3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Proti liberální demokracii

Sešli jsme se na tomto – pro akce našeho institutu netypickém – místě záměrně. Chceme tím vyjádřit, že nám tentokráte jde o něco daleko zásadnějšího než o „pouhý“ standardní seminář našeho institutu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 5.7.2018 17:52

To nejsou jen ti tři..

S. Donát 5.7.2018 19:11

Re: Toto je jen vstupní vystoupení

Děláte klauna sám, nebo máte parťáka?

I. Mertl 5.7.2018 19:31

Re: Toto je jen vstupní vystoupení

Na to jsou jiní, někteří v IVK, jiní zde - viz. p.Kanioková 17:25.

M. Moravcová 5.7.2018 20:07

Re: Toto je jen vstupní vystoupení

Umíte holubičku? Nebo nějakou vtipnou scénku?

V. Lunák 5.7.2018 12:39

Pokračujte v dobré práci,

jediné co se VK snad opravdu vytýkat nemůže, je mimořádně vyvinutý smysl pro nezamýšlený humor. Už se nemůžu dočkat kanonické definice liberální demokracie.

M. Prokop 5.7.2018 14:48

Re: Pokračujte v dobré práci,

Taky doufám, že to ještě chvíli vydrží. Má talent přesně formulovat problémy.

R. Tesařík 5.7.2018 17:14

Re: Pokračujte v dobré práci,

A to Lunáka seje...tak štěká.

J. Kanioková 5.7.2018 17:46

Ano..

M. Kolář 5.7.2018 12:27

odkopáno jest

Tak se konečně tento polistopadový podvodník řádně odkopal. Ale trvalo to.. Dnes má pocit, že již může.. Jen tak dál ..

Pokud příchází ze Západu nějaké ohrožení pro nás, tak je to od podobných demagogů, jako je VK sám, od všech těch AfD, Lig, Svobodných, Národních front, Zemanů a dalších sil napojených na Putinův režim ... Pokud jde o demokracii, tak jediná demokracie je ta liberální, jiná neexistuje.. Liberální proto, že vychází z liberální filosofie definující postavení občana - jednotlivce vůči státu, moci, právu, atd. Tedy právě přesně opačný princip, než jaký představují dnešní Rusko, Čína, atd ..

P. Han 5.7.2018 13:22

Re: odkopáno jest

Zapomněl jste na ztroskotance a zaprodance.

M. Prokop 5.7.2018 14:52

Re: odkopáno jest

Pěkně jste se odkopal, co dobroser.

Pokud někdo chce svobodu, pokud možno neomezovanou vámi dobrosery pod nejrůznějšími záminkami, rudými, zelenými, oranžovými, modrými s hvězdičkami, málokdy je tak nesvobodný, že by ho platil Putin.

To spíš v té přemoudré EU jsou placeni jen ti, kdož zastávají ten JPN.

Jediná demokracie je demokracie. Jakmile k tomu začne něco přidávat, už se ji snaží "oříznout". Viz lidová, socialistická, liberální ...

P. Vaňura 5.7.2018 19:10

Jste naprotý id***

Doporučuji si přečíst něco o chování zvířat. Každý jedinec či skupina si všemi prostředky brání své území před ostatními skupinami. Stejně se chovali lidé, než Evropané a z část Američané podlehli totální degeneraci, zvané multi kulti a jiná sluníčkářská zvěrstva!

"Liberální demokracie" je stejně demokratická, jako "lidová demokracie..."

I. Mertl 5.7.2018 20:01

Re: Jste naprotý id***

I vy jste jeden z Klausových komiků. Ano, každý jedinec třeba brání, ale migraci dlouhodobě neubrání. Kdyby ubránil, místo vás i mne by tu byl nějaký Kelt, nebo dokonce Neandrtálec a nebyly by USA, Kanada. Sorry, ale číst o chování zvířat je jistě poučné. A bránit se do jisté míry je vhodné, i když to konečné řešení nestačí - viz ti Keltové a Indiáni.

A. Nový 5.7.2018 22:24

Blábolíte

Když převálcovali barbaři Řím tak přišel úpadek. Když přišli na severoamerický kontinent evropané tak viz ten kontinent dneska. Rozdíl, že! To co přichází do Evropy jsou barbaři, kteří nic, kromě islámu nepřináší.

S. Netzer 5.7.2018 12:07

Dnešní "varování" IVK

přichází jako na zavolanou! Stačí si rekapitulovat všechny hrůzy přicházející ze západu, o kterých informuje dnešní NP. V USA vedou pokrokoví Američané džihád proti kouření, v Bronxu chce jakási dívčina zavádět socialismus, na Facebooku byl smazán komentář, v Německu neplatí zákon, migranti straší hned ze dvou článků, svobodné myšlení neexistuje, a k dovršení všeho nakonec hrůza hrůz - liberální demokracie!

