Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Švejnarův chybný marketing a Klausovy vrtochy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
politický komentátor 20.2.2008 13:41Pane Hvížďalo.. ..takovéto příspěvky napíše každý mírně sečtělý člověk. |
politický komentátor 20.2.2008 13:54Re: Pane Hvížďalo.. ..ale jaký to má smysl ?Dle mého názoru něco jako Antiklaus neexistuje.V.K.je obyčejný do sebe zahleděný intelektuál s nějakými diplomy jako já a tisíce dalších lidí.Je poměrně neškodný a dobře vypadá.Hlavní důvod a úspěch volby je,že se nebudou měnit obrazy visící ve školách a úřadech,vždyť to stojí peníze.O kampaních a tezích a volebních heslech snad nemá cenu mluvit,nic takového neproběhlo.Paroubek měl už před rokem jen jednoho kandidáta a nebyl to Švejnar a nešlo o prezidenta.Paroubek je vždy sám sobě kandidátem na cokoliv,jen aby se o něm vědělo.Bohužel je to takové hovado,že jeho působením postupně vyjde najevo aspoň 10% špinavostí,lží,podvodů,krádeží a vražd,za které může sociální demokracie po roce 1998,což asi nechtěl způsobit.Švejnar se prostě jen připletl,naštěstí nezapletl.Skutečný kandidát to nebyl. |
bis 19.2.2008 23:21Klaus si koupil PODVODNY doktorat http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/vaclav-klaus-sberatel-titulu-ktery-mozna-naletel_44880.html |
NP 19.2.2008 21:44Teď jste na to kápl kanovníku, byla to Anna, Anna z vozu kouzelníkova. Asi jsem sledoval jinou volbu. Pořád jsem si říkal proč se ti ctihodní mužové chovají, tak jak se chovali. Vy jste mi to konečně pane Hvížďala vysvětlil. Žádné vědomí nebo svědomí ale podprahové archetypální vnímání. Že jsem na to blbec nepřišel sám. Mnichovská dohoda vnucená Benešem západu je opravdu nehezký český mýtus. Místo těch škvárů o p. Švejnarovi byste mohl přepsat čítanky. Nejlépe švabachem. |
Pete 19.2.2008 20:56Já při proslovech páně Švejnara zjistil, že vypínám mozek. Po několika marných pokusech nalézt v jeho projevech něco zajímavého, když jsem se byl brodil těmi mnoha vzletnými frázičkami, co je nutno a jak je třeba a že bude komunikovat a že nebude nekomunikovat atd, nemastnými a neslanými, mozek se vzbouřil a vypnul se a přepnl jinam jak kdysi při přednáškám marxismu - leninismu. Nevím, jestli tohle panovi Hvížďalovi pomůže v rozboru, ale lidi prostě ještě nejsou tak zpitomělí, jak si česká politická elita myslí a jak by ráda. Aby se jí ještě lépe poučovalo. |
Nika 19.2.2008 21:29Re: Já při proslovech páně Švejnara zjistil, že |
vlasta 19.2.2008 22:08Re: Re: Já při proslovech páně Švejnara zjistil, že Taky . |
milan007 19.2.2008 23:24Re: Já při proslovech páně Švejnara zjistil, že |
Richard III. 19.2.2008 20:28Obětiny S velkým potěšením obětuji takové případy jako je Hvížďala. Jen jestli ho jeho "božstvo" přijme. I Hospodin odmítal plané oběti. |
miloš 19.2.2008 18:43pozdě ale přec Sakra pane Hvížďalo, vy jste měl být ve Švejnarově volebním týmu presidentem. Ale prohrál by stejně, páč ho volili volitelé a ti nejsou tak náchylní k různým virům, jako obyčejní smrtelníci. Přímé volbě moc nefandím, lid je zrádný a vymazaný jako liška. |
Karim 19.2.2008 18:31V pripade svejnara neslo ano o jeho zvoleni, jako spise o testovani semknutosti ODS..... ... a semknutost ODS je opravdu skvela. Neni to patrne tim, ze by vsichni poslanci ODS povazovali VK za "neprekonatelneho originalniho myslitele" a jeho pripadne protivniky za tupe, praxdne, falesne a neoriginalni pazoury. Nizsi patra ODS opravdu povazuji VK za originalniho myslitele a on se jim odvdecuje tim, ze svymi "originalnimi" vyroky si z nich dela blazny. Vyssi patra ODS konala ve prospech VK pod silnym pudem sebezachovy - to jest pod hrozbou krvaveho puce planovaneho VK, Bemem a Tlustym za ucelem dosazeni koryta na MF a "klidu na tvorivou praci" ve velke koalici - to vse prikryto pseudoradikalnimi blaboly VK o nesmiritelnem potirani skodlivych levicovych a zelenych bludu. |
