Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KLIMA: Brusel zachráncem planety
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Ganaur 4.7.2023 9:26Jako, že nás Čína shltne?Jo! |
![]() |
J. Ganaur 4.7.2023 9:25O Bidenovi nemám iluze. |
![]() |
J. Ganaur 4.7.2023 9:25Z vodíku skleníkový plyn? |
![]() |
M. Zasazabanovaný 4.7.2023 9:22Kto je chudý duchom? https://www.dailymail.co.uk/news/article-12254167/More-gloomy-news-Biden-backs-plan-BLOCK-sunlight-Earth-bid-limit-global-warming.html |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 9:17Jistě, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě ... (a draho). |
![]() |
J. Ganaur 4.7.2023 9:17
|
![]() |
J. Ganaur 4.7.2023 9:16Chudáček duchem.... |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 9:15Větší až do určité míry, tedy v rámci osobních aut. Ta se sice zvětšují, ale je to asi zvládnutelné. Pak ovšem zbývají ještě auta nákladní a to bude asi dost problém. O tom je zatím ticho po pěšině. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 9:13Tím si zdaleka nejsem jist. |
![]() |
M. Zasazabanovaný 4.7.2023 9:13Podľa mňa sú elektromobily a CO2 už téma minulosti. Už je tu riešenie. Dopad na produkciu potravín, v mene zachovania klímy, je irelevantný. https://www.hlavnydennik.sk/2023/07/03/v-bielom-dome-a-v-bruseli-zosaleli Biely dom vyhlásil, že je otvorený plánu, ktorý by zabránil slnečnému žiareniu dostať sa na zemský povrch v snahe obmedziť globálne otepľovanie. Denník The Daily Mail píše, že Biely dom otvoril cestu pre odvážny plán geoinžinierstva na blokovanie slnečného žiarenia v boji proti globálnemu otepľovaniu. Vedci však varovali, že tento postup môže mať ničivé následky. Podľa novín, úradníci z Bieleho domu navrhli obmedziť slnečné svetlo, aby sa planéta rýchlo ochladila. A nezabudnite - fámy o chemtrails sú hoax. Nič také sa nedeje, najmä nie pravidelne a na veľkých plochách. |
![]() |
I. Polák 4.7.2023 8:58Ano, ale s tím něco půjde dělat rozhodně snadněji než s tou ropou. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:55To NIO prodává bez baterky i s baterkou. Oboje má ovšem své výhody i nevýhody, pro mne mnohem víc, než auto se spalovacím motorem. |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:55Ano, to je pravda. Ačkoli čím větší auto tím menší roli by to hrálo. Každopádně je to veliké designové omezení. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:54Dokud bude elektromobilita dotována, nebo alespoň nezatěžována nadměrnými daněmi (spotřební daň na klasická paliva), tak to sice bude také problém, ale ne tak velký. Až se podaří "vyhubit" vozidla se spalovacími motory, jejichž uživatelé zatím celou tu srandu platí, zdaní nenažrané nabobtnalé státy a nadstáty elektřinu. A pak bude systém nutně složitější než cisterna, nádrž, pumpa, nádrž auta hodně drahý. Což jako problém skutečně vidím. |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:52Máte pravdu. Ti, kdo násilně protlačují EV se snaží (mimo jiné) managovat náš čas. |
![]() |
P. Rada 4.7.2023 8:51Nucení "příkazy a zákazy" od okolí má své opodstatnění pokud dotyční ovlivnují ono okolí. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:50Pouze ovšem za předpokladu okradení jiných. |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:49Přesně tak. Ale je potřeba jim to násilím natlouct do hlav. Ti blbci se totiž snaží pořád chudnout. |
![]() |
P. Rada 4.7.2023 8:49Také používám elektrobobil ale pravidelně tak, že nabíjení mi zabere dokonce méně času jak pobyt na čerpací stanici. Ono totiž může běžně postačit umět hospodařit s časem - konkrétně zacvaknout konektor a jí si po svém... |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:46Přesně tak. Pokud by EV byl cenově srovnatelný, tak jako druhé auto do rodiny by pro mnohé smysl dával i když má omezený dojezd a dlouhou dobu dobíjení. Ostatně že elektromotor je varianta pohonu výborná je bez diskuse. Celý problém je (stále) v baterii. |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 8:46Snad si nemyslíte, že zrovna toto je problém? |
![]() |
P. Rada 4.7.2023 8:45Na elektromobilitě mohou bohatnout všichni, kteří ji dokáží efektivně využívat. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:44Příkazy, zákazy a dotacemi na jedné straně, enormním zdaněním na druhé. |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 8:44O kolik se prosím zvětšil automobil NIO oproti ostatním elektromobilům? Odpovím vám: vůbec o nic. Jediné omezení je velikosti předního kufru, kam museli nacpat vysouvací zařízení . |
![]() |
P. Rada 4.7.2023 8:43Proč tedy sám neargumentujete fyzikou, matematikou - tedy přírodovědně ale politicky zaujatě vágními "ekoblby"? |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:43Výměna ano. Ale vyměněnou baterii je třeba někam dát a nabíjet. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:42Ano, ale největší problém bude prostor, kterého bude při unifikaci a manipulaci potřeba více, než když výrobci aut naperou články všude, kde se vejdou. Viz mobily, původně s jednoduše vyměnitelnými bateriemi, což už je dnes vyjímkou. |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:40Ano. Mimo jiné. |
![]() |
T. Hraj 4.7.2023 8:39To není ten problém. Výměna trvá cca 5-6 minut. |
![]() |
P. Diviš 4.7.2023 8:39výměnnou |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=vTJ33vpP4EDvz6H&p=d29HTzxN%7cO6jqRQ61vt%7cFETvq1L6-v%7cO9FRZcN56TotDALOWc%7cF65VvHOA-%7cc2KEUVZINR&x=DogWrG)