16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

BILANCE: Cesta dlouhá 32 let

Po více než třiceti letech dosadili na Hrad osobu vyškolenou a vybranou nejprve sovětskou KGB, pak vybranou a prověřenou armádou a tajnými službami USA. Po 32 letech máme v čele státu opět prověřeného komunistu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 2.3.2023 13:43

Ja jsem se nikdy neridila podle davu. Mam hlavu, myslim! Uz jako dite jsem byla schopna samostatne myslet. Dnesni masmediea kazou - s odpustenim od vsi logiky oprostenou sracku a dnes si KAZDY muze obstarat informace z ruznych zdroju, nejen z Rudeho Prava a jednoho ci dvou statnich televiznich programu. Lidi dnes uz ani nejsou za plotem bez moznosti vyjezdu.... Takze abych nemusela verit na to, ze lidstvo nema o moc vyssi uroven nez stado dobytka, verim radeji na toho certa. :-/

D. Laurencikova 2.3.2023 13:34

«Verbrecherische Handlungen gibt es auf beiden Seiten, das ist in jedem Krieg so», sagte sie.

Darauf hätte die UN-Menschenrechtskommissarin «immer wieder hingewiesen». «Also, ich meine, dass es solche russischen Übergriffe gibt und dass das schauerlich ist und grässlich.» Aber dies sei doch gerade eben Teil des Krieges. «Kriege sind immer mit Kriegsverbrechen verbunden»...

Zlociny se deji na obou stranach, tak tomu ve valce je, rekla. Na to poukazala znovu a znovu UN-komisarka pro lidska prava. Ze se deji ze strany Rusu takove prehmaty, je hrozne, ale prave toto je soucasti valky. Valky jsou vzdycky spojeny se zlociny!

Tak to rekla Sahra Wagenknecht. Rekla de facto, ze v noci je tma a v lete zpravidla tepleji nez v zime, tedy neco, co je ocividne a prokazatelne. Za to se na ni vrhli vsichni vcetne moderatora jak harpyje. Oni asi prave proto, ze se deji zlociny, tuto valku nechteji ukoncit, ale stale ji prodluzuji a udrzuji. Prave posloucham debatu v parlamente. Vubec se mi te schizofrenii nechce verit!

K. A. 2.3.2023 13:22

Havel nebyl levicový politik. Havel byl disident, ikona, představitel morální politiky. Pozitivní význam mělo, že v té funkci byl. Ale ve skutečnosti dobrý politik nebyl, protože ho zajímala morálka místo pravicovosti a levicovosti, resp. místo reálné politik.

H. Rybnická 2.3.2023 13:05

R^R^R^

H. Rybnická 2.3.2023 13:05

V mezidobí se do věci vložil i český velvyslanec. https://www.novinky.cz/clanek/domaci-kde-je-vase-ctnost-poucit-se-z-minulosti-cesky-velvyslanec-v-nemecku-varoval-pred-manifestem-za-mir-40424463

Debatu jsem sama sledovala a mohu jen upřímně litovat, že jste ji sama sledovat nemohla a udělat si opravdu svůj vlastní názor. Zvláště na osobnost paní Wagenknecht.

Paní Laurencikova reagovala na zaslaný odkaz jako vždycky. včetně obvyklých dehonestací.

R. Polášek 2.3.2023 13:03

Musí projít celý životní cyklus totality. Ta bruselská je teprve v počáteční fázi, kdy díky předchozí demokracii je zblázněno a zneužito vysoké procento těch ovlivnitějších obyvatel. Ti lidi musí z velké části prozřít, musí se z nadšení k tomuto režimu stát k němu lhostejní až nakonec musí chtít zrušení toho režimu. To je právě ono, co bylo poslední desetiletí socíku, už nikoho "nebavil". Dříve se dá totalita zrušit jen velmi hrubým násilím.

Například nacismus skončil předčasně takovým násilím, defakto velmi účinným vyvražděním mužské populace v aktivním věku , od cca chlapců kolem 15 let po cca starší lidi tak v 55 letech. A přesto byl na začátku května 1945 tehdy už Berlín dobyt, Hitler mrtev, pořád bylo plno fanatiků, kteří chtěli pořád bojovat za nacistickou totalitu. 15 letí Hitlerjugend, 55 letí Volkssturm i zbylí esesáci.

