30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

INTERNET: Sbohem, Klondike

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Přýtel 25.9.2006 16:53

Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

A kdyby vám někdo přes noc zryl trávník s poukazem, že do tohodle rohu stejně nechodíte a že ta zelenina, co tam vyroste bude zdravá a navíc oku lahodící je (z čistě lidského hlediska) OK?

A mimochodem - dokážu si představit, že kdybyste to zjistil, slušnej zrovna taky nebudete. ;)

(Nesnažím se omluvit odstraňování "nepohodlných přispěvatelů ani - možná - nešťastný způsob jakým NP pro Klondajku zakročil)

Finrod Felagund 25.9.2006 17:04

Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

Principiálně to, o čem mluvíte, smysl má, fakticky je to trochu jinak, protože diskuse se dá (jak jsme viděli) snadno a pár kliky smazat a diskutéři zabanovat. Zatímco než dáte trávník do pořádku, tak to dá dost práce a potrestat toho, kdo to tam dal, není vůbec tak snadné. Potud ten rozdíl. A jinak co mi vadí silně je to, že když si dovolím ani ne zastat se, ale jen dovolit si pochybovat o tom, co pan Haas píše, tak riskuji přístup na NP a musím se bát, že dostanu postih. Proč? Proč já, slušný člověk, který píše slušné příspěvky k věci a který píše na Neviditelného psa i články, se mám bát, že dostanu ban, když pochybuji o "jedné oficiální pravdě"? Samozřejmě, že mě zabanovat můžou, smazat mé příspěvky taky, jsou přeci vlastníky serveru - a takové způsoby jsou zcela v souladu s právem, ale co se týče lidskosti, tak jsou asi tak lidské, jako způsoby cenzury na Haló novinách. Řekl bych, že pokud si chce nechat NP svůj kredit, tak by to neměl dělat. Nezakazuji mu to, ale rád bych, abych nebyl trestán za to, že řeknu svůj názor.

Přýtel 25.9.2006 17:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

Jistě. Pokud bude NP cenzurovat příspěvky je to pro něj (bohužel) cesta do pekel. Ale o to tu - pokud jsem správně porozumněl článku výše - nešlo.

inspektor Trachta 25.9.2006 17:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

Finrode to chce klid. Zatím nás nikdo nebanuje...("...až se budeš ptát, Komu zvoní hrana...") Já bych to, že jsme tu (snad korektně) odporovali T. Haasovi nepovažoval za důvod, aby nás někdo vykopnul. :-) Ani to že jsme se zastali těch neprávem vykopnutých. A i kdyby - je třeba brát to s klidem.

Taky byly časy, kdy jsem to prožíval. V šerém dávnověku jsem sem napsal i pár článků, ale je třeba nebrat to tak vážně ;-) opravdu.

inspektor Trachta 25.9.2006 17:06

Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

Přýteli NP není soukromá zahrádka, jak mylně píše Tomáš Haas. NP je internetový deník, u kterého se dá předpokládat, že má zájem na tom, aby tam někdo chodil...což mi u zahrádky jaksi nedává smysl. ;-)

Takže prosím zanechte toho zahradničení:-)

Přýtel 25.9.2006 17:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

Chodil a UŽÍVAL. Nikoliv ZNEUŽÍVAL. Což je to, o co tu doopravdy šlo.

inspektor Trachta 25.9.2006 17:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

No já bych si dovolil nesouhlasit. Jednak to že se nesmí psát pod starší články nebylo nikde řečeno a i když vezmu jako fakt, že Klondike a spol. jsou za trest odvrženi, těžko můžu respektovat, že byli odříznuti i ti, co se na to v pátek jen zeptali...to už mi připadá trochu jako surovost...

Přýtel 25.9.2006 19:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono to dává smysl!

To už je ale jiná pohádka...

Alois 25.9.2006 22:34

Re: Re: To není pravda.

Já jsem na internetu tak 2 měs. Přišel jsem si přečíst ten článek a pročíst si, co si o tom lidé myslí. A první dojem byl, že jsem v blázinci. Neco jsem tam někomu napsal. A za pár dní už to opravdu nešlo ani najít- kilometry vlákna.. Můžete mě mít za blbce, prostě jsem se šel podívat, jestli má ke mně někdo námitky, oponuje mi, abych s ním debatoval. Fakt to nešlo ani najít. Myslím, že jsem to vyhmátl: vy, milí Klondajčané, nedebatujete ani vespolek, jenom publikujete své veselé glosy - rozhovor vás nezajímá. Přišli jste se PRODUCÍROVAT, jako každý grafoman. Máte svých 15 min. slávy.

CTOKOKOTOB 25.9.2006 16:04

Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde?

Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde? Co je to ten Klondike a co udělal špatného?

Xaver X.X. 25.9.2006 16:06

Teda s tímhle nickem bych se radši ani neptal... :-)

Béda, medvěd nepsí 25.9.2006 16:13

Re: Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde?

Viz můj odkaz na "niggly".

Přýtel 25.9.2006 16:19

Re: Re: Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde?

Niggy je silně tendenční.

Xaver X.X. 25.9.2006 16:21

Můžete být konkrétní ?