H.K. 19.2.2008 18:59Re: V pripade svejnara neslo ano o jeho zvoleni, jako spise o testovani semknutosti ODS..... Svymi "originalnimi" vyroky si z nich dela blazny. O kterých "originálních" výrocích píšete? Vyssi patra ODS konala ve prospech VK pod silnym pudem sebezachovy. Škoda, že ČSSD prosazovala veřejnou volbu prezidenta. Při tajné volbě by zvítězil Švejnar. Že! |
Karim 19.2.2008 19:37VK by nakonec zvitezil i ve vselidovem hlasovani....kdyby k nemu doslo..... ...tedy pokud by nekdo neobetoval nekolik desitek milionu Kc na opravdu dukladnou kampan, ktera by poradne zpopularizovala komunisticke zazemi Klausovych a Mistinovych rodin, a dukladne rozhrabala roli a cinnost VK a jeho party v obdobi privatizace a rizeni bank cleny ODS (a samozrejme i CSSD...takze k tomu opravdu nikdo ale nikdo nebude mit moc velky zajem, za par let navic bude vse promlceno - vysetrovani skonceno - zapomente......). Vselidove hlasovani neni - takze penize na kampan by byly zbytecne vyhozeny - vse nakonec stoji na hrdinech Snitilovi a Kabacovi. Svejnar ma v US patrne lepsi joby nez pozovat jako zivy cvicny terc ODS proletariatu - coz by nepochybne vbyl pripad, kdyby dosti neuveritelnou nahodou vyhral (mozna v tajnem hlasovani hlasy okolo poslance Tlusteho, ktery hleda zaminku na podriznuti Topola....) Penize by na tom mel Bakala, ale ten je nad likvidaci politiku povznesen - stara se o sve businessy a na politiku kasle. Pretrvavajici ulek z toho, ze Bakala kdysi podepsal nejakou drevicskou vyzvu je zbytecny. Ze je Svejnar mnohem nudnejsi nez VK je nepopiratelna pravda. Svejnar je celozivotni ucitel - vazi slova, opatrne formuluje, vse chce videt v kontextu, hra na "rafana" mu moc nesedi. Na ultrajednoduche mistrovske slogany a herecke vystupy VK typu "zadne niceni prirody jsem nikdy nevidel" - " Gore je dusevne nemocny" - "jsem pro cigarety ale proti drogam" - "cirkve jsou zahradkari" atd atd siroko daleko nikdo nema napravo ani nalevo - nejblizsi aspon trochu podobna konkurence je snad Jorg Haider. Vsechna cest a slava velkemu herci a manipulatorovi..... Positivni vysledek "nedustojne verejne volby" je ten, ze si cast lidi snad lepe uvedomila, jak vlastne politika v CR funguje, jak se ziskavaji "hrdinove a vlastenci" jaky je rozdil mezi tim co nekdo rika a co skutecne dela atd atd. |
mueller 19.2.2008 21:10Svejnar a opatrny kontextualni formulator ? Kam na to chodite ? Svejnar je prazdny zvanil plny klise. Ale to se samozrejme da nazvat "opatrny kontextualni formulator " - rika ano a zaroven ne, kazdemu rekne to, co chce slyset, a vsecko naformuluje tak, ze nerekne vlastne nic. Ale hlavne ze se explicitne prihlasil k pravde a lasce. Pravde - jako te s jeho nobelovskym pusobenim, lasce - jako ty puste a nenavistne pomluvy na jeho "presidentskem" serveru. Kdyz to obdivujete - no prosim. |
buš 19.2.2008 18:26Podvědomě u nás lidé spíše počítají s tím, že může být vždycky hůř, a jak známo, tak tomu také většinou bohužel i bylo. proboha, a čemu se potom "marketingoví odborníci!" diví? |
VLK 19.2.2008 17:27Dobře psáno kdybych se neobával cenzora, tak použiju i formulaci Villonovu, opakovanou pak V+W v jejich Villonovské hře. Škoda, že si tenhle článek čtu až tak pozdě, je z těch, co se tu od volby objevily, asi nejlepší. |
