4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Vondrovy tlaky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
xyz 19.11.2009 8:59

Re: těžko diskutovat s hloupostí

Pan Vondra je z ODS a tím je vše vysvětleno.

Al 19.11.2009 8:41

k článku

Tlaky z EU se sakra dotýkají každodeního života,např.nařízení o zákazu klasických žárovek.Dále zemědělská politika Eu ,která totálně likviduje naše zemědělce.To není svobodný volný trh.prakticky to bude fungovat tak,že budeme poslouchat co nám z Moskvy ,pardon z Bruselu nařídí kdejaký ekoterorista Leinen,Cohn-Bandita a podobná čeládka.Budemem mít také jakéhosi Europrezidenta kterého vůbec neznáme,společnou zahraniční politiku!Prakticky klucí z našeho parlamentu a senátu můžou jít domů nebude jich potřeba,též vláda a Vašek na hradě to můžou zabalit.zapoměl jsem na Ústavní Soud,toho samozřejmě nahradí ten Evropský Soud.tisíciletá říše nadohled.tenkrát trvala jen 6 let ,jsem zvědav jak dlouho bude trvat tato zvaná EU.

realista 19.11.2009 8:40

Re: tak autor je programátor......

a hlavně nikdy, ale opravdu nikdy! nediskutuje ad hominem...

....tvrdí.

realista 19.11.2009 8:39

Re: Vy jste blázen

ano , nejedná se o RVHP!. Srovnej zde!

děteněkam 19.11.2009 8:32

Re: tak autor je programátor......

Seš skvělej, až je mi tě líto.

yorik 19.11.2009 8:22

Re: Tlaky už nejsou jen v politice!

Včera jsem poslouchal v rádiu podobnou úvahu. Větrné elektrárny se prý vyplatí pohánět proudem z ČEZU. Minule jsem jel kolem jedné té sluneční elektrárny. Ty panely stojí na dřevěných ani nenatřených latích. Evidentně jde jen o vytažení peněz poplatníkům z kapes. Teď budeme jezdit dráž na bio. A kolik nás stojí, to nařízení EU, že distributorů elektrické energie musí být hafo netřeba mluvit. :-/  

miláno 19.11.2009 8:03

Re: Demokracie je v tom, že můžeme mít i různé názory na cokoliv

 Nezlobte se pane , ale jste snad spadl z Marsu. Podle Vás společný evropský stát je velmi vzdálený a dnes se volí evropský prezident a ministr zahraničí takže buď věrolomě lžete nebo jste naprosto mimo mísu .  Dnes  rozhoduje o 90% zákonů a nařízení nevolený byrokrat v EU, muslimové vaši křesťanskou EU úspěšně pacifikují a vy mě tady stavíte vzdušný zámky. Bolševický agitátoři blednou před Vaší propagandou závistí. Strašně rád bych se mýli opravdu stašně , ale myslím si tento průšvih v EU skončí válkou.

Vilda 19.11.2009 7:54

Tlaky už nejsou jen v politice!

Co je vlastně nařízený podíl obnovitelných zdrojů?

Vždyť je to skrytá daň! Nebýt tomuto nařízení EU, nerostly by, jako houby po dešti sluneční elektrárny. Skrytá dotace výkupní ceny solární energie, je ve skutečnosti skrytou daní. Co horší tato daň není vybírána ve prospěch daňovýchpoplatníků, ale pouze ve prospěch provozovatelů.

Někde jsem četl, že v roce 2010 už tado daň(dotace), bude činit 3.500 Kč/na hlavu obyvatele ČR.

Takže další daně dusí EU a v konečném důsledku, ruku v ruce s rozbujelou sociální politikou, vyhání výrobce z EU a schodky st.rozpočtů se stávají hůře a hůře ufinancovatelné.

Kdy to vše krachne už není otázkou jestli. ale kdy!!

eTony 19.11.2009 7:48

Re: Demokracie je v tom, že můžeme mít i různé názory na cokoliv

co to tu blejete, magore ? Evropu může zachránit jen smluvní volné společenství nezávislých států na základě svobody, spravedlnosti a míru. A ne tyhle fantasmagorie.

chouan 19.11.2009 7:29

Re: Souhlasím s autorem na 100%

1) Více cukru na menší ploše? BTW Eastern Sugar dostal dotaci EU na zavření č cukrovarů.

2) Proč nesmí angličtí a skotští rybáři rybařit u anglických a skotských břehů? Protože EU jejich vody přidělila Španělům, spolu s tučnými dotacemi.

3) Před vznikem CAP - společné zemědělské politiky - zemědělství prostě obyčejně fungovalo. Teď na něj jde cca 40% rozpočtu a kolabuje.

Mgr. Milda 19.11.2009 7:28

Demokracie je v tom, že můžeme mít i různé názory na cokoliv

přesto však většina má slovo rozhodující.

K tomu bubáku, zvanému LS ještě krátké zhodnocení: je to pouze krok dále ve sjednocení celé křesťanské Evropy, společný spolkový stát je ještě velmi vzdálený. LS je pouze důsledkem značného růstu EU, počet členských států se brzy přiblíží 30. Udržet akceschopnost za předpokladu práva veta není v takovém rozsahu možné. Dále je třeba parlament EU postupně posilovat tak aby se i vnitřní struktury EU mohly demokratizovat. Parlament musí nutně kontrolovat úředníky. U nás, v ČR se změny sotva nějak projeví, důležitost voleb do EU se však rozhodně dostane do povědomí občanů.

Synbártl 19.11.2009 7:05

fuj Kolalokově limonádě

skvělá ilustrace!

Kirken 19.11.2009 6:46

Dobrý článek, zcela souhlasím.

