Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
AFGHÁNISTÁN: Má mise Armády ČR smysl?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. David 27.8.2018 23:32Jsem zvědav, kdy už všichni ti neználkové elementárního technického vědění přestanou omílat tu hloupoučkou pohádku, že dvojčata v New Yorku byla zbořena nárazem dvou letadel ! |
J. Holíček 27.8.2018 21:50Re: 1968 / 2018 Klid, obyčejný trollík. :-)) |
J. Holíček 27.8.2018 21:48Re: Také souhlasím. :-)) |
J. Holíček 27.8.2018 21:47Re: autor se asi zbláznil Jednoduše má vlastní názor a po mém soudu koresponduje s objektivní pravdou. Reakce na jeho názor naopak moc nekorespondují se stylem příspěvku. |
J. Křivánek 27.8.2018 19:15Re: A nebylo by lepší napadnout Francii či Německo? Co kdyby sis ty křivej vylejzanej pokrytče ten svůj Pěknej den strčil někam do análu? |
J. Křivánek 27.8.2018 19:13Re: 1968 / 2018 Hm, a ty žereš lejna? |
J. Křivánek 27.8.2018 19:09Re: autor se asi zbláznil Proti názoru osobním útokem. Ty máš jakou diagnózu? Povýšeneckej lepšočlověk jehož jediný názor, ovšem nevyjevený, je správnný? |
M. Prokop 27.8.2018 18:18Re: Zřejmě ten rozdíl znát nechce. |
M. Prokop 27.8.2018 18:17Re: autor se asi zbláznil Co vymyslet, vyprovokovali to Rusáci (tehdy sověti). |
B. Hamal 27.8.2018 18:11Re: autor se asi zbláznil Zrovna si posouvám barevné kuličky a vyšlo mi, že kdyby něco jako Talibán neexistovalo, bylo by třeba si to vymyslet. Už jenom kvůli té strategické poloze. |
J. Fridrich 27.8.2018 15:53Re: autor se asi zbláznil Kdy vám končí vycházka ? Hlídejte si čas ! Víte, že docent Chocholoušek nemá rád pozdní příchody. Příště by vám nepůjčil tu odpornou Západní techniku - počítač. Ale Putin by vám jako pravému nefalšovanému soudruhu zajisté půjčil ten jejich výkřik ruské techniky - SČOT. Dá se na něm také počítat. Na drátcích tam budete mít plno barevných kuliček - uvidíte, že se vám to bude líbit - ony se totiž dají po těch drátech hezky posouvat. |
P. Aron 27.8.2018 15:09autor se asi zbláznil A s ním někteří diskutující. To už je snad diagnosa. Talibán se chystal vtrhnout do Evropy ??? OMG ! Že díky válce v Afghanistánu naopak proudí do Evropy spousty afghánských muslimů, že se znásobila produkce opia, že spojenci NATO tam ovládají max. tak třetinu území. že tam začínají Evropany nenávidět mnohem více než dříve, tedy další zdroj jak fundamentalismu, tak i terorismu to je jen takový detail že ? |
P. Aron 27.8.2018 15:07Re: Záapad drží v Afganistánu frontu proti terorismu. Tak to je opravdu už diagnosa. Talibán se chystal vtrhnout do Evropy ??? OMG ! Že díky válce v Afghanistánu naopak proudí do Evropy spousty afghánských muslimů, že se znásobila produkce opia, že spojenci NATO tam ovládají max. tak třetinu území. že tam začínají Evropany nenávidět mnohem více než dříve, tedy další zdroj jak fundamentalismu, tak i terorismu to je jen takový detail že ? |
P. Aron 27.8.2018 14:59Re: Naprostý souhlas ! |
V. Církva 27.8.2018 14:04Re: Četl jsem lepší Především nás Rusko teď už nemusí tolik zajímat, protože jsme součástí EU. Pokud ale máte Rusko rád, ano, Rusko Muslimy na svém území odedávna má a hodně s nimi bojovali. Muslimové Slovany otročili a teprve posledních 200 let je Rusové dostali pod kontrolu. Jak to bude dál nevíme, ale zatím si je nepustili přes hlavu jako na Západě. I když jdou už dnes v multikulti podobnou cestou |