Robin 19.2.2008 17:14Hvížďala se na neúspěchu Švejnara sám podílel Pikantní je, že se Hvížďala na tomto špatném marketingovém působení Švejnara sám podílel svojí servilní knížečkou. A aby se nyní "očistil" od propadnuvšího kandidáta, tak do něj správně počesku kopne. Jak typické. Nicméně důsledky Švejnarova angažmá jsou zjevné. Nikoho nesjednotil, naopak všechny rozdělil. I uvnitř politických stran. Nenabídl žádnou myšlenku, jen prázdné virtuální fráze. Málem zcela legitimizoval komunisty, což "komunistobijcům" v čele s Mejstříkem vůbec nepřišlo žinantní. Jelikož větší zásahy utrpěla neúspěšná opozice, lze očekávat koaliční uklidnění. Nebylo by divu, kdyby se po tomto propadáku Švejnar vytratil, jelikož časem o něj opadne mediální zájem a zůstane po něm jen pachuť nesvárů, které pomohl založit. PS: Bylo by mimořádně komické, kdyby se Švejnarova volba nejhlouběji promítla právě do sporů uvnitř Strany zelených, která jej navrhla. |
kacir 19.2.2008 17:04ANO, Klaus a Švejnar ? To je jako trabant a rolls-royce |
Jenda 19.2.2008 17:11Re: ANO, Klaus a Švejnar ? To je jako trabant a rolls-royce Ted jeste kterej je kterej. V tom se asi neshodnem. I kdyz ... jak dopadl zavod uz je jasny. |
Jenda 19.2.2008 17:00Idealy a ideje francouzske revoluce Neboli kdyz se na me nekdo divne podiva tak mu necham useknout hlavu nez ji necha useknout on me. Uzasne ideje. |
Lipa 19.2.2008 16:37Jan Švejnar vyděsil klausovu klaku, protože přišel, podal ruku a řekl . . tady jsem a můžeme diskutovat jakékoliv téma. Jsem připraven Vám naslouchat, ale má "pružnost" má tyto meze. Jeho čtyři artikuly vůči komunistům již dávno vešly do dějin polistopadové politiky. Je odpovědností zvolených zástupců, aby je c o nejrychleji převtělili do řečí zákonů! ODS se nikdy na takový rovný postoj nezmohla, protože sami v těchto kalných vodách často loví. A výsledek volby je toho důkazem. Někdo, kdo vykšeftoval hlasy pro Klause by měl jít bručet. Správně to řekl Langer! Tak jen nasadit klepeta! |
Ivan Nový 19.2.2008 16:38Lipo, jenže pak vše co kdy řekl zapřel :-))))) |
Ivan Nový 19.2.2008 16:39A Lipo, a proto je směšný. |
huhu 19.2.2008 16:46Re: Jan Švejnar vyděsil klausovu klaku, protože přišel, podal ruku a řekl . . jaké švejnarovy artikuly ? |
Pete Brich 19.2.2008 17:59Pan Brouček se cestou z hospody ocitl v 15 století PB |
portwyn 19.2.2008 16:31Asi to myslíte tak, pane autore, že měl pan Švejnar mizerné autory propagačních textů. Tak to máte asi pravdu. Třeba kniha "Kam kráčíš, Česko?" nejspíš moc dobře napsaná nebyla, když měl pan Švejnar tak zpackaný mediální obraz. Já tu knihu nečetl, ale v Lidovkách o ní psali. Neznáte náhodou autora? |
knihovnice 19.2.2008 15:22Pro Lucinu Copak, copak ... myslela jsem, že jste příspěvky pana Hvížďaly přestala číst. |
Tomáš Jubánek 19.2.2008 15:20marketing - chyba Vážený pane Hvížďalo, v podstatě máte pravdu: je marketingová chyba, že p. Švejnar se nedokázal pozitivně vymezit, budu-li parafrázovat podstatu Vaší úvahy. Nicméně - dovolte mi, abych se domníval, že důvod, proč k této chybě došlo, je na straně absence jakýchkoli myšlenek. Přesně to vyjádřil jeho oponent - jde o banality. Četl jsem Vaši knížku - rozhovor s Janem Švejnarem, a má první reakce byla naprosto stejná. Někteří -jako B. Doležal - mluvili o Švejnarově rozkročení se mezi jednotlivé politické subjekty, já si však myslím, že p. Švejnar je "prázdný a falešný" (a je mi zhola jedno, že na to přišel i prezident). P. Švejnar prostě nic neřekl, a v tom Vám holt žádný marketing nepomůže. |
huhu 19.2.2008 15:27Re: marketing - chyba souhlas. Pokud snad nějaký švejnarův příznivec zaznamenal nějaký švejnarův názor a dokonce bez "ale" rád bych, kdyby se se mnou podělil |
Pete Brich 19.2.2008 16:09Názor měl: Že by to zvládl lépe, rychleji a radostněji než Klaus. Něco na způsob sexuálního ekologa doc. Ryndy: Sice tomu nerozumím, ale rozhodně tomu rozumím lépe než Klaus PB |