25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

INTERNET: Sbohem, Klondike

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J.G. Pašek 25.9.2006 1:42

Pane Wagnere, udělejte něco pro humanitu a blokujte Juchelku, Janečka a Vodníka . . .

a teď si honem nemůžu vzpomenout na jména všech takových jelimánků . .  .

pV. 25.9.2006 1:47

Například vlk svojpelešník, dříve pV.

Má normální IP je také banována, neboť jsem kladl nevhodné dotazy na banování. S "Klondajkem" nemám nic společného, nikdy jsem se neúčastnil...

Jiri Janecek - Seattle USA 25.9.2006 3:42

Re: Pane Wagnere, udělejte něco pro humanitu a blokujte Juchelku, Janečka a Vodníka . . .

a osatni - podobne kteri nepuzivaji sprosta slova, t.j. nejsou na ideologicke vysi pane Neffa a spol., Paska etc. - Slate to vyresil opacne - ctenar si zablokuje prispevky ktere nechce cist - da se tam filter - a Pasek dostane jen positivni prispevky - v Iraku US vyhrava, Israel bojuje za nasi civilizaci, Bushe dejiny ohodnoti jako Churchila -- etc. Takova Pravda z Breznevovy ery o Afghansitanu.

Je to velmi smutne - ti kteri jdou s nama (i.e. nase strana - Cítili potřebu si vzájemně dokazovat svou morální převahu nad davem nevědomých - to se presne take rikalo o ex-disidentech v CSSR - Havlovi, Vaculikovi, etc.)

V největší koncentraci je najdeme mezi pacienty psychiatrických léčeben, ale jak je zřejmé, nemusíme hledat jen tam - oblibene misto kde KGB tyto lidi islovala, etc.

A v zaveru - Pes prestane vydelavat - zadna vymena nazoru - zadni ctenari - zadna reklama - jen PROPAGANDA jedne ideologie - a zpatky k totalite 80 let - ted pravicove - od panu z Prahy - jedne spokojene community islamophobu.

J.G. Pašek 25.9.2006 4:07

Historie světa a poslední zprávy rádio Air America - Janeček . . . .

 bla-bla-bla . . . prd-prd . . . škyt-škyt  . . . bla-bla-bla-škyt-škyt . . . . prachy došly-loučíme se.

Jó a kdepak je to slavné Air America, kde Janeček chodil na ty jeho rozumy? Kam budeš chodit teď na tvoje moudra?

Prétextat 25.9.2006 7:49

Re: Re: Pane Wagnere, udělejte něco pro humanitu a blokujte Juchelku, Janečka a Vodníka . . .

Nepřirovnávejte k totalitě. Buď o ní nemáte ani šajnu, nebo ji úmyslně zlehčujete. Oběti se nemohou bránit, snad se jen obracejí v hrobě.

ljg 25.9.2006 7:47

Re: Pane Wagnere, udělejte něco pro humanitu a blokujte Juchelku, Janečka a Vodníka . . .

nebo jim v rámci demokracie povolte jen jeden přísěvek denne. Dva už jsou moc...

soda 25.9.2006 1:54

Re: Re: Než vznikne alternativní historie,

Culik Ti da prostor :-D!!

Jiri Janecek - Seattle USA 25.9.2006 3:53

Culik Ti da prostor - se Stepanem - CENSUROVANE

ne Culik diskuse proste zrusil - jeho ego to nesneslo aby ho nekdo opravoval - jeho mentalita je ucitele na narodni skole - deticky jsou blbe - zadny dialog - informace proudi se zhora - i.e. kdo vlastni a plati media.

to se musi dat Neffovi ze tu diskusi udrzel par let co to Culik zavrel. Paradox je ze se oba povazuji ze znalce Itnernetu - asi jako v Cinskem podani -

J.G. Pašek 25.9.2006 4:15

BL a Čulík je stejný blb jako ty, Janečku . . . .

.

Udivený 25.9.2006 17:34

Re: BL a Čulík je stejný blb jako ty, Janečku . . . .

Zahjímavé, že osvědčený sprosťák, soustavně osobně napadající nositele odlišných názorů, Pašek, nikdy mazán nebyl.

