . A teď mají zálusk na Ukrajinu, jenže USA neví, z které světové strany by tam mohly ty své anděly míru nechat vzlétat. Jejich současné vojenské mírové základny se k tomu moc nehodí. Protože jich je ve světě jenom dvě sta.

Z Krymu by to šlo, jenže ten Putin . . . sakra s ním!!!

J. Čapková 7.3.2015 10:07

Re: Zajisté jste se zmýlil.

pane Krajíčku, díky, tohle se nedá oddiskutovat,. ani zapomenout. Ještě dnes se v Korei a Vietnamu rodí poškozené děti po amerických bombách. V boji o nová naleziště užijí cokoliv nebezpečného. Pokořit a získat něco z bohatství světa, kdekoliv, je jejich jediný cíl. Nacpat základny, omezit náš obchod, to je ta svoboda kterou jsme si vyzvonili.

P. Sulc 8.3.2015 1:57

Re: Zajisté jste se zmýlil.

Severni Korea napadla tu Jizni, a kdyby USA nezasahly, mohlo to spatne dopadnout

P. Sulc 8.3.2015 2:02

Re: Zajisté jste se zmýlil.

To je ale ted najednou tech komunistickych stvur, vidte, Krajicek, Cepkova, to to pribejva. Jeste ze do CR uz nejezdim, asi bych musel zdravit Cest praci a oslovovat ty dobre Cechy ''soudruhu''.