Aspoň jeden příklad z textu pV, Arga či kocoura prosím...

Béda, medvěd nepsí 25.9.2006 16:25

Re: Re: Re: Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde?

Co se týče dané kauzy, pak jen v případě, že tendenční znamená silně pravdivý. Pouhý popis sledu událostí. Diskuzi k pátečnímu úvodníku umazala redakce /admin/ v pátek v 18:42 nakonec pro jistotu celou. Zřejmě se redakci nelíbila tendenční kritika cenzurování. Mazání příspěvků a banování IP probíhalo i přes víkend. A to už není jen o vcelku idylyckém Kondajku...

Ladislav N. 25.9.2006 18:18

... Re: Ehm.. Mohl by mi prosim někdo vysvětlit, o co tu jde?

Mazání probíhalo v těchto komentářích i ráno - a kdoví, co ještě vymažou, aby zametli stopy...

Xaver X.X. 25.9.2006 16:20

Bédo, díky za ten odkaz, dočetl jsem diskusi

a co tam píše Argo nebo kocour, to je fakt soda....a já furt nic...:-)

David 25.9.2006 15:58

A opačně - NP zveřejněná pornografická foromontáž Paroubka byla "slušná" ?

Xaver X.X. 25.9.2006 16:00

...kdyby jen to...

Béda, medvěd nepsí 25.9.2006 15:58

Opakování nezaškodí, zvláště v případě přítele vlka svojpelešníka, alias pV.:

http://www.niggly.net/?p=38#comments

Xaver X.X. 25.9.2006 16:01

Díky Bédo, škoda, že tohle p.Wagner či někdo kompetentní neotiskl.

To pak ten článek p.Haase vypadá až jako neslušný...:-)

Xaver X.X. 25.9.2006 16:02

P.S. Ale neodstřihovat !!!

;-D

žaneta 25.9.2006 15:51

Štrudl podle babičky

Igredience: mouka hladká, tak 40dkg, špetka soli, hera 20dkg, kyselé mléko, jablka tak 1kg, skořicový cukr

Postup přípravy:

1. Prosátou mouku dáme do mísi,přidáme rozpuštěnou heru, špetku soli a zaděláme kyselým mlékem.

2. Nemámeli kyselé mléko přidáme ocet do mléka tak hrnek mléka. Jablka oloupeme a nastrouháme smícháme se s kořicí a cukem.těsto necháme chvíli odpočnout pak vyvalíme 4 placky potřeme rozpuštěním máslem a poklademe nastrouhanými jablky jěště posypeme skořicovým cukrem.

3. Zavyneme nohavice a dáme na vy maštěný plech. pečeme ve středně vyhřáté troubě 20až30minut až je do zlatova upečený. Horký posypeme práškovým cukrem. http://recepty.ekucharka.cz/strudl-podle-babicky/

Zuzana W 25.9.2006 16:10

Re: Štrudl podle babičky

Babička psala 'zavyneme'? Jinak dobrý, zanetko. ;-D

Béda, medvěd nepsí 25.9.2006 16:14

Re: Re: Štrudl podle babičky

Babička od Němcové říkávala: "Jedna kroupa, tři prdy." Snad už mně konečně odstřihnout. Já budu tak ščastné... :-)

žaneta 25.9.2006 16:15

Re: Re: Štrudl podle babičky

jo, babička uměla péct, šukat po světničce, ale z češtiny měla štverku

Xaver X.X. 25.9.2006 16:22

Zejména v té světnici přímo excelovala... :-))))

Alois 25.9.2006 22:44

Re: Re: Štrudl podle babičky

no- do mísy, zavineme, aby to od vás v té encyklopedii neodkoukali moji zahraniční studenti! Já jsem rád, že se dnes vůbec někdo učí česky! Napadlo mě, co asi je na webu České buchty? Asi porno.

ok 25.9.2006 16:31

Re: Štrudl podle babičky

JO, to je ten spravny priklad. Tak uvidime, kdy to smazou. Doufam, ze brzy.

Zuzana W 25.9.2006 15:46

Prosimvas, četl někdo z Vás Haasuv článek?

Prosimvas, četl někdo z Vás Haasuv článek? Největší problém, způsobující pravidelně řadu nedorozumění mezi diskutujícími je ten, že spousta komentátorů ignoruje obsah článku na hlavní straně.

Pořád dokola se tu omílá forma = neslušní, nekultivovaní diskutéři, a článek je přitom o lidech slušných a kultivovaných, kteří snad udělali chybu v tom, že příliš zneužívali volného prostoru pod starým článkem k poetickým výměnám. Imho si asi neuvědomili, že by jejich výměna stranou hlavních debat mohla někomu vadit, když nikomu nevadily dlouhá vlákna mimo téma pod úvodníkem atp..

Ad absurdum - panu Haasovi se ti slušní schovaní poetové jeví jako elitari a exhibicionisté, kteří netouží po ničem jiném než dávat ostatnímu plebsu morální lekci. O tom ten podivný Haasuv článek je. Nebo ne?

Krom toho, vzpomeneme-li (ti kteří si to pamatuji) staré Astonovy úvodníky, v nichž Astonem použity slovník zahanboval i hostinského Palivce..... co dodat. :-)