18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

EVROPA: Vondrovy tlaky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
astro 19.11.2009 4:47

Re: těžko diskutovat s hloupostí

Pan Vondra není hloupý člověk  ( to by se pak dalo jeho konání omluvit), je to inteligentní a vzdělaný člověk, ale " počítá co mu to, počítá co mu to , počítá co mu to vynese" , jak  praví klasik. Zkrátka, je to pazgřivec.

Fafa 19.11.2009 5:19

Astro

dovede si predstavit, ze inteligentni a vzdelany clovek muze mit na problemy jiny nazor nez Vy? Nebo se na to divate tak, ze lide, kteri s Vami nesouhlasi, jsou bud hloupi nebo to delaji za penize?

šakal 19.11.2009 11:48

...No,...

...zrovna u Vondry v tom mám po dlouhodobém sledování toho, jak se projevuje, celkem jasno... Ostatně, Vy sám dole uvádíte ten citát o možnostech vystoupení z EU. Myslíte, že je Saša Vondra:

...funkčně negramotný mamlas, který, když něco čte, nepochopí smysl?...

...liknavý blbec, který si ani nepřečte to, k čemu dává souhlas?...

...nebo prostě pazgřivec? ;-) 

xyz 19.11.2009 8:59

Re: těžko diskutovat s hloupostí

Pan Vondra je z ODS a tím je vše vysvětleno.

jarda 19.11.2009 9:32

Re: těžko diskutovat s hloupostí

není to vysvětleno- V.Klaus je také z ODS, Vondra tam je asi 3 roky.

in the clay Court of Posseidon 19.11.2009 1:25

tak autor je programátor......

"Národní parlamenty mohou žádat změny návrhů Evropské komise, budou-li mít pocit, že ta překračuje své kompetence.".....ano, LS tuto možnost dává. Měli jsme kvůli tomu LS odmítnout?

"Když jsme před pěti lety do EU vstupovali a před šesti lety o vstupu hlasovali, věděl pan Vondra a hlavně měl jsem já hlasující možnost vědět, že nám budou dodatečně vyměřeny další daně, o kterých už hlasovat nebudeme?"......daňový systém i nadále spadá pod veto.

"je to jakási opožděně vyměřená daň" a "reforma nahrává větším zemím"....je nové přerozdělení nespravedlivé vzhledem k počtu obyvatel? I toto by chtěl napadat u soudu?

TYPICKÁ "PROGRAMÁTORSKÁ HOVADINA" (čeho se ti programátoři vlastně těmi odkazy na povolání věčně domáhají?)

paštun višnu 19.11.2009 2:21

"ano, LS tuto možnost dává..."

...no to jste mu to nandal

Fafa 19.11.2009 4:17

Re: tak autor je programátor......

je nové přerozdělení nespravedlivé vzhledem k počtu obyvatel?

Mozna je, mozna neni. No a co? Turku je taky podstatne vic nez Cechu. Ale jaksi necitim potrebu, aby rodinne pravo platne na Vinohradech bylo schvalovano v Anatolii.

děteněkam 19.11.2009 8:32

Re: tak autor je programátor......

Seš skvělej, až je mi tě líto.

realista 19.11.2009 8:40

Re: tak autor je programátor......

a hlavně nikdy, ale opravdu nikdy! nediskutuje ad hominem...

....tvrdí.

jarda 19.11.2009 9:33

Re: tak autor je programátor......

tan s tím dlouhým nickem by měl taky někdy něco napsat, ne jenom vokecávat druhý- navíc zrovna teď se mu to moc nepovedlo.

Gaston 19.11.2009 0:19

Demagogický článek

"Tlaky" jsou, byly a budou, takže nic nového. Tlaky vyvíjejí zemědělci na větší míru dotací, antikuřácká společnost na zvýšení daně na tabák, lidovci na zákaz potratů... prostě každodenní život. Proč Vy sem musíte zatahovat EU mi zůstává záhadou. Jsme snad nespvéprávní, nebo co? Nebude-li se nám v EU líbit můžeme po zralé úvaze vystoupit, ne? Myslíte, že jestli k tomu dojde, budeme sami? Pokud ano, pak možná nebude něco v pořádku spíše s náma.. Ach jo.. chtělo by to trochu sebevědomí a méně komplexů

chouan 19.11.2009 0:43

Re: ... můžeme z EU vystoupit

Jistě, jistě. Ale dle LS nám EU nejprve stanoví podmínky (*). Co když to bude penalizace ve výši 60% rozpočtu po dobu 20 let? Ovšemže, je to absurdní a smyšlená pitomost, ale pokud by ji EU navrhla, není proti ní obrany.

(*) Nejsou podmínky vystoupení v rozporu s ústavou pravící, že ČR je svrchovaný stát?

Gaston 19.11.2009 0:48

Re: ... můžeme z EU vystoupit

Přečtěte si "sousední " článek " Suverénní Češi a Evropa" (Hvížďala). Najdete tam fundovanější analýzu.

in the clay Court of Posseidon 19.11.2009 1:28

Re: ... můžeme z EU vystoupit

neblekotejte pitomosti, kde máte jaké zmocnění k takové penalizaci?