AndyO 25.9.2006 1:05

no, abych pravdu řekla

99 % klondajčanů nejsou zrovna mí přátelé ( a to jedno zbývající  procento asi taky ne), ale tenhle článek je dost divný. Vilém to dneska vystihl naprosto přesně, což je jeho první rozumný počin za celou dobu, co sem píše. Bez diskuzí by Pes už dávno skončil v útulku. Nebývalo to tak vždy, ale kvalita článků se v posledních letech hodně zhoršila a až na výjimky, vesměs cestopisného nebo naučného charakteru jsou to jen pitomé agitky a kompiláty z denního tisku, stokrát přežvýkané v různých periodikách.  Nad vodou ho drží jen a pouze diskuse.

Zpočátku jsem se domnívala, že Psa napadl hacker nebo že se administrátor  místo kafem sjíždí heroinem,  protože jeho zásahy byly naprosto zmatené a pitomé. Co vyváděl na Klondike, to nevím, asi prostě mazal žvanílky, ale to, co předvedl v denním vydání, to bylo naprosto nehorázné.  Redaktor Neviditelného psa totálně selhal ve své managerské roli, neboť nedokázal uřídit situaci a o víkendu v podstatě nechal  mazat jakoukoli zmínku o zmatcích v diskusích, i lidem, kteří opravdu nevěděli, co se to děje, proč vlákna začínají v polovině a záhadně po několika minutách mizí a podobně. Stačilo napsat krátké prohlášení a to vylepit na Psa, podle mailu, který jsem od redaktora dostala, měl toto zadání programátor již několik dní. Pokud programátorovi trvá tři dny, než vloží tři věty, tak by snad měl dostat také padáka.

Sláva Neviditelného psa stála na lidském přístupu redakce a čtenářů, na určité blízkosti, pocitu spolupráce. Pokud by se redakce rozhodla tvrdě likvidovat sprosťáky a tapetáře, kteří se shromažďují pod úvodníkem, asi by málokdo protestoval. Tím neprofesionálním přístupem, který redaktor předvedl, všechna sounáležitost padla. Je možné psát obsáhlé články, ale ty by byly zcela zbytečné, kdyby nebyl pan Wagner líný napsat tři věty do záhlaví.

 

Karel Černý 25.9.2006 0:56

Jsem diskuzí spíše čtenář...

A tak jsem zvyklý ztrácet svůj čas i s evidentními bláboly ve snaze najít vnich přeci jen názor. Když jsem po dočtení článku (fejetonu?) pana Ulče o zvláštní, výhodné přecitlivělosti (některých) muslimů, nepamatuji si titulek, našel takhle v noci výzvu, aby se dnes protestovalo pod tímto článkem, nejdřív mě to zmátlo, posléze naštvalo a pak se jen odvíjela přehlídka dušeprázdna rádo se poslouchajících. Když jsem si později odpoledne "nemohl pomoci" a k této diskuzi se vrátil, našel jsem jediné protestující upozornění, že admin NP maže příspěvky. Řekl jsem si s demokratickou lehkomyslností: No a co? A nikam to (opět) nepsal. Dnes to uvádím na podporu stanoviska tohoto velmi trpělivého vysvětlení. Jsem pro to, aby byli sebezahleděnci diskutujícící mimo patřičnou mísu "smáznuti".

Karel Černý 25.9.2006 1:18

Jsem diskuzí spíše čtenář... (zpřesnění)

Má podpora se, více než obsahu celého článku, týká poznámky  psané kurzívou o tom, co si redakce vyhrazuje.

Honza z podhůří 25.9.2006 13:32

Re: Jsem diskuzí spíše čtenář...

ono je asi důležitější, co kdo považuje za ono "mimo mísu". V diskusi pod článkem o přecitlivělosti muslimů jsem si jen dovolil otázat se, co by se asi dělo, kdybych se zachoval vnějškově jako oni (tj. jako to, co jsem nucen vídat v TV - někde demonstrovat se samopalem nad hlavou) a byl jsem taktéž "smáznut". Toto považuji za překročení únosné míry a pozdní argumentaci "soukromým prostorem" neberu. Takovýto přístup NP k příspěvkům do diskuse povede jen k tomu, že diskuse ztratí smysl - cenzurovaná diskuse diskusí není.