S. Rehulka 27.8.2018 13:59Re: Záapad drží v Afganistánu frontu proti terorismu. Zdravím pane Svobodo, ale myslím, že házíte perle sviním ! |
A. Alda 27.8.2018 13:38Vojáci se musí cvičit. Naštěstí se nemusí cvičit ve válce domácí. |
I. Novák 27.8.2018 13:37Tak ona už je to vražda. Lze už někde uzavírat sázky, kdy se událost začne nazývat masakrem naší armády? Slova jsou už jen slova bez původního významu, asi. |
V. Církva 27.8.2018 13:09Re: Záapad drží v Afganistánu frontu proti terorismu. To možná platí. Za předpokladu, že máte omezený počet teroristů. Jenže pokud většina Afghánců ani Iráčanů nesouhlasí (a já opravdu nejsem fundovaný abych věděl jestli ano nebo ne) s přítomností Západu, tak počet teroristů z řad civilistů bude narůstat. Potom o žádném vázání silmnepřítele nelze psát. Mimo hodem binLadina prý radikalizoval přítomnost USA ve válce proti Iráku a to šlo o obranu Kuwaitu. |
V. Církva 27.8.2018 13:04Re: 1968 / 2018 A vy jste? |
V. Církva 27.8.2018 13:03Re: 1968 / 2018 ??? |
J. Novák 27.8.2018 12:04Ono to je jako v osmašedesátém u nás, kdy značná část národa považuje rusáky za okupanty. Za žoldáky ne jenom proto, že jejich žold byl naprosto nicotný. A obdobné je to pro nezanedbatelné množství lidí v Afgánistánu, pro které jsou naši vojáci žoldnéři a okupanté. A kdo má pravdu? Asi každý tu svou. |
T. Hudeček 27.8.2018 12:00Re: Pardon, nevšiml jsem si, že se jedná o jiného diskutujícího než v předchozí reakci. Ale zbytek platí. |
T. Hudeček 27.8.2018 11:59Re: Když se tak oháníte Wikipedií: "Žold (odvozeno z jazyka latinského a německého) je z antických dob označení pro plat, který byl vyplácen za vojenskou službu (lat. solidus)." Já netvrdím, že musím mít ve všem pravdu, ale alespoň si v argumentaci neodporujte. Je únavné na to upozorňovat. |
J. Svoboda 27.8.2018 11:51Re: Takže stačí plat označit za žold a už jsou naši vojáci žoldáci. Kdo by se mazal se správnou definicí žoldáka :o) Pěkný den. |
T. Hudeček 27.8.2018 11:39Re: Ale tady přece nejde o přesné definice. Jde o to, že slovu žoldák/žoldnéř je přikládán negativní nádech zcela zbytečně. Plat vojáků se nazývá od nepaměti žoldem. A pokud jde o to, že žoldáci se nechali najímat cizí armádou, tak mise v AG toto minimálně částečně splňují. |
F. Kusák 27.8.2018 11:35Re: Promiňte, ale máte trochu popletený význam slova "žoldnéř". Nechci tady kopírovat Wikipedii, stačí zadat příslušný termín. Tam si také můžete přečíst vymezení tohoto termínu Ženevskou konvencí. |
I. Širůček 27.8.2018 11:33Re: Souhlas s panem Troškem a jeho rozborem. Nebezpečná hloupost To je od nich moc pěkné, že "uvažovali" o vydání bin Ládina - uděláme to taky tak; budeme "uvažovat" o stažení vojsk, ale vojska tem necháme. To je jistě velice potěší. |
J. Krásenský 27.8.2018 11:29oprava ale na přítomnost američanů v Afghánistánu v devadesátých letech minulého století si nepamatuji. |
I. Širůček 27.8.2018 11:27Re: 1968 / 2018 Hm, vy jste spiritista? To vysvětluje mnohé... |