Fafa 19.11.2009 4:27

Tentokrat bez komentare

Article 50 TEU

1. Any Member State may decide to withdraw from the Union in accordance with its own constitutional requirements.

2. A Member State which decides to withdraw shall notify the European Council of its intention. In the light of the guidelines provided by the European Council, the Union shall negotiate and conclude an agreement with that State, setting out the arrangements for its withdrawal, taking account of the framework for its future relationship with the Union. That agreement shall be negotiated in accordance with Article 218(3) of the Treaty on the Functioning of the European Union. It shall be concluded on behalf of the Union by the Council, acting by a qualified majority, after obtaining the consent of the European Parliament.

Nový 19.11.2009 0:53

Re: Demagogický článek

Ano. Kdo nejde s námi, jde proti nám !

chouan 19.11.2009 0:17

Souhlasím s autorem na 100%

Nejen že bych nehlasoval pro LS, nehlasoval jsem ani pro EU jako takovou.

Pan Novák je příliš delikátní, aby to vyslovil. Udělám to tedy sám: "Doposud nám pamětníkům EU připomínala RVHP nesmyslnou hospodářskou politikou (dotované leč rozvrácené zemědělství, zlikvidovaný rybolov v UK či cukrovarnictví v ČR, podpora fotovoltaiky). Nyní po podpisu LS, až nastane např společná imigrační politika, zjistíme, že EU se z RVHP metamorfovala v SSSR"

Radim Špaček 19.11.2009 1:09

Vy jste blázen

Jsem také pamětník a stačí mi pohled do výkladů, aby mi EU připomínala pravý opak RVHP.

Pokud ten rozdíl nevnímáte, zřejmě jste nepochopil princip RVHP (jako ekonomické větve ruské diktatury, tehdy maskované jako sovětské) od organizace, kde výsledná podoby dohody vššch zúčastněných záleží i na tom, jestli se o tu výslednou podobu budeme nějak snažit, případně jak moc a jakými prostředky.

Jinými slovy - v RVHP se věci děly tak, jak zavelel ruský medvěd, v EU je jenom na nás, jak aktivně a efektivně budeme prosazovat naše zájmy.

Krásný příklad je rušení žárovek: když na Evropské Radě tehdejší socanský ministr Urban neřekl proti ani půl slova, nemůžeme se divit, že to bylo jednomyslně odsouhlaseno...

Chris Kelvin 19.11.2009 1:31

Re: Vy jste blázen

RVHP také pamatuji. Dovolím si s Vámi proto souhlasit Radime Špačku, ukázkou ze staré židovské anekdoty: "...zkusil jsem obojí, nedá se to srovnávat...." :-)

in the clay Court of Posseidon 19.11.2009 1:42

Re: Vy jste blázen

jakékoliv přirovnání k RVHP či SSSR degraduje dotyčného

paštun višnu 19.11.2009 2:40

Re: Vy jste blázen

nebo zabedněnost a neschopnost vidět paralely?

realista 19.11.2009 8:39

Re: Vy jste blázen

ano , nejedná se o RVHP!. Srovnej zde!

paštun višnu 19.11.2009 2:37

"v RVHP se věci děly tak, jak zavelel ruský medvěd, v EU je jenom na nás, jak aktivně a efektivně budeme prosazovat naše zájmy."

Nevím, je-li to úmysl nebo problém s logikou, ale chcete-li srovnat dva systémy, musíte zvolit stejné kriterium. Vliv Ruska v RVHP versus možnost prosazování zájmů v EU je srovnání přihlouplé nebo tendenční. Prosazovat zájmy jsme mohli i v RVHP, jen to bylo ho.no platné. Otázka tedy nezní, zda můžeme či ne prosazovat nějaké zájmy ale (ne)bude-li to opět ho.no platné.

Fafa 19.11.2009 3:59

Pastune

Nebo zkuste historicky pohled. V Rusku taky existoval NEP. A nepochybne se nasli rusti Clayove, kteri na nem videli mnoha pozitiva. ;-) 

R.J. 19.11.2009 4:13

Re: Pastune

Docela ano Fafo, doporučuji "Janin- Sovětské Rusko", jsou tam tabulky , srovnání od roku 1900- 1928. Zajímavé čtení.  

Fafa 19.11.2009 4:21

RJ

kdy Vy vlastne spite? Co ted poslouchate za muziku?

R.J. 19.11.2009 4:30

Re: RJ

Již se chystám na kutě, v deset jsem jak čiperka. Teď poslouchám " Lied - Duette", Gruberová a Kasarova, hlavně od Rossiniho  "Duetto buffo di due gatti", snad jsem to opsal dobře. Duet dvou koček. Psal jsem to v originále , abyste si to mohl stáhnout na internetu. Ty "kočky " jsou vynikající. Tak se na to mrkněte. Dobrou Fafo.

Fafa 19.11.2009 4:43

Re: RJ

Podivam. Dobrou.

Fafa 19.11.2009 4:22

RJ

Eh, tabulky.:-(  Mistr a Marketka. !!