Podobné to je nyní v Rusku. Kdyby Ukrajinci zaútočili na Rusko, tak nyní Rusové povstanou a budou proti nim za Putina bojovat. Když nezaútočí a nechají Putinův režim po válce "povařit" ve vlastní šťávě, tak je to může za nějaké roky taky "přestat bavit" a sami Rusové mohou s putinovskou totalitou skoncovat.

D. Mašek 2.3.2023 12:41

No jenže než Nerudová je Pavel hezčí i v kategorii ženskejch...;-D

L. Netolická 2.3.2023 12:37

Jj, kdyby vyhrál STB Babiš, pan autor článku by byl radostí bez sebe. Volila jsem p. Nerudovou a poté Pavla s tím, že Babiše opravdu, ale opravdu ne.

J. Soukup 2.3.2023 12:35

"Když je někdo blbej a zaujatej, vydrží to klidně i déle, než 32 let " 🥴

H. Lukešová 2.3.2023 12:33

Ano, neomarxismus je skutečnou hrozbou, se vším všady co s sebou přináší.

H. Lukešová 2.3.2023 12:32

-vyvolala-

H. Lukešová 2.3.2023 12:31

Mí předci též chtěli nějak přežít, takže se režimu také nepostavili a ohnuli hřbet, i když komunisty neměli rádi, ale takových lidí bylo více..., kteří "brblali" doma, avšak na veřejnosti byli "zticha".

R. Toman 2.3.2023 12:27

Ano, také se o to celý život snažím. A proto mi připadá trpce úsměvné, když někdo srovnává lidi, kteří dostali kolekci od ROH s těmi co kolaborovali, byli členy KSČ a sloužili dobrovolně a za prachy jejím represivním složkám, potažmo SSSR jako Bureš a Pávek atd. Jak za vlády skopčáků tak komoušů většina lidí přímo nekolaborovala, akorát neměli odvahu se těm zločinným režimům postavit. A chtěli nějak přežít, a co nejméně se namočit. To byl i můj případ.

R. Langer 2.3.2023 12:23

Když byl ve druhém kole výběr mezi dvěma bývalými komunisty, TAK JSEM HOLT UŽ NEVOLIL. :-(

V. Němec 2.3.2023 12:23

Já jsem se 2. kolu, možná nesprávně, vyhnul. Pro mě to bylo, jako by mi na stůl položili mužské a ženské lejno a já si měl vybrat, které sežeru.

R. Langer 2.3.2023 12:21

Kapitalismus je přirozený řád společnosti založený na rovných právech všech před zákonem, respektováním soukromého vlastnictví, a na svobodě slova.

Pokud tato pravidla aplikujete na společnost, vznikne vám zcela přirozeně to, co se nazývá "kapitalismem". podle toho ho poznáte. Ale vy ho nepoznáte, protože takový systém v současnosti nikde na světě NEVLÁDNE. ;-)

R. Polášek 2.3.2023 12:17

Proboha, co furt blbnete s tím komunismem?!!! Tradiční rudý komunismus je mrtvý nebo maximálně v komatu. A u nás absolutně neškodný, živý a nebezpečná je pouze v Číně a snad v pár upadajících levicových diktaturách.

U nás je živý a velmi nebezpečný komunismus zelený bruselský. Proti tomu je třeba bojovat, protože má nyní podle toho, co za nařízení přichází z Brusele, bezprostřední potenciál nás zničit.

H. Lukešová 2.3.2023 12:16

Paní Laurenčíková, zeptám se Vás na jednu věc, protože je možné, že to mainstream překroutil. Na Novinkách uveřejnili "senzační zprávu", že Sahra Wagenknecht v talk show "Tvrdě ale solidně" řekla, že "znásilňování patří ke každé válce" a že se válečných zločinů dopouštějí obě strany. Ta slova o tom znásilňování vyvolaly samozřejmě rozhořčené reakce.