Vilém 25.9.2006 0:43

Dogmatismus

Nejsem v té věci osobně zainteresován, nikdo mi sem nezakázal vstup, nikdo mi ani nenabídl členství v tom klubu vyvolených (ostatně takové spolky mne nezajímají), ale ve skutečnosti si nemyslím, že dogmata pana Haase jsou správným pohledem na dění, které se zde odehrálo.

Pan Haas se zaklíná soukromým vlastnictvím, naznačuje, že je vlastně milostí NP, že zde někomu poskytuje prostor. Dotyční by si toho měli patřičně vážit, jinak budou eliminováni. NP je prý soukromý prostor, a přispěvatelé jeho používáním k účelům, které jaksi nevyhovovaly představám majitelů, KRADLI.

Nyní se podívejme, kolik toho ten spolek strašného napáchal - prý 10 000 příspěvů - tedy tolik, kolik se toho napíše na NP za několik dní. Zanedbatelné - morální úrovní asi stejné, jako by mne při návštěvě obchodu sledovali, a kdybych si nenakoupil, příště mne tam nepustili. Formálně má redakce jistě právo takto postupovat, ale právě zde se ukazuje rozdíl mezi hnidopišským kapriciózním uplatňováním "práv" a tolerancí, kterou bylo možné očekávat. Nestalo se - bojkot je zcela v intencích postupu redakce - pan Haas se děsí toho, že jakýsi soudce údajně něco nechápe - ale sám nechápe, že pan soudce se neplete, nenavrhuje vyvlastnění NP, jen se právem pohoršuje nad šikanózním přístupem. Taky totiž myslím, že server žijící z diskusí si může svou "MILOSTIVOU TOLERANCI" dát za klobouk. Z kvality článků, které se zde tisknou, by nepřežily ani dotované okresní noviny.

Proto je jasné, že PRÁVO je sice na straně redakce, ale MORÁLNĚ redakce vybouchla. Snaha zamaskovat to útočným článkem, který tento rozdíl primitivně zapírá, je marná. Jen si postižení na vlastní kůži mohou prožít metody zdejší žurnalistiky, jistě dobrá zkušenost. ;-)

Juggernaut 25.9.2006 1:14

Re: Dogmatismus

Nemohu než vyjádřit souhlas s panem Vilémem. Rád bych jen připojil, že z mého pohledu selhaly po morální stránce obě strany.

Dadacos 25.9.2006 1:40

Soukromá média

Stěžovat si na diskusi na soukromém serveru je asi tak stejně nesmyslné, jako když paní píše do privátní TV "Proč jste mi přesunuli můj oblíbený seriál do jiného času, kdy jsem ještě v práci?"

stan 25.9.2006 8:46

Re: Soukromá média

Ne, že by ta stížnost na veřejnoprávní TV byla co platná, je to tam stejné

kirast 25.9.2006 8:46

Re: Dogmatismus

Svět existoval již před NP a bude evidentně existovat i po něm. Budoucnost teprve ukáže, jestli rozhodnutí majitelů bylo správné. Pokud ne, NP zahyne, pokud ano, NP bude lepší. Považuji za předčasné vynášet soudy.

Alois 25.9.2006 10:55

Re: Nekontrolovaná animozita a agrese, jako všude.

Já jsem si řekl, že si dám pauzu, protože mě nebaví číst ani Klondajčany, ani tuhle rozsáhlou diskusi, kde Vlk pořád píše, jak to šlo za sebou, a p. Haas z Np píše, jak se krade prostor...Teď jsem se však připojil, protože se začalo zas diskutovat. Vadí mi něco, co jsem si pracovně nazval sofistikovaná lež. Nemohu se zbavit idealismu, že ji nemám tolerovat nikdy.

Také mi  připadá nepřijatelné všechno agresivní : dva typy příspěvků a)někdo vstupuje do diskuse, aby nám  všem , s nimiž nesouhlasí, neřekl proč, ale jen to, že jste blbec, a ta druhá forma agresivity je b) přilepit se, a pak se desítky metrů vykecávat o blbostech mimo téma.. Ale lhal bych si do kapsy - na rozesílání dezinformací reaguju také jako býk na rudej hadr a vypěním..

Je to asi forma takové PC recese. Chtěl jsem říct studentské, ale  vtip tomu ( v mých očích)schází. Když jsme se takhle  kdysi "kravili" / výraz starší generace/, obvykle jsme dostali přes čenich, čímž nám dal táta najevo, že vše má svoje meze.. Kdyby se tátovi povedlo přelomit nám nos, asi by to dost zvoral..

