Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KLIMA: Brusel zachráncem planety
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:51No, jestli si pletete nabíjecí stanice s trolejbusem, tak je asi těžké vám něco vysvětlovat, že. Zkuste začít alespoň se základními pojmy, jako je příkon, výkon a účinnost. Uvidíte, že je to mnohem složitější problém, než si představujete. |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:49Also weiter machen ....! |
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:47Tak znovu, pro ty pomalejší. Odhadněte počet SOUČASNĚ NABÍJENÝCH KUSŮ, A DOBU NABÍJENÍ. Zkuste to. Znáte alespoň základní parametry těch nabíječek? A když už mluvíte o JENOM 100 AUTECH, tak taková malá technická poznámka. Pokud přijede JENOM 100 aut, budete mít během chvilky 100 NENABITÝCH AKUMULÁTORŮ. Za jak dlouho obslouží benzinka/výměnka 100 aut? A jak dlouho asi trvá nabíjení STOVKY akumulátorů? Už vám to začíná docházet, nebo pořád tápete? |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:46Musí být někdo první, kdo zjistí, že na elektromobilitu nelze vyrobit dostatek elektřiny. |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:42Langře - |
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:39No ty vole, fakt je to pravda! No, tak ale ve městě, kde si na náměstí postaví obří penis, je asi možné už opravdu všechno. |
![]() |
L. Novák 4.7.2023 11:38
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sokoban |
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:37Neříkejte mi, že se něco takového skutečně v reálu stalo? |
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:36
|
![]() |
R. Langer 4.7.2023 11:36Komunisti jsou schopní utratit (cizí) tunu peněz za jakoukoliv blbost, která je v rámci budování "světlých zítřků" napadne, ty naše malá hloupoučká UI. To už bys mohla vědět. |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:35Jasně, stačí nad silnice natáhnout troleje .... |
![]() |
M. Kocián 4.7.2023 11:35A říkal něco o časovém horizontu? Peníze, které budou muset investovat, budou muset něčím podložit. Než "naspoří" dost, nějakou dobu to potrvá, i když jim nebudou házet klacky pod nohy ekologičtí aktivisté. Pak se bude nějakou dobu zkoušet. Samozřejmě, Čína, Indie a ostatní země mezitím pojedou neekologicky naplno. No a pak řeknou, my o ty vaše technologie zájem nemáme a co pak, říkal o tom Bill Gates něco? Mě by stačilo, kdyby Bill Gates řekl, že tomuto řešení věří a vsází na to celý svůj majetek a svobodu. Což by mimochodem měli všichni propagátoři podobných ideologií a my bychom to od nich měli tvrdě vyžadovat. |
![]() |
P. Han 4.7.2023 11:34Ad 2. Tj. tzv. rozvinuté země se dobrovolně přemění (ekonomicky i ekologicky) na země rozvojové. Ad 3. Odzkoušenou (ekologicky čistou) technologii bude třeba zdarma předat státům tzv. rozvojového světa, tj. tuto technologii tam budou muset za vlastní peníze vybudovat a vyučit místní odborníky s ní zacházet. 4. Tím bude konečně zajištěno, že se celý svět jednotně navrátí do doby kamenné. |
![]() |
J. Novotny 4.7.2023 11:34Nevím, třeba taková koupě elektrického polelářského auta v Brně by si zasloužila cenu ropáka roku. |
![]() |
L. Novák 4.7.2023 11:33Debílek Šejna a jeho sprostá demagogie... Tramvaje, vlaky i metro jezdí s vysokou pravidelností a bez nepředvídatelných extrémů, stejně jako MHD. A podle toho je i jejich napájení projektováno. Transformátory a napájecí stanice se staví v místech, kde je elektrická síť dostupná a má potřebnou kapacitu. Nic se v nich nenabíjí... (kromě nepatrné kapacity na udržení elektrické výbavy v chodu). |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:32Není nutné zvětšovat automobil. Stačí zmenšit prostor pro posádku .... |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:28Hlavně ať Šejna zkusí vyndat tu baterku, co je uvnitř té jeho krychle, když už je nabitá .... Znáte SOKOBAN ? |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 11:26Zkuste nám tady poradit, experte na elektrickou rozvodnou síť. Při vašem uvažování by dodnes nikde nejezdily elektrické vlaky, tramvaje, trolejbusy nebo metro. Elektrická lokomotiva má výkon 6500 kW při napětí min 15 kV. Tohle musí troleje zvládnout, i když podle vás je to prý neřešitelné. |
![]() |
L. Novák 4.7.2023 11:26Idiote, ty to taky potřebuješ dávkovat striktně po lopatě, že? Omezením je počet akumulátorů, které je nutno mít v zásobě nabité, aby systém nezkolaboval. Při ceně jednoho akumulátoru docela problém. Pak rizika bezpečnostní (občas některý akumulátor začne hořet sám od sebe), a hlavně otázka dostupného výkonu ze sítě, který je nutný k dobíjení vyměněných akumulátorů... To jenom jako naťuknutí, těch problémů je mnohem víc. |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:23Myšleno dotace na nákup lokomotivy .... !! |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:22Hloupému naznač .... ! |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:20Nemají dobrý pocit, že dělají planetě dobře. Mají dobrý pocit, jak všechny ostatní převezli a vydělávají na tom. |
![]() |
L. Novák 4.7.2023 11:18Od té doby, co se tady projevuješ jako prolhané bolševické hovado. Tedy cirka 20 let na NP. |
![]() |
P. Sura 4.7.2023 11:18To sice nemá, ale má stejně blbé nápady jako měli "Utopičtí socialisté" a z nich vzešlí komunisté. - Když budou všichni pracovat jak nejlépe dovedou a nic za to nebudou chtít, bude na zemi ráj. |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 11:16Prostá matematika. Baterie má objem asi 0,3 m3. Do 1m3 se tedy vejdou 3 baterie. Pokud by na nabíjecí stanici přijelo 100 aut, než by se vybité baterie znovu nabily, stačila by na skladování a nabijeni hala o velikosti 33 m3. To je krychle o hraně zhruba 3x3x4 metry. Co je na tom neřešitelné? |
![]() |
M. Pivoda 4.7.2023 11:13Pro J. Hajského Na ekologické řešení pro celou planetu Zemi Bill Gates určitě nemá dost vlastních peněz. Nemá potřebnou "tunu" peněz. |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 11:03Odkdy si tykáme, bolševický nevychovaný smrade L.Nováku? |
![]() |
M. Šejna 4.7.2023 11:01Chemtralis jsou realita. Jen to není to, co si vy i vaši spiklenci myslíte. |
![]() |
R. Langer 4.7.2023 10:56Nelži zase, prolhaný Zelený bolševiku! Lžeš, jako když když Rudé právo tiskne! |
![]() |
L. Novák 4.7.2023 10:49Pivoda už se zase posral... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=K1mz4vQ5YoEvGQo&p=6UgdUzI3%7cX5jN-xw2vM%7cqoUvNTkw0v%7c4gfSZ53VwUoMHhhNW5%7cqw6VKDzk0%7c5UnoTV9Eyb&x=Vc9PqG)