R. Langer 2.3.2023 12:16

R^ ;-D

R. Langer 2.3.2023 12:15

Nebojte se soudruzi. Vy se teprve dočkáte. :-P

R. Langer 2.3.2023 12:14

No, prakticky přesně jak to píšete to vnímám také... :-(

H. Lukešová 2.3.2023 12:12

A Vy přece právem říkáte, že od "Rusáků" a "skopčáků" (tj. nácků a komoušů) je nejlépe držet se co nejdále...

R. Langer 2.3.2023 12:11

R^ [>-] :-(

R. Toman 2.3.2023 12:01

uživatelé

V. Kuhaj 2.3.2023 11:45

Bohužel souhlasím.

V. Kuhaj 2.3.2023 11:43

Já myslím že to je dáno cestou, kterou člověk jde do života - učením se od druhých, přirozenou důvěřivostí v rodiče, v dospělé, radostí z příslušnosti ke skupině, z vylepšování světa. To, co pan Vychodil nazývá "genově zakořeněná stádnost".

Vzhledem k patologickému stavu společnosti jsou ovšem tyto vlastnosti problémem, právě pro svou snadnou zneužitelnost. Připodobnil bych to k nervům v lidském těle. Nervová soustava slouží k zajištění odpovídající reakce na podněty. Tedy slouží k dobrému. Dá se ale zneužít, výslechy spojené s mučením zná lidstvo od počátku své existence. Citlivost, sloužící dobru, je snadno zneužitelná pro zlo. S tou lidskou "stádností" to vidím hodně podobně.

P. Kubáč 2.3.2023 11:41

Zrovna včera jsem u zpráv přemýšlel za jak dlouho současné režimy založené na "bruselské variantě liberální demokracie" padnou. A došel jsem k závěru že to ještě potrvá, protože mládež a cyniky z režimu těžící to stále ještě baví - v kontrastu s reálným socialismem, který v závěru nebavil mládež, komunisty, STBáky - nikoho.

V. Pokorný 2.3.2023 11:39

Obecné blafy a vypatlaná obhajoba bývalého komunisty a lampasáka, tedy...toho vašeho komunisty a lampasáka, dosazeného do úřadu prezidenta kluky od krav zpoza Velké louže. No, prý zachraňoval nějaké Francouze, tak je asi neohrožený bojovník. I proto, že ochraňoval hentý tzv. Západní hodnoty. Fuj.[UA]

R. Toman 2.3.2023 11:29

No jo, a naši rodiče a prarodiče byli zase "uživateli nacismu" v době protektorátu. To jsou jenom kecy o kolektivní vině, kterými si ospravedlňují minulost ti co přímo kolaborovali s okupanty jak skopčáckými tak rusáckými za prachy a jiné prebendy, jako soudruh Pávek a jeho manželka vojanda, politručka.

P. Vychodil 2.3.2023 11:28

:-)čert v tom není, je to genově zakořeněná stádnost. sociologové míní, že člověk se chová podle svých zkušeností, a když je nemá, nenajde, chová se podle okolí, podle davu.

tudíž zde máme situaci, válečný konflikt, který prakticky nikdo z nás nepamatuje, nebo jen z vyprávění. Nemáme zkušenost, nevíme, nejsme vybaveni kreativním myšlením, tíhneme k davu. No, a "dav" dnes prezentují úspěšně massmedia, za přispění, opět mediální, dehonistace či cenzury jiného názoru.

Při znalosti mechanismů tohoto stádního chování lze jednoduše ovlivňovat masy (viz covid-gate)

odolat reklamě, propagandě, je asi těžší, než se nám mnohým zdá. Kdo má protilátky ? Člověk by řekl, že ten, kdo prožil značnou část v socialismu, je imunní. Ovšem, nejroztodivnější příspěvky vrstevníků (viz třeba Neff), tuto teorii popírají.

Moje vlastní soukromá teorie zní, že kdo byl skutečným oponentem komunistického režimu, ať již aktivním, či pasivním, chápe realisticky dnešní dobu a oponuje šílenostem v mezích svých možností...

z tohoto výroku ovšem vyplývá nehezké tvrzení, že mnoho současných kritiků socialismu ve skutečnosti byli se situací spokojeni...