"Kravení se" je mi zároveň milé, ale právě, když to  má vtip, fantazii, nějaký esprit. Tady ho moc nebylo, klondajkování bylo otravné. Ale pan domácí to také přeťápl a narazil na nosní přepážku.Uražené děcko se vzteká a pantáta je v té chvíli s mentorováním úplně mimo.. Zopakoval bych, že když se clověk s lejny moc maže, tak to holt potom smrdí, čímž myslím, že i metadiskuse o tom je už moc dlouhá. .. ,, Odpusťte si, co jste si"... !!!:-)Přímo se nabízí  debata o svobodách v 21. stol. Není na čase ji založit?

Kadlus 25.9.2006 0:31

Škoda,

je mi upřímnš líto, že se na NP dostala diskuze do stejné roviny, jako je tomu už ve většině portálů (Novinky vyjímám, někdy na diskuzi u nich zabloudím, vybaví se mi jeden italský film- "Bože, tak hluboko jsem ještě neklesl.)Sleduji i BB- člověk má znát názory z druhého břehu. Pokud by ale NP přistoupil ke zrušení diskuze, ztratí svůj význam. Řada lidí neunese, že NP jako pravicový dává prostor i jiným- Vízek, Jíčínský atd. Je však dobré vědět, " s jakými názory mám tu čest." Jsem pamětník -chtěl bych ty pseudozastánce demokracie vidět před 20 léty.Svůj názor by mohli napsat- jednou. Pokud budete sledovat, jde o jedny a tytéž- jen se stěhují, jak ti ptáci. Tu zobnou, tu pustí trus, v bláhovém domnění, že z něj bude hnojivé qaujano. Nebude, věřte mi.

mak 25.9.2006 0:44

hlavne, ze ti nevadi, ze Jicinsky, Jelinek a Vizek se ti smeji do oci

oni vyuziji demokracie k tomu aby prekucovali co se jim hodi, ale komentare na jejich lzi jiz nesmi demokraticky existovat? timto u me NP pekne klesl.

Kadlus 25.9.2006 8:10

Re: hlavne, ze ti nevadi, ze Jicinsky, Jelinek a Vizek se ti smeji do oci

ne, principielně to vadí, ale opravdu vím, s kým mám tu čest. Stejně, jako by si to měli uvědomovat lidé o dvě generace mladší. Odpovím oklikou- skutečností.

Na dotaz, že mne štve doživotní renta příslušníků SNB, STB. soc.armády atd. mi bylo zodpovězeno člověkem, který zřetelně o tom "ví své" :

Když nebudou roztříštěni a zabezpečeni,snadno se začnou "shlukovat", kout pikle a být nebezpeční.Takhle si většina z nich hledí svého.Něco na tom je.Ještě k panu Vízkovi. Patřím k jeho generaci,(i vzděláním),nikoliv stranickostí. Pražské jaro bylo něco jako světlo ve tmách.Jeho problém tkví v tom, že dodnes nepochopil tehdejší marnost (geopolitické vlivy) a bláhově doufá, že modifikovaně se situace může opakovat. Vypíchne drobnosti, klade otázky a čeká odpovědi. Zůstal v tehdejší době, myšlenkově. Je to jeho problém,jen jeho články dokáží lidem,kteří jsou mladší ukázat,že je umění odpoutat se od druhdy dobře míněného a pokrokového způsobu myšlení odpoutat. To nedokázal a je jasné, že to ani nedokáže. To je opravdu těžké, vím, o čem píšu.

Pavel Hasenkopf alias kocour 25.9.2006 0:30

Já se od Neviditelného psa

tímto distancuji, všechny mé články byly z archivu na moji žádost vymazány.

hornet 25.9.2006 1:28

Hrdino,

hlavne se s tim nezapomente pochlubit.

Darja 25.9.2006 12:05

Re: Já se od Neviditelného psa

Smím se zeptat, proč? Vašich článků je škoda a byly snad určeny čtenářům, kteří se zdejšími bojůvkami nemusejí mít nic společného...

divana 30.9.2006 11:34

Re: Re: Já se od Neviditelného psa

R^

blistomil 25.9.2006 0:17

to se culikokotrbovci zfanfrni!

:-D:-D