A proč liberální demokracie? Protože, jak vysvětluje kolektiv IVK, politická korektnost, multikulturalismus, europeismus, human-rightismus, environmentalismus, genderismus a homosexualismus zaznamenaly kvalitativní změny! Při takové záplavě hrůz přicházejících ze západu není divu, že se průměrný čtenář NP v důchodovém věku děsí! Zato "V RUSKU INDIVIDUÁLNÍ SVOBODA STÁLE ROSTE!", napsal nedávno jeden z místních myslitelů, a snad ani pan prezident by mu neodporoval.

P. Han 5.7.2018 13:37

Re: Dnešní "varování" IVK

Jo, v Rusku individuální svoboda vzrostla. Od cara a Stalina až po taťku Puťku. A na tom západě taky. Srovnejte si dobu ještě nedávnou, kdy existovala jen dvě pohlaví a ani jste si mezi nimi nemohla vybrat. Zato teď si vyberete z cca 32 typů bez ohledu na to, co vám kde narostlo. A v těch ostatních ismech jste taky nejsvobodnější. No a komu se to nelíbí, je populista, fašista, nacista a s takovými skoncujeme, soudruzi! Kolo dějin se otáčí!

M. Prokop 5.7.2018 14:54

Re: Dnešní "varování" IVK

Dost mne to baví, jak za účelem "svobody" v marginalitách typu oné volby pohlaví je omezována svoboda věcí podstatných, třeba svoboda projevu i po projevu, shromažďování, ...

J. Kanioková 5.7.2018 17:50

Vy se tou klausofobiíí udávíte

a k tomu důchodovému věku nemáte daleko..

I. Hendrych 5.7.2018 11:49

Soudruzi ze slavného institutu...

Opět skvělá ukázka žvanilů, kteří z postbolševického Banánistánu budou poučovat Západní demokracie....navíc se špatně skrývaným rusofilstvím. Klaus byl pro slušné lidi vždy nepřijatelný a teďˇ je přímo na blití.

P. Han 5.7.2018 14:52

Re: Soudruzi ze slavného institutu...

Jo, Klaus byl pro vás slušné lidi nepřijatelný už od dob, kdy jste zpívali Internacionálu.

M. Prokop 5.7.2018 14:55

Re: Soudruzi ze slavného institutu...

Akorát nevím, jak zrovna vy víte, co je pro slušné lidi přijatelné a co nepřijatelné. Vy nějaké znáte?

J. Jurax 5.7.2018 16:32

Re: Soudruzi ze slavného institutu...

Ano. Tak jste se tu vyzvracel.

Máte se za slušného člověka?

J. Kanioková 5.7.2018 17:54

:))))))))))))

F. Doušek 5.7.2018 11:16

A co spojení "sociální demokracie", pane Klausi,

to vás netrápí? Jaký je v tom rozdíl?

P. Götze 5.7.2018 11:32

Re: A co spojení "sociální demokracie", pane Klausi,

to je ale obrat pouzivany pro nazev strany. nazev strany myslim neni az tak podstatny. Ale i tak, odpoved na svou otazku naleznete v clanku tak jako tak, staci cist.

S. Rehulka 5.7.2018 12:51

Re: A co spojení "sociální demokracie", pane Klausi,

Klidně připomente Vencovi, kterému spolužáci (i já) říkávali "Timur bez party", který býval výborný žák i v dějepisu, jestli vzpomíná, že Komunistická Strana Československa, vznikla v hospodě U kaštanu na Bílé Hoře, roku 1921 odtržením bolšánů od socanů ! Zlí jazykové tvrdí, že odtržení se stalo proto, že jedni i druzí nechtěli platit rundu, nikoliv z důvodů politicko-etických, ale pouze praktických ! To nepřekvapuje, vždyt obě ty bandy jsou svoloč !

J. Jurax 5.7.2018 16:39

Re: A co spojení "sociální demokracie", pane Klausi,

Ehm - Wiki praví, že "7. dubna 1878 se v břevnovském hostinci U Kaštanu konal ustavující sjezd zvláštní organizace českých sociálních demokratů v rámci celorakouské sociálně demokratické strany pod názvem Sociálně demokratická strana českoslovanská v Rakousku.". Nejsa Pražák, neposoudím, nakolik je Břevnov vzdálen Bílé Hoře.

Táž Wiki nás poučí, že "v květnu 1921 vznikla samostatná Komunistická strana Československa (KSČ)". Ve které putyce se tak stalo ale Wiki neuvádí.

S poslední větou arciť nelze než souhlasit ... :-)

R. Tesařík 5.7.2018 17:22

Re: A co spojení "sociální demokracie", pane Klausi,

k Bílé hoře? Co bys kamenem dohodil:-))

J. Kanioková 5.7.2018 17:56

Trapné..

P. Vaňura 5.7.2018 11:01

Jen si představte, že bychom dnes zavedli to, co bylo

v republikánském Římě BĚŽNÉ, možnost odvolat se vůči trestnímu rozsudku k lidovému shromáždění. Hned by bylo lépe, např. verbální trestné činy by zmizely!

Ať žije přímá demokracie, ta je dnes přímo NUTNOSTÍ jako ochrana před vládou zlodějů a parazitů z neziskovek!