R^

A. S. Pergill 19.11.2009 6:41

Re: Souhlasím s autorem na 100% - já také

Kvóty jsme "zavedli sami", protože jsme to dostali befélem. "Konkrétní obsah dvou směrnic týkajících se imigrační politiky" je irelevantní vůči kritice toho, že vůbec nějaké směrnice tohoto typu v EU existují. Dtto "společná energetická politika". Zemědělství EU se sice "reformovalo a reformuje", ale to se v RVHP a SSSR reformovala spusta věcí také, a šlo to od deseti k pěti.

Fafa 19.11.2009 5:19

Astro

dovede si predstavit, ze inteligentni a vzdelany clovek muze mit na problemy jiny nazor nez Vy? Nebo se na to divate tak, ze lide, kteri s Vami nesouhlasi, jsou bud hloupi nebo to delaji za penize?

astro 19.11.2009 4:47

Re: těžko diskutovat s hloupostí

Pan Vondra není hloupý člověk  ( to by se pak dalo jeho konání omluvit), je to inteligentní a vzdělaný člověk, ale " počítá co mu to, počítá co mu to , počítá co mu to vynese" , jak  praví klasik. Zkrátka, je to pazgřivec.

Fafa 19.11.2009 4:43

Re: RJ

Podivam. Dobrou.

R.J. 19.11.2009 4:30

Re: RJ

Již se chystám na kutě, v deset jsem jak čiperka. Teď poslouchám " Lied - Duette", Gruberová a Kasarova, hlavně od Rossiniho  "Duetto buffo di due gatti", snad jsem to opsal dobře. Duet dvou koček. Psal jsem to v originále , abyste si to mohl stáhnout na internetu. Ty "kočky " jsou vynikající. Tak se na to mrkněte. Dobrou Fafo.

Fafa 19.11.2009 4:27

Tentokrat bez komentare

Article 50 TEU

1. Any Member State may decide to withdraw from the Union in accordance with its own constitutional requirements.

2. A Member State which decides to withdraw shall notify the European Council of its intention. In the light of the guidelines provided by the European Council, the Union shall negotiate and conclude an agreement with that State, setting out the arrangements for its withdrawal, taking account of the framework for its future relationship with the Union. That agreement shall be negotiated in accordance with Article 218(3) of the Treaty on the Functioning of the European Union. It shall be concluded on behalf of the Union by the Council, acting by a qualified majority, after obtaining the consent of the European Parliament.

Fafa 19.11.2009 4:22

RJ

Eh, tabulky.:-(  Mistr a Marketka. !!

Fafa 19.11.2009 4:21

RJ

kdy Vy vlastne spite? Co ted poslouchate za muziku?

Fafa 19.11.2009 4:17

Re: tak autor je programátor......

je nové přerozdělení nespravedlivé vzhledem k počtu obyvatel?

Mozna je, mozna neni. No a co? Turku je taky podstatne vic nez Cechu. Ale jaksi necitim potrebu, aby rodinne pravo platne na Vinohradech bylo schvalovano v Anatolii.

R.J. 19.11.2009 4:13

Re: Pastune

Docela ano Fafo, doporučuji "Janin- Sovětské Rusko", jsou tam tabulky , srovnání od roku 1900- 1928. Zajímavé čtení.  

Fafa 19.11.2009 3:59

Pastune

Nebo zkuste historicky pohled. V Rusku taky existoval NEP. A nepochybne se nasli rusti Clayove, kteri na nem videli mnoha pozitiva. ;-) 

paštun višnu 19.11.2009 2:40

Re: Vy jste blázen

nebo zabedněnost a neschopnost vidět paralely?

paštun višnu 19.11.2009 2:37

"v RVHP se věci děly tak, jak zavelel ruský medvěd, v EU je jenom na nás, jak aktivně a efektivně budeme prosazovat naše zájmy."

Nevím, je-li to úmysl nebo problém s logikou, ale chcete-li srovnat dva systémy, musíte zvolit stejné kriterium. Vliv Ruska v RVHP versus možnost prosazování zájmů v EU je srovnání přihlouplé nebo tendenční. Prosazovat zájmy jsme mohli i v RVHP, jen to bylo ho.no platné. Otázka tedy nezní, zda můžeme či ne prosazovat nějaké zájmy ale (ne)bude-li to opět ho.no platné.

paštun višnu 19.11.2009 2:21

"ano, LS tuto možnost dává..."

...no to jste mu to nandal

Emanuel 19.11.2009 2:09

těžko diskutovat s hloupostí

Hlavní problém je, že pan Vondra je hloupý člověk. Hloupý člověk povídá a povídá. Můžete sice proti tomu argumentovat, ale hloupý člověk to nepochopí. Je to vždy problém, když se hloupý člověk dostane do postavení, v tomto případě za určité zásluhy z minula.

in the clay Court of Posseidon 19.11.2009 1:42

Re: Vy jste blázen

jakékoliv přirovnání k RVHP či SSSR degraduje dotyčného

in the clay Court of Posseidon 19.11.2009 1:37

Re: Souhlasím s autorem na 100%

tak vyvracejme: cukrovarnictví - v čr se dnes vyrobí vc cukru než v roce 1989, leč na menší ploče - je to špatně? Kvoty na cukr jsme jako první zavedli sami a EU je převzala a takto nám je stanovila...znáte konkrétní obsah 2 směrnic týkající se imigrační politiky? Určitě ne, jinak byste takto neblekotal.....co se týká zemědělství tak to už bylo jednou jednou reformováno (MacSharyho reforma) v roce 1992 a probíhá reforma další do roku 2013 by se měla dokončit.....co se týká energetiky, tak do společné koncepce se jako hlavní směr